Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Home Theatre Pamo

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Als je zelf een beetje handig bent ga je naar de bouwmarkt en maak je zelf zoiets. Ben je veel goedkoper uit....
    Probleem is dat ik een mongool ben op het gebied van handigheid/knutselen

  2. #27

    Standaard

    Bij de IKEA schapdrager voor weinig, zijn wel niet uitschuifbaar, maar plak rubber of viltje ertussen en hoppa.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Zijn er misschien geen zgn multi tv standaard voetjes te koop in verschillende hoogte's die op elke merk tv passen?

    Met een beetje fantasie en een likje verf is er zelf heel wat op te lossen.

    Paar grindtegels wit schilderen.

    Dikke houten plaat met een wit verfje

    Op maat gezaagde en gepolijste plaat marmer...... wel duur en zwaar

    en ........ je eigen fantasie...... :

    .........
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Probleem is dat ik een mongool ben op het gebied van handigheid/knutselen
    Schakel de hulp in van een handige hulp.....


    Ook getrouwd met een m...... dat durf ik niet te zeggen misschien is .......
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip! heb je misschien toevallig foto's van je zwarte HT opstelling?
    Mocht je ermee verder willen. Het zijn Soundbaffles van Merford. En ik heb zeker foto's van mijn HT. Ik heb er zelfs een heel topic aan gewijd. Van bouw tot zoals het nu eruit ziet.

    Mijn topic heet "Chamber of Dreams"
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Probleem is dat ik een mongool ben op het gebied van handigheid/knutselen
    haha dat ben ik ook maar heb gemerkt dat als je iets in je hoofd hebt en je begint er aan dat het best wel goed komt ..

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karatel Bekijk bericht
    haha dat ben ik ook maar heb gemerkt dat als je iets in je hoofd hebt en je begint er aan dat het best wel goed komt ..
    That's the spirit

    Waar een wil is, is een weg (ben zelf ook niet erg handig , maar met een hoop geduld en wat extra tijd en hier en daar eens wat vragen, kom ik toch een heel eind)
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Precies zo heb ik ook alles geleerd. Gewoon beginnen en we zien wel. Ik had voorheen nog nooit een verlaagd plafond gemonteerd, regelwerk waterpas afgesteld, tapijt op een trap, etc. En nu kan ik dat dus allemaal...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #34

    Standaard

    Hallo allemaal,daar ben ik weer sinds een lange tijd

    Ik heb wat nieuwe foto's gemaakt van mij thuis bioscoop. Ik heb mijn tv meubel iets kunnen verhogen m.b.v. een plateau zodat de centerspeaker er beter onder staat.

    Wat vinden jullie ervan? zouden jullie dit anders hebben gedaan?

    Ik vind nog steeds de speakers van Kef er niet echt bij passen ik ben nu aan het sparen voor anders boxen (Elac)

    Groet

    Pamo

    IMG_0143.jpg

    IMG_0145.jpg

    IMG_0147.jpg

    IMG_0148.jpg

    IMG_0144.jpg

  10. #35

    Standaard

    Hoe vind je het zelf? Kijkt het prettiger?

    Persoonlijk zou ik liever toch de tv aan de muur hangen, omdat de kast dan gewoon strak blijft. Ook de speakers zou ik aan de muur hangen en dan mooi afwerken met een gootje. (Gaatjes in de muur kun je altijd nog dichtmaken) Dit moet je natuurlijk niet doen als je van plan bent om op korte termijn je speakers te vervangen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #36

    Standaard Update HT Pamo

    Hallo mede HT fanaten,

    Ik heb pas geleden mijn HT opstelling aangepast.Vantevoren had ik mijn tv op een tv meubel staan, nu heb ik deze zo strak mogelijk aan de muur opgehangen a.d.v. tv steunen van Vogels.

    Ook heb ik 2 nieuwe front speakers en een centerspeaker van Canton gekocht.
    Mijn opstelling is nu af. Behalve dat in mijn toekomstplannen er nog een Marantz SR 7005 AV receiver zit aan te komen, en misschien ooit 2 nieuwe rearspeaker van Canton. Probleempje is dat ik ze moeilijk kwijt kan achter mijn bankstel

    Ik heb wat nieuwe foto's en update's gemaakt van mijn opstelling. Ik hoop dat jullie deze een keertje willen bekijken en mij willen laten weten wat jullie hiervan vinden

    Als jullie nog advies of aanmerkingen hebben, laat het me weten.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Grt
    Pamo



    Specificaties:

    -Humax 5050C
    -Philips Cineos AV receiver DFR 9000
    -Dune HD Smart B1
    -PS3
    -Elac subwoofer 2040 ESP
    -2 Front speakers Canton Chrono SL 590.2
    -1 Center speaker Canton Chrono SL 555.2
    -2 Rear Speakers Kef 2005.2
    -Sony Bravia LCD 52 inch TV.
    -Logitech Harmony 9004 universele afstandsbediening.
    -Aerospace One (Jarre) Ipod touch dockingstation
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  12. #37

    Standaard

    Hey Pamo!

    Ziet er erg goed uit! Tv lijkt me ook op een ideale hoogte te hangen.

    Maar euh.. Had jij niet al een topic? Lijkt mij leuker om steeds dan daar ook in te posten.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Hey Pamo!

    Ziet er erg goed uit! Tv lijkt me ook op een ideale hoogte te hangen.

    Maar euh.. Had jij niet al een topic? Lijkt mij leuker om steeds dan daar ook in te posten.
    Hey Stephan,

    Bedankt voor je complimenten! Je hebt gelijk met wat je zegt alleen ik denk dat niet iedereen de moeite zal gaan doen om mijn vorige topic geheel door te lezen en dan pas mijn laatste update te zien?!

  14. #39

    Standaard

    Ik heb een nieuwe topic aangemaakt. Pamo Update.
    (Voor het vervolg

  15. #40

    Standaard

    ziet er zeker goed uit
    ik persoonlijk had toch alles bij 1 topic gehouden,nu is het verwarrend en heb je ook geen historie meer.
    ze hadden echt wel gekeken hoor.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #41
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Aanpassingen zien er zeker goed uit, maar je had net 35 posts in je vorige topic. We hadden het echt wel gezien hoor

    Ik zou deze update plaatsen in je vorige topic, want zoals jamiev zegt mis je nu de historie. De mods kunnen dan de reacties van ons weer in je oude topic plaatsen en deze kan dan op slot.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  17. #42

    Standaard

    Helemaal mee eens, zonde om een nieuw topic te openen.

    Oei, vergeet bijna te reageren op je nieuwe situatie..... mooi hoor

    En hoe klinkt dat nu?
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ziet er goed uit.
    Erg strak zo je HT. zwarte TV, speakers en witte apparatuurkast doen het goed bij je strakke zwarte vloer. En een lekkere hangbank.

    Enjoy

    En idd. Ik kijk voor het eerst en kan niet zien waar je vandaan komt. Maar goed. Minor detail.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HTip Bekijk bericht
    Aanpassingen zien er zeker goed uit, maar je had net 35 posts in je vorige topic. We hadden het echt wel gezien hoor

    Ik zou deze update plaatsen in je vorige topic, want zoals jamiev zegt mis je nu de historie. De mods kunnen dan de reacties van ons weer in je oude topic plaatsen en deze kan dan op slot.

    Bedankt voor de reactie. jullie hebben idd gelijk met deze topic en met mijn oude topic.
    Hoe kan ik het makkelijkst deze topic linken aan mijn oude topic?

  20. #45

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ziet er goed uit.
    Erg strak zo je HT. zwarte TV, speakers en witte apparatuurkast doen het goed bij je strakke zwarte vloer. En een lekkere hangbank.

    Enjoy

    En idd. Ik kijk voor het eerst en kan niet zien waar je vandaan komt. Maar goed. Minor detail.
    Bedankt voor de complimenten is wel relaxen. nu nog een nieuwe receiver en nieuwe rear boxen dan is het klaar (hoewel over een aantal jaren een nog grotere tv 60-65 inch)

    Ik wil deze topic gaan linken aan mijn oude, alleen ik weet niet hoe

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helemaal mee eens, zonde om een nieuw topic te openen.

    Oei, vergeet bijna te reageren op je nieuwe situatie..... mooi hoor

    En hoe klinkt dat nu?
    Je hebt gelijk, ik wil dit gaan veranderen en deze topic gaan linken met de oude.
    Kun je me misschien hiermee helpen?

    Bedankt voor je reactie

    Het geluid klnikt door mijn nieuwe kanton boxen beter dan mijn vroegere kef's alleen ik heb het gevoel dat de kef's een zwaarder geluid geven en de kanton's een wat lichter geluid. maar goed dat is natuurlijk wel weer in te stellen adh mijn receiver

  22. #47

    Standaard

    Beste Mods,

    Kunnen jullie dit topic a.u.b. linken, c.q toevoegen aan mijn oude topic?

    Alvast hartelijk bedankt hiervoor!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    ziet er zeker goed uit
    ik persoonlijk had toch alles bij 1 topic gehouden,nu is het verwarrend en heb je ook geen historie meer.
    ze hadden echt wel gekeken hoor.
    Dank je, ga ik doen

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pamo Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, ik wil dit gaan veranderen en deze topic gaan linken met de oude.
    Kun je me misschien hiermee helpen?

    Bedankt voor je reactie

    Het geluid klnikt door mijn nieuwe kanton boxen beter dan mijn vroegere kef's alleen ik heb het gevoel dat de kef's een zwaarder geluid geven en de kanton's een wat lichter geluid. maar goed dat is natuurlijk wel weer in te stellen adh mijn receiver
    Andere klankkleur, in het algemeen zegt men van de Duitse speakers dat zij wat "harder" klinken, bedoelen daarmee, iets minder warm, niks mis mee op zich, heb zelf zo'n 25 jaar de Magnats All Ribbens gehad en was daar zeer blij mee, speakers naar mijn hart.

    Als je nieuwe speakers koopt, dan moeten ze nog wel even inspelen, dat kan een tijdje duren, bij mijn Focals heb ik nog steeds het idee dat ze aan rijkdom winnen, maar dat zal na ruim anderhalf jaar ook wel een beetje tussen de oortjes zitten, al kan het zijn dat mijn achter speakers nog niet echt los zijn.....

    Dus ze even de tijd gunnen en je sub er weer bij inblenden, klusje dat ook even tijd vergt Misschien nog even spelen met de crossover frequenties... alle kleine beetjes helpen om het uiteindelijk perfect te krijgen.

    Veel plezier met je mooie speakers
    Have fun and enjoy your collection

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Andere klankkleur, in het algemeen zegt men van de Duitse speakers dat zij wat "harder" klinken, bedoelen daarmee, iets minder warm, niks mis mee op zich, heb zelf zo'n 25 jaar de Magnats All Ribbens gehad en was daar zeer blij mee, speakers naar mijn hart.

    Als je nieuwe speakers koopt, dan moeten ze nog wel even inspelen, dat kan een tijdje duren, bij mijn Focals heb ik nog steeds het idee dat ze aan rijkdom winnen, maar dat zal na ruim anderhalf jaar ook wel een beetje tussen de oortjes zitten, al kan het zijn dat mijn achter speakers nog niet echt los zijn.....

    Dus ze even de tijd gunnen en je sub er weer bij inblenden, klusje dat ook even tijd vergt Misschien nog even spelen met de crossover frequenties... alle kleine beetjes helpen om het uiteindelijk perfect te krijgen.

    Veel plezier met je mooie speakers
    Hoi, bedankt voor je reactie.
    Wel ik dacht er eigenlijk aan om ze te laten lopen. hmmm crossover frequentie? wie zijn broer?

    Hoe kunnen je achter speakers nog niet los zijn na 1,5 jaar? is dit niet een kwestie van de receiver beter in te stellen?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •