Pagina 82 van 87 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Denk dat met 3-0 winnen meer moet, dan winnen met 2-0.

    Alleen geloof ik ook wel, dat Duitsland zich nu wel wat gaat sparen, waardoor hun tegenstander misschien wel die laatste wedstrijd gaat winnen van Duitsland.

    Kan me nu niet voorstellen dat Duitsland Oranje nu gaat helpen.
    Nee, 2-0 is dan genoeg.

    Denemarken 3-3 ----> 3-4 of slechter
    Portugal 3-3-----> 3-5
    Nederland 1-3-----> 3-3

    Duitsland mag die laatste wedstrijd ook niet verliezen, want dan kunnen Denemarken en Portugal nog langszij komen.

    Duitsland 3-1
    Denemarken 3-3
    Portugal 3-3

    Als Duitsland met 1-0 verliest en Portugal wint ook met 1-0, dan ligt Duitsland eruit.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2027
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Net een tweet gelezen

    "De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren ze het land 5 jaar kwijt"
    I pressed the "Like this" button.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #2028

    Standaard

    We kunnen er kort over zijn: geen enkele speler haalde zijn beste niveau gisteren.

    Van Marwijk doet er goed aan om op te stappen. Hij heeft geen greep op deze groep. Spelers als Van der Vaart en Huntelaar zijn zwaar ontgoocheld in hem, en spelers die veel krediet hebben gekregen, zoals Robben en Sneijder, betalen hem niet terug. Sneijder was opnieuw matig (wat anderen daar verder ook over mogen zeggen) en Robben toonde zich weer eens een egoïst die bovendien steeds hetzelfde trucje wil opvoeren. Bij Sneijder (en Afellay) is het denk ik gebrek aan ritme. Ik zou ook dat verhaaltje van linksbenigen op rechts en rechtsbenigen op links opbergen. Vanuit het middenveld kan zoiets werken, vanaf de vleugels levert het weinig op (voorzetten zijn vrijwel altijd verkeerd, acties naar binnen zijn voorspelbaar)

    In een 2-0 tegen Portugal geloof ik niet. Maar ja, ik ben niet religieus, dus dat zegt weinig.

  4. #2029
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    +1
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #2030

    Standaard

    Ze kunnen gewoon niet goed genoeg voetballen en van Marwijk is de totale controle over deze spelers verloren.

  6. #2031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Nee, 2-0 is dan genoeg.

    Denemarken 3-3 ----> 3-4 of slechter
    Portugal 3-3-----> 3-5
    Nederland 1-3-----> 3-3

    Duitsland mag die laatste wedstrijd ook niet verliezen, want dan kunnen Denemarken en Portugal nog langszij komen.

    Duitsland 3-1
    Denemarken 3-3
    Portugal 3-3

    Als Duitsland met 1-0 verliest en Portugal wint ook met 1-0, dan ligt Duitsland eruit.
    Als Nederland na 70 minuten 2-0 voor staat en Duitsland-Denemarken nog op 0-0 staat gooien ze het op een akkoordje lijkt me, het beste voor beide landen.

    Nederland verdient het ook niet om door te gaan, als je op zoveel vlakken en posities tekort komt heb je niets op dit EK te zoeken tegen sterke landen als Duitsland, Italie, Portugal, Rusland en Spanje!

  7. #2032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Als Nederland na 70 minuten 2-0 voor staat en Duitsland-Denemarken nog op 0-0 staat gooien ze het op een akkoordje lijkt me, het beste voor beide landen.

    Nederland verdient het ook niet om door te gaan, als je op zoveel vlakken en posities tekort komt heb je niets op dit EK te zoeken tegen sterke landen als Duitsland, Italie, Portugal, Rusland en Spanje!
    Ja, daar ben ik ook bang voor. Laat scoren dus

    Ronald Waterreus zei het gister wel goed: "We hebben een paar jaar boven onze stand geleefd".
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #2033

    Standaard

    ik heb Waterreus zelden op een goede uitspraak betrapt, nu ook niet. Als je kijkt naar de resultaten in de beide kwalificaties en het WK, dan is zo'n uitspraak onzin.

    Zoals altijd is de voetbalwereld zo opportunistisch als de pest, en ben je zo goed als je laatste wedstrijden.
    De 'standvastigheid' van van Marwijk die 2 jaar geleden geroemd werd, heet nu opeens zijn 'eigengereide, niet flexibele instelling'. 2 jaar geleden was het geweldig dat hij zijn eigen pad bleef bewandelen, ondanks alle invloeden van buitenaf. Nu doet hij hetzelfde, maar dan is hij opeens een coach die maar met één systeem wil spelen.
    Het meest recente voorbeeld uit de Nederlandse competitie: Koeman is eerst een resultaatcoach. Na het succes met Feyenoord is Koeman plots een coach die jonge spelers beter kan maken.

    Ik kan er altijd wel om lachen. Achteraf is het altijd makkelijk. Als van Persie zijn eerste kans tegen de Duitsers erin tikt, dan moet ik het nog maar zien. Die Gomez tikt 'm er wel meteen in, tsja, dan loopt het anders.
    Van Gaal zou zeggen: het scoreverloop was niet in ons voordeel .
    Laatst aangepast door rogue : 15-06-2012 om 13:52

  9. #2034

    Standaard

    Kwalificaties zeggen niks, want dan speel je niet tegen de toplanden.

    Op het WK zat het gewoon allemaal mee, en dus behoorden we ineens tot de beste landen ter wereld. Maar was dat qua voetbal ook wel zo? Dat is dan de vraag.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #2035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Kwalificaties zeggen niks, want dan speel je niet tegen de toplanden.

    Op het WK zat het gewoon allemaal mee, en dus behoorden we ineens tot de beste landen ter wereld. Maar was dat qua voetbal ook wel zo? Dat is dan de vraag.
    Nederland staat al sinds 2000 onafgebroken in de top 10 van de FIFA ranking, en daarvan 4e in 2003, 3e in 2005, 2008, 2009 en 2e in 2010 en 2011.

    Je mag dan wel stellen dat het één van de toplanden qua voetbal is.

  11. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nederland staat al sinds 2000 onafgebroken in de top 10 van de FIFA ranking, en daarvan 4e in 2003, 3e in 2005, 2008, 2009 en 2e in 2010 en 2011.
    Eind vorig jaar hebben we zelfs een maandje op 1 gestaan.

    Inmiddels lijkt die tijd wel ver achter ons te liggen.

  12. #2037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nederland staat al sinds 2000 onafgebroken in de top 10 van de FIFA ranking, en daarvan 4e in 2003, 3e in 2005, 2008, 2009 en 2e in 2010 en 2011.

    Je mag dan wel stellen dat het één van de toplanden qua voetbal is.
    Tja, die Fifa Ranking hecht ik niet zoveel waarde aan. Raar systeem is dat. Uruguay staat nu ineens 2e omdat ze een paar kwalificatie wedstrijden hebben gespeeld.

    Nederland behoort ook wel tot de beste landen ter wereld. Maar het scheelt nogal of je tot de top3 behoort of tot de top10. De echte toplanden pakken de prijzen en de landen die daarna komen, komen steeds tekort in de eindfase van een groot toernooi. Daarom behoort Nederland wel steeds tot de kanshebbers, maar nooit tot de winnaars.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #2038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Tja, die Fifa Ranking hecht ik niet zoveel waarde aan. Raar systeem is dat. Uruguay staat nu ineens 2e omdat ze een paar kwalificatie wedstrijden hebben gespeeld.

    Nederland behoort ook wel tot de beste landen ter wereld. Maar het scheelt nogal of je tot de top3 behoort of tot de top10. De echte toplanden pakken de prijzen en de landen die daarna komen, komen steeds tekort in de eindfase van een groot toernooi. Daarom behoort Nederland wel steeds tot de kanshebbers, maar nooit tot de winnaars.
    We zijn "best of the losers": geen enkel ander land heeft zoveel WK-finales verloren.

    Nederland is een top-voetballand, maar het huidige Oranje lijkt een beetje op een dood spoor beland te zijn. Dat is niet erg (het overkomt ieder land wel eens) maar het is nu wel tijd dat er een frisse wind gaat waaien en er nieuwe ideeen komen. Dit EK moeten we maar even vergeten denk ik.

  14. #2039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    We zijn "best of the losers": geen enkel ander land heeft zoveel WK-finales verloren.
    Duitsland '66, '82, '86

    Toch een troost ... misschien

  15. #2040

    Standaard

    Buiten de teleurstellingen van Oranje vind ik dit toch wel een leuk toernooi tot nu toe. Er wordt best aanvallend gespeeld en wedstrijden zijn vaak wel spannend. Rusland was indrukwekkend en ik denk dat die Fransen ook kunnen gaan verrassen. Ook Italie en Kroatie doen het goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #2041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    We zijn "best of the losers": geen enkel ander land heeft zoveel WK-finales verloren.

    Nederland is een top-voetballand, maar het huidige Oranje lijkt een beetje op een dood spoor beland te zijn. Dat is niet erg (het overkomt ieder land wel eens) maar het is nu wel tijd dat er een frisse wind gaat waaien en er nieuwe ideeen komen. Dit EK moeten we maar even vergeten denk ik.
    Tuurlijk niet. Zolang er een kans is moet je die met beide handen aangrijpen. Gewoon ALLES uit de kast zondag, dus met Robben, Huntelaar, v Persie, Affelay voorin en Sneijder als spelverdeler naast de Jong. En dan gaan, gaan, gaan.. Tot je er bij neervalt.
    Die Portugezen moeten sterretjes zien.
    Ik weet dat het er niet inzit maar alleen op die manier kun je nog wat bewerkstelligen. Das wel het minste wat het nld volk kan vragen: vechten voor die laatste kans!
    Zul je altijd zien dat Nld idd die 2-0 maakt maar Portugal in de laatste minuut tegenscoort, maar dan heb je in ieder geval je best gedaan.

    It aint over till the fat lady sings... Intussen is er al een heel koor aan het galmen, maar net die ene dame zingt nog niet!

  17. #2042

    Standaard

    Hier http://www.youtube.com/watch?v=euDaD...eature=related het meest realische EK nummer tot nu toe

    Zie er de humor wel van in.

  18. #2043

    Standaard

    Griekenland en Tsjechië door!!

  19. #2044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Griekenland en Tsjechië door!!
    Ongelooflijk! Nederland toch nog naar halve finale?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  20. #2045

    Standaard

    Het blijven rare gasten, die Grieken

    Ik kon hier in België beide wedstrijden bekijken en heb in de tweede helft daarom gekozen voor Griekenland - Rusland, en ik moet zeggen: het was niet eens geheel onverdiend. Rusland bakte er nauwelijks iets van. Veel nodeloze overtredingen, veel nutteloze afstandsschoten en (het leek Oranje wel) spelers die voor zichzelf liepen te voetballen.

  21. #2046

    Standaard

    Vlaar, v.d. Vaart en Huntelaar in plaats van Heitinga, van Bommel en Afellay vanavond.

  22. #2047

    Standaard

    Begon veelbelovend, maar zakte toch al weer snel terug naar het niveau eerste twee wedstrijden.
    Zet Boulah er maar in want vdWiel is weer dramatisch. En Robben trouwens ook.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #2048

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dat als Bert van Marwijk de 1e wedstrijd al was begonnen met deze spelers, dan hadden ze nu al onderhand in de 2e ronde gezeten.

    Nu ben ik bang dat ze het kunnen vergeten, en je kan wel stellen dat Bert met zijn eigenwijsheid het nederlands elftal kapot heeft gemaakt.

  24. #2049

    Standaard

    Speciaal voor Bert van Marwijk : http://www.youtube.com/watch?v=2LYbQokcy7k
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 17-06-2012 om 21:23

  25. #2050

    Standaard

    Vrij kansloos tegen toch wel een beter Portugal. Het vleugelspel lijkt definitief te zijn gestorven. Zelfs op links trekt Robben nog naar binnen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 82 van 87 EersteEerste ... 3272787980818283848586 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •