Pagina 32 van 87 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 2175 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Dit gaat inderdaad helemaal nergens meer over. Geen publiek is geen publiek.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #777

    Standaard

    Ik kan niet anders dan hard lachen om al dit gestuntel daar. Echt te gek om los te lopen allemaal dit.

  3. #778

    Standaard

    Tja, het is toch een wedstrijd die...uhm... tja....een apart soort publiek aantrekt... :toppie:

    EDIT: Net gelezen in 't wereldje:
    Esteban: 'Nu wil ik zeker niet van achteren worden aangevallen.'
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 06-01-2012 om 21:11

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Zouden wel bij elkaar passen, denk ik. Ik kan me Jans niet bij Ajax of Feyenoord voorstellen, wel bij PSV of AZ. Moeilijk uit te leggen, zulke dingen.
    sympathieke gast, maar svp niet naar PSV.........
    Wie wel? Ik denk dat Cocu/Faber wellicht de beste reele keuze is. Wellicht weinig ervaring, maar wel enorm veel krediet bij het publiek.
    Daar waar bv Jans en Adriaanse na een slechte start al ''eruit moeten'' van de fans zouden Cocu en Faber meer tijd krijgen van de fans.
    Andere goede optie is wellicht Eric Gerets.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Geen publiek is geen publiek.
    De 12e man (of vrouw of kind) moet juist niet aanwezig zijn, en dan willen ze alsnog klapvee toelaten ?
    Lekkere discipline.
    Iemand heeft het perfect verwoord:
    Wacht ff, was dat niet gewoon de door de KNVB opgelegde straf? Dat is in feite toch gewoon hetzelfde als een zware crimineel maar niet in de gevangenis te doen omdat zijn huis anders zo leeg staat?

    Stel er komen 25.000 vrouwen en kinderen op de wedstrijd af en die kopen een kaartje van 5 euro per persoon. Dan speelt Ajax dus én gewoon in een redelijk sfeervolle ambiance en vangen ze ook nog ff 125.000 euro EXTRA... wat die boete van 10.000 natuurlijk alleen maar meer belachelijk maakt.
    Mbt de Albert Verlinde club in het stadion toelaten regent het al grappen Een selectie:

    Even een open deur intrappen Daar zit het stadion toch altijd vol mee

    Hahaha zou toch geweldig zijn dat als, Vertonghen de gelijkmaker scoort dat nadat hij naar het publiek loopt. Er allemaal mannen "OH VERTONGHEN IK HOU VAN JE", schreeuwen.

    Dat wordt weer een dolle boel op 410 en de f-side. Daar staan toch altijd halfnaakte mannen met elkaar de sirtaki te dansen .

    Ik denk overigens wel dat spelers als Eriksen en Sulejmani alles in zich hebben om het androgyne publiek tegen AZ in extase te brengen

    Wordt overigens nog een hele toer om aan de poort de controle te houden. Vrouwen en kinderen haal je er nog wel uit, maar wie gaat bij de ingang controleren of je **** bent? "Mijnheertje u kunt van alles beweren, maar u moet toch echt even bukken voor u naar binnen mag"


  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    sympathieke gast, maar svp niet naar PSV.........
    Wie wel? Ik denk dat Cocu/Faber wellicht de beste reele keuze is. Wellicht weinig ervaring, maar wel enorm veel krediet bij het publiek.
    Daar waar bv Jans en Adriaanse na een slechte start al ''eruit moeten'' van de fans zouden Cocu en Faber meer tijd krijgen van de fans.
    Andere goede optie is wellicht Eric Gerets.
    Faber heeft bij Eindhoven uitstekend werk verricht, hij is ook een zeer correcte kerel. Maar ik weet niet of de tijd al rijp is om hem en Cocu voor de groep te zetten. Ik zou Cocu aanraden om eerst een kleinere club te doen, er zal ongetwijfeld belangstelling voor hem zijn. Faber zou eerst een jaar of twee naast een ervaren man kunnen werken, Vergoossen of zo. Iemand die hem als gelijke behandelt en over een schat van ervaring beschikt. Werken voor Eindhoven is toch iets anders dan werken voor PSV. Ik ken de club van de Aalsterweg erg goed, de druk is daar veel minder. Vanenburg faalde bij ons, maar die kan de spanning van het vak blijkbaar niet aan. Ik kende hem ook naast het voetbal (onze kinderen hebben een tijdje op dezelfde school gezeten) en dan maakte hij steeds een sympathieke, ontspannen indruk. Eenmaal op de club, en dan vooral rond de wedstrijden, sloeg hij finaal op tilt.

  6. #781

    Standaard

    Misschien kan PSV nog wat geld lenen van de gemeente en dan Mourinho halen?

  7. #782

    Standaard

    Messi wint z'n derde gouden bal. Iemand enig idee of er ergens een uitslag inclusief aantal stemmen te vinden is?

  8. #783

    Standaard

    ALLEEN KIDS BIJ AJAX-AZ

    Bij het bekerduel tussen Ajax en AZ op 19 januari mogen alleen kinderen tot en met twaalf jaar aanwezig zijn. Dat heeft de KNVB bepaald. Per zes kinderen mag één volwassene mee als begeleider. De toegang in de Amsterdam ArenA is gratis.



    De bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ werd op 21 december gestaakt, nadat een supporter AZ-keeper Esteban aanviel. Die verweerde zich fel en kreeg daarop een rode kaart voorgeschoteld van scheidsrechter Bas Nijhuis. AZ-trainer Gertjan Verbeek haalde vervolgens zijn spelers van het veld, waardoor de wedstrijd werd gestaakt.

    Alleen kinderen

    De KNVB besloot dat de wedstrijd in zijn geheel moest worden overgespeeld, zonder publiek. Ajax deed vervolgens een voorstel om alleen vrouwen en kinderen toe te laten, zoals dat eerder in 2011 al eens gebeurde bij de Turkse topclub Fenerbahce. Dat was toen een groot succes.

    De KNVB vond dit een goed voorstel, maar ondervond diverse obstakels. Daardoor heeft de Nederlandse voetbalbond in samenwerking met Ajax besloten alleen kinderen tot twaalf jaar toe te laten.

    "Om het educatieve karakter van de wedstrijd te benadrukken, is besloten de toegang te beperken tot kinderen", zei de KNVB. "Daarnaast leek het aanvankelijke voorstel om ook vrouwen toe te laten in strijd met de wet Gelijke Behandeling.”

    Creatieve oplossing

    Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB, spreekt van een creatieve oplossing. "Daarmee wordt deze wedstrijd in een wat positiever daglicht gesteld.”

    Jeroen Slop, financieel directeur van Ajax, vindt dat het bekerduel letterlijk een schoolvoorbeeld moet worden. „Het lespakket biet extra ondersteuning.”

    Gratis

    Ajax is met Eredivisie Live nog in overleg om (seizoen)clubcardhouders die een kaart hadden gekocht voor de oorspronkelijke bekerwedstrijd van 21 december, de mogelijkheid te bieden om de replay gratis online te bekijken.

    Bron : Telegraaf.nl

  9. #784
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe laat is die wedstrijd dan? Moeten die kids niet naar school dan? Schoolreisje?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #785
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach half 3 dus. Nou dan lukt schoolreisje ook niet want dan is de school alweer uit...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #786

    Standaard

    En zijn dat dan PSV en Feyenoord kids ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #787
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat zou dan niet al te slim zijn van die juf... Maar eigenlijk, waarom ook niet?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #788
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet helemaal wakker bij Ajax
    Ajax heeft een ietwat ongepaste woordkeuze gebruikt in een brief aan supporters. De commerciële-afdeling van de Amsterdammers stuurde deze week een brief rond aan de achterban, waarin te lezen viel dat er VIP-tickets gewonnen konden worden. Met het incident bij het bekerduel tussen Ajax en AZ, waar een supporter AZ-doelman Esteban aanviel, in gedachten, is er een opvallend citaat te vinden.
    In de eerste alinea van de brief is het volgende te lezen: 'Op luxe Fieldseats, zó dicht op het veld dat je de spelers bijna aan kan raken.' Een enigszins vreemde zin na het incident tijdens Ajax en AZ. Scheidsrechter Bas Nijhuis besloot desbetreffende wedstrijd te staken, nadat AZ-coach Gertjan Verbeek weigerde om door te spelen. De arbiter toonde doelman Esteban een rode kaart voor het natrappen van de Ajax-hooligan.
    De KNVB besloot echter de wedstrijd in zijn geheel opnieuw te laten spelen. Op 19 januari wordt de wedstrijd in de Amsterdam ArenA opnieuw gespeeld. Er is namens zowel de KNVB als Ajax besloten enkel kinderen toe te laten tot deze wedstrijd. Eerder werden ook vrouwen toegelaten, waardoor er bezwaar kwam van homo's. Zij wilden ook toegang tot het stadion, waarop Ajax besloot enkel nog kinderen toe te laten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #789

    Standaard

    Feyenoord - Basel 3-3 (1-3)

    Erg leuke wedstrijd waarin Feyenoord terecht op 1-0 komt door Guidetti en daarna zelfs de 2-0 maakt maar deze wordt terecht afgekeurd. Basel maakt kort daarna gelijk en loopt voor rust uit naar 1-3. Na rust zorgt Ruben Schaken na een prachtige een-twee met Guidetti voor 2-3 en maakt Guidetti zelf 3-3 door de keeper met een puntertje te verrassen.

    In de tweede helft stonden er 5 A-junioren in de basis en een centraal verdedigingsduo van 17 en 19 jaar! Het is goed om te zien dat er naast de aanvallende talenten ook in de verdediging spelers aan zitten te komen al is het natuurlijk maar afwachten welke spelers het gaan redden en welke niet.

    Ajax en PSV hebben als het goed is ook jeugdspelers op trainingskamp meegenomen. Van deze drie clubs (Ajax, Feyenoord en PSV) zal het Nederlandse voetbal het dan ook moeten gaan hebben in de toekomst en niet van genaturaliseerde spelers zoals Douglas of spelers als Virgil van Dijk die twee keer opvallen en dan gelijk Oranje in gepraat worden (ondertussen wel verzaken bij Jong Oranje)!

  15. #790

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht

    In de tweede helft stonden er 5 A-junioren in de basis en een centraal verdedigingsduo van 17 en 19 jaar! Het is goed om te zien dat er naast de aanvallende talenten ook in de verdediging spelers aan zitten te komen al is het natuurlijk maar afwachten welke spelers het gaan redden en welke niet.

    Ajax en PSV hebben als het goed is ook jeugdspelers op trainingskamp meegenomen. Van deze drie clubs (Ajax, Feyenoord en PSV) zal het Nederlandse voetbal het dan ook moeten gaan hebben in de toekomst en niet van genaturaliseerde spelers zoals Douglas of spelers als Virgil van Dijk die twee keer opvallen en dan gelijk Oranje in gepraat worden (ondertussen wel verzaken bij Jong Oranje)!
    Ik heb niks tegen Douglas omdat hij genaturaliseerd is, maar ik vraag me af of hij wel zo'n grote verrijking is. Hij heeft zeker kwaliteiten, maar hij is een wat labiele figuur die op ieder moment door het lint kan gaan. In topwedstrijden kun je dat niet hebben. Tegelijkertijd vraag ik me af wie er op het EK in het centrum moeten spelen. Ik zie weinig mogelijkheden.

  16. #791

    Standaard

    Ik kwam het volgende tegen, en vind ik leuk in elkaar gezet :

    Trailer terugkeer Rene van der Gijp : 'Gijp is Back'

    Maandag aanstaande (16 januari 2012) is een dag die roodomcirkeld in de agenda van iedere Voetbal International-fan staat; na enkele maanden van afwezigheid keert René van der Gijp weer terug aan tafel! Het inspireerde Sjoerd Noorhoff tot het maken van een heuse trailer: 'Gijp Is Back'.

    Bekijk hier de TRAILER
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-01-2012 om 18:03

  17. #792

    Standaard

    No offense DVD Watcher, maar waarom toch altijd die loeigrote lettertypes? We kunnen het echt wel lezen hoor

  18. #793

    Standaard

    Met van der Gijp weet je het nooit. Als morgen de depressiviteit weer toeslaat zit ie echt niet aan tafel lollig te doen morgenavond. anyway: Ben blij dat de winterstop eindelijk (bijna) voorbij is. Man, man wat duurt zoiets toch lang :P

  19. #794

    Standaard

    Kunnen ze die Pepe niet voorgoed verbannen van de velden? Wat een nare gozer is dat.

  20. #795

    Standaard

    Slagers tegen voetballers, eindstand 1-2. Volgende week het vervolg.

  21. #796

    Standaard

    Weer een walgelijk stukje acteerkunst van Messi:



    Misschien moet de NOS dit eens een keertje uitzenden, dan valt de reputatie van Messi als ideale schoonzoon ook aan duigen!

  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Kunnen ze die Pepe niet voorgoed verbannen van de velden? Wat een nare gozer is dat.
    Die gast hoort idd allang in een dwangbuis achter slot en grendel. En die Coentrao en Mourinho mogen ze er naast zetten. Het zijn niet of wel toevallig wel allemaal de Portugezen bij Madrid. Wat een stelletje gefrustreerde zielepoten bij elkaar zeg. Madrid zou er goed aan doen om die gast te ontslaan. In een thuiswedstrijd je beste speler op de bank laten voor een slager. Allemaal verdedigende middenvelders opstellen, dan verdien je op je bek te gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #798

    Standaard

    Stelletje zieligerds daar bij Madrid, dat natrappen bij Messi. Ben blij dat ze ze opnieuw hebben verslagen.

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Weer een walgelijk stukje acteerkunst van Messi:



    Misschien moet de NOS dit eens een keertje uitzenden, dan valt de reputatie van Messi als ideale schoonzoon ook aan duigen!
    Ben het wel met je eens. Maar dat schijnen ze te leren tegenwoordig: wordt je met 1 vinger aangeraakt, dan ga je liggen... Maar om nu alleen Messi eruit te lichten wat dat betreft: heel Barca doet dat. Jammer want ze hebben het niet nodig.

  25. #800

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Weer een walgelijk stukje acteerkunst van Messi:



    Misschien moet de NOS dit eens een keertje uitzenden, dan valt de reputatie van Messi als ideale schoonzoon ook aan duigen!
    Toevallig ook een link naar de acties van Pepe?

Pagina 32 van 87 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •