De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard XIII van Canal+ Canada

    Hoi,

    Ik ben benieuwd of iemand deze serie kent of volgt.
    Zelf ben ik verslaafd aan de strips en de spinoff hiervan, maar vond de film uit 2008, XIII: Conspiracy niet best.

    Nu lees ik dus van deze serie:
    http://en.wikipedia.org/wiki/XIII:_The_Series
    http://translate.google.nl/translate...analplus.fr%2F

    Wie kent het en is het goed?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #2

    Standaard

    idem, super strips. Serie is oke.

  3. #3

    Standaard

    Serie is oke. Dat klinkt van als je de strips goed vind de serie ook kan gaan kijken maar verwacht er niet teveel van.

    of zie ik dit verkeerd?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Serie is oke. Dat klinkt van als je de strips goed vind de serie ook kan gaan kijken maar verwacht er niet teveel van.

    of zie ik dit verkeerd?
    De strips zijn getekend over een periode van z'n 25 jaar, maar weten toch een constant kwalitatief een zeer hoog niveau te houden.

    De diverse verfilmingen zijn telkens een aftreksel van het dan heersende populisme en verAmerikanisering (VA = te veel dialoog, te weing zelf te ondekken en gebrek aan sfeer). Dit kan goed of slecht uitvallen.

    In dit geval is het heel netjes gedaan, maar je moet er wel rekening mee houden dat je veel van andere films en series zal herkennen, en weinig van een/het eigen XIII karakter.
    Dit in mijn mening, maar ze hebben het gelukking niet zo gigantisch verprutst als bv Largo Winch.

    Gewoon aangenaam om te kijken met goede productie waarden.

  5. #5

    Standaard

    Duidelijk. Ik heb er zin in. Ik ga de serie starten nadat ik helemaal bij ben met True Blood. Kijk ernaar uit.

    Als de verhaallijn ook maar lekker loopt. Dat vind ik het belangrijkste.
    Hoever komen ze in het verhaal tov de strips met de 13 afl?

    WB Largo Winch, vond de serie ook niet veel, maar nu zijn er weer 2 films die ik wil kijken. Toch proberen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #6

    Standaard

    Het probleem met XIII is dat je niet bijster veel in het scenario van de strip kan ingrijpen,want alles krijgt wel zijn beslag in een volgend album. Als de Amerikanen, zoals ze dat zo graag schijnen te willen, hier en daar wat gaan veranderen, dan rijden ze zich een paar afleveringen verder hopeloos vast. Ze zouden het altijd moeten doen zoals bij Harry Potter en Game Of Thrones, zeer nauw contact houden met de auteur en laten adviseren wat kan en wat niet kan veranderd worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Dat denk ik ook en dat is denk ik niet gebeurd.
    Maar ik laat mij gewoon verrassen. Lekker zitten en over mij heen laten komen.
    Meestal kijk ik een serie en kan ik zelfs van mindere (in het algemeen) series genieten. Even daargelaten dat deze misschien voor mij wel heel erg goed is.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •