Pagina 11 van 87 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 2175 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Aan de wodka dan maar Marc?

    Verdiende nederlaag voor een triest en lamlendig Ajax, Groningen was overal feller op de bal.
    Ook weer onbegrijpelijke wissels, je staat achter en je wisselt je kopsterke spits eruit. De enige manier om iig nog een goal te maken is dan maar die hoge bal spelen, maar nee, ik zie het blijkbaar anders.
    Ik zeg en verder niks.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #252

    Standaard

    lol, kopbal goal van 57 meter
    http://www.youtube.com/watch?v=trE0bjEO9VI
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #253

    Standaard

    Oranje gisteren niet gezien, maar weer gewonnen.

    Bij Belgie-Kazachstan nog een schandalige overtreding op Dries Mertens, gelukkig kon hij verder spelen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #254

    Standaard

    Op zijn standbeen nog wel, gruwelijk om te zien en een wonder dat hij niks breekt of afscheurt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #255

    Standaard

    Kniehoogte, niet te geloven. Toch wat strenger straffen, dit soort kamikaze-acties.

  6. #256

    Standaard

    Vanavond zijn "we" even voor onze zuiderburen toch? Ik gun het ze zo om in de barrages te geraken, al kost het Guus z'n baan.
    Maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren helaas tegen Duitsland uit en daarbij missen ze De Camargo, dus wellicht krijgt Lukaku de kans al heb ik geen idee hoe die er nu voorstaat gezien zijn geringe aantal speelminuten bij de Blues.
    Op 19.00 uur op de buis in ieder geval!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #257

    Standaard

    Nou, de Belgen gaan het weer niet redden ben ik bang..

  8. #258

    Standaard

    Belgen al 3-0 achter. Hoe zit dat als België en Turkije gelijk eindigen in punten? Gaat het dan om doelsaldo of onderling resultaat?

  9. #259

    Standaard

    Onderling resultaat, waarin Turkije wint, maar Turken staan ook al voor.

  10. #260

    Standaard

    België er dus weer niet bij, toch bijna niet te geloven met zulke spelers.

  11. #261

    Standaard

    Pff NL elftal.. domme handsbal, met hakballetjes uitverdedigen kost je gewoon de winst vanavond. (en ik mijn toto )
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Pff NL elftal.. domme handsbal, met hakballetjes uitverdedigen kost je gewoon de winst vanavond. (en ik mijn toto )
    Ja, ik vind dat ze nu gewoon echt moeten kappen met die hakballetjes. Zeker in de verdediging. Kijk, sta je 4-0 voor, dan zeg ik: galleryplay all the way, moet je dan zelf weten, als je het maar niet verkloot. Maar zo'n wedstrijd op deze manier uit handen geven is echt vreselijk debiel. Die handsbal van Matthijssen, tja, hij zou nu, met al zijn ervaring, toch echt veel beter moeten weten.

    Kortom, met 10 man op je eigen helft blijven hangen en profiteren van foutjes wordt dé speelstijl volgend jaar van ongeveer de helft van de deelnemers in de eerste ronde van het EK. Krijg je straks nog zoiets achterlijks als de Grieken die weer EK worden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #263

    Standaard

    Geplaatst:

    NEDERLAND
    Spanje
    Duitsland
    Italië
    Engeland
    Griekenland
    Rusland
    Zweden (beste nummer twee)
    Denemarken
    Oekraïne
    Polen
    Frankrijk

    Play-offs:

    Turkije
    Montenegro
    Ierland
    Kroatië
    Portugal
    Estland
    Tsjechië
    Bosnië-Herzegovina

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    België er dus weer niet bij, toch bijna niet te geloven met zulke spelers.
    België deed een half uurtje aardig mee, na het eerste Duitse doelpunt zakte het hele boeltje in elkaar.

    België heeft inderdaad goede spelers, met name op het middenveld (Witsel, Fellaini, ze hebben ook nog Defour), maar achterin en voorin schort er nog wel wat (Vertonghen was weer grotendeels onzichtbaar) en verder is de coach, Leekens, taktisch blind. Het tweede Duitse doelpunt viel na een zeer karakteristieke, snelle tegenstoot en de Belgen deden daarbij alles verkeerd (centrumverdediger stapte in, flanken lagen wagenwijd open). Het derde doelpunt was een typisch Gomez doelpunt, aannemen, zijwaartse beweging en pang. Verdediger stond er bij en keek ernaar. Dat betekent dat Leekens zijn spelers niet goed heeft voorbereid. België moet zich schamen dat het in deze relatief zwakke poule geen tweede wordt (Duitsland was buiten categorie, Turkije heb ik drie keer gezien en is een matig elftal)

  15. #265

    Standaard

    Mensen, ik heb een probleem.

    Ik heb Eredivisie Live en als je daar een abonnement op neemt, dan krijg je 4 kanalen.

    EDL 1 HD
    EDL 2 (SD)
    EDL 3 (SD)
    EDL 4 (SD)

    Kanalen 2,3 en 4 doen het altijd helemaal perfect. Geen vuiltje aan de lucht. EDL 1 HD geeft nagenoeg altijd een slechte ontvangst weer. Helemaal op het moment dat er een topwedstrijd aan de gang is. Ik heb dus ook al meerdere malen een wedstrijd via internet gekeken omdat mijn EDL 1 domweg vastloopt (freezed). Als ik de status van het EDL 1 check, dan zie ik staan dat de signaalstertke ongeveer 70 tot 80 is en de signaalkwaliteit tussen de (oranje) 30 en (groene) 45 schommelt.

    Alle andere EDL kanalen zijn qua signaalsterkte rond de 85 en de signaalkwaliteit van die kanalen is allemaal 100.

    Ik ben overigens woonachtig in Groningen (stad) en heb een abo bij Ziggo en gebruik een smartcard die in een CI+ module zit.

    Iemand een idee hoe dit komt?

    Link naar afbeelding: http://yfrog.com/obncokj
    Laatst aangepast door Marc T. : 12-10-2011 om 10:34

  16. #266

    Standaard

    De signaalsterkte van tussen de 70 en 80 is op zich wel goed. Signaalkwaliteit tussen de 30 en 45 is niet goed. Die moet gewoon op 100% staan. De BER-waarde die er achter staat is ook niet goed. Die moet 0,0 zijn. Dus je krijgt het signaal gewoon niet goed binnen. Maar aangezien je een CAM-Module gebruikt kun je daar zelf denk ik niet heel veel aan doen.
    Ik zou Ziggo ff bellen, misschien dat het kastje bij jou in de buurt niet helemaal goed functioneert. Voor storingen kun je ook ff kijken op de site van Ziggo. Daar kun je zoeken op postcode en dan zie je de storingen bij jou in de buurt.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #267

    Standaard

    De Ieren, hou van ze!, hadden dit keer mazzel. Spits maakt hands, schiet tegen de keeper aan (borst) en die krijgt rood voor hands! Kunnen ze nooit meer over Henry en zijn handjes beginnen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #268

    Standaard

    Het feit dat ik een splitter heb zorgt ervoor dat het signaal wordt afgezwakt. Als ik de kabel rechtstreeks in het kastje stop is het probleem nagenoeg verholpen en is de signaalsterkte naar 90/100 geklommen. Op zich een logische oplossing, maar EDL1 wordt niet eens verzonden naar de andere tv's in huis. Heb nu in ieder geval de oplossing gevonden. OLe!

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Krijg je straks nog zoiets achterlijks als de Grieken die weer EK worden...
    Ik vond dat juist briljant. Waarom is dat achterlijk? Met een zeer beperkt elftal het maximale eruithalen. Top. Klasse. Als men toen met dat elftal enigzins aanvallend gespeeld had waren ze na 3 duels in de groep al exit geweest.....

    Koning Otto presteerde weer eens het onmogelijke!

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vond dat juist briljant. Waarom is dat achterlijk? Met een zeer beperkt elftal het maximale eruithalen. Top. Klasse. Als men toen met dat elftal enigzins aanvallend gespeeld had waren ze na 3 duels in de groep al exit geweest.....

    Koning Otto presteerde weer eens het onmogelijke!
    Het was wellicht een huzarenstukje, maar ik kan er onmogelijk bewondering voor hebben. Ik heb me toen vreselijk geërgerd aan het feit dat een ploeg met betonvoetbal kampioen werd. Juist het EK staat doorgaans voor goed, aanvallend voetbal (meer dan het WK) en heeft in het verleden zeer aantrekkelijke kampioenen opgeleverd: Duitsland '72 (Netzer, Beckenbauer), Frankrijk '84 (Platini, Giresse, Tigana), Oranje '88 (Noem ze maar op), Spanje '08. Griekenland past echt niet in dat rijtje.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het was wellicht een huzarenstukje, maar ik kan er onmogelijk bewondering voor hebben. Ik heb me toen vreselijk geërgerd aan het feit dat een ploeg met betonvoetbal kampioen werd. Juist het EK staat doorgaans voor goed, aanvallend voetbal (meer dan het WK) en heeft in het verleden zeer aantrekkelijke kampioenen opgeleverd: Duitsland '72 (Netzer, Beckenbauer), Frankrijk '84 (Platini, Giresse, Tigana), Oranje '88 (Noem ze maar op), Spanje '08. Griekenland past echt niet in dat rijtje.
    Ik snap je punt, maar ook weer niet.

    Bekijk de selectie van Griekenland uit 2004 eens. Niet bepaald een talentvolle selectie, en beduidend minder dan dat Duitsland, Nederland, Portugal etc toen hadden.
    Als Griekenland geprobeerd had 'goed en aantrekkelijk' te spelen had men vrijwel zeker kansloos de 3 groepsduels verloren en waren ze roemloos afgegaan.
    Dan kun je imo net zo goed niet meedoen.

    Men speelde berekend en had alleen verderkomen in het toernooi als doel. De manier waar op boeide ze niet; alleen het resultaat telde.

    Ik vind het typisch nederlands dat het altijd maar mooi en aanvallend moet. Hoeveel titels heeft dat NL opgeleverd?
    Men heeft/had vaak kritiek op het zgn 'lelijke' voetbal van Italië (catenaccio) en Duitsland.....maar die hebben resp 4 en 3 WK titels (en 1 en 3 europese titels).

    Je speelt (imo) om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten; niet om mooi spel (en ten onder te gaan).

  22. #272

    Standaard

    Loting:

    Turkije-Kroatië
    Estland-Ierland
    Tsjechië-Montenegro
    Portugal-Bosnië-Herzegovina

    Mogen van mij doorgaan.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Loting:

    Turkije-Kroatië
    Estland-Ierland
    Tsjechië-Montenegro
    Portugal-Bosnië-Herzegovina

    Mogen van mij doorgaan.
    Liever Turkije vanwege Hiddink en Portugal vanwege toppers als Ronaldo en Nani.

  24. #274

    Standaard

    Ik heb ook liever Montenegro dan Tsjechie. Montenegro is een voetballand in opkomst. Tsjechie stelt tegenwoordig weinig meer voor.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Liever Turkije vanwege Hiddink en Portugal vanwege toppers als Ronaldo en Nani.
    Nee dank je, de Turken vanwege het debiele getoeter en Portugal vanwege - juist - Ronaldo.

Pagina 11 van 87 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •