De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard zeppelin met subwoofer?

    beste lezers,

    ik heb een b & w zeppelin aangesloten op mijn tv (zodat het geluid van de tv via de zeppelin eruit komt). geluid is erg goed en zuiver maar ik vind de bass niet echt indrukwekkend met films kijken.

    nu is mijn vraag is het mogelijk om een subwoofer aan te sluiten op de zeppelin ?

    ik heb zelf ook een home cinema set van sony die kan ik ook aansluiten met subwoofer op de tv maar ik wil het geluid via de zeppelin laten lopen.

    Is dit mogelijk ?

  2. #2

    Standaard

    Dat is voor zover ik de gebruiksaanwijzingen van de Zeppelin die ik gelezen heb niet mogelijk. Dit toestel heeft voor audio alleen een Aux ingang die je nu gebruikt wordt voor jouw TV.

    Wil je een meer indrukwekkende "bass", dan zal je het geluid dus door de Home Cinema Set van Sony moeten laten weergeven.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    het is ook niet mogelijk om de zeppelin aan te sluiten op de home cinema set ?

  4. #4

    Standaard

    Wanneer het niet mogelijk is om het geluid van de Zeppelin via de Home Cinema Set te laten weergeven, is het dus niet mogelijk.

    Bij het aansluiten gaat het nl. ook om de richting van de signalen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    en er bestaat ook geen blokje waarmee je de uitgang van de tv (rode en witte) opsplitst in 4 uitgangen?

    ik heb al geprobeerd om de home cinema aan te sluiten op de uitgang van de tv icm de zeppelin aan te sluiten op koptelefoon uitgang van de tv maar het geluid wat dan uit de zeppelin komt is dan erg zacht (is natuurlijk ook niet bedoeld om een speaker op aan te sluiten)

  6. #6

    Standaard

    De hoofdtelefoonuitgang heeft een regelbaar niveau. Om deze te veranderen zal je volumeregeling van de TV moeten gebruiken. Stel deze dan zo in dat je geen last hebt van vervorming of bijgeluiden en regel de geluidssterkte met die van de Zeppelin. Of kijk gewoon TV met geluid via de Home Cinema Set.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •