Pagina 12 van 87 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 2175 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Benieuwd zometeen naar Ajax - AZ. Kijken of AZ de sterke ploeg is die Verbeek pretendeerd te zijn.

    Janssen vooruitgeschoven i.p.v. met de punt naar achteren, hopen dat die wat beter uit de verf komt daar.

  2. #277

    Standaard

    Volgens mij kan iedereen de komende 10 dagen erediviesie live bekijken zonder lid te zijn....doe daar je voordeel mee

  3. #278
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ging maar niet naar dé arena vandaag. Niet voor niets dus. Lijkt weer nergens op wat ajax allemaal doet. Gelukkig doen ze het in dé nieuwste pes een stuk beter. Maar dit is nooit dé periode van ajax geweest.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #279

    Standaard

    Tis nie best nee. Schrijnend om te zien hoe die Anita weer staat te slapen bij de tweede goal.
    AZ is op dit moment gewoon beter en het zit ze ook mee. Dan krijg je dit.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #280

    Standaard

    Was die overtreding niet minstens een meter buiten het strafschopgebied of ligt dat aan mij?

  6. #281

    Standaard

    Knap nog een punt eruitgesleepd, zag ik vooraf niet lukken. Al had AZ kansen zat om op 1-3 te komen. Goede reddingen van Vermeer én Cillisen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #282

    Standaard

    In mijn optiek ook geen strafschop. AZ was in de tweede helft een stuk minder ondanks de tien man van Ajax.

  8. #283

    Standaard

    Was wel een overtreding, maar erbuiten. Slecht gezien van Kuipers die wel meer dingen niet goed zag. In het voor- of nadeel van beide ploegen overigens.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #284

    Standaard

    Inderdaad, de tweede gele kaart was vrij zwaar gegeven, al was het ook niet al te slim.

  10. #285

    Standaard

    Nee, Enoh en slim zal nooit een combinatie worden

    even OT, maar Nederland wereldkampioen honkbal, zeer knappe prestatie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #286

    Standaard

    Janssen kwam (zoals verwacht) beter tot zijn recht in deze vooruitgeschoven positie, waar hij dat fantastische linkerbeen wat meer in stelling kan brengen. Prachtig doelpunt. Blijf desondanks mijn twijfels hebben, maar als hij dit wekelijks kan laten zien, zal ik mijn ongelijk ruiterlijk bekennen.

    Gelijkspel was uiteindelijk verdiend voor Ajax, dat mentaliteit toonde, maar AZ had de wedstrijd voor rust natuurlijk al af kunnen (en moeten) maken. Ajax blijft verdedigen op amateuristisch niveau, ook in de tweede helft.

    Gekste fout (voor dit niveau) maakte Isaksson gisteren. Hij had overigens geluk dat de scheidsrechter geen penalty floot, want dat had volgens mij gekund.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    Gekste fout (voor dit niveau) maakte Isaksson gisteren. Hij had overigens geluk dat de scheidsrechter geen penalty floot, want dat had volgens mij gekund.

    Ja dat was een behoorlijke uitglijder.
    Gekke van de situatie was dat na 100 keer de situatie zien je nog steeds niet heel goed kan zien van wat er nou gebeurde, tenminste niet 100 procent.

    Maar ik had er iig wel een penalty voor gegeven als ik scheids was geweest

    OVerigens was de scheids een half uur compleet de weg kwijt want er gebeurde de meest rare dingen.

  13. #288

    Standaard

    Koeman houdt het per direct voor gezien bij Utrecht

    18/10/2011 11:28
    FC Utrecht en trainer/coach Erwin Koeman gaan per direct al uit elkaar. De onvrede over het transferbeleid is een van de redenen voor de voortijdige breuk.

    Volgens bronnen binnen de club zijn de onvrede over het transferbeleid en de moeizame relatie met technisch directeur Foeke Booy en assistent Jan Wouters de aanleiding voor Koeman om zijn contract in te leveren.

    Koeman begon deze zomer als opvolger van Ton du Chatinier in De Galgenwaard. De oud-international zag tot zijn ongenoegen zijn selectie een grote metamorfose ondergaan, waarbij onder anderen Dries Mertens, Kevin Strootman en Ricky van Wolfswinkel vertrokken.

    Het aankoopbeleid was een steen des aanstoots voor Koeman. Hij werd niet altijd gehoord bij het aantrekken van vervangers. Tot zijn ongenoegen werd de oud-international bijvoorbeeld niet op de hoogte gebracht van de komst van Rodney Sneijder.

    FC Utrecht was de derde club van Koeman in zijn trainerscarrière. De vijftigjarige oud-international was eerder werkzaam bij RKC Waalwijk en Feyenoord. Na zijn vertrek uit Rotterdam was hij van 23 april tot 23 juli 2010 bondscoach van Hongarije.

    Wouters maakt seizoen af als trainer van FC Utrecht

    18/10/2011 12:25
    FC Utrecht heeft Jan Wouters aangesteld als opvolger van de dinsdag opgestapte Erwin Koeman. De huidige assistent-trainer maakt in ieder geval dit seizoen af bij de Domstedelingen.

    De zeventigvoudig international krijgt Rob Alflen als assistent. Voor Wouters is het de vierde keer in zijn loopbaan dat hij de leiding neemt over een eerste elftal. In december 1998 volgde hij bij Ajax de ontslagen Morten Olsen op, negen jaar later was hij interim-trainer bij PSV na het vertrek van Ronald Koeman en vorig seizoen volgde hij bij FC Utrecht de ontslagen Ton du Chatinier op.

    Wouters krijgt ditmaal langer de tijd als eindverantwoordelijke. In de Eredivisie staan nog 25 duels op het programma en bezet FC Utrecht na negen wedstrijden de tiende plaats. In het toernooi om de KNVB-beker werd de club vorige maand uitgeschakeld door De Graafschap.

  14. #289

    Standaard

    Hmm Jan Wouters als hoofdtrainer, ik verwacht niet heel veel meer van dit seizoen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #290

    Standaard

    Pff, lang weer in spanning gezeten, maar eindelijk weer eens gewonnen, maar wat een kansen zeg...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #291

    Standaard

    Blij met de 3 punten, Ajax was heer en meester in de 2e helft.

  17. #292
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar wat waren zij slecht zeg! Had daar wel meer van verwacht. Een beetje PES op de makkelijke stand, leek wel. Goed dan moet je nog wel winnen.

    En dan die Theo... Daar is ie...

    Nee nog beter, Micky.. Wie had dat nou toch gedacht. Wat een bovenbenen heeft die gozer eigenlijk. En wat is ie snel. Het lijkt nu toch echt met 'm te gaan gebeuren... Alleen jammer dat ie vrijwel geen doelpunten maakt. (toevalligheden daargelaten) Hij weet ze meestal dan wel weer heel mooi om zeep te helpen. Als dat nou ook opeens gaat gebeuren...

    Je merkt toch ondanks de korte tijd dat er iets gebeurt met Ajax op het Veld. En ik denk dat dit naar zondag een flinke boost zal geven. Ik denk ook dat Koeman iets minder blij is momenteel. Eerst z'n broer, en nou dit.
    Maar ja, de klassieker blijft de klassieker, hè.... Alles ken gebeuren.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-10-2011 om 23:10
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Pff, lang weer in spanning gezeten, maar eindelijk weer eens gewonnen, maar wat een kansen zeg...
    siem de jong Tja beter trainen op afwerken.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #294
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja Siem is een gelegenheids spits. Hij doet het daar redelijk. Maar is geen goalgetter en dat zie je. Hij heeft letterlijk een LAT relatie. Dat staat als een PAAL boven water...
    Siem is niet mijn vriend. Vaak vind ik hem net te kort komen. Maar ik moet zeggen dat hij wel beter wordt. Toch vreemd dat men een spits haald die erg blessure gevoelig blijkt te zijn. Volgens Verbeek had men dat allang kunnen weten. Terwijl een echte Ajax spits (in mijn ogen) nu bij PSV loopt.
    Buly laat toch weer zien van meerwaarde te zijn voor Ajax. Al zijn het vaak maar momenten.

    Deze overwinning kon Ajax, maar ook ik wel gebruiken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #295

    Standaard

    Siem mist inderdaad net dat killersinstinct van een echte spits, maar dat heeft Kolbein ook niet echt, al is hij daar wel net iets beter in. Of hij blessuregevoelig is moet nog maar blijken, dit was volgens mij gewoon een kwestie van overbelasting.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #296

    Standaard

    0-1 voor Feyenoord na ongeveer een uur.
    Ik weet niet of ze dit houden, maar het zou (zeker na afgelopen woensdag) toch wel een gigantische verrassing zijn mocht Feyenoord in de Arena winnen. Het zou ook veel druk zetten op Frank De Boer, die zich juist met de overwinning in Zagreb wat ademruimte leek te hebben verschaft.

  22. #297

    Standaard

    Nou, 1-1 dus. Toch verrassend.
    Blijkbaar wordt Feyenoord nog steeds onderschat.

  23. #298

    Standaard

    Tsja of Ajax wordt overschat, het is maar hoe je het bekijkt?
    Sterk middenveld van Feyenoord vanmiddag met El Ahmadi - Bakkal - Clasie!
    Clasie vind ik toch al de verrassing van Feyenoord tot nu toe, gaat Feyenoord volgens mij nog een hoop plezier aan beleven.

  24. #299

    Standaard

    Ik vond vooral Schaken super vanmiddag! Veel dreiging en geslaagde acties voorin én ijzersterk verdedigend! Beter dan Ron Vlaar (cruciaal).
    En zou Vermeer niet die rode kaart hebben gehad, dan had ik Feyenoord gek genoeg gewoon zien winnen. Wat ook meer dan terecht zou zijn geweest.
    Aan de ene kant voel ik teleurstelling, aan de andere kant ook heel veel trots, want het hele team heeft goed gespeeld (al was Mulder niet al te sterk in de eerste helft).

    Kon Feyenoord elke wedstrijd maar spelen zoals vandaag, vooral tegen de subtoppers (motivatie, ontregelen tegenstander). En zoals Edwin al zei, Ajax wordt denk ik redelijk overschat. Speelt iedere ploeg tegen Ajax op de manier die AZ en Feyenoord lieten zien dat je moet doen, dan pakt die ploeg nog maar weinig punten.

  25. #300

    Standaard

    Van Ajax kant denk ik de slechtste Ajax-Feyenoord die ik ooit gezien heb. Feyenoord stond goed, maar het lag toch vooral aan de laksheid van met name vd Wiel (dra-ma-tisch)en Verthongen, waar de laatste zich nog enigzins herstelde. Pas na de tegengoal ging hij inschuiven, waarom niet gelijk van het begin?? Waarschijnlijk opdracht van De Boer, die weer eens onbegrijpelijk wisselde. Altijd mag zijn werkpaardje De Jong blijven staan terwijl die geen pepernoot raakte. vd Wiel had allang moeten douchen. Ze noemden Verthongen MotM, maar imo was het Vermeer die een paar superreddingen had, en de laatste met rood moest bekopen maar dat zorgde a) wissel van vd Wiel en b) een soort van kanteling van de wedstrijd.

    Aan Feyenoordkant vond ik El Amadi erg goed. Janssen uit de wedstrijde gespeeld en zelf goede passjes gestrooid. Als er een kans was voor Feyenoord om weer eens van Ajax te winnen dan was het vandaag wel. Gek genoeg gingen ze met een man meer de laatste 5 miunuten tijdrekken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 12 van 87 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •