Pagina 31 van 87 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 2175 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Als Ajacied vind ik dat Ajax best uitgesloten had mogen worden van de KNVB-beker. Misschien dat die gekken die zich supporter noemen zich dan eindelijk beseffen hoe zeer ze hun club benadelen met hun idiote gedrag.
    Eens
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #752
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is de hooligan die hier fout zit waar Ajax verantwoordelijk voor wordt geacht. Voor de rest is het een opgeleid projectiel geweest die niet al te slim was. Maar het is ook niet zo dat hij een gewapende overval heeft gepleegd. Of wat dat betreft een serie moordenaar is. Het is dat er een voorbeeld moet worden gezet. Maar om deze man als zware crimineel neer te zetten gaat te ver. En daarmee keur ik zijn actie totaal niet goed, maar relativeer ik het wel.

    Dat de wedstrijd onder deze voorwaarden moet worden overgespeeld geeft logischerwijs gemengde gevoelens. Maar deze wedstrijd is hoe dan ook toch al vermoord en als één van deze twee de beker zefs wint zwaar getint. Ik zag liever uitsluiting voor beide. Immers werd psv niet zonder pardoes uit het toernooi gezet omdat het speelde met een niet aangemelde speler. Alleen dan is er van enige voordeel geen sprake. Nu moeten de teams in vier dagen twee keer tegen elkaar spelen. Is dat geen verkapte vorm van competitie vervalsing dan?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #753

    Standaard

    Probleem is alleen dat dit soort gasten zich dat nooit zullen beseffen en dat gewoon weer zullen doen als ze de kans krijgen ongeacht wat de straf is voor de club. Alleen door ze persoonlijk keihard te straffen schrik je ze misschien af.
    Vroeg me ook nog af: Ajax heeft die gast een stadionverbod opgelegd. Misschien was hij daar zo kwaad om waardoorhij dit deed om Ajax te naaien?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #754
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mee eens. Ik heb ook totaal geen moeite met de straf die hij kreeg, die had van mij nog forser gemogen. Ik heb wel moeite met de reacties overal. Dat terwijl de wereld meldt "goalie gone wild" en daar helemaal geen gevolgen tegenover staan. Ondanks dat ik zijn reactie begrijp, vind ik niet dat zijn staatvechters mentaliteit die hij toonde zomaar weggewoven mag worden. Aan de andere kant begrijp ik dat de situatie uniek is en men het niet kan maken hem daarvoor te bestraffen. Maar voetballer krijgen zo een vrijgeleide om alle veldbetreders zo te behandelen, maar niet je collega's op het veld. Dus omdat clubs en politiek geen adequate maatregels treffen, gedogen we eigen rechters...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Maar hij had geen mes of wel? ik begrijp die gedachte wel overigens, maar wat ik niet begrijp is dat wanneer die malloot valt, estaban naar rechts kijkt, ziet dat er een steward aankomt en vervolgens vrolijk 2 keer tegen die gast aantrapt dat er vervolgens onbegrip heerst over een rode kaart die volgens de regels terecht is er gemekkerd over wordt. en nogmaals, besluit om de wedstrijd te staken ligt bij de scheidsrechter en niet bij de trainer, ook al was het wel logisch gezien de emoties die er op dat moment heersten maar zoals gezegd komt az er wel heel goed mee weg.
    Dat kan Esteban niet weten. Het is een primaire reactie: hij verdedigt zichzelf tegen iemand die hem aanvalt. Misschien dacht hij dat de steward nummer 2 was .

    Hoeveel voetballers zouden overigens geweten hebben, dat je een rode kaart krijgt als je jezelf verdedigt tegenover een malloot die het veld oprent en je neer wilt schoppen?
    Ik denk zelf (voor het incident) nul.

    Er kon (terecht) geen uitspraak komen waarbij AZ benadeeld zou worden: zoals ik eerder zei zou de hele natie over de KNVB vallen. Immers, de oorzaak die alles in gang zette, lag zeker niet bij AZ.

  6. #756

    Standaard

    Van Marwijk op lijst PSV

    Hoewel Bert van Marwijk zojuist tot 2016 heeft bijgetekend bij het Nederlands elftal staat hij op de lijst bij PSV om Fred Rutten op te volgen. Toen de bondscoach eerder deze maand werd geconfronteerd met een Nederlandse uitdaging zei hij: "zeg nooit nooit, maar mijn voorkeur gaat uit naar een grote club uit een grote competitie."


    PSV ziet in bondscoach Bert van Marwijk een opvolger van de
    vertrekkende trainer Fred Rutten.

    Dit standpunt is niet veranderd bij Van Marwijk, die nooit contact heeft gehad met PSV. Ook de naam van Van Marwijks schoonzoon en ex-PSV’er Mark van Bommel valt regelmatig. Hij staat nog een half jaar onder contract bij AC Milan.

    McLaren en Cocu opties

    Ook Steve McLaren wordt als kandidaat gezien. De Engelsman, die kampioen werd met FC Twente, is vrij en een perfect uithangbord voor PSV. Het doorschuiven van assistent en oud-speler Phillip Cocu is evenzeer een optie.

    Assistent Ten Hag vertrekt

    Naast een hoofdtrainer moet PSV op zoek naar een nieuwe assistent voor de vertrekkende Erik ten Hag. Ernest Faber, hoofdtrainer van Eindhoven en evenals Cocu assistent-bondscoach, is de belangrijkste gegadigde om terug te keren op het oude nest.

    Bron : Telegraaf.nl

  7. #757

    Standaard

    Zou niet verrast zijn als Co bij PSV tekent...

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Zou niet verrast zijn als Co bij PSV tekent...
    Ik zou daar aan het begin van dit seizoen ook niet door verrast zijn geweest, maar ik denk niet dat PSV nu nog veel belangstelling voor hem heeft. Co maakt bij Twente niet echt een grote of erg gemotiveerde indruk. Het lijkt hem allemaal niet zoveel meer te interesseren.

  9. #759

    Standaard

    Grote brand in Goffertstadion Nijmegen


    NIJMEGEN - In het Goffertstadion in Nijmegen is maandagochtend een grote brand uitgebroken. De brand zou ontstaan zijn in De Gaanderij, het businessgedeelte van het NEC-stadion.

    De politie had de brand iets voor 09.00 uur onder controle.
    De tribunes hebben geen vlam gevat. Een groot aantal NEC-supporters staat naar de brand te kijken. Via Twitter vraagt de club de fans om niet naar het stadion te komen.
    De brandweer had assistentie uit de wijde omgeving opgeroepen. Een deel van het Goffertpark, waar het stadion staat, is afgesloten.
    Twee schoonmakers ontdekten de brand in de bar van het stadion, meldt RTV Nijmegen. Zij hebben de brandweer gealarmeerd.

    Geen bluswater

    Een probleem was dat er geen water bij het stadion is om de brand te blussen. Met slangen werd er water aangevoerd vanuit een vergadercentrum en een rouwcentrum die op ongeveer 300 meter afstand van Goffertstadion liggen.
    De brand werd vanuit een hoogwerker geblust.
    Bron: NU.nl

  10. #760

    Standaard

    'Adriaanse ontslagen bij FC Twente'

    Co Adriaanse is ontslagen als trainer van FC Twente. De 64-jarige coach wordt per direct opgevolgd door de Engelsman Steve McClaren, die van 2008 tot 2010 ook al coach was van de club uit Enschede. De clubleiding gaat het vertrek van Adriaanse dinsdag toelichten, schrijft het AD.
    Adriaanse was sinds juni vorig jaar trainer bij FC Twente. Hij volgde Michel Preud'homme op, die naar Saudi-Arabië vertrok. McClaren leidde de club in 2010 naar de eerste landstitel.

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    'Adriaanse ontslagen bij FC Twente'

    Co Adriaanse is ontslagen als trainer van FC Twente. De 64-jarige coach wordt per direct opgevolgd door de Engelsman Steve McClaren, die van 2008 tot 2010 ook al coach was van de club uit Enschede. De clubleiding gaat het vertrek van Adriaanse dinsdag toelichten, schrijft het AD.
    Adriaanse was sinds juni vorig jaar trainer bij FC Twente. Hij volgde Michel Preud'homme op, die naar Saudi-Arabië vertrok. McClaren leidde de club in 2010 naar de eerste landstitel.
    Zou Marcel Brands Co bellen? Wat denken jullie?

  12. #762

    Standaard

    Zou goed kunnen, ze kennen elkaar denk ik nog van AZ?
    Denk alleen dat Co niet echt bij PSV past.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #763
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach voor een half jaartje...
    Ik had voorspelt een houdbaarheidsdatum van een jaar maximaal. Zat ik er even naast. :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #764

    Standaard

    Ik heb daar een paar bijdragen terug al iets over gezegd. Ik weet niet of PSV nu nog te springen staat om Co aan te stellen (overigens maakt Rutten volgens mij het seizoen gewoon af). Co maakte op mij een wat uitgebluste indruk, alsof het allemaal niet meer zo nodig hoefde. Bovendien koos hij in de rechtstreekse ontmoeting met PSV voor de verkeerde tactiek, zoiets speelt ook mee. Twente kwam toen erg goed weg dankzij die rode kaart van Strootman.

    Ik denk dat PSV het liefst Van Marwijk zou aanstellen, maar het is de vraag of die het doet (en haalbaar is).

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik heb daar een paar bijdragen terug al iets over gezegd. Ik weet niet of PSV nu nog te springen staat om Co aan te stellen (overigens maakt Rutten volgens mij het seizoen gewoon af). Co maakte op mij een wat uitgebluste indruk, alsof het allemaal niet meer zo nodig hoefde. Bovendien koos hij in de rechtstreekse ontmoeting met PSV voor de verkeerde tactiek, zoiets speelt ook mee. Twente kwam toen erg goed weg dankzij die rode kaart van Strootman.

    Ik denk dat PSV het liefst Van Marwijk zou aanstellen, maar het is de vraag of die het doet (en haalbaar is).
    Van Marwijk heeft net bijgetekend tot 2016 en zal alleen weggaan bij de KNVB voor een grote club in Engeland of Spanje. Als ze in Eindhoven veel vertrouwen in Philip Cocu of Ernest Faber hebben kunnen ze een van die twee wel voor de groep zetten met een ervaren assistent ernaast (bv Jan Wouters, Sef Vergoossen)

    Ik hoop trouwens niet op de komst van Adriaanse bij Feyenoord na dit seizoen, ik vind hem een negatieve uitstraling hebben. Laat Koeman maar gauw bijtekenen, hij heeft bewezen deze groep verder te brengen en kan met een aantal gerichte versterkingen gaan verrassen de komende jaren.

  16. #766

    Standaard

    Van der Gijp: 'Ontslag Adriaanse belachelijk en bezopen'

    Klik HIER voor het gesprek met Rene, vandaag op VI Radio.

    En in Augustus Zag Rene al dat Co Adriaanse buiten de groep viel.

    Leuke, maar rake mening over Co.

  17. #767

    Standaard

    Wie is Rene van der Gijp? Die man die heel hard lacht bij VI en vervolgens 6 maand zielig op de bank gaat liggen omdat ...ja waarom eigenlijk?



    Ontopic: Wie gaat er volgens jullie landskampioen worden dit jaar?

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wie is Rene van der Gijp? Die man die heel hard lacht bij VI en vervolgens 6 maand zielig op de bank gaat liggen omdat ...ja waarom eigenlijk?
    Van der Gijp mag dan de komiek uithangen op tv, hij heeft echt wel degelijk kijk op het spelletje en is m.i. een van de betere analisten die Nederland rijk is.


    Ontopic: Wie gaat er volgens jullie landskampioen worden dit jaar?
    Moeilijk, 5 ploegen doen sowieso mee en daar kunnen zelfs Vitesse en Heerenveen nog bijkomen. Ik weet niet hoe PSV het nieuws op gaat vangen dat Rutte vertrekt, Twente zit in zwaar weer met de trainerswissel (of juist niet en krijgt McClaren de boel weer op rolletjes), Ajax heeft een lastige periode achter de rug en rond AZ en Feyenoord is het op zich redelijk stil. Ik zet mijn geld voor nu op PSV, maar het kan zo maar alsnog AZ, Ajax of Twente worden. Feyenoord eindigt hoog, maar denk niet dat ze in staat zijn dit jaar kampioen te worden.

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En de sfeer is toch soms zo gezellig op de velden :

    Voetballer trapt supporter (77) ziekenhuis in

    Een 77-jarige man ligt in kritieke toestand op de intensive care, nadat hij langs de zijlijn bij een amateurwedstrijd tussen de Amsterdamse voetbalclubs OSV en Sporting Noord een karatetrap op zijn borst kreeg.

    Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Rets het derde van de club van zijn zoons zaterdagmiddag aan te moedigen. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen een 32-jarige voetballer van de tegenpartij een gele kaart kreeg.

    Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.

    Toen Rets opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende de voetballer als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.

    Rets’ milt is gescheurd en is daarom inmiddels verwijderd en uit zijn maag is een grote hoeveelheid bloed gepompt. Hij ligt op de intensive care waar hij in slaap wordt gehouden. Zijn toestand is nog kritiek. De dader is gistermiddag aangehouden.

    Bron : Telegraaf.nl
    Mishandelde voetbalsupporter overleden



    De 77-jarige voetbalsupporter die in december ernstig gewond raakte toen hij werd mishandeld door een amateurvoetballer, is woensdag overleden. Het Openbaar Ministerie heeft dat donderdag bevestigd. De club van het slachtoffer, OSV uit Amsterdam, reageerde verslagen.

    Als trouwe supporter stond de 77-jarige meneer Retz te kijken naar een wedstrijd tussen OSV en een andere Amsterdamse club, Sporting Noord. Het stond 2-1 voor thuisclub OSV toen de 32-jarige voetballer Sylvester M. van de tegenpartij een gele kaart kreeg.

    Hierop volgde een enorme scheldpartij waarbij de agressieve speler door zijn teamgenoten moest worden tegengehouden om de scheidsrechter niet aan te vallen. Deze besloot hier nog eens geel voor te geven.

    Toen Retz opmerkte dat hij die kaart terecht vond, rende Sylvester M. als een woeste op hem af sprong over de reclameborden en deelde met beide benen een karatetrap uit op zijn borstkast.

    Retz’ milt raakte gescheurd en was daarom verwijderd. Uit zijn maag moest 5 liter bloed worden gepompt. De man werd ook enige tijd kunstmatig in coma gehouden, maar daaruit was hij ontwaakt.

    „Wij zijn diep verslagen”, zei voorzitter Ilona Rozendaal van OSV donderdag. „Het komt als een donderslag bij heldere hemel.”

    Sylvester M. zit nog vast. Het OM onderzoekt nog of het slachtoffer is overleden aan de gevolgen van de mishandeling in december. Vooralsnog verzwaart het de verdenking tegen de verdachte niet. Die wordt nu nog steeds verdacht van poging tot doodslag dan wel zware mishandeling.

    Sporting Noord heeft hem geroyeerd

    Bron : Telegraaf.nl

    En hier nog een stuk erover van geenstijl :

    OSV-fan (77) doodgeschopt, KNVB zwijgt



    Nou, Sylvester Mendes, voormalig voorstopper doodschopper van volkscluppie Sporting Noord, heeft het voor elkaar. De 77 jaar oude meneer Retz is gisteren bezweken aan de smerige moordaanslag die Sylvester op 3 december op hem pleegde.

    Opa Retz heeft een maand in het ziekenhuis gelegen met onder meer een gescheurde milt. Sinterklaas is ongemerkt voorbij gegaan, aan het Kerstdiner bleef een stoel leeg en de kurk bleef op de champagne tijdens de jaarwisseling.

    En nu is meneer Rez dood en is voetbal wéér een stukje lelijker geworden. Voor zover dat nog kon. Sylvester vond het allemaal heel erg maar daar koopt-ie nu dus mooi niks meer voor.

    OSV wilde het incidentje eerst nog verzwijgen vorige maand, want die weten ook wel dat de KNVB de schouders ophaalt bij zulke zaken. Of het nou om 12-jarigen gaat, of om levensgevaarlijke kickboksers met een kort lontje zoals Sylvester.

    Van Sporting Noord is al langer bekend dat het een zootje verzamelde taakstraffen in voetbalbroekjes is. Meerdere incidenten, meerdere klachtbrieven naar de KNVB (pdf november 2010, pdf april 2011), maar geen actie. Niet eens een reactie. Hier, lees het begeleidend schrijven maar dat wij vorige maand al bij die brieven in de mail kregen. Sporting Noord = Sporting MOORD.

    Bron : Geenstijl.nl

    R.I.P. Meneer Retz
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-01-2012 om 13:34

  20. #770

    Standaard

    Jans vertrekt aan einde van seizoen bij Heerenveen

    05/01/2012 14:00
    Ron Jans is bezig aan zijn laatste maanden als trainer van SC Heerenveen. Het aflopende contract van de oefenmeester wordt niet verlengd, zo laat de Friese club weten in een verstrekt persbericht.

    Jans werd in 2010 aangesteld als trainer van Heerenveen en tekende een tweejarig contract, nadat hij eerder acht jaar succesvol aan het bewind stond bij FC Groningen. Onder zijn leiding eindigde Heerenveen afgelopen seizoen op de twaalfde plaats.

    Momenteel bivakkeert de ploeg op plaats zeven in de Eredivisie en staat het in de kwartfinale van het toernooi om de KNVB-beker.

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Jans vertrekt aan einde van seizoen bij Heerenveen
    ... naar PSV?

    Zou misschien wel wat zijn

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ... naar PSV?

    Zou misschien wel wat zijn
    Zouden wel bij elkaar passen, denk ik. Ik kan me Jans niet bij Ajax of Feyenoord voorstellen, wel bij PSV of AZ. Moeilijk uit te leggen, zulke dingen.

  23. #773

    Standaard

    Homo's willen ook naar bekerduel Ajax - AZ
    Gay.nl wil dat ook homo's naar het inhaalbekerduel Ajax - AZ zouden mogen gaan. Ajax vroeg eerder deze week aan de KNVB om vrouwen en kinderen wel toe te laten bij het duel, waarvoor de voetbalbond eerder had besloten dat er geen publiek bij aanwezig mocht zijn.

    Dit was de maatregel nadat eerder de wedstrijd was gestaakt toen een hooligan AZ-keeper Esteban aanviel. De homowebsite Gay.nl vindt echter dat het een ideale mogelijkheid is om ook homo's toe te laten bij duels aangezien de voetbalstadions volgens hun nog steeds 'een van de meest homofobe locaties van Nederland' is.

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Homo's willen ook naar bekerduel Ajax - AZ
    Gay.nl wil dat ook homo's naar het inhaalbekerduel Ajax - AZ zouden mogen gaan. Ajax vroeg eerder deze week aan de KNVB om vrouwen en kinderen wel toe te laten bij het duel, waarvoor de voetbalbond eerder had besloten dat er geen publiek bij aanwezig mocht zijn.

    Dit was de maatregel nadat eerder de wedstrijd was gestaakt toen een hooligan AZ-keeper Esteban aanviel. De homowebsite Gay.nl vindt echter dat het een ideale mogelijkheid is om ook homo's toe te laten bij duels aangezien de voetbalstadions volgens hun nog steeds 'een van de meest homofobe locaties van Nederland' is.
    Hier het artikel ook, maar dan iets vollediger, en let vooral op het laatste blokje tekst (wat er staat beschreven , ik heb het geaccentueerd) :

    Ook homo's toelaten bij Ajax-AZ

    Kristiaan Schimmel, hoofdredacteur van de website Gay.nl, heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om ook homo's toe te laten tijdens de bekerwedstrijd Ajax - AZ. De inhaalwedstrijd moet vanwege rellen tijdens het duel op 21 december zonder publiek worden overgespeeld. Vervolgens stelde Ajax voor om wel vrouwen en kinderen tot en met 12 jaar toe te laten.

    "Het voetbalstadion is nog steeds een van de meest homofobe locaties van Nederland en er gebeurt weinig tot niets om dat te veranderen", zegt Schimmel op zijn website. "De KNVB kan nu een statement maken door naast vrouwen en kinderen ook homo's de bekerwedstrijd te laten bijwonen. Zo geven ze een duidelijk signaal dat ook homo's welkom zijn bij volkssport nummer één."

    Vrouwen en kinderen

    In december werd de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ gestaakt, nadat een supporter het veld op kwam en de aanval opende op AZ-keeper Esteban. De KNVB besloot dat het duel moest worden overgespeeld, maar dan zonder publiek. Ajax stelde voor om vrouwen en kinderen wél toe te laten, nadat dit eerder in de Turkse competitie een groot succes was. Ook AZ stemde in met dat plan.

    Misbruik regeling

    Schimmel is niet bang dat er misbruik gemaakt kan worden van een dergelijke regeling: "Bijna iedere Nederlandse homo heeft wel een profiel op Gay.nl en anders kan via een COC-lidmaatschap gecheckt worden of iemand daadwerkelijk homo is."

    Bron : Telegraaf.nl

    Hier wat opmerkingen van onder het artikel :

    ''Wat een oerdomme opmerking om te stellen dat de homo's gecontroleerd kunnen worden op basis van een lidmaatschap. Moeten ze straks ook allemaal een teken op de kleren dragen zodat iedereen kan zien dat men homo is? Dat is in het verleden al eens gedaan met een bevolkingsgroep en dat is mij samen met vrijwel alle andere Nederlanders niet goed bevallen. Dat uitgerekend zo'n opmerking uit die hoek moet komen. Denk aub na voor je zoiets roept''

    ''BELACHELIJK! Ze willen niet gediscrimineerd worden, maar wel een uitzonderingspositie!? Zo zet ie zichzelf en alle homo's alleen maar in een apart hoekje. En alsof iedere homo staat ingeschreven bij het coc of gay.nl. Ik vind dit echt walgelijk!''

    En wat gaan ze doen met bv Bisexuele medemensen? Travestieten? , Kom op zeg, wie dit bedacht heeft is echt van de pot gerukt en geestelijk niet ontwikkeld.

  25. #775

    Standaard

    Geen publiek is geen publiek.
    De 12e man (of vrouw of kind) moet juist niet aanwezig zijn, en dan willen ze alsnog klapvee toelaten ?
    Lekkere discipline.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 31 van 87 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •