De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard blu-ray 3d film speelt niet af

    Ik heb hier een Blu-ray 3d (sony bdp-s580) en een sony KDL-40nx710 staan. Het 3d apkket met transmitter en de sony brillen zijn ook aangesloten.
    Tussen deze 2 apparaten zit een high speed hdmi kabel met ethernet.
    Nu probeer ik de Tron blu-ray 3d disc af te spelen, maar geeft elke keer weer dat mijn apparatuur niet geschikt is voor 3d
    Beide apparaten zijn toch echt 3d
    Heb zelf 3d aangezet op de tv en daarna de blu-ray schijf geprobeerd af te spelen. Dan krijg ik dezelfde melding (in 3d dubbel beeld)
    Iemand hier ervaring mee?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb dit ook gehad. Bij mij werkte het volgende.
    Eerst televisie aan, daarna eventueel de versterker en als laatste de Bluray speler. Dit heeft alles te maken met de HDMI afhandeling.
    Sterkte

  3. #3

    Standaard

    Probleem is opgelost!
    In mijn instellingen van mijn blu-ray speler stond schermgrootte 46 inch!
    Deze heb ik gewijzigd naar 40 inch, aangezien ik een 40 inch heb en geen 46 inch
    Na deze wijziging kon ik de real rd blu-ray afspelen!

  4. #4
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    Ik heb hier een Blu-ray 3d (sony bdp-s580) en een sony KDL-40nx710 staan. Het 3d apkket met transmitter en de sony brillen zijn ook aangesloten.
    Tussen deze 2 apparaten zit een high speed hdmi kabel met ethernet.
    Nu probeer ik de Tron blu-ray 3d disc af te spelen, maar geeft elke keer weer dat mijn apparatuur niet geschikt is voor 3d
    Beide apparaten zijn toch echt 3d
    Heb zelf 3d aangezet op de tv en daarna de blu-ray schijf geprobeerd af te spelen. Dan krijg ik dezelfde melding (in 3d dubbel beeld)
    Iemand hier ervaring mee?
    Ik heb hier ook wel eens last van. maar ik moet dan gewoon even mn hdmi splitter van het stroom halen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    Probleem is opgelost!
    In mijn instellingen van mijn blu-ray speler stond schermgrootte 46 inch!
    Deze heb ik gewijzigd naar 40 inch, aangezien ik een 40 inch heb en geen 46 inch
    Sinds wanneer moet je in de instellingen van je Blu-ray aangeven wat de grootte van je TV-scherm is? Ik heb dat nog nooit hoeven doen, alleen 16x9 of 4:3. dat soort dingen. Dit is toch wel erg vreemd, alsof de grootte van je beeldscherm ook maar iets uit maakt in de beeldkwaliteit. Typisch een Sony-iets, denk ik dan. Zeer merkwaardig.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Sinds wanneer moet je in de instellingen van je Blu-ray aangeven wat de grootte van je TV-scherm is? Ik heb dat nog nooit hoeven doen, alleen 16x9 of 4:3. dat soort dingen. Dit is toch wel erg vreemd, alsof de grootte van je beeldscherm ook maar iets uit maakt in de beeldkwaliteit. Typisch een Sony-iets, denk ik dan. Zeer merkwaardig.
    Het is een typisch 3D iets, en niet van Sony alleen.

    Moest dit bij zowel mijn "oude" Samsung 6900 alsmede bij mijn huidige Oppo 93 instellen, de gebruiksaanwijzing van de Oppo komt niet verder dan met de melding dat het invullen van de schermgrootte de speler helpt het (3D)beeld te optimaliseren.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •