De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gaat dit werken ????

    Ik heb het probleem dat mijn dvd speler en reciever geen s-video signalen doorgeven . beide hebben wel gewoon video aansluitingen (gele stekker).
    nu wil ik ze allebei via deze gele stekker aansluiten maar mijn beamer heeft maar 1 video aansluiting . ik heb op internet deze verloop stekker gevonden : zie plaatje . gaat dit werken als ik deze in mijn beamer steek en dan dvd en reciever aansluit ???? of is deze stekker alleen voor audio ????
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

    Standaard

    geel staat idd voor video, dus dat zal wel moeten lukken jah

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    volgens mij gaat het wel werken.
    Zo heb ik mn ps2 en wii via component kabel in de tv geplugged.
    En zo te zien is de stekker voor video aan de kleur te zien..
    Proberen gewoon..

  4. #4

    Standaard

    ja maar het is een beetje onduidelijk want deze stekkers worden ook gebruikt voor audio met dezelfde kleuren . nu vraag ik mij dus af : is het mogelijk voor beeld EN geluid of alleen voor geluid ???

  5. #5
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    voor het geluid moet je gewoon een optisch kabeltje van dvd speler naar receiver doen.
    En beeld gewoon een videokabel van dvd naar beamer..
    Dan heb je de splitter volgens mij niet nodig..

  6. #6

    Standaard

    ja dat weet ik maar is deze stekker alleen voor geluid OF beeld of beiden. want ik heb al genoeg kabels en adapters voor niks gekocht , voordat ik weer geld uitgeef wil ik het toch wel zeker weten .

  7. #7
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    je kunt ze voor beiden gebruiken maar tegelijk, dat weet ik niet..

  8. #8

    Standaard

    ok nu weet ik dat ik tenminste beeld krijg met dit stekkertje . geluid is geen probleem dat heb ik ,het gaat er mij om dat ik niet zoals ik het nu heb met een splitter steeds op moet staan om het signaal om te zetten . ja ok ik ben lui , maar ik heb niet voor niets een afstandsbediening .

    dankjewel

  9. #9
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Succes ermee...

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het gaat wel werken, maar het zal het slechtst denkbare beeldkwaliteit geven. Composiet staat onderaan de ladder van mogelijke aansluitingen. Maar als je verder geen andere optie hebt, is het niet anders.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    ik heb het anders opgelost . ik heb de splitter losgehaald en 2 video ingangen (gele kabeltjes) met de uitgang verbonden, dus nu hoef ik die knop niet meer om te zetten en ik heb nu beide apparaten op 1 videokabel op de beamer aangesloten . werkt perfect . en beeldkwaliteit is ook perfect . videokabel van clicktronic.
    mischien is dit ook een idee voor iemand die hetzelfde irritante probleem heeft.
    dank voor jullie reacties.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •