De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Castle

  1. #1

    Standaard Castle

    Ik kon geen topic vinden over deze serie, dus dacht ik dan maak ik er maar een!

    Ik ben deze serie net aan het kijken. Erg leuk!!!

    Hier wat meer info!

    http://www.imdb.com/title/tt1219024/



    De hoofdrol wordt gespeeld door Nathan Fillion die ook de hoofdrol speelde in firefly.

    Echt een aanrader deze serie, nog meer mensen die hem kijken?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik kon geen topic vinden over deze serie, dus dacht ik dan maak ik er maar een!

    Ik ben deze serie net aan het kijken. Erg leuk!!!

    Hier wat meer info!

    http://www.imdb.com/title/tt1219024/



    De hoofdrol wordt gespeeld door Nathan Fillion die ook de hoofdrol speelde in firefly.

    Echt een aanrader deze serie, nog meer mensen die hem kijken?
    Ik heb het een paar kansen gegeven en zeker 8-9 afleveringen gezien, maar het trekt mij gewoon niet. Het is in mijn ogen een beetje veel afgekeken van Bones [ wil ik niet mee zeggen dat Bones de spanning tussen de 2 hoofdpersonen bedacht heeft, maar er zijn meer overeenkomsten ]. Daarbij kan ik de acteur die Castle speelt absoluut niet uitstaan, vraag me niet waarom. En het heeft ook niet geholpen dat de creator van Castle zich onlangs heeft uitgesproken over Bones en veel kritiek op de serie heeft geleverd...om het vervolgens grotendeels te gebruiken in Castle. Maar blijkbaar levert de serie goede kijkcijfers dus!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Echt een aanrader deze serie, nog meer mensen die hem kijken?
    Yup, ik heb onlangs ook de eerste 3 seizoenen gezien. Verre van echt goed, maar wel lekker vermakelijk. In tegenstelling tot Ingmar ben ik dan wel weer 'fan' van Nathan Fillion en de combinatie met Stana Katic werkt wel leuk.

  4. #4

    Standaard

    Heb alle drie seizoenen gezien. Leuke serie, met goede chemie tussen de hoodrolspelers.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bones en Castle hebben overigens een verleden samen uit de Joss Whedon school. Beide zaten in Buffy Als the preacher en Angel. Whedon gebruikte hem ook voor Firefly en Serenity. Ik volg beide series Maar vind Bones niet veel beter dan Castle. Wel leuk vind ik de NewYork setting en de vrouwlijke hoofdpersoon.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Ben aan seizoen 2 begonnen. Een vond ik super!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    En met seizoen 3 wordt het nog beter, met een superspannende cliffhanger.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat zenden ze nu uit op tv? Serie twee toch?
    Ja ik weet het, ouderwets op tv een serie volgen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat zenden ze nu uit op tv? Serie twee toch?
    Ja ik weet het, ouderwets op tv een serie volgen.
    Geen idee, ik heb de eerste op dvd gezien en ben nu verder gegaan met download, maar het tweede seizoen komt er ook wel in op dvd/blu ray
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #10

    Standaard

    echt een leuke serie, kijk het al vanaf het begin. Ik neem het elke donderdag avond op samen met the mentalist en kijk het later terug, hoewel youtube al voorloopt, probeer ik me in te houden:P

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •