De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Murdoch Mysteries

  1. #1

    Standaard Murdoch Mysteries

    Maak kennis met Murdoch, een kruising tussen Sherlock Holmes en Gil Grissom van CSI: Crime Scene Investigation. In het Victoriaans Toronto anno 1895 gebruikt detective William Murdoch de nieuwste wetenschappelijke technieken om moordenaars en andere criminelen op te sporen.

    Murdoch Mysteries is de nieuwste televisiehit uit Canada; winnaar van maar liefst 14 Gemini Awards, onder andere voor beste TV-serie en beste scenario.


    Seizoen 3 is in USA op blu-ray uit: review

    Bij ons is er een moeilijk te vinden "Eerste seizoen" op dvd. Ik weet niet wat er verkeerd gelopen is, want ondanks recente releasedatum is deze haast nergens te verkrijgen. Uitgegeven door DFW, meestal is beeldkwaliteit ok maar tijdens een bepaalde episode is er één en ander foutgelopen lijkt me (technisch).

    Nu vind ik enkel nog deze terug bij o.a. DVDoutlet: Het beste van Murdoch Mysteries (2008). Releasedatum: mei 2011.

    Is dit een heruitgave van seizoen 1 zonder de technische problemen? Of wat staat er op "Het beste van"?

    Komen de volgende seizoenen op dvd en blu-ray?

  2. #2

    Standaard

    Niemand info hierover?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Die noemer 'Het Beste Van' is in principe een titel die DFW aan een nieuwe DVD-reeks gaf die voornamelijk Britse detectives omvat. Wat ze er precies mee bedoelen weet ik niet, want er zijn reeds complete seizoenen in die collectie verschenen (witte kaftjes met zwarte letters en foto).

    Bij mijn weten is er één uitgave in die collectie van Murdoch Mysteries, maar meer niet. Aan het tempo dat DFW uitgeeft, kun je nog lang wachten denk ik. Bovendien zijn al de uitgaves uit die reeks reissues, er wordt dus niet direct via dat kanaal gelanceerd me dunkt.

    Misschien is dit wel wat voor je?
    http://www.amazon.co.uk/Murdoch-Myst...7335940&sr=8-1
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •