Pagina 38 van 87 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 2175 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Jan Vertongen na de wedstrijd: "En we hadden Kuipers voor de wedstrijd nog ZO GEWAARSCHUWD voor Guidetti!"

    Frank de Boer: bla bla bla hunnie zullie knullie bullie en zij moeten altijd ons hebben"

    Gregory van der Wiel: 020 is de baas in 010.

    Nou, na gisteren kunnen alle snavels weer dicht in Amsterdam want de mooiste club van de wereld was de beste!
    Hahaha, inderdaad. Die Jan Verdomme blijft toch een losertje zeg. Hij heeft de scheids vooraf gewaarschuwd voor Guidetti. Hij had beter zijn hele team INCLUSIEF hemzelf moeten waarschuwen. En dan ook nog een sliding op de benen in de eigen 16 maken!! Dan is het vragen om problemen (en in dit geval een penalty, die je (zoals de scheids al zei) wel én niet kan geven. Nooit de scheids een reden geven om het dus wel te geven.

    Wij moeten hem wel bedanken, want in Amsterdam verziekte Vertongen met de gelijkmaker een meer dan terechte overwinning van Feyenoord, die daardoor teniet werd gedaan.

    Een geweldige teamprestatie van de jongens van Zuid, die lieten zien dat met deze instelling áltijd van Ajax gewonnen kan worden. De meesten speelden maar gemiddeld, maar Ajax was (opnieuw) gewoon slecht. Beschamend eigenlijk. Niet te begrijpen ook eigenlijk. Duidelijk dat Frank de Boer het niet meer weet, nu heel veel basisspelers ontbreken.

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht

    ik feyenoord supporter in hart en nieren heb een ajacied als vriendin. hoe vind je die
    En lukt het opvoeden al een beetje??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    PS: Hopelijk is deze post zonder spelfouten. (Ik wacht nog wel op een reacte op mn eerdere post waarin ik vraag "welke spelfouten dan")
    Jawel, hij kwam alsnog (reacte)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    PPPS: Ik heb nu al zin in 26 Februari
    Wij ook!
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 30-01-2012 om 19:14

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ....als je volgende week (net zoals afgelopen week tegen VVV) op je bek gaat denk ik dat ik de reacties van de ajacieden op dit forum wel kan raden.
    Ah welnee joh, gun die jochies nou hun pleziertje ze hebben ze al zo weinig de laatste jaren. Wel opmerkelijk, ze winnen weer eens een keer en ineens komen ze hier vanonder elke steen vandaan kruipen die je normaal hier nooit ziet posten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #929

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Zelden zulke onzin gelezen.
    Dan heb je zeker nog nooit je eigen posts teruggelezen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Aan de posts hier te zien heb ik ook nog gelijk gekregen. Het ligt altijd aan de andere als Ajax verliest. Desnoods gaat men maar schelden op mede forumleden. Mij maakt het niet uit hoor, want ik vind het mooi dat jullie je allemaal laten kennen
    Volgens mij heeft elke Ajacied op dit forum al toegegeven dat de overwinning van Feyenoord terecht. Ja, er was een discutabele strafschop voor nodig, maar de schuld werd vooral bij Ajax zelf gelegd en NIET BIJ ANDEREN. Dus aan de posts te zien heb jij ongelijk gekregen.

    Ik heb geen problemen met een beetje provoceren zoals The Thin White Duke regelmatig doet. Dat kan ik wel waarderen. Maar constant afgeven op je grote rivaal en de supporters zonder enige vorm van inhoud wordt een beetje vervelend. Geniet lekker van de (verdiende) overwinning van gisteren. Historie heeft uitgeven dat de volgende 5 jaar op zich zal laten wachten...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  5. #930

  6. #931

    Standaard

    Pfff....wat een kleuterschool hier zeg, gelukkig ben ik geen "supporter", dat scheelt me een hoop nutteloze energie.... Ik vind voetballers over het algemeen over het paard getilde egocentrische arrogante jochies die overladen worden met geld en in de ruil daarvoor wordt er van hun verwacht dat ze niet alleen kunnen doen wat ze het liefst willen doen maar ook nog dat ze de zogenaamde hele wetenschap en politiek eromheen begrijpen en daar een mening over hebben. Nu weet ik niet of het één het gevolg is van de ander, maar vanaf de zijlijn is het een verbazend triest schouwspel zo af en toe. Maar als misschien de zogenaamde "supporters" eens wat meer worden aangepakt en elkaar enigszins elkaar in waarde kunnen laten (ja, ook op dit forum) dan is het misschien wel weer eens een keer leuk om als neutrale toeschouwer naar een wedstrijd te gaan. Want het hele voetbal helpt zichzelf zo gigantisch naar de kl*te en als die huidige sfeer zo blijft dan wens ik het ook niets anders toe.

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wat zijn er toch veel zure gezichten en slechte verliezers vandaag. Maar ik vind het mooi hoor, want over een paar weken komt United langs en dan is er van het hele seizoen daar in Amsterdam niets meer over.

    "Boehoehoe, we verliezen 1 keer in de 6 jaar van Feyenoord! Het lag aan de scheids, de supporters, het weer, het veld, de vlaggetjes, de mist, boehoehoehoe"

    Het ligt altijd aan de ander als er in Amsterdam wordt verloren.
    Feyenoord heeft verdiend gewonnen, Ajax is helaas gewoon een middelmatige ploeg op dit moment.

    Maar ook ik heb het idee dat je meer met Ajax bezig bent dan met je eigen club. Waarom zit het zo diep bij jullie feyenoorders? Dat vraag ik mij wel eens af.

    En dat je dan hoopt dat manchester langs komt en dan is er van het hele seizoen niets meer over... van ik gewoon zielig.

    Ik ben europees voor elke nederlandse club! Hoe meer clubs er door komen des te beter voor het nederlandse voetbal en de punten zodat er misschien een extra club weer europa in kan...
    The Garage

  8. #933

    Standaard

    Haat en nijd zal altijd blijven bestaan. Als Feijenoord de volgende wedstrijd verliest dan ben ik benieuwd wat de redenen ervoor zullen zijn.

    En zoals gisteren bij VI al aangegeven werd, als iedereen weer fit is bij Ajax zal het beter draaien.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #934
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het schijnt dat naar alle waarschijnlijkheid Mournir toch echt verkocht is aan Fiorentina, waarschijnlijk dan. Maar goed dat weet je maar nooit hè... Er kunnen zomaar weer aanvullende eisen op tafel komen links of rechts.

    Men heeft ook nog geprobeert Elia te huren wat door de Eufa is afgekeurt. Vervolgens heeft men nog een poging gedaan Narsingh als paniek aankoop van Heereveen los te weken, ondanks de voorgeschiedenis met Bas Dost. Beetje dom zijn ze wel bij Ajax. Maar ja als je Blind op pad stuurt??

    Wellicht waren ze vergeten dat ze al jarenlang een goede linksback missen. Boerrigter niet beter wordt als de oorzaak niet aangepakt wordt. Want het heeft niks te mnaken met een stressfractuur. Ze geen echte centrumspits hebben a lá Suarez die de bal er gewoon inlegt of minimaal op doel schiet. Dat ontlast de verdedigers ook een beetje als het niet de enigste zijn die een doelpunt kunnen maken. Alle respect voor de Jong, maar ze hebben gewoon de verkeerde te pakken. Zou het overigens niet mooi zijn als men weer twee broertjes in Ajax laat spelen. Maar goed dat is nu veels te laat. Lijkt wel of ze niet meer weten wat logica is daarzo...

    Nee ze zijn heel goed bezig bij Ajax.

    Wat betreft de transfer periode kunnen ze die in het vervolg wel maximaal een week laten duren. hebben ze nog 6 dagen over om af te wachten tot het laatste moment, maar dat geldt eigenlijk overal...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-01-2012 om 11:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #935

    Standaard

    Dit wintertransferperiode moeten ze gewoon helemaal afschaffen, ben je af van al dat gedoe. En de zomerperiode laten aflopen VOOR de competities beginnen.

    Mounir nog steeds niet rond, verbaast me ook niet eens meer. Ondertussen wel een jeugdspeler die geen minuut in het eerste heeft gespeeld naar Juventus. Die zie je ws ook nooit meer.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #936

    Standaard

    Ik heb die Ousiam Bouy een klein half jaar geleden zien spelen in een wedstrijd tussen Jong NEC en Jong Ajax, een heel groot talent en dus jammer dat hij er voor kiest op het aanbod van Juventus in te gaan.

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ondertussen wel een jeugdspeler die geen minuut in het eerste heeft gespeeld naar Juventus. Die zie je ws ook nooit meer.
    Wen er maar aan; PSV is onlangs Pereira aan Man Utd kwijtgeraakt en Bakkali staat al tijden in de belangstelling van Man City. Zolang er geen goede regelgeving is zullen vrijwel alle toptalenten zo vertrekken....en idd: waarschijnlijk zie je ze nooit meer omdat de stap te groot is/ze amper aan spelen toekomen.

    Fraai voorbeeld: Ibrahim Maaroufi, die als 17 jarige van PSV naar Inter ging.
    Via topclubs als Bellinzona, Wydad Casablanca, Eupen en de belgische 3e klasser Racing Mechelen speelt hij nu in Iran (!). Hij is pas 23.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Maaroufi
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 31-01-2012 om 18:43

  13. #938
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, de ouders spelen ook een grote rol. Vaak een huis, baan en een flinke zak geld. Kan me het enigszins wel voorstellen. Zelfs als ze weten dat zoonlief niet meer doorbreekt. De garantie van een pak geld neemt niemand ze meer af. En Ajax geeft ook geen garantie dat ze ook echt in het eerste terecht komen. En dan nog verdienen ze een veelvoud aan euro's elders. En dan zal je maar gebleseerd raken, dan heb je toch de kans laten liggen. Tja dan is de logica snel gevonden. Ik zou zelf ook niet zo snel weten waarom ik het niet zou doen. Het wordt er met de crisis ook niet echt rooskleuriger van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Fraai voorbeeld: Ibrahim Maaroufi, die als 17 jarige van PSV naar Inter ging.
    Via topclubs als Bellinzona, Wydad Casablanca, Eupen en de belgische 3e klasser Racing Mechelen speelt hij nu in Iran (!). Hij is pas 23.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Maaroufi
    Als ik het zo lees, dan is dat vooral een gebrek aan mentaliteit. Als je bij zoveel clubs wordt weggeschopt zonder te hebben gespeeld, dan zegt dat heel veel over het gedrag...

  15. #940

    Standaard

    Ik weet het is wat vroeg. Maar vermits wij allemaal beschaafde voetbalfans zijn kom ik met de volgende vraag. Op 29 mei is het eindelijk nog eens de wedstrijd der lage landen. Nederland - Belgie. De belgen bezitten potentieel... Wat is jullie mening over de nieuwe belgische nationale ploeg? Heb ondertussen ook bevestiging gekregen van men baas dat ik tijdens het EK enkele dagen vrijaf mag nemen. Geld voor de tickets heb ik ook. En heb al een reservatie in een B&B via Wimdu in het Poolse Warschau.
    Laatst aangepast door Geert1 : 27-02-2012 om 10:57

  16. #941

    Standaard

    De Belgen hebben inderdaad in potentie een hele getalenteerde groep spelers, waarvan we er uit de Nederlandse eredivise inmiddels ook al een flink aantal kennen. Ze spelen positief en attractief voetbal, maar missen net nog dat laatste zetje om het om te zetten in een serie goede resultaten. Vaak blijft het nu bij 1 of 2 wedstrijden. Ook wellicht een speler van buitencategorie die als het moet het verschil kan maken hebben jullie niet echt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #942

    Standaard

    Talentvol maar de pech dat ze de laatste jaren niets gepresteerd hebben waardoor ze bij een EK of WK loting altijd in een sterke poule terecht komen en zich dus niets plaatsen waar een eindtoernooi. Zonde, want gun het ze toch wel.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Talentvol maar de pech dat ze de laatste jaren niets gepresteerd hebben waardoor ze bij een EK of WK loting altijd in een sterke poule terecht komen en zich dus niets plaatsen waar een eindtoernooi. Zonde, want gun het ze toch wel.
    Dat is inderdaad van kapitaal belang. Voor het komende WK zitten ze weer in één groep met Kroatië, Servië, Macedonië, Wales en Schotland. Dat is loodzwaar als je weet dat er zich maar één ploeg rechtstreeks plaatst (en bij de barragewedstrijden kun je weer stuiten op landen als Zweden of Portugal)

    Ik denk dat Kompany (centrale verdediger) zo een vaste plaats in Oranje zou hebben miovht hij een Nederlander zijn. ook Witsel, Chadli en Defour zouden wel in de selectie worden opgenomen. En Jantje Vertonghen? Tsja, Jantje Bijdehandje ...

  19. #944

    Standaard

    Belgie heeft een geweldig mooi talentvol elftal staan momenteel, met inderdaad veel potentie. Het beste elftal sinds (vele!) jaren.

    In de afgelopen kwalificatie hebben ze het eerst thuis tegen Turkije en vervolgens uit bij Azerbeidjan laten liggen. En zelfs in de laatste wedstrijd uit in Duitsland gaf ik ze vooraf nog best een kans (mede omdat Turkije iedere wedstrijd steken had laten vallen) en op dat moment hadden ze de 2e plaats immers ook ineens weer in eigen hand. Een verrrassing had er de laatste wedstrijd heel best ingezeten met dit team.
    Al met al hebben de Belgen een hele goede kwalificatie gespeeld, maar echter door onervarenheid belangrijke punten laten liggen. Is dit niet te wijten aan de opstelling van Leekens?
    Aan de spelers lag het volgens mij niet, want er loopt kwaliteit genoeg rond, en een fris en aanvallend ingesteld Belgie (dat was vroeger wel eens anders) creeerde in minstens 7 van de 10 wedstrijden kansen genoeg voor de overwinning.

    Voor 2014 geef ik ze een goede kans in deze poule. Als deze ploeg doorgroeit (en waarom niet?), en met twee jaar meer ervaring op het veld, dan winnen ze met gemak van Kroatië en Servië.

  20. #945

    Standaard

    Van teletekst:



    Fiorentina boos om handelen Ajax

    Fiorentina heeft woedend gereageerd op de verklaring van Ajax over het mislopen van de transfer van Mounir el Hamdaoui naar de Italiaanse club.
    Ajax verklaarde dinsdagavond dat beide clubs eruit waren, maar dat El Hamdaoui de overgang traineerde. Hij zou extra financiële voorwaarden hebben gesteld die een transfer in de weg stonden.

    Fiorentina toonde echter tijdens een persconferentie de contracten tussen de clubs en de speler. Volgens de Italianen heeft Ajax het contract pas gestuurd na de deadline, die voor Italië op 19.00 uur stond. "Bij Ajax zitten geen mensen met voetbalkennis, alleen bureaucraten", aldus een woordvoerder van de club.

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Belgie heeft een geweldig mooi talentvol elftal staan momenteel, met inderdaad veel potentie. Het beste elftal sinds (vele!) jaren.

    In de afgelopen kwalificatie hebben ze het eerst thuis tegen Turkije en vervolgens uit bij Azerbeidjan laten liggen. En zelfs in de laatste wedstrijd uit in Duitsland gaf ik ze vooraf nog best een kans (mede omdat Turkije iedere wedstrijd steken had laten vallen) en op dat moment hadden ze de 2e plaats immers ook ineens weer in eigen hand. Een verrrassing had er de laatste wedstrijd heel best ingezeten met dit team.
    Al met al hebben de Belgen een hele goede kwalificatie gespeeld, maar echter door onervarenheid belangrijke punten laten liggen. Is dit niet te wijten aan de opstelling van Leekens?
    Aan de spelers lag het volgens mij niet, want er loopt kwaliteit genoeg rond, en een fris en aanvallend ingesteld Belgie (dat was vroeger wel eens anders) creeerde in minstens 7 van de 10 wedstrijden kansen genoeg voor de overwinning.

    Voor 2014 geef ik ze een goede kans in deze poule. Als deze ploeg doorgroeit (en waarom niet?), en met twee jaar meer ervaring op het veld, dan winnen ze met gemak van Kroatië en Servië.
    Ik ben het met je eens over Leekens. Dat is een coach die in de eerste plaats niet wil verliezen, geen coach die risico's neemt om te winnen. Hij deed dat laatste pas tegen Duitsland, en die ploeg was gewoon te sterk. Hij is ook iemand die altijd met goedkope excuses aan komt zetten.

    België heeft veel onnodige punten verspeeld, bijvoorbeeld tegen Oostenrijk thuis. Ze komen in blessuretijd op voorsprong en geven het dan nog weg. Tegen Turkije thuis missen ze een strafschop op een cruciaal moment. Hoe ze uit tegen Azerbeidjan de winst weggaven, oogde gewoonweg amateuristisch.

    Ik vrees dat de kwalificatie voor het WK niet zo eenvoudig zal zijn. Kroatië en Servië zijn sterke ploegen, zeker thuis, en ik zou Macedonië niet onderschatten. Hopelijk kan België profiteren van de rivaliteit tussen deze landen. Ik verwacht ook wel dat er in de onderlinge wedstrijden tussen die landen rode kaarten zullen vallen. Kroaten en Serviërs haten elkaar tot op het bot, in het verleden waren het steeds bikkelharde ontmoetingen met de nodige incidenten.

  22. #947

    Standaard

    Geen idee of het al eerder gepost is, maar deze maand is Sport1 gratis bij Ziggo, en volgens mijn collega ook bij UPC. Alleen de eerste zender, maar toch...
    Net Barca gelijk zien spelen bij Valencia, Messi miste pingel.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens over Leekens. Dat is een coach die in de eerste plaats niet wil verliezen, geen coach die risico's neemt om te winnen. Hij deed dat laatste pas tegen Duitsland, en die ploeg was gewoon te sterk. Hij is ook iemand die altijd met goedkope excuses aan komt zetten.

    België heeft veel onnodige punten verspeeld, bijvoorbeeld tegen Oostenrijk thuis. Ze komen in blessuretijd op voorsprong en geven het dan nog weg. Tegen Turkije thuis missen ze een strafschop op een cruciaal moment. Hoe ze uit tegen Azerbeidjan de winst weggaven, oogde gewoonweg amateuristisch.
    Het scheelde allemaal niet zoveel, of Belgie had er bijgezeten dit jaar. Op kinderlijke wijze zijn de punten verspeeld. Ik kan ook niet anders dan Leekens hier op aan kijken, en met zijn 'naam' ligt het voor de hand dat hij de ruime mogelijkheden (want de Belgen waren tijdens de meeste wedstrijden écht goed bezig) niet gezien heeft en heeft vastgehouden aan zijn eigen aanpak. Jammer. Het was voor het eerst sinds lange tijd dat ik met de Belgische fans te doen had, want (en ik val hiermee in herhaling) het heeft er met gemak ingezeten deze kwalificatie (ook omdat Turkije gewoon hopeloos was natuurlijk).

    Je vraagt je af hoe zo'n reeks verlopen zou zijn met Dickie aan het roer. Maar onze Dick kunnen ze in Belgie nog steeds wel schieten, en terecht! Want het leek nergens op wat hij ze geflikt heeft. Of met Preud'homme. Maar ja, wat heb je eraan om hierover na te denken?
    In ieder geval ga ik de Belgen weer volgen tijdens de kwalificatie voor Brazilie, want hun voetbal is het aanzien meer dan waard.

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Het scheelde allemaal niet zoveel, of Belgie had er bijgezeten dit jaar. Op kinderlijke wijze zijn de punten verspeeld. Ik kan ook niet anders dan Leekens hier op aan kijken, en met zijn 'naam' ligt het voor de hand dat hij de ruime mogelijkheden (want de Belgen waren tijdens de meeste wedstrijden écht goed bezig) niet gezien heeft en heeft vastgehouden aan zijn eigen aanpak. Jammer. Het was voor het eerst sinds lange tijd dat ik met de Belgische fans te doen had, want (en ik val hiermee in herhaling) het heeft er met gemak ingezeten deze kwalificatie (ook omdat Turkije gewoon hopeloos was natuurlijk).

    Je vraagt je af hoe zo'n reeks verlopen zou zijn met Dickie aan het roer. Maar onze Dick kunnen ze in Belgie nog steeds wel schieten, en terecht! Want het leek nergens op wat hij ze geflikt heeft. Of met Preud'homme. Maar ja, wat heb je eraan om hierover na te denken?
    In ieder geval ga ik de Belgen weer volgen tijdens de kwalificatie voor Brazilie, want hun voetbal is het aanzien meer dan waard.
    Leuk om te horen, Bogart-Fan . Ik ben een halve Belg (Nederlandse vader, Belgische moeder) dus ik volg de Duivels zeker. Het was niet netjes nee, wat Dickie heeft geflikt. Met hem aan het roer zouden ze (we) wel verder hebben gestaan, zo eerlijk wil ik wel zijn. Ik zou los van dat alles toch graag zien dat België een buitenlandse coach aanstelt, een echte winnaar, die van winst uitgaat, en die boven de partijen staat (er zijn ook wat tegenstellingen tussen Vlamingen, Walen en Brusselaars, en een Belgische coach behoort hoe dan ook tot één van die gemeenschappen, wat betekent dat hij in de andere twee extra-kritisch wordt benaderd. Dat is jammer, maar het is zo)

  25. #950

    Standaard

    Hoe staat men in Belgie tegenover Leekens als bondscoach dan?
    Het zou niet vreemd zijn als er een nieuwe coach zou worden aangesteld na het mislukken van de voorbije campagne. Maar volgens mij staat zijn positie helemaal niet ter discussie, toch?

    En wie zou dan een goede keus zijn?
    Vreemd, maar tegenwoordig als ik denk aan potentiele coaches voor een land/club, dan denk ik niet gauw meer aan een van de talloze ervaren (werkloze) trainers, maar eerder aan een jonge vent die nog relatief nieuw is op het hoogset nivo, iemand zoals Preud'homme (maar dan een buitenlander). Ik heb het wel gehad met die volgevreten oude rotten die amper nog gemotiveerd lijken, zelfs iemand als Hiddink, maar laat staan mensen als Adriaanse etc., ze hebben allemaal hun eigen visie en wijken daar niet vanaf. Als het werkt, dat kloppen ze zichzelf op de borst, als het niet werkt, dan heeft het team het gedaan. Dickie is wel een uitzondering, hij lijkt zich nog steeds heel erg te willen bewijzen (alhoewel hij natuurlijk al een hele goede staat van dienst heeft) na het debacle bij Oranje. Alle andere oude rotten lijken niet meer vooruit te branden te zijn.

Pagina 38 van 87 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •