Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Kan me niet voorstellen dat er uit die blikke dozen van Bose goed geluid uitkomt ( kleine klankkasten ).

    Vind die prijs van 2699 euro ZWAAR overprized! Hier staat Bose bekend om. Veel marketing gelul die ze meestal niet waar kunnen maken. Waarom denk je dat ze nooit de specificaties van hun speakers publiceren!?

    Voor 2099 euro kon je zoveel beters kopen! Echt zonde van je geld ouwe! Maar ja je hebt je keuze al gemaakt las ik en dat respecteer ik, het is jou geld niet de mijne gelukkig hehe.

  2. #27

    Standaard

    Hier een leuke link over Bose: http://www.intellexual.net/bose.html
    Laatst aangepast door wooddwarf : 12-08-2011 om 01:56

  3. #28

    Standaard

    O jee nog een bose hater, tsja mijn eigen ervaring is goed...tot nu toe..meer kan ik niet zeggen maar inderdaad die link zegt al heel veel..
    Laatst aangepast door Wim S. : 12-08-2011 om 09:26

  4. #29

    Standaard

    Wim, gewoon lekker van je set genieten!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Porrio Bekijk bericht
    Wim, gewoon lekker van je set genieten!
    Vind ik ook

    Ondertussen kan hij zich afvragen of er kernen van waarheid in dat stukje zitten en zijn oren eens hier en daar te luisteren leggen
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •