Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 73 worden weergegeven.

Discussie: TV en inrichting

  1. #1

    Standaard TV en inrichting

    Momenteel ben ik bezig met het uitzoeken van een nieuwe TV.

    M'n ogen zijn gevallen op 2 toestellen.
    -Samsung UE46D8000 (Edge-led):
    Heb deze in verschillende winkels gezien met eigen materiaal. Predators op Bluray en AvP2 op DVD (omdat deze donker en niet zo heel erg goed qua kwaliteit is opgenomen). Vond de kwaliteit van deze TV behoorlijk mooi.
    Levendige kleuren, mooie zwartwaarde.
    Verder ook positieve reviews op internet.

    -Panasonic TX-P42VT30 (Plasma):
    Deze staat helaas nog nergens in de winkel. Alleen op de positieve reviews op internet afgegaan.

    Wat zijn jullie meningen over deze TV's?

    Daarnaast is de kijkafstand ook nog een vraag. Heb momenteel een 32inch LCD. De grootste afstand tot het punt waar de TV momenteel staat is 3 meter. Het kortste punt is 2.3 meter.
    32inch vind ik erg klein, vooral bij het kijken van films en documentaires (Discovery, National Geografic).
    Hierover zullen de meningen ook verdeelt zijn, 42 of 46 inch?

    Maak gebruik van een Bluray speler voor m'n filmmateriaal en Humax 5050c HD receiver voor TV.

  2. #2

    Standaard

    Als je een hip en modern toestel in huis wil halen met een superdunne bezel dan is de Samsung zeker een goede keuze. Het enige nadeel aan dit apparaat is dat het beeld heel erg spiegelt. Als je voor de tv gaat staan dan heb je in huis geen spiegel meer nodig. Verder zal dit ongetwijfeld de verkoopstopper van 2011 worden. Mooi beeld en een schitterend futuristisch design.
    De Pana is ook een topper van formaat maar als de tv ergens wordt geplaatst waar er veel lichtinval is dan zou ik toch eerder voor led/lcd kiezen dan voor plasma. Verder heeft dit toestel ook een heel rustig en natuurlijk beeld met diepe zwartwaarden. Ik zou eerder voor 46 inch gaan of bij Pana voor 50 inch.
    Het blijft moeilijk kiezen maar ik neem aan dat je de juiste beslissing wel zal nemen.

  3. #3

    Standaard

    Ga je voor het mooiste beeld, pak dan ongetwijfeld de plasma pana vt30
    deze laat de andere tv ver achter zich...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    De huidige generatie led/lcd toestellen die zich situeren in het hogere gamma moeten absoluut niet meer onderdoen voor plasma tv's. Vijf jaar geleden was dat misschien nog zo maar met de huidige local of microdimming technieken bij led/lcd's behoort de hegemonie van plasma tv's in het hogere segment volledig tot het verleden. Bij goedkopere toestellen heb je wel nog altijd meer waar voor je geld als je een plasma koopt. Dan spreek ik wel over plasma's tussen de 500 en 1000 euro voor een 42 of 50 inch tv.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Als je een hip en modern toestel in huis wil halen met een superdunne bezel dan is de Samsung zeker een goede keuze. Het enige nadeel aan dit apparaat is dat het beeld heel erg spiegelt. Als je voor de tv gaat staan dan heb je in huis geen spiegel meer nodig. Verder zal dit ongetwijfeld de verkoopstopper van 2011 worden. Mooi beeld en een schitterend futuristisch design.
    De Pana is ook een topper van formaat maar als de tv ergens wordt geplaatst waar er veel lichtinval is dan zou ik toch eerder voor led/lcd kiezen dan voor plasma. Verder heeft dit toestel ook een heel rustig en natuurlijk beeld met diepe zwartwaarden. Ik zou eerder voor 46 inch gaan of bij Pana voor 50 inch.
    Het blijft moeilijk kiezen maar ik neem aan dat je de juiste beslissing wel zal nemen.
    Klopt, spiegelen doet dit toestel zeker.
    De woonkamer krijgt vrij weinig ligt binnen, kleine ramen. Maar wat voor effect heeft veel lichtinval dan precies op een plasma scherm?

    Was ook aan het denken aan 46inch, jammer dat de Pana alleen in 42inch of 50inch te krijgen is.

  6. #6

    Standaard

    Bij veel lichtinval wordt het moeilijker om overdag tv te kijken op een plasma omdat het beeld bij een plasma van nature uit vrij donker is. Maar als je overdag weinig tv kijkt of er valt weinig licht binnen in de ruimte waar je tv komt te staan dan is er geen enkel probleem.
    Als je een 46 inch wil nemen dan komt je automatisch bij led/lcd terecht.
    Laatst aangepast door Phil Neutral : 19-06-2011 om 19:32

  7. #7

    Standaard

    De nieuwe plasma schermen hebben een anti-reflective coating.
    Overdag kijken is totaal geen probleem meer.
    Feit is gewoon, wil je kwalitatief het beste scherm ga dan voor de pana
    Geloof me !
    Ok led/lcd komen dichtbij , maar ze halen het nog altijd niet, en zeker niet met de vt30 !

    Bovendien, hoe groter hoe beter! geloof me, vroeg of laat zeg je zelfs dat 50 inch te klein is !
    THE bigger, the better !
    Komt dan ook goed uit met die pana

    Ga gewoon blindelings op die pana af, ga je geen spijt van hebben, vraag op ieder ander forum (htforum, avsforum enz) dezelfde vraag en 98% zal zeggen voor die pana te gaan !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #8

    Standaard

    Overigens hoe raar het ook mag klinken, maar koop nooit een winkel in een showroom. Daar staan ze allemaal heel slecht opgesteld, in onnatuurlijk licht. Vergelijk NOOIT tv's in een winkel, want thuis ziet het er helemaal anders uit.
    Bovendien heeft die pana THX stand, waarbij je zo dicht mogelijke waardes haalt als je hem niet laat callibreren.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #9

    Standaard

    Ga zelf maar eens kijken en vergelijk de verschillende schermen met elkaar. Mensen die anno 2011 beweren dat plasma nog steeds de betere keuze is die dragen echt oogkleppen. Ook led/lcd tv's hebben tegenwoordig diepe zwartwaardes en de toptoestellen behoren tot de beste die er op de markt te verkrijgen zijn. Er zijn jammer genoeg nu éénmaal personen die je persé willen dwingen het één of het ander te kopen. Niet doen, gewoon gaan kijken en vergelijken want wat in de ene zijn ogen perfect is kan voor een andere persoon zwaar tegenvallen. Jij bent tenslotte diegene die er elke dag moet op kijken en het zou jammer zijn indien je de verkeerde keuze zou maken. Alvast heel veel succes met je keuze.

  10. #10

    Standaard

    Zoals ik eerder zei, vergelijken kun je haast niet of je zou beide tv's in je woonkamer naast elkaar moeten kunnen plaatsen.
    Bovendien staan ze nog es slecht afgesteld en draaien ze brightness zodanig dat elke tv zoooooooooo helder speelt, dat het lijkt dat die dat het helderst is, het beste plaatje geeft.
    Niet dus.
    De panasonic zelf staat trouwens ook nooit op thx stand, dus hoe ga je dan het beste plaatje weergeven?
    Onder van die kunstlichten die alles ferm negatief beinvloeden, en jij wilt dan zo naast elkaar vergelijken. Doe jij maar
    Sommigen mensen geloven ook niet dat plasma nog steeds superieur is.. maar goed.. jij jouw standpunt, ik weet wel beter
    Ga je echter voor ook een energiezuinige tv, dan raad ik je plasma af.

    Ik zou zeggen bekijk de reviews op avsforum en flatpanelshd en dan begrijp je alles wat ik hier neerpen wel
    En bekijk vooral ook de waardes van alles...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  11. #11

    Standaard

    Black level van de pana:
    0,02 cd/m² tov 0,08 cd/m² van de samsung d8000

    even zwart? i don't think so!

    Als je echt geen plasma wil, kijk dan naar de LG LE8500 want die scoort ook erg goed.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Nog even toevoegen van een review van de samsung op flatpanelshd

    I believe that Samsung has made some noticeable improvements in this area compared to last year’s C8000 model although I have to say that Panasonic VT30 still gave us more detailed and crisp SD picture quality

    Color gradation on Samsung D8000 is fairly good but not perfect. In the darker areas of the color gradients D8000 has some problems with distinguishing all of the colors. I also saw some bands in semi-dark areas and D8000 is not a top performer in this area. It is on par or maybe slightly lower than Panasonic VT30 when it comes to color gradation

    With Motion Plus deactivated I measured input lag to 42 ms and it increased to over 70 ms with Motion Plus on. This is not optimal for gaming and if you want the best gaming experience from a console gaming machine plasma TVs are still the best choice. On Panasonic VT30 we found just 19-24 ms input lag.

    En de zwartwaardes die ik in vorige post postte.

    MAW, hij is gewoon beter, dan kan je gewoon niet ontkennen.

    Maar goed, keuze is aan jou! En daar zal je ongetwijfeld veel plezier aan beleven !
    Beide zijn gewoon supermooie tv's !!!

    en nog een review http://reviews.cnet.co.uk/tvs/panaso...view-50004057/
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Beide TV's worden erg goed beoordeeld op internet (dat is ook de reden waarom ik de keuze wil maken voor één van deze 2 panelen).
    Skank, weet jij of de VT30 nog last heeft van floating blacks, dat euvel met het 'flikkeren' van zwarte plekken?
    Zijn er nog andere problemen met dit paneel wat jij uit ervaring kunt opnoemen?

    Over het vergelijken van TV's in een winkel moet ik je inderdaad gelijk geven. Ben afgelopen week bij een 6 tal winkels geweest waarvan 1 winkel in de buurt kwam van mijn thuis situatie wat betreft licht en lichtinval. Helaas hadden ze daar alleen de VT20, de VT30 krijgen ze pas wanneer de VT20 volledig uit het assortiment van Panasonic gaat.

    Hoe zit het verder met de warmte van plasma schermen tegenwoordig? Hebben deze nog last van het gekraak bij het warm worden en dus uitzetten van de behuizing?
    Stroom verbruik is in iedergeval aardig teruggebracht sinds jaren geleden. Dat is al een goed punt.

    Verder het inbranden van een plasma paneel. Hoelang kun je een plasma panel op een scherm laten staat voordat hij in begint te branden tegenwoordig?

    Ik ga op mijn gemak alle reviews eens doorlezen, van flatpanelhd ben ik nog niet eerder tegengekomen.

    Beide heren tot nu toe bedankt voor de informatie.
    Laatst aangepast door JvondeH : 19-06-2011 om 23:05

  16. #16

    Standaard

    www.flatpanelshd.com is nochtans een zeer gekende reviewsite.
    Inbranden is bij de plasmas totaal geen probleem meer, was er zelfs vorig jaar al niet meer.
    Alleen LG heeft wat last van retentie. Maar ook dit valt heel erg mee , je moet gewoon de eerste 200u aandachtig zijn hiervoor. Bij de panasonics is dit echter het geval niet!

    Floating blacks is ook iets van vorig jaar. Dat zou dit jaar ook niet meer het geval zijn, echter gaan er wel geruchten van flucutuating brightness bij de 2011 modellen, maar dit zou meevallen en ook minder worden naarmate meer speeluren.

    Warm worden: ze worden inderdaad warm, maar ik denk elk toestel, niets om je zorgen over te maken. Mijn lg plasma hangt 5 cm van de muur, geen probleem
    Gekraak bij warm worden nog nooit gehoord !!!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    www.flatpanelshd.com is nochtans een zeer gekende reviewsite.
    Inbranden is bij de plasmas totaal geen probleem meer, was er zelfs vorig jaar al niet meer.
    Alleen LG heeft wat last van retentie. Maar ook dit valt heel erg mee , je moet gewoon de eerste 200u aandachtig zijn hiervoor. Bij de panasonics is dit echter het geval niet!

    Floating blacks is ook iets van vorig jaar. Dat zou dit jaar ook niet meer het geval zijn, echter gaan er wel geruchten van flucutuating brightness bij de 2011 modellen, maar dit zou meevallen en ook minder worden naarmate meer speeluren.

    Warm worden: ze worden inderdaad warm, maar ik denk elk toestel, niets om je zorgen over te maken. Mijn lg plasma hangt 5 cm van de muur, geen probleem
    Gekraak bij warm worden nog nooit gehoord !!!
    Over floating blacks of inbranden kan je op dit moment nog weinig zeggen over de VT30 want het toestel is nog niet zo lang geleden op de markt verschenen en meestal duiken dit soort problemen pas na een tijdje op.
    Toch nog even de mening van een mede gebruiker van dit forum: bjorn32
    Dit gaat wel over de directe voorganger nl. de VT20

    Ik zou in ieder geval niet voor een Panasonic plasma gaan,iedereen hier en op andere forums is er lyrisch over maar ik vind de 50V20E toch wel een klein beetje tegenvallen wat beeldkwaliteit betrefd.
    We hebben deze tv gekocht ter vervanging van onze al wat oudere Samsung Full HD LCD tv,maar om nu te zeggen dat deze plasma nu echt zoveel beter is wat beeldkwaliteit betrefd,nee dat kan ik niet zeggen.
    Het lijkt soms alsof deze plasma tv een evenredige of zelfs heel af en toe een slechtere zwart waarde heeft dan mijn oude LCD tv,de kleuren zijn niet echt levendig en soms echt flets te noemen,bij snel bewegende beelden word het beeld soms wazig en onscherp terwijl er gepretendeerd word dat plasma juist zo goed is in het weergeven van snelle beelden.
    Bovendien heb ik met name bij het reclameblok een irritante witte streep onder in het beeld,branden logo's nog teveel na bij het veranderen van zender,ook op het kanaal van mn media player is de ondertitel text en de zwarte filmbalken inmiddels lichtelijk ingebrand.
    Ik had zoveel van deze tv verwacht maar hij maakt het maar half half waar,ik ga in ieder geval niet meer voor een Plasma in de toekomst maar ga over op LED tv.
    De ontwikkeling op plasma gebied blijft toch als het ware stilstaan als je dit vergelijkt met de LED markt waar ze toch al zwaar aan de weg getimmerd hebben wat zwartwaardes en kleur weergave betreft,terwijl plasma nog steeds te kampen heeft met euvels die er al in het begin van de plasma markt waren.

  18. #18

    Standaard

    Dat is ronduit de grootste zever. Ik weet niet wat jij hier wil winnen door deze tv in zo'n slecht daglicht te willen stellen...
    De vt30 is al maanden uit in de VS, en daar weten ze heus wel over wat ze praten.
    Floating blacks is er niet meer en inbranden is al lang van de baan. Het is ook niet iets, zoals jij beweert, dat het er pas na een tijdje er is. Het is er of het is er niet. Punt.
    Jij beweert hier het tegenovergestelde zonder enige reden.
    Waarom het tegenovergestelde beweren als het niet waar is?
    Daar krijg ik het echt van op mn heupen.

    Je zegt ook in je tekstje dat het gaat over de vt20 maar in zijn tekst spreekt hij over de v20

    En dan nog, de v20 of vt 20 niet beter dan zijn oude samsung full hd lcd tv?
    Laat mij niet lachen man, ofwel kijkt hij in een of andere normal mode, maar ik weet 300% zeker dat zijn v20 of vt20 stukken beter is dan zijn oude samsung full hd lcd.

    Kom niet af met verzinsels of zever maar met feiten.

    De zwartwaardes van deze tv's is enkel nog maar overwonnen en dat is door de pioneer plasmas die ze nu niet meer maken.
    Al de rest is gewoon zever.
    Hou je dan ook aan de feiten en kom niet met quatsch af die de topicstarter onjuist zou beinvloeden.

    En nogmaals inbranden is totaal niet van de partij , tenzij je je tv dagen aan een stuk op dezelfde zender laat staan met dezelfde logo's op dezelfde plaats, wat een normaal mens zeker niet doet.

    En Phil, ga eens op onderzoek uit man, en lees deftige reviewsites: Geen woord over inbranden, floating blacks enz, terwijl ze er wel over spraken bij de 2010 reeks (floating blacks dan, inbranden is al lang van de baan)
    Laatst aangepast door skank : 20-06-2011 om 10:52
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  19. #19

    Standaard

    Ik vind het altijd een beetje vreemd als iemand een product de hemel inprijst zonder het zelf in zijn of haar bezit te hebben. Ik breek de Pana absoluut niet af want in mijn beginpost kon je het volgende lezen en ik citeer mezelf:
    De Pana is ook een topper van formaat maar als de tv ergens wordt geplaatst waar er veel lichtinval is dan zou ik toch eerder voor led/lcd kiezen dan voor plasma. Verder heeft dit toestel ook een heel rustig en natuurlijk beeld met diepe zwartwaarden.
    Ik heb dus deze tv in een heel slecht daglicht gesteld!?
    Verder spreek je jezelf ook tegen want bij je openingspost zeg het volgende over de Pana:" deze laat de andere tv ver achter zich..."
    Even later zeg je het volgende: "Beide zijn gewoon supermooie tv's !!!"
    De deftige reviewsites waar je het over hebt in je laatste post dat zijn waarschijnlijk de sites die jouw favoriete product in een goed daglicht stellen en de andere reviewsites die iets minder positief zijn over jouw fantastische product dat zijn waarschijnlijk de reviewsites die je moet vermijden.
    Over een bekrompen mening gesproken zeg.

  20. #20

    Standaard

    Klopt en daar blijf ik ook bij. Beide zijn goeie tvs, maar de pana laat die andere achter zich.
    Jij haalt "mankementen" boven zonder enige fundering, ze zijn er niet, doe dan niet alsof...
    Het is duidelijjk dat je antiplasma bent en onterecht eigenlijk.
    Maar goed elk zijn mening.
    Ik vergelijk gewoon beide tvs en toon aan dat de pana gewoon in alle opzichten beter is. Iets wat jij blijkbaar niet aankan.
    Het is nu aan de topicstarter om uit te maken wat hij wil.
    Verdere woorden maak ik er niet meer aan vuil want het heeft toch geen zin.

    Nog een kleine tip: ga zo groot mogelijk want grootte went enorm snel !

    De reviewsites die ik aanwijs zijn allesbehalve subjectief... Zou wel erg zijn mochten er 3-4 sites "mijn goesting" in het daglicht stellen en de rest niet.

    Voor mij is het hierbij gezegd.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #21

    Standaard

    Welke tv hij ook kiest, het zal zeker een goede tv zijn. En ja, iedereen heeft recht op zijn of haar mening. We leven tenslotte in een vrij land. Succes aan de topicstarter!

  22. #22

    Standaard

    Wow Skank, wat ben jij opeens zeker van jezelf geworden.

    Ik ben toch wel verbaasd dat je nog zo positief bent over Panasonic na je eigen negatieve ervaring met de G20 als ik het goed heb en de floating blacks.

    Iedereen roept dat plasma niet meer inbrandt, maar ik lees toch nog wel erg vaak dat ze nog even het logo zien staan. Dat is dan wel geen inbranden, maar toch.
    LCD's hebben trouwens ook gewoon last van spiegeling, of je moet de settings hoger zetten en dat is eigenlijk niet gewenst.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Even een vraag aan peptalk. Heb jij bij je Philips tv veel last van spiegeling? Bij mijn Philips valt dat nogal mee maar de Samsung tv die de topicstarter in gedachte heeft spiegelt echt héél erg.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Even een vraag aan peptalk. Heb jij bij je Philips tv veel last van spiegeling? Bij mijn Philips valt dat nogal mee maar de Samsung tv die de topicstarter in gedachte heeft spiegelt echt héél erg.
    Ik heb wel spiegeling, niet als glas, maar bij daglicht toch wel vervelend, helemaal als ik zelf een wit shirt aan heb. Ik peins er niet over om de lichtsensor aan te zetten, die doet van alles met de beeldinstellingen wat ik niet wil, dus overdag wordt er zo veel mogelijk verduisterd. Ik heb wel de instellingen vrij laag staan, als ik die hoger zou zetten dan is het spiegelen veel minder of niet, maar dan kloppen de instellingen voor mij niet meer.

    Wat ik er mee wil zeggen is dat ik sowieso moet verduisteren, dus dan is het spiegelen bij plasma een non-argument voor mij en misschien ook wel voor de TS.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord. Ik blijf erbij dat geen enkel toestel volmaakt is en dat we zullen moeten leren leven met de kleine "mankementjes".

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •