Pagina 30 van 87 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 2175 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Feyenoord heeft gewoon het de trouwste supporters: Na de 10-0 nederl;aag in Eindhoven zaten er drie dagen later tegen VVV-Venlo 40.000 mensen in De Kuip. Ajax is afgelopen seizoen kampioen geworden dus dat er dan weer meer seizoenskaarten worden verkocht is typisch voor zulke supporters. Als Ajax 10 jaar geen prijzen zou pakken zouden er nog heel weinig in de Arena zitten, dan zitten ze opeens bij AZ!

    Maasgebouw en bedreigingen van Fer en Wijnaldum zijn door een paar supporters begaan, hier kun je dus niet het hele legioen op aanspreken, net als bij Ajax-AZ, al hebben Fer en Wijnaldum het er wel naar gemaakt.

    Elke club heeft een trouw gedeelte fans en een gedeelte wat alleen komt als het goed gaat, bij Feyenoord is het trouwe gedeelte tov van de meelopers echter vele malen groter dan bij Ajax!
    Wijnaldum heeft t er zelf naar gemaakt zeg je. Hoe dan? Door naar PSV te gaan?
    Een paar jaar geleden haalde feyenoord hem zelf weg bij Sparta......

    Bij ajax worden er al jaren meer seizoenskaarten verkocht dan bij feyenoord. Dus ook in de jaren dat ajax steeds naast de titel greep; niet alleen nu ze sinds jaren weer eens kampioen zijn geworden.
    Bij PSV idem: elk jaar zijn alle seizoenskaarten weg. Nu nog steeds, ondanks dat de club 3 bijzonder schrale jaren zonder prijzen achter de rug heeft. (ik blijf er ook maar steeds een aanschaffen)

    feyenoorders verwijten ajacieden vaak arrogantie (''wij zijn ajax, wij zijn de beste''), maar doen met uitspraken als '' beste supporters'', ''alleen in de kuip kan zo'n sfeer hangen'' etc er net zo hard aan mee.
    Noem het maar de ''club bril'' waardoor je kijkt.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ach ja, tijdens het EK zijn we allemaal samen weer één tegen een andere gemeenschappelijke vijand.
    Dan ben ik benieuwd wie die vijand is?

  3. #728

    Standaard

    Ik zou zeggen Portugal, zou lekker zijn als we die in de laatste wedstrijd naar huis kunnen sturen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #729

    Standaard

    Over Wijnaldum en Fer: logisch dat ze eieren voor hun geld kozen na zo'n dramatisch seizoen als 2010/2011 en kozen in hun ogen een ploeg waarbij ze een grotere kans hadden te groeien en beter te worden dan wat te mogelijk bij Feyenoord te wachten stond. Ik gaf ze geen ongelijk. In het geval van Fer ben ik blij dat hij weg is, want zo goed vond ik hem niet vorig seizoen. Dat hij de eerste paar wedstrijden van dit seizoen wél erg goed speelde, het zij zo.

    Ik blijf overigens fan van Wijnaldum, waar hij ook zou spelen. Ik vind het ook jammer dat een deel van Het Legioen beide spelers uitfloten, want ze hebben veel voor de club betekend. Een beetje meer respect van onze supporters zou geen kwaad kunnen.

    En hun 'opvolgers' laten deze grotendeels onervaren ploeg ineens geregeld goed voetballen en zelfvertrouwen geven en maakt van Feyenoord in de nabije toekomst een serieuze titelkandidaat, wanneer ze niet meer door hun ondergrens zakken tenminste (het euvel van vooral vorig seizoen). En wie weet komen er binnenkort wel een paar nieuwe versterkingen over van ManCity...

    Martin van Geel heeft het nu al beter voor elkaar van Leo Beenhakker.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Tja, en ik heb een hekel aan mensen die alle supporters (van welk club dan ook) over één kam scheren.
    Nee, want als je duidelijk leest , zie je dat ik het over de simpele supporter heb. Net als wilders tegen de foute moslim is en de kerk enkel de pedofiele pastors wil weren.

    Als men spreekt over *** feyenoord. Dan spreekt met over het tuig natuurlijk.

  6. #731

    Standaard

    De belager van AZ-keeper Esteban heeft een celstraf gekregen van 6 maanden, waarvan 2 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald.

    De 19-jarige Wesley van W. negeerde vorige week woensdag bij de bekerwedstrijd Ajax-AZ een stadionverbod. Tijdens de wedstrijd rende hij het veld op en belaagde Esteban van achteren.
    ANP

    Lage straf, zo'n malloot moet je voor minimaal 5 jaar vastzetten wat mij betreft.

  7. #732

    Standaard

    Keje Molenaar leeft in een andere wereld volgens mij....zie hier.

    Een paar 'hoogtepunten :

    -Onomstreden is wat mij betreft dat AZ ook schuld had aan deze situatie. Maar in plaats dat zij ook een straf krijgen, worden ze nu zelfs beloond.'

    -
    Molenaar vindt dat Esteban zich schuldig heeft gemaakt aan een gewelddadige handeling. 'Dat heeft de scheidsrechter ook zo uitgelegd.'

    - 'Maar nu heeft alléén Ajax een straf en trekt AZ er voordeel uit.

    - Molenaar denkt dat teams binnenkort gaan proberen bij een achterstand en kwetsende spreekkoren, om het veld af te lopen. 'De trainer kan dan zeggen: we komen niet meer terug, want dan beginnen die leuzen weer.

    Wat een malloot.....

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Keje Molenaar leeft in een andere wereld volgens mij....zie hier.

    Een paar 'hoogtepunten :

    -Onomstreden is wat mij betreft dat AZ ook schuld had aan deze situatie. Maar in plaats dat zij ook een straf krijgen, worden ze nu zelfs beloond.'

    -
    Molenaar vindt dat Esteban zich schuldig heeft gemaakt aan een gewelddadige handeling. 'Dat heeft de scheidsrechter ook zo uitgelegd.'

    - 'Maar nu heeft alléén Ajax een straf en trekt AZ er voordeel uit.

    - Molenaar denkt dat teams binnenkort gaan proberen bij een achterstand en kwetsende spreekkoren, om het veld af te lopen. 'De trainer kan dan zeggen: we komen niet meer terug, want dan beginnen die leuzen weer.

    Wat een malloot.....
    Die man moet je ook niet meer serieus nemen, hij kan beter mensen gaan benoemen die precies het tegenovergestelde gaan doen van wat er van ze gevraagd wordt, daar is hij namelijk een ster in!

    Musa waarschijnlijk naar CSKA Moskou, ik las dat er 15 clubs interesse in hem hebben. Natuurlijk is het een goede voetballer maar VVV staat 17e dus zoveel beslissends doet hij dus ook niet.
    Laatst aangepast door wimv : 30-12-2011 om 00:45

  9. #734

    Standaard

    Hij heeft wel een punt. az wordt ook beloond voor staken van de wedstrijd en hun achterstand is ongedaan gemaakt.of was die tegentreffer ook de schuld van die malloot...?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Hij heeft wel een punt. az wordt ook beloond voor staken van de wedstrijd en hun achterstand is ongedaan gemaakt.of was die tegentreffer ook de schuld van die malloot...?
    Az wordt helemaal niet bevoordeeld. wedstrijd wordt vanaf het begin overgespeeld en dan is het dus 0-0, dan maakt het dus niet uit of het 1-0, 0-1 of 1-1 stond in de 37e minuut.

    Verbeek nam de juiste beslissing door zijn spelers eraf te halen, op dat moment was de veiligheid van zijn spelers in het geding en dan moet je maling hebben aan types als Keje Molenaar en Jeroen Slop.

  11. #736

    Standaard

    Helemaal niet,scheidsrechter moet de beslissing nemen om de wedstrijd te staken en niet de coach. als az met 0-3 voorstond had verbeek dat niet gedaan met excuus over veiligheid.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #737

    Standaard

    Ga ff lekker bij die Molenaar op de koffie... Als hij ballen had gehad, had hij dat voor de uitspraak moeten roepen net zoals AZ. Ajax mag van geluk spreken dat ze niet uitgesloten zijn van de beker, dit was niet gebeurd als er niet 2 fouten door Ajax waren gemaakt(stadionverbod & brug). AZ kan daar niet verder voetballen, die keeper en spelers zijn te veel van slag na z'on incident., het is niet een streaker die 't veld op rent.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #738

    Standaard

    O? En ik maar denken dat az profvoetballers zijn
    Az heeft geluk dat ze niet bestraft worden voor staken van de wedstrijd.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #739

    Standaard

    Toch heb ik het idee dat Verbeek de beslissing nam ná de rode kaart. Was die niet gegeven dan was er na een korte afkoeling gewoon verder gespeeld, dat is mijn gevoel.
    Maar maakt allemaal ook niet meer uit en is een nutteloze discussie. De wedstrijd wordt overgespeeld, klaar.
    Zal ook een hele andere wedstrijd worden met andere opstellingen. Sigtorsson en De Jong komen terug, vd Wiel is weg en misschien Vertonghen ook en AZ raakt ws Elm kwijt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #740

    Standaard

    Rutten vertrekt na dit seizoen bij PSV

    Laatste update: 30 december 2011 08:37 info
    AMSTERDAM - Fred Rutten vertrekt na dit seizoen bij PSV. Dat heeft de 49-jarige oefenmeester de clubleiding van de Eindhovenaren vorige maand al laten weten.



    “Het is tijd dat PSV en ik elkaar loslaten”, meldt Rutten in De Volkskrant. Met zijn beslissing wil de coach, wiens contract eind juni afloopt, een einde maken aan de speculaties over zijn toekomst.
    “Mijn aanstaande vertrek van trainingscomplex De Herdgang en de spelersgroep zal me niet in de koude kleren gaan zitten.”

    Rutten trad ruim twee jaar geleden in dienst bij PSV. De Brabanders gingen in 2009 en 2010 aan de leiding bij de jaarwisseling, maar eindigden als derde in de eredivisie. Deze jaargang is PSV nog op alle fronten in de race voor een prijs. In de competitie staat de club tweede, op slechts één punt van koploper AZ.

    PSV bereikte vorige week de kwartfinales van de KNVB-beker en is ook nog actief in de Europa League.

    Vertrouwen

    Rutten liet eerder deze week al weten dat hij tot twee keer had overwogen zijn contract bij PSV voortijdig in te leveren. Hij slaagde er tot nu toe niet in om een hoofdprijs met PSV te pakken. De clubleiding heeft echter altijd vertrouwen in Rutten gehouden.

    Na de beëindiging van zijn spelersloopbaan bij FC Twente ging Rutten als assistent aan de slag. Hij werd daar in 1999 hoofdcoach. In 2001 nam hij bij PSV de opleiding onder zijn hoede. Maar daarna keerde hij terug op het veld als assistent van Guus Hiddink.

    In 2006 tekende hij opnieuw bij FC Twente, maar verliet de club in 2008 voor een buitenlands avontuur bij Schalke 04. In maart 2009 werd Rutten daar op non-actief gesteld vanwege de tegenvallende resultaten. In de zomer van dat jaar werd hij hoofdtrainer bij PSV.
    Bron: Nu.nl

  16. #741

    Standaard

    We zien het wel.hopelijk wordt az-ajax niet afgelast.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    O? En ik maar denken dat az profvoetballers zijn
    Az heeft geluk dat ze niet bestraft worden voor staken van de wedstrijd.
    Meen je dat nou echt of is dit om te stangen? Eën van je spelers wordt belaagd door een supporter van de tegenpartij, die voor hetzelfde geld een mes heeft, en er wordt verwacht dat je even door gaat spelen? Denk je niet dat Ajax er voordeel uit zou trekken als de tegenstander zwaar aangeslagen is.

    Dat heeft niets met profvoetballer zijn te maken.
    Als bij mij op mijn werk mijn directe collega, die tegenover mij zit, op zijn eigen werkplek aangevallen wordt, dan hoeven ze van mij ook niet te verwachten dat ik 's middags gewoon ga doorwerken. Dat kan toch niet?

  18. #743

    Standaard

    Mede door de vrij lage straf voor Ajax en het overspelen verhaal verwacht ik een toenamen van dit soort incidenten. Een supporter is nu in staat om het verloop van de wedstrijd te bepalen en zodoende zijn club te bevoordelen. een "supporter" kan nu mooi het veld in rennen en de coach kan dan duel staken en laten overspelen. De KBVB had hier door het geven van de hardere staf echt een statement moeten maken.

    Waarom hoor ik de politiek niet over strengere maatregelen? immens als een club als Ajax al niet lukt om "supporters" met een stadionverbod te weren, dat gaat het mindere rijke club toch ook niet lukken. Moet het nu echt een keer helemaal mis gaan?

  19. #744

    Standaard

    Moeilijk te zeggen of dat ook het geval gaat worden.
    Ik vind iig niet dat je de spelers en de rest van de supporters hier voor moet straffen. De clubleiding moet gestraft worden en vooral de aanstichter heel hard gestraft worden.
    Die gast moet nu een half jaar (had wel wat meer mogen zijn) de bak in en moet de rest van zijn leven ws zijn schulden gaan afbetalen. In dit geval had hij ook wel een tbs behandeling mogen krijgen omdat nu blijkt dat door eerdere gevallen dit gewoon een hopeloos geval is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Rutten vertrekt na dit seizoen bij PSV

    Laatste update: 30 december 2011 08:37 info
    AMSTERDAM - Fred Rutten vertrekt na dit seizoen bij PSV. Dat heeft de 49-jarige oefenmeester de clubleiding van de Eindhovenaren vorige maand al laten weten.

    “Het is tijd dat PSV en ik elkaar loslaten”, meldt Rutten in De Volkskrant. Met zijn beslissing wil de coach, wiens contract eind juni afloopt, een einde maken aan de speculaties over zijn toekomst.
    “Mijn aanstaande vertrek van trainingscomplex De Herdgang en de spelersgroep zal me niet in de koude kleren gaan zitten.”

    Rutten trad ruim twee jaar geleden in dienst bij PSV. De Brabanders gingen in 2009 en 2010 aan de leiding bij de jaarwisseling, maar eindigden als derde in de eredivisie. Deze jaargang is PSV nog op alle fronten in de race voor een prijs. In de competitie staat de club tweede, op slechts één punt van koploper AZ.

    PSV bereikte vorige week de kwartfinales van de KNVB-beker en is ook nog actief in de Europa League.

    Vertrouwen

    Rutten liet eerder deze week al weten dat hij tot twee keer had overwogen zijn contract bij PSV voortijdig in te leveren. Hij slaagde er tot nu toe niet in om een hoofdprijs met PSV te pakken. De clubleiding heeft echter altijd vertrouwen in Rutten gehouden.

    Na de beëindiging van zijn spelersloopbaan bij FC Twente ging Rutten als assistent aan de slag. Hij werd daar in 1999 hoofdcoach. In 2001 nam hij bij PSV de opleiding onder zijn hoede. Maar daarna keerde hij terug op het veld als assistent van Guus Hiddink.

    In 2006 tekende hij opnieuw bij FC Twente, maar verliet de club in 2008 voor een buitenlands avontuur bij Schalke 04. In maart 2009 werd Rutten daar op non-actief gesteld vanwege de tegenvallende resultaten. In de zomer van dat jaar werd hij hoofdtrainer bij PSV. Bron: Nu.nl
    Wat zouden jullie een goede vervanging vinden? Het duo Philip Cocu & Ernest Faber, of kiezen voor Ron Jans?.

    Vind dat het alle 2 wel een goede keus zal zijn voor PSV.

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Meen je dat nou echt of is dit om te stangen? Eën van je spelers wordt belaagd door een supporter van de tegenpartij, die voor hetzelfde geld een mes heeft, en er wordt verwacht dat je even door gaat spelen? Denk je niet dat Ajax er voordeel uit zou trekken als de tegenstander zwaar aangeslagen is.

    Dat heeft niets met profvoetballer zijn te maken.
    Als bij mij op mijn werk mijn directe collega, die tegenover mij zit, op zijn eigen werkplek aangevallen wordt, dan hoeven ze van mij ook niet te verwachten dat ik 's middags gewoon ga doorwerken. Dat kan toch niet?
    Maar hij had geen mes of wel? ik begrijp die gedachte wel overigens, maar wat ik niet begrijp is dat wanneer die malloot valt, estaban naar rechts kijkt, ziet dat er een steward aankomt en vervolgens vrolijk 2 keer tegen die gast aantrapt dat er vervolgens onbegrip heerst over een rode kaart die volgens de regels terecht is er gemekkerd over wordt. en nogmaals, besluit om de wedstrijd te staken ligt bij de scheidsrechter en niet bij de trainer, ook al was het wel logisch gezien de emoties die er op dat moment heersten maar zoals gezegd komt az er wel heel goed mee weg.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Mede door de vrij lage straf voor Ajax en het overspelen verhaal verwacht ik een toenamen van dit soort incidenten. Een supporter is nu in staat om het verloop van de wedstrijd te bepalen en zodoende zijn club te bevoordelen. een "supporter" kan nu mooi het veld in rennen en de coach kan dan duel staken en laten overspelen. De KBVB had hier door het geven van de hardere staf echt een statement moeten maken.

    Waarom hoor ik de politiek niet over strengere maatregelen? immens als een club als Ajax al niet lukt om "supporters" met een stadionverbod te weren, dat gaat het mindere rijke club toch ook niet lukken. Moet het nu echt een keer helemaal mis gaan?
    voorbeeld van Engeland volgen inzake de voetbalwet, daar kan het immers wel, en nederland met al haar regeltjes doet er omslachtig over.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat zouden jullie een goede vervanging vinden? Het duo Philip Cocu & Ernest Faber, of kiezen voor Ron Jans?.

    Vind dat het alle 2 wel een goede keus zal zijn voor PSV.
    Cocu lijkt de ideale man, maar ja eindverantwoordelijke is nog iets anders. Maar gezien zijn gezag dat hij had als speler en aanvoerder lijkt me dat wel goed te komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Maar hij had geen mes of wel? ik begrijp die gedachte wel overigens, maar wat ik niet begrijp is dat wanneer die malloot valt, estaban naar rechts kijkt, ziet dat er een steward aankomt en vervolgens vrolijk 2 keer tegen die gast aantrapt dat er vervolgens onbegrip heerst over een rode kaart die volgens de regels terecht is er gemekkerd over wordt. en nogmaals, besluit om de wedstrijd te staken ligt bij de scheidsrechter en niet bij de trainer, ook al was het wel logisch gezien de emoties die er op dat moment heersten maar zoals gezegd komt az er wel heel goed mee weg.
    hij had geen mes, maar dat weet Estaban op dat moment toch niet. Die malloot kan toch gewoon opstaan en Estaban alsnog neersteken/schieten of iets in die geest. Estaban reageert hier gewoon met een paniek reactie. Vergeet ook niet dat deze beste man uit de het door straat guerrillas getroffen Costa Rica komt, waar je eerste reactie vaak een beslissende is over leven en dood.

    Verder snap ik die rode kaart ook niet. Waarom krijgt hij die omdat iemand in het veld trapt. maakt een supporter die op het veld komt dan ineens deel uit van het spel?

    tuurlijk komt Az hier goed weg, maar het is ajax die hier fout zit en niet AZ. Overspelen van het duel is misschien wat zwaar, maar in mijn ogen wel logisch.

  25. #750

    Standaard

    Als Ajacied vind ik dat Ajax best uitgesloten had mogen worden van de KNVB-beker. Misschien dat die gekken die zich supporter noemen zich dan eindelijk beseffen hoe zeer ze hun club benadelen met hun idiote gedrag.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 30 van 87 EersteEerste ... 202627282930313233344080 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •