Pagina 73 van 87 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1801

  2. #1802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Aan de linkerkant misschien? Als Robben op rechts wil spelen (en daar schijnt hij de voorkeur aan te geven) zou het wel gek zijn dat iemand de voorkeur zou geven aan Kuyt boven Robben.
    Heb Kuyt al een paar keer zien spelen daar, maar dat was geen succes. Ik zou toch wel graag twee echte buitenspelers willen zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Kan Van Bommel nooit belopen. Ik zou Schaars inbrengen naast Van Bommel (of Strootman). Eventueel kan of Sneijder of Vander Vaart naast Van Bommel spelen. Ik heb het idee dat Sneijder daar goed tot zijn recht zou komen, maar hij moet dan wel gedisciplineerd leren spelen, niet de superster uithangen.

    Backposities zijn een probleem. Zie ook niet direct veel beters.
    Vlaar verdient enige aandacht.

    Aanvallend zou ik uitgaan van de twee spelers die dit seizoen het best hebben gepresteerd (en nog steeds in vorm zijn): Robben en Van Persie. Die moeten zeker spelen, en op hun beste positie. De rest kun je dan invullen. Van Persie speelt als tweede spits, naast of achter Huntelaar. Robben op rechts. Op links zou ik kiezen voor Afellay, op voorwaarde dat hij terug komt op zijn oude niveau. Hij kan op de flank veel beter uit de voeten dan Vd Vaart, die hoort op het middenveld thuis.
    Ik zie vd Vaart in mijn opstelling dan niet echt als buitenspeler he. Die staat gewoon iets links voor van Bommel. Robben zal vanaf rechts uiteraard wel voor wat meer diepgang zorgen. Ik zou Sneijder niet al teveel naar achteren halen, dan mis je de creativiteit richting 16 weer.
    vd. Vaart kan daar wat beter uit de voeten, maar dan kan ie ook wel spelen zoals ik aangaf in mijn opstelling.

    Maar ik denk dat van Marwijk toch weer 4-2-3-1 gaat spelen. Denk niet dat ie met 2 spitsen gaat spelen. Helaas....
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #1804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Heb Kuyt al een paar keer zien spelen daar, maar dat was geen succes. Ik zou toch wel graag twee echte buitenspelers willen zien.
    Kuyt op links vond ik ook geen gezicht. Blegh.. Doet wel zijn best, maar heeft "slechts" een rechterbeen en geen passeerbeweging.

    Eigenlijk zou je met zowel de topschutter van Duitsland en van Engeland in 1 elftal moeten samenspellen. Zijn beide grandioos op schot waardoor je al snel neigt naar een 4-4-2 systeem.
    Wellicht dat Van Marwijk het in ieder geval het zal proberen, maar denk dat hij zijn succesvolle systeem (4-2-3-1) zal vasthouden.

    Ik zou hier voor gaan:

    ---Stekelenburg---
    Wiel--Heitinga--Mathijsen--Urby
    --Bommel--Sneijder--De Jong--
    -Narshingh--Huntelaar--Robben-

    Klassiek 4-3-3 met vleugelspelers op hun sterkste been met een individuele actie. Genieten.
    Spijtig voor Van Persie, maar ja luxeproblemen hé. Backposities wordt, zoals Scherpschutter reeds aangaf, lastig met name de linksback.
    Pieters vind ik drie keer niks (heeft als enig voordeel dat hij een linkspoot is), dus dan maar Emanuelson bij gebrek aan alternatieven.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #1805

    Standaard

    ----------------------Krul----------------------
    -v.d. Wiel----Heitinga-------Vlaar----Emanuelson----
    -----------------van Bommel------------------
    ------Robben-----------------------Affelay----
    --------------------Sneijder--------------------
    --------- Huntelaar--------van Persie---------

    Bank:

    Stekelenburg
    Pieters
    Kuyt
    Van der Vaart
    Nigel De Jong
    De Vrij
    Laatst aangepast door Marc T. : 02-05-2012 om 18:52

  6. #1806

    Standaard

    Heel oranje boeit me niet, maar my 2 cents

    ----------------Krul------------------------
    ---vd Wiel---Heitinga-----Bouhlarouz---Pieters----
    -----------------v Bommel--------------------------
    -------Afellay------------------Strootman------------
    -------------------Sneijder-------------------------
    -----------Van Persie------Robben----------------

    De defensie is gewoon lachwekkend. Momenteel is er imo geen echte goede NLse verdediger.

  7. #1807

    Standaard

    Kijk eens in Rotterdam. Vlaar en De Vrij zijn dit seizoen ongelofelijk gegroeid!

  8. #1808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Kijk eens in Rotterdam. Vlaar en De Vrij zijn dit seizoen ongelofelijk gegroeid!
    Ik blijf bij mn punt. Leuk voor de eredivisie.

  9. #1809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik blijf bij mn punt. Leuk voor de eredivisie.
    Datzelfde geldt ook voor Strootman.

  10. #1810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Datzelfde geldt ook voor Strootman.
    Nee, das een misvatting van je.

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nee, das een misvatting van je.
    Strootman is niet de nieuwe van der Vaart/Sneijder/Xavi of Iniesta. Verre van dat.

  12. #1812

    Standaard

    De verdediging is het zorgenkind, ja. Vlaar heb ik al genoemd, De Vrij verdient misschien ook overweging. Spelers voor het centrum moeten echter echt beter zijn dan Heitinga en Matthijssen, en ik weet niet of dat van beiden gezegd kan worden. Ik zou Vlaar in elk geval eens willen probere, het liefst tegen een behoorlijke tegenstander.

    Strootman is geen nieuwe Xavi, maar wie is dat wel? Hij is verdronk in de wedstrijd tegen Duitsland, maar die dag was Oranje collectief een maatje te klein, en verder is hij samen met zijn club PSV in de laatste periode van het seizoen weggezakt. Maar dat betekent niet dat hij plots geen talent meer zou zijn. Op termijn een vaste Oranje-klant.

  13. #1813

    Standaard

    Strootman heeft gewoon een terugval op deze leeftijd, hoe oud is ie? 21,22? Die jongen moet gewoon nog groeien.

    Vlaar en de vrij zijn goede spelers, maar zijn geen mannen zoals Laseroms, Israel vroeger.

    Voor de Eredivisie leuke spelers, voor daarbuiten niet.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-05-2012 om 00:30

  14. #1814

    Standaard

    Laseroms, Israel - Je noemt me er een paar. Waarschijnlijk het beste centrum dat ooit in de Nederlandse competitie te zien is geweest. Zulke verdedigers hebben we momenteel niet, we zullen het moeten doen met wat we wèl hebben, en dan komen spelers als Vlaar en De Vrij toch weer in beeld.

    Eens over Strootman.

  15. #1815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Laseroms, Israel - Je noemt me er een paar. Waarschijnlijk het beste centrum dat ooit in de Nederlandse competitie te zien is geweest. Zulke verdedigers hebben we momenteel niet, we zullen het moeten doen met wat we wèl hebben, en dan komen spelers als Vlaar en De Vrij toch weer in beeld.

    Eens over Strootman.
    Op Strootman terugkomen : Sparta - Utrecht - PSV.

    Natuurlijk mooi dat ie zo snel bij PSV zit, maar laat hem eerst een jaar of 10 op PSV niveau spelen, en beoordeel hem dan.

    Johan Derksen zei het passend : Vlaar en de Vrij zijn broekies in vergelijking met bovengenoemde 2 heren.

    In Nederland doen we al gauw of ze toppers zijn.

  16. #1816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op Strootman terugkomen : Sparta - Utrecht - PSV.

    Natuurlijk mooi dat ie zo snel bij PSV zit, maar laat hem eerst een jaar of 10 op PSV niveau spelen, en beoordeel hem dan.

    Johan Derksen zei het passend : Vlaar en de Vrij zijn broekies in vergelijking met bovengenoemde 2 heren.

    In Nederland doen we al gauw of ze toppers zijn.
    Weet je hoe oud Theo Laseroms was toen hij bij Feyenoord kwam? 27/28. Stefan de Vrij is nu 20/21 ofzo. Totaal geen vergelijkbare situatie.

    Trouwens sowieso opvallend dat men meteen het beste duo ooit in een NL competitie meteen van stal haalt zodra er 2 'goed' dreigen te worden. De Vrij en Vlaar zijn voor hun ervaring en leeftijd gewoon een prima duo. Dat ze bij velen in aanmerking komen voor het NL elftal zegt al genoeg over het duo wat er standaard bij van Marwijk in komt.

    Nu zie ik Mathijsen en Heitinga niet wekelijks spelen dus kan ik ook geen goede vergelijking trekken. Feit is dat we een karige verdediging hebben en dat elke goede speler een + is.

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Weet je hoe oud Theo Laseroms was toen hij bij Feyenoord kwam? 27/28. Stefan de Vrij is nu 20/21 ofzo. Totaal geen vergelijkbare situatie.
    Zoiets kan je ook zeggen over mensen die zeggen dat Strootman geen Xavi is.

    Die jongen moet gewoon groeien, is nog zo jong.

    De 2 spelers van Feyenoord zijn goed, maar zullen geen wereldtoppers worden.

    Voor een beperkte competite als de nederlandse zijn ze geschikt, en ja oranje, bij gebrek aan beter worden ze daar voor ingeschat.

  18. #1818

    Standaard

    Messi weer een record rijker, 68 goals dit jaar waarvan 46 in de competitie. Zijn toch eigenlijk belachelijke aantallen.

  19. #1819

    Standaard

    Kampioenen!! Niet verwacht na een speelronde of 10, maar deze reeks is zo ijzersterk dat ze toch wel terecht kampioen zijn, mede gesteund door de top 6 die ontstond uiteraard. Complimenten voor Frank de Boer en co. om zo met de interne strijd bij Ajax om te gaan en het voetbal op plek 1 te behouden.

  20. #1820

    Standaard

    Geen hoogstaande wedstrijd maar dat is wel vaker bij een kampioenswedstrijd. Wel gaaf om eens een keer in de avond mee te maken, wat een fraai lichtspektakel mogelijk maakte.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1821

    Standaard

    Gefeliciteerd Ajax. Dik verdiend natuurlijk. Wie zo'n reeks kan neerzetten heeft recht op de titel.

  22. #1822

    Standaard

    Ajax kampioen!

    Real Madrid kampioen!

    Beetje anti-climax maar wel heerlijk wakker worden zo!
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Ajax. Dik verdiend natuurlijk. Wie zo'n reeks kan neerzetten heeft recht op de titel.
    Eerlijk is eerlijk; je hebt gelijk. Felicitaties dus!

  24. #1824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    ----------------------Krul----------------------
    -v.d. Wiel----Heitinga-------Vlaar----Emanuelson----
    -----------------van Bommel------------------
    ------Robben-----------------------Affelay----
    --------------------Sneijder--------------------
    --------- Huntelaar--------van Persie---------

    Bank:

    Stekelenburg
    Pieters
    Kuyt
    Van der Vaart
    Nigel De Jong
    De Vrij
    Kunnen we net zo goed meteen inpakken... Veel te aanvallend. Totaal geen balans op het middenveld. Je kunt niet met5 aanvallers spelen en dan ook nog eens met 2 aanvallend ingestelde backs. Das vragen om troubles achterin. Terwijl je voorin voor jezelf de pot dichtgooit (veel te veel mensen: de verdediging en ook nog eens eigen mensen. Zie daar die bal maar eens langs te krijgen).

  25. #1825

Pagina 73 van 87 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •