Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 133 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik bedoel de ned. uitgave met boekjes materiaal, box verpakking. Krijgen we weer zo'n simpel blauwe slip case zonder enig extra. Te idioot voor woorden dat Nederland de blu ray versies zo kaal levert. Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. De DVD's zaten er vol mee. De blu rays zijn al flink in prijs gezakt dus wat is nu het probleem?
    De Amerikaanse verpakking van Bridge on the river Kwai is peperduur. Als je die in een oplage van 50.000 of 100.000 stuks of meer besteld, voor bijvoorbeeld de Amerikaanse markt, dan is dat best te doen, want de prijs daalt (enorm) naarmate je er meer laat aanmaken. Voor de Nederlandse markt worden van een titel als Bridge on the river kwai echter niet meer dan 1000 stuks aangemaakt, en dan is de aanmaakprijs van zo'n verpakking (een extra dikke digibook met een dikke kartonnen omslagdoos en een serie losse lobbycards) al snel 8 tot 10 euro per stuk! Het is dus niet zo raar dat zulke verpakkingen voor de Nederlandse markt niet gemaakt worden.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De Amerikaanse verpakking van Bridge on the river Kwai is peperduur.
    Valt wel mee vind ik. Deze uitgave staat bij PlanetAxel voor € 20,93 en bij Amazon voor $ 21,99. Maar dat terzijde.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 05-07-2011 om 20:59

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Valt wel mee vind ik. Deze uitgave staat bij PlanetAxel voor € 20,93 en bij Amazon voor $ 21,99. Maar dat terzijde.
    peperduur voor een platenmaatschappij om aan te laten maken, niet peperduur voor de consument.

  4. #54

    Standaard

    Naast "9" hebben in ieder geval Precious en Brother ook extra's.
    Het varieert dus net zoals bij de QFC DVD lijn.

  5. #55

    Standaard

    denk dat er van zo'n blu ray wel meer dan 1000 stuks geperst worden hoor, zullen er inderdaad geen 100.000 zijn maar toch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    denk dat er van zo'n blu ray wel meer dan 1000 stuks geperst worden hoor, zullen er inderdaad geen 100.000 zijn maar toch
    Daar vergis je je dus in, wat de Nederlandse markt betreft...

  7. #57

    Standaard

    Kreeg net per titel een mailtje van frs dat onderstaande weer uitgesteld zijn, nu naar 6 oktober 2011:

    Jean de Florette
    Manon des sources
    Les choristes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard

    Dat schiet ook niet op. Manon en Jean staan al hele tijd in de pre-order. Denk niet dat ze nog komen zo.

  9. #59

    Standaard

    uhmmm jammer zeg, ik zie wel dat morgen The Constant Gardener en A Room With A View morgen in de collectie uitkomen.

  10. #60

    Standaard

    Grappig. Ik zette zojuist Der Himmel über Berlin aan, en bij het begin van de film verscheen het Criterion-logo.

  11. #61

    Standaard

    Dan zal Paris, Texas ook wel de criterion transfer zijn denk ik .

  12. #62

    Standaard

    Best bijzonder, is hij 1080p Richard en vind je de beeldkwaliteit goed?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #63

    Standaard

    is er trouwens ergens een complete lijst van alle blu ray titels?

  14. #64

    Standaard

    Paris, Texas, wanneer komt die uit?

    Damn, heb voor Himmer uber Berlin de UK versie gekocht. Die is ook goed te doen trouwens, en was maar 7 pond.

    edit; 1 september dus. ff zelf kijken Coen
    Laatst aangepast door Coen P. : 01-09-2011 om 14:51
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    is er trouwens ergens een complete lijst van alle blu ray titels?
    op de a-film website is alleen een overzicht te vinden met dvd tilels, maar als je doorklikt naar de pagina van de titels zelf kun je wel zien op welke formaat deze is uitgebracht.

    http://www.a-film.nl/catalogus.php

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    op de a-film website is alleen een overzicht te vinden met dvd tilels, maar als je doorklikt naar de pagina van de titels zelf kun je wel zien op welke formaat deze is uitgebracht.

    http://www.a-film.nl/catalogus.php
    Deze had ik ook gewoon...maar toch bedankt!. Vind het niet zo handig om eerst al die titels door te moeten om te kijken of ze op BR zijn verschenen.

  17. #67

    Standaard

    Nu ben ik ook wel benieuwd ja naar de transfers, hopelijk kan Richard wat meer info verschaffen

  18. #68

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de kleurstelling van Der Himmel uber Berlin op dit label...screenshots van de UK en Criterion uitgave laten namelijk zien dat de beelden zwartwit zijn geworden, terwijl ik de bruinige kleur van de dvd (en zoals ik hem ook op tv heb gezien) mooier/warmer vind. Ben dus benieuwd of de QFC uitgave deze kleur heeft behouden of ook naar zwartwit is gegaan.

    Ik hoor het graag als iemand me hierover iets meer kan vertellen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #69

    Standaard

    Iemand die Antichrist gezien heeft? Is dit dan ook de criterion transfer?

  20. #70

    Standaard

    Heb Der Himmel Uber Berlin en Brassed Off net even kort opgezet en inderdaad Himmel is zoals het lijkt de criterion transfer . Brassed Off vond ik er ook erg goed uit zien.

  21. #71

    Standaard

    Antichrist is geen Criterion....Paris, Texas opent wel met het welbekende Criterion/Janus....

  22. #72

    Standaard

    Ben ik benieuwd of Himmel uber Berlin en Paris, Texas op een BD-50 staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73

    Standaard

    Dat durf ik niet te zeggen, staat niet op de hoes. Op de site van QFC staat BD-25. Misschien past dit omdat er verder geen extra's opstaan?

  24. #74

    Standaard

    Dat staat meestal niet op de hoes inderdaad, maar je behoort het wel aan het schijfje zelf te kunnen zien...vraag me alleen niet hoe
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Best bijzonder, is hij 1080p Richard en vind je de beeldkwaliteit goed?
    Ik vind het er prima uitzien. Beetje grainy af en toe, maar niets onnatuurlijks. Ik vind het een prettige transfer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd naar de kleurstelling van Der Himmel uber Berlin op dit label...screenshots van de UK en Criterion uitgave laten namelijk zien dat de beelden zwartwit zijn geworden, terwijl ik de bruinige kleur van de dvd (en zoals ik hem ook op tv heb gezien) mooier/warmer vind. Ben dus benieuwd of de QFC uitgave deze kleur heeft behouden of ook naar zwartwit is gegaan.

    Ik hoor het graag als iemand me hierover iets meer kan vertellen.
    De QFC is inderdaad ook zwart-wit. Ik zie de screens op DVDBeaver en het is feitelijk wat je bij de Criterion-screens ziet. Het is geen onprettig beeld maar wel jammer dat het niet origineel is. De titelschermen aan het begin zijn trouwens ook allemaal Engelstalig.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •