Pagina 2 van 87 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2175 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zo triest dit:

    Levante ontspoort in oefenduel met NAC Breda

    26/07/2011 21:24
    De oefenwedstrijd tussen NAC Breda en Levante is na 58 minuten gestaakt door scheidsrechter Jeroen Ketting. De bezoekers uit Spanje hadden toen al alles uit de kast gehaald om het duel te laten ontsporen.

    De irritaties begonnen al voordat de wedstrijd begon. Levante wilde niet met de bal spelen waar NAC Breda altijd mee speelt en eiste dat er gespeeld zou worden met de zelf meegenomen bal. NAC en Ketting weigerden zodat de Spanjaarden boos de kleedkamer opzochten.

    Het leek erop dat de ploeg zijn spullen ging pakken, maar verschenen later alsnog op het veld. Vanaf het eerste fluitsignaal oogde Levante uiterst geagiteerd en lieten zich zien met enkele harde tackles en met veel theatraal misbaar bij overtredingen van de Brabanders.

    Na een klein uur spelen ontspoorde de wedstrijd definitief. Donny Gorter werd op schandalige wijze onderuit gehaald door Valdo en kreeg direct rood van arbiter Ketting. De stoppen sloegen toen volledig door bij de spelers van de Primera División-club. In het opstootje na de rode kaart kreeg Anthony Lurling een klap van een Levante-speler.

    Ketting probeerde de boel te kalmeren door een rustpauze in te lassen, maar besloot al snel de wedstrijd definitief te staken.
    Twente lekker bezig: 2-0 voor tegen Vaslui

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Het kan altijd nog gekker (en erger):

    http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voe...rstommen.dhtml
    Zo
    Dit is gewoon doodslag. Doelman is reeds ontslagen, maar dat mag niet het einde van het verhaal zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Zo
    Dit is gewoon doodslag. Doelman is reeds ontslagen, maar dat mag niet het einde van het verhaal zijn.
    Ik heb weleens gezien dat spelers tijdens een vechtpartij met karatetrappen op elkaar invliegen, maar zoiets als dit - een nietsvermoedend persoon van achteren een regelrechte doodschop verkopen - heb ik nog nooit op een voetbalveld gezien. Dit mag niet niet einde zijn, nee. Als de plaatselijke officier van justitie geen onderzoek instelt is hij geen knip voor zijn neus waard.

  5. #30

    Standaard

    Hij wordt al (geheel terecht) aangeklaagd voor poging tot moord.
    The horror...the horror...

  6. #31

    Standaard

    Loting WK-kwalificatie:

    Groep A

    Kroatië
    Servië
    België
    Schotland
    Macedonië
    Wales

    Groep B

    Italië
    Denemarken
    Tsjechië
    Bulgarije
    Armenië
    Malta

    Groep C

    Duitsland
    Zweden
    Ierland
    Oostenrijk
    Faroer Eilanden
    Kazachstan

    Groep D

    Nederland
    Turkije
    Hongarije
    Roemenië
    Estland
    Andorra

    Groep E

    Noorwegen
    Slovenië
    Zwitserland
    Albanië
    Cyprus
    IJsland

    Groep F

    Portugal
    Rusland
    Israël
    Noord-Ierland
    Azerbeidjan
    Luxemburg

    Groep G

    Griekenland
    Slowakije
    Bosnië-Herzegovina
    Litouwen
    Letland
    Liechtenstein

    Groep H

    Engeland
    Montenegro
    Oekraïne
    Polen
    Moldavië
    San Marino

    Groep I

    Spanje
    Frankrijk
    Wit-Rusland
    Georgië
    Finland

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Leuke wedstrijd gisteren, vond Ajax goed spelen maar slordig in de afwerking. Twente was erg effectief. Wel twee prachtige goals van Alderwereld en Ruiz.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Loting 3e voorronde CL:


    FC Twente (Ned) Benfica (Por)
    Arsenal (Eng) Udinese (Ita)
    Bayern München (Dui) FC Zürich (Zwi)
    Odense BK (Den) Villarreal (Spa)
    Olympique Lyon (Fra) Rubin Kazan (Rus)
    Wisla Kraków (Pol) APOEL Nicosia (Cyp)
    Maccabi Haifa (Isr) Racing Genk (Bel)
    Dinamo Zagreb (Kro) Malmö FF (Zwe)
    FC Kopenhagen (Den) Viktor. Plzen (Tsj)
    BATE Borisov (Wru) Sturm Graz (Oos)

  10. #35

    Standaard

    Ik denk dat deze clubs door zullen gaan naar de groepsfase:

    Benfica (Por)
    Arsenal (Eng)
    Bayern München
    Villarreal (Spa)
    Rubin Kazan (Rus)
    Wisla Kraków (Pol)
    Racing Genk (Bel)
    Dinamo Zagreb (Kro)
    FC Kopenhagen (Den)
    Sturm Graz (Oos)

  11. #36

    Standaard

    Helaas, einde verhaal voor Twente, vrees ik...

    Mijn voorspellingen:

    Odense BK (Den) - Villarreal (Spa)
    FC Twente (Ned) - Benfica (Por)
    Arsenal (Eng) - Udinese (Ita)
    Bayern München (Dui) - FC Zürich (Zwi)
    Olympique Lyon (Fra) - Rubin Kazan (Rus)
    Wisla Kraków (Pol) - APOEL Nicosia (Cyp)
    Maccabi Haifa (Isr) - RC Genk (Bel)
    Dinamo Zagreb (Kro) - Malmö FF (Zwe)
    FC Kopenhagen (Den) - Viktoria Pilzen (Tsj)
    BATE Borisov (WRu) - Sturm Graz (Oos)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ga dus de sezioensopening voor het eerst missen. En dat is best raar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Wordt een zware kluif voor Twente, al hadden ze het wel zwaarder kunnen treffen. Acht ze niet geheel kansloos tegen de Portugezen.

    Europa League:
    PSV - SV Wien (Oos)
    Aalesunds FK (Noo) - AZ
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #39

    Standaard

    Woehoe! De eerste drie puntjes zijn binnen en in elk geval een dag boven aan de ranglijst!

  15. #40

    Standaard

    Drie mooie ontmoetingen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Arsenal (Eng) - Udinese (Ita)
    Bayern München (Dui) - FC Zürich (Zwi)
    Olympique Lyon (Fra) - Rubin Kazan (Rus)
    Bayern zal wel winnen, denk ik, maar FC Zürich knikkerde Standard Luik eruit. Standard was niet op volle sterkte, maar toch ... geen slecht ploegje, dat Zürich, stug, hard.

    Ik denk overigens niet dat Twente veel kans maakt

    De eerste koploper in de Eerste Divisie (zo noem ik het altijd nog) is:

    EVV Eindhoven (officieel FC)

    Als het niet in de krant mag, dan toch op deze pagina's.


  16. #41

    Standaard

    Ik dacht dat de scheidsrechters extra op elleboogstoten zouden letten, vanavond is de eerste van de competitie (van Bas Dost tegen NEC) alweer gemist. Al die publiciteit voor die slapjanussen van een scheidsrechters is blijkbaar te veel voor ze, bij de eerste de beste meetmoment zakken ze keihard door het ijs! De rode kaarten voor Elm en Vormer waren twijfelachtig op zijn zachtst gezegd, die van Molhoek en Van der Linden waren wel terecht.

    Feyenoord nog steeds bovenaan na de wedstrijden van vanavond, volgende week de strijd om de koppositie in De Kuip tegen Roda JC!
    Laatst aangepast door wimv : 06-08-2011 om 23:15

  17. #42

    Standaard

    Het volgende vind ik eigenlijk best wel erg :

    Fritz Korbach heeft nog maar paar maanden te leven



    Fritz Korbach is door de artsen opgegeven. De kleurrijke ex-trainer van onder meer FC Twente, Heerenveen, De Graafschap en Heracles Almelo heeft te horen gekregen dat hij 'nog enkele maanden' te leven heeft.



    De effecten van keelkanker, in de vorm van uitzaaiingen, zijn volgens de behandelend artsen van het ziekenhuis in Leeuwarden niet meer te bestrijden. Opereren, bestralen of chemotherapie: niets helpt meer, kreeg Korbach te horen.

    'De boodschap viel me rauw op het dak', zegt de 65-jarige ex-voetbaltrainer. 'Juist omdat ik het gesprek met een goed gevoel was ingegaan. Maar het was foute boel, bleek al snel. Het is klaar, zei de arts. Ofwel: ik heb nog een paar maanden.'

    Magere Hein

    Korbach zou Korbach niet zijn, als hij niet toch een lichtpuntje zag. Strijdvaardig, en met zijn typische humor: 'Magere Hein is in mijn broekzak gekropen, maar ik ga proberen hem eruit te tillen en hem eigenhandig de nek om te draaien.

    Het is nu man tegen man. Ik heb voor mezelf afgesproken dat ik alles uit de kast haal om het noodlot af te wenden', zegt Korback in het AD.

    Wonderen

    Hij zal onder meer bij andere artsen te rade gaan. 'Proberen kan altijd. Er zijn wel grotere wonderen gebeurd. Wat dat betreft is het net de voetballerij. Ik sta met 2-0 achter, de uitgangspositie is beroerd, er is niet lang meer te spelen, maar misschien dat ik in blessuretijd nog een hattrick weet te scoren.'

    Bron : AD.nl

    Ik vind het een kleurrijke man in het voetbal.

    Ik hoop van harte dat er een wonder mag gebeuren dat ie er toch bovenop zal mogen komen.

    Sterkte Fritz.

  18. #43

    Standaard

    AZ - PSV 3-1

    Zo zo, aardige binnenkomer, zal meteen een aardig sfeertje zijn daar op de Herdgang
    Als PSV niet alsnog twee versterkingen aantrekt (verdediger, spits) zie ik ze niet als titelkandidaat, de tekortkomingen van vorig jaar (defensief kwetsbaar, gebrek aan scorend vermogen) zijn gebleven.
    Verder blijf ik mijn twijfels houden over Rutten

  19. #44

    Standaard

    miralem sulejmani!!!!!!!!!!!!!

    jaja, Ajax start lekker dit jaar
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed begin is het halve werk. Jammer dat ik niet in het land ben. Maar als het goed is heb ik alles opgenomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    miralem sulejmani!!!!!!!!!!!!!
    Heeft even geduurd maar heeft nu toch wel definitief zijn draai gevonden.

    Niet al te moeilijke competitiestart, al leek het even lastig te gaan worden met die tegengoal. Maar waar ze in de laatste jaren grote problemen mee hadden, combinerend uit de druk van de tegenstander komen lukt nu vrij makkelijk.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #47

    Standaard

    Prima overwinning uiteindelijk ja. PSV was echt onthutsend slecht zeg. Net op de momenten dat het leek dat ze terugkwamen stond de verdediging weer te slapen. Ben benieuwd of Rutten de winterstop haalt.

  23. #48

    Standaard

    Cabral, een nieuwe ster aan het firmament

    Leuk voetbal daar in Zuid, ik heb genoten van de samenvatting.
    Gefeliciteerd Feyenoorders (het is natuurlijk afwachten hoe dit piepjonge team op de eerste grote tegenslag reageert)

  24. #49

    Standaard

    Had dit nou niet bepaald verwacht tegen Roda eerlijk gezegd. Ze hebben helemaal niks in te brengen gehad.

    Enige minpunt was eigenlijk dat die snelle gasten voorin duidelijk een tikkie efficienter moeten worden want dan had je vandaag met 6-0 gewonnen.

    Heel fris en fel die gasten.

    Oh en: Dani Fernandez _O_
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  25. #50

    Standaard

    Die Cabral heeft meteen naam gemaakt. Dat is natuurlijk ook het nadeel: ineens kennen tegenstanders hem. De speler van Roda was duidelijk volkomen verrast, toen hij wakker werd, was het al veel te laat. Hij zal in de komende weken korter worden gedekt. Ik vrees ook dat hij fiks zal worden aangepakt. In de Kuip durven spelers van kleinere ploegen dat niet, maar elders ...

Pagina 2 van 87 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •