Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 133 van 133 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jodocus Bekijk bericht
    Heb zelf bij de MM's in Amsterdam tot op heden niet één van deze titels gezien, vandaar mijn eerdere vraag hierover. Amsterdam loop achter blijkbaar
    En uiteraard heb ik ook op Bol.com gekeken voor ik mijn vraag stelde, echter wat blijkt nu als ik "The Last Emperor" intoets kent hij geen BR-titel (wel de DVD-versie).
    Klop ik vervolgens "Last Emperor" dan komt hij wel als BR-titel te voorschijn, tja dat had ik ook niet verwacht. .
    Het is altijd beter om bij titels die met 'the', 'i' of 'a' beginnen 'the' of, 'i' of 'a' weg te laten bij een zoekopdracht.

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Blijkbaar is dit label (merk) ook overgenomen door Dutch Filmworks. Zag een aantal Blu-ray's + DVD/DVD's van DFW zelf (dus geen voormalige A-Film titels) liggen. Betekent dit dat ze zullen stoppen met hun eigen Prestige Collection?

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Blijkbaar is dit label (merk) ook overgenomen door Dutch Filmworks. Zag een aantal Blu-ray's + DVD/DVD's van DFW zelf (dus geen voormalige A-Film titels) liggen. Betekent dit dat ze zullen stoppen met hun eigen Prestige Collection?
    Inderdaad is al een paar maanden zo...

  5. #130

    Standaard

    Dutch filmworks heeft alles overgenomen van A-Film. Dus ook de Prestige Collection. Toevallig had ik gisteren hier een mailtje over van hen omdat ik die lelijke Prestige Collection van bijvoorbeeld Merry Xmas, Mr Lawrence graag had willen zien op de orginele hoes. Echter zij zijn hier niet van plan en zullen dus de lelijke Prestige collection met zwarte rand handhaven. Jammer!!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Echter zij zijn hier niet van plan en zullen dus de lelijke Prestige collection met zwarte rand handhaven. Jammer!!!
    En dat zegt iemand met nickname pjblack
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En dat zegt iemand met nickname pjblack
    What's in a name.........
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #133

    Standaard

    black dus... (sorry, flauw. Het stond er al voordat ik er erg in had. Ik moet nog aan de koffie, en je raadt het al: die drink ik dus z....)
    Laatst aangepast door BigLebowski : 06-08-2016 om 08:49
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •