Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Home Theatre Pamo

  1. #51

    Standaard

    Beetje googlen en zoekfunctie op forum gebruiken en je vind de broer.

    Heb mijn achter speakers niet al te hard staan en kan niet vaak met wat steviger volumes draaien.... vandaar, maar ik zei al, het zit ook een beetje tussen de oortjes...... maar ik was niet de enige met deze ervaring.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Inspelen van speakers gebeurt niet vanzelf Het kan de nodige uren duren voordat de rubbers soepel zijn. Maar ook (nu begeef ik me op gevaarlijk terrein ) electronica presteert niet meteen op zijn best vanaf het begin.

    Een snelle manier is de speakers tegenover elkaar te zetten op ca. 50cm. De ene speaker zet je in fase (+ en - correct) en de ander in tegenfase (+ en - omgedraaid). Afwisselende muziek erop (of Densen DeMagic) en niet gaan luisteren, want het klinkt voor geen meter (zeker de DeMagic niet )
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #53

    Standaard

    Ik heb 2 topics samengevoegd naar 1 topic. Om een update van je HT toe te lichten vind ik het niet nodig dat daar een nieuw topic voor wordt geopend. Mijn advies: pas de eerste post van je topic aan naar de actuele situatie zodat de eerste post up to date is. Vervolgens kan er gewoon verder gediscussieerd worden aan het einde van het topic. Zo lang is deze namelijk nog niet. Ook kun je er voor kiezen eerdere posts van jezelf weg te halen om het overzichtelijker te maken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb 2 topics samengevoegd naar 1 topic. Om een update van je HT toe te lichten vind ik het niet nodig dat daar een nieuw topic voor wordt geopend. Mijn advies: pas de eerste post van je topic aan naar de actuele situatie zodat de eerste post up to date is. Vervolgens kan er gewoon verder gediscussieerd worden aan het einde van het topic. Zo lang is deze namelijk nog niet. Ook kun je er voor kiezen eerdere posts van jezelf weg te halen om het overzichtelijker te maken.
    Ok bedankt hiervoor.

  5. #55

    Standaard

    Mooie update, staat een stuk strakker zo met je tv aan de muur en die mooie Canton zuilen naast het meubel Inmiddels al een beetje gewend aan het geluid van de Cantons? Zo is, is het positief?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Mooie update, staat een stuk strakker zo met je tv aan de muur en die mooie Canton zuilen naast het meubel Inmiddels al een beetje gewend aan het geluid van de Cantons? Zo is, is het positief?

    Hoi Martijn,

    Ja, ik ben al gewend aan de Canton's. Het lijkt wel dat mijn rearspeakers van Kef (2005 serie) een beetje achterblijven t.o.v. de Cantons. Ik heb de rears al op maximaal staan maar toch..

    Dank je wel voor je positieve reactie!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Mooie update, staat een stuk strakker zo met je tv aan de muur en die mooie Canton zuilen naast het meubel Inmiddels al een beetje gewend aan het geluid van de Cantons? Zo is, is het positief?
    De Cantons produceren een mooi geluid. hoewel ik de Kef's (2005 serie) ook erg goed vond klinken vind ik de Canton's beter. dit komt denk ik ook voor een gedeelte op het conto van de centerspeaker.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •