Pagina 33 van 87 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 2175 worden weergegeven.
  1. #801

  2. #802

    Standaard

    Hoe kun je ook alleen maar een gele kaart trekken voor het van achter neerschoppen van een speler? Heerlijke 2e goal trouwens van Barca.

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Toevallig ook een link naar de acties van Pepe?
    Van Pepe weet je dat hij grove overtredingen maakt dus daar kan je je als tegenstander op aanpassen. Als coach kun je ook de beslissing nemen om deze speler niet op te stellen.

    Van Messi wordt altijd gezegd dat hij zich nooit onsportief gedraagt tegenover scheidsrechters en tegenstanders, Dat filmpje wat ik geplaatst had laat zien dat ook Messi zich niet houdt aan fair play, hij had ook gewoon op kunnen staan en niet net doen of hij een stomp in zijn gezicht kreeg ipv een duwtje in de nek!

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Van Pepe weet je dat hij grove overtredingen maakt dus daar kan je je als tegenstander op aanpassen.
    Sorry, maar dat is echt de meest stompzinnige opmerking die ik hier in tijden heb gezien. Pepe moeten ze gewoon eens voor een heel jaar schorsen, misschien dat hij dan leert zijn belachelijke acties in toom te houden.

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Sorry, maar dat is echt de meest stompzinnige opmerking die ik hier in tijden heb gezien. Pepe moeten ze gewoon eens voor een heel jaar schorsen, misschien dat hij dan leert zijn belachelijke acties in toom te houden.
    Nee Messi is lekker bezig met het simuleren van overtredingen! Die mag ook wel een wedstrijdje of 5, 6 aan de kant blijven wegens onsportief spel. Hij begint een beetje op Suarez te lijken die probeert ook altijd tegenstanders kaarten aan te naaien.

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nee Messi is lekker bezig met het simuleren van overtredingen! Die mag ook wel een wedstrijdje of 5, 6 aan de kant blijven wegens onsportief spel. Hij begint een beetje op Suarez te lijken die probeert ook altijd tegenstanders kaarten aan te naaien.
    Barca en Madrid zijn allebei even smerig - alleen op een andere manier. De een met grove overtredingen (Pepe, Marcelo, Ramos), de ander met theater waar Robben nog wat van kan leren (Busquets, Alves, Saint Messi). Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik plaatsvervangende schaamte heb als ik weer een Clasico kijk...

    Waar ik meer problemen mee heb is dat Mourinho zijn team niet eens 90 minuten lang vol op de aanval laat spelen tegen Barca ipv een snelle 1-0 voorsprong te verdedigen en gokken op die ene counter. Zo roep je de problemen over je af. En raken gekken als Pepe weer overhit als die onvermijdelijke tegengoal valt...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  7. #807
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    AZ door in de beker....
    2-3 waarvan één penalty voor AZ door hands Alderweireld
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #808

    Standaard

    Jammer maar helaas, wat ontrustender is dat de verdediging nog steeds gatenkaas is. Wel mooi dat De Jong gelijk scoort. Zondag dan maar gelijk revanche pakken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #809
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar dat is wel wat ik gelijk dacht. Voorkomen maar toch 3 tegendoelpunten. Zal wel weer bar verdedigen zijn geweest. Wordt dit jaar helemaal niets in Amsterdam.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #810

    Standaard

    Dat is nou jammer voor de Amsterdammers. Eerst uit de CL en nu uit de Beker. Volgende week in Rotterdam nog eventjes uit de titelstrijd gegooid worden en dan kan United 2 weken daarna de Europa League aspiraties uitblussen. Heerlijke dag. Hand in hand kameraden!

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat is nou jammer voor de Amsterdammers. Eerst uit de CL en nu uit de Beker. Volgende week in Rotterdam nog eventjes uit de titelstrijd gegooid worden en dan kan United 2 weken daarna de Europa League aspiraties uitblussen. Heerlijke dag. Hand in hand kameraden!
    Een beetje flauw om je zo tegen één club af te zetten, maar ik denk wel dat het zo zal gaan.

  12. #812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Weer een walgelijk stukje acteerkunst van Messi:



    Misschien moet de NOS dit eens een keertje uitzenden, dan valt de reputatie van Messi als ideale schoonzoon ook aan duigen!
    Hij maakt het erger dan het is, maar ik kan het onmogelijk fraai noemen. De frustraties worden wel erg groot bij Real.

  13. #813

  14. #814

  15. #815

    Standaard

    Ik wil overigens iedereen aanraden om niet mee te doen met de trending topcis op Twitter in Nederland op dit moment. De mensen die desbetreffende teksten gebruiken zijn een beetje boel in de war.

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hij maakt het erger dan het is, maar ik kan het onmogelijk fraai noemen. De frustraties worden wel erg groot bij Real.
    Nee indd, overacting van Messi al vind ik wel dat 'ie (geloof dat het Contrao is) gewoon van hem moet afblijven. Dit is geen aai over de bol...

    Vertonghen overduidelijk gefrustreerd.

    Maar laten we vooral de schoonheid van het spelletje vieren. De pass van Messi...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Dat is nou jammer voor de Amsterdammers. Eerst uit de CL en nu uit de Beker. Volgende week in Rotterdam nog eventjes uit de titelstrijd gegooid worden en dan kan United 2 weken daarna de Europa League aspiraties uitblussen. Heerlijke dag. Hand in hand kameraden!
    Je moet je met iets vermaken als je eigen club niets presteert
    Ik kan het over feijenoord niet zeggen want die kwalificeren zich nergens voor
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Je moet je met iets vermaken als je eigen club niets presteert
    Ik kan het over feijenoord niet zeggen want die kwalificeren zich nergens voor
    Ach, bij Feyenoord wordt tenminste doorgerselecteerd, de mindere spelers moeten plaatsmaken voor juweeltjes uit de jeugd. Bij Ajax mogen nog steeds spelers als Anita en Blind opdraven en staat de beste spits (El Hamdaoui) in het tweede te ballen omdat het ego van Frank de Boer onmetelijk groot is.

    Verder zien we pas aan het einde van de competitie wie zich gaan plaatsen voor europees voetbal. Het is dus nog te vroeg om te zeggen dat Feyenoord zich nergens voor gaat kwalificeren.

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bij Ajax mogen nog steeds spelers als Anita en Blind opdraven en staat de beste spits (El Hamdaoui) in het tweede te ballen omdat het ego van Frank de Boer onmetelijk groot is.
    Fout! El Hamdaoui staat in het tweede te ballen omdat El Hamdaoui's ego onmetelijk groot is.

    Helaas zijn er nog steeds Feyenoord-supporters die zich meer bezig houden met wat er in Amsterdam gebeurt. Snap ik best wel hoor. Na 10 magere jaren is leedvermaak immers het enige vermaak wat Feyenoorders nog hebben.

    (Nee hoor, Feyenoord is leuk bezig dit seizoen, maar dat is elk team onder Koeman het eerste jaar).
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Fout! El Hamdaoui staat in het tweede te ballen omdat El Hamdaoui's ego onmetelijk groot is.

    Helaas zijn er nog steeds Feyenoord-supporters die zich meer bezig houden met wat er in Amsterdam gebeurt. Snap ik best wel hoor. Na 10 magere jaren is leedvermaak immers het enige vermaak wat Feyenoorders nog hebben.

    (Nee hoor, Feyenoord is leuk bezig dit seizoen, maar dat is elk team onder Koeman het eerste jaar).
    Veel spelers hebben een groot ego, de vraag is alleen hoe je daar als trainer mee omgaat. Frank de Boer heeft gewoon fouten gemaakt en er een principe-zaak van gemaakt. Zeker nadat Sigthorsson geblesseerd raakte had hij het uit kunnen praten met El Hamdaoui, teambelang gaat immers voor het belang van de coach!

    Ik hou me trouwens veel meer met Feyenoord bezig dan met Ajax al is dit de laatste tijd moeilijk door alle onzin die door het Cruijff-kamp en Ten Have-kamp naar buiten wordt gebracht.

    Ajax heeft trouwens ook 7 magere jaren achter de rug, daar kan 1 gelukkig verkregen kampioenschap niks aan af doen.

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Ik hou me trouwens veel meer met Feyenoord bezig dan met Ajax al is dit de laatste tijd moeilijk door alle onzin die door het Cruijff-kamp en Ten Have-kamp naar buiten wordt gebracht.

    Ajax heeft trouwens ook 7 magere jaren achter de rug, daar kan 1 gelukkig verkregen kampioenschap niks aan af doen.
    Ik had het niet over jou Wim... Kijk een paar posts boven je

    En over de magere jaren van Ajax heb je inderdaad gelijk, alhoewel Feyenoord zou tekenen voor 1 kampioenschap, 3 KNVB bekers, 4 2e plaatsen en een handvol Champions League deelnames in 7 jaar tijd...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    praten met El Hamdaoui, teambelang
    En laat die twee dingen nou net niet samen gaan!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #823
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gek eigenlijk hè, zoveel haakse meningen over een spelletje met een bal die rond is.
    Klaarblijkelijk is voetbal altijd oorlog maar we noemen het gemakslhalve maar emotie.
    En dan mag je alles roepen, ondanks dat we totaal geen notie hebben van wat er achter de schermen plaats vindt.
    Het leven is immers nooit zwart wit.

    Maar hè, whatever...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-01-2012 om 00:13
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik had het niet over jou Wim... Kijk een paar posts boven je

    En over de magere jaren van Ajax heb je inderdaad gelijk, alhoewel Feyenoord zou tekenen voor 1 kampioenschap, 3 KNVB bekers, 4 2e plaatsen en een handvol Champions League deelnames in 7 jaar tijd...
    Met veruit de grootste begroting van alle Nederlandse clubs is dat inderdaad best een hele magere oogst kun je wel stellen .....

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Je moet je met iets vermaken als je eigen club niets presteert
    Ik kan het over feijenoord niet zeggen want die kwalificeren zich nergens voor
    Door dit soort berichten val je dus enorm door de mand he. Je hebt werkelijk waar geen flauw idee wat Feyenoord allemaal gewonnen heeft of hoe het met Feyenoord gaat. Blijkbaar begrijp je helemaal niets van voetbal of van de voetbalgeschiedenis anders zou je dit soort onzin niet uitkramen. Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat die club uit Amsterdam nog nooit wat heeft gewonnen, want dat is niet zo namelijk. Ze hebben alles gewonnen wat er te winnen valt, net zoals Feyenoord dat heeft gedaan. Ik geef gewoon toe dat ik het mooi vind als het slecht gaat bij Ajax. Jij doet nu een beetje stoer omdat je denkt dat het bij Feyenoord slecht gaat, terwijl het in jaren niet zo goed is gegaan. Kortom: je weet niet waar je het over hebt en dus zou je eigenlijk je grote mond over Feyenoord moeten houden. Kom maar terug als je weet hoe de sport in elkaar zit.

    Nog even een mooi filmpje over het Legioen:

    http://www.youtube.com/watch?v=j6Ggrd2lIss

    http://www.youtube.com/watch?v=JcChe...eature=related
    Laatst aangepast door Marc T. : 21-01-2012 om 11:18

Pagina 33 van 87 EersteEerste ... 232930313233343536374383 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •