Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #1

    Standaard Twin Peaks

    Laatst heb ik gelezen dat er een Twin Peaks box komt. Enig idee wanneer de release is???

    Aangezien ik nog steeds een echte Peakie ben, staat deze serie bovenaan mijn verlanglijstje.

    (Voorloper Blue Velvet staat in bestelling).

    Catch you with my deadbag. You think I'm gone insane. But I promise. I will kill again. (Killer Bob)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    wow..vet!..ik ben toevallig net begonnen met twin peaks kijken. Heb gisteren op ebay de pilot op VHS gewonnen. Maar hoe kom je aan die info...(URL?) en wat gaat het kosten?
    "There will be no dawn for men."

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door garrincha
    12 november: incl. 1e afl.

    Super!!! Weet ik weer wat ik met Sinterklaas moet vragen

  5. #5

    Standaard

    Zolang kan ik echt niet wachten, zorg echt wel dat ik 'm gelijk de 12e in huis heb. Telefoons uit, bel eruit, gordijnen dicht en genieten maar......
    It's not like Julius Ceasar said: I came, I conquired and Boohoohoo I feel bad about it... - Spike.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrenkieB
    Maar hoe kom je aan die info...(URL?) en wat gaat het kosten?
    Persbericht NL release: http://www.dvd-home.nl/pers/paramo.htm#9

    Nieuws Duitse release (volgens mij identiek, al staan er hier geen NL subs vermeld): http://www.areadvd.de/discs/2002/twinpeaks.shtml

  7. #7

    Standaard

    Cool..ook met de pilot!

    Maar dit ziet er niet echt gaaf uit ofzo...:


    "There will be no dawn for men."

  8. #8

    Standaard

    Die letters zijn geen echte menu-screenshots volgens mij. Gewoon wat knullig in elkaar gezet promo-materiaal.....



    ....."Beeld Pan & Scan".....

    Ze weten blijkbaar zelf niet dat de originele beeldratio 4:3 is .

  9. #9

    Standaard

    Hahaha, dit zijn inderdaad geen echte menuscreens, dat zie je zo. Dat lettertype zou op een normale TV namelijk nagenoeg onleesbaar zijn.

    Dit is duidelijk een zwak samenraapsel van allerlei Internet afbeeldingen door iemand die volgens mij ook niets anders tot zijn beschikking had dan Paint. En anders is hij (of zij) verdomd slecht in Photoshop.

    Lachwekkend...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Nieuws Duitse release (volgens mij identiek, al staan er hier geen NL subs vermeld): http://www.areadvd.de/discs/2002/twinpeaks.shtml
    Ja, maar volgens hun review dus wel met NL ondertitels:

    http://www.areadvd.de/dvdreviews/twinpeaks1.shtml

  11. #11

    Standaard

    Even een vraagje, ik heb de serie een tijdje gevolgd, maar hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van ??
    It's not like Julius Ceasar said: I came, I conquired and Boohoohoo I feel bad about it... - Spike.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff
    Even een vraagje, ik heb de serie een tijdje gevolgd, maar hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk van ??
    2 Seizoenen

    Seizoen 1: Pilot (90 min) + 7 afleveringen (45 min)
    Seizoen 2: 'Pilot' (90 min) + 21 afleveringen (45 min)

    Totaal dus 30 delen

    En dan is er nog de film (een prequel die je pas na de serie moet kijken)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B


    En dan is er nog de film (een prequel die je pas na de serie moet kijken)
    En die heet Twin Peaks: Fire Walk With Me....
    "There will be no dawn for men."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B


    2 Seizoenen

    Seizoen 1: Pilot (90 min) + 7 afleveringen (45 min)
    Seizoen 2: 'Pilot' (90 min) + 21 afleveringen (45 min)

    Totaal dus 30 delen

    En dan is er nog de film (een prequel die je pas na de serie moet kijken)
    En wat ik laatst gehoord/gelezen heb is dat er geruchten zijn dat er een nieuwe Twin Peaks film komt, maar tja, of dat waar is, dat weet ik niet (bijv.: zijn ze al vijf jaar 'bezig' met Freddie VS Jason).

    We moeten het maar afwachten. Gelukkig krijgen we tussendoor nog meesterwerkjes als Mulholland Drive van Master Lynch.

    En het is te hopen dat àls er een nieuwe Twin Peaks film komt, hij niet zo gigantisch gaat floppen als TP: Fire walk with me (hoewel dat erg jammer was, vond het opzich nieteens zo'n slechte film).

  15. #15

    Standaard

    Tijd om deze thread op te diepen. Nog meer mensen die zo uitkijken naar de release van de season 1 box van Twin Peaks? Heb de serie al in geen tijden meer gezien maar ik kan haast niet wachten tot ik deze box in mijn klauwen heb.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Tijd om deze thread op te diepen. Nog meer mensen die zo uitkijken naar de release van de season 1 box van Twin Peaks? Heb de serie al in geen tijden meer gezien maar ik kan haast niet wachten tot ik deze box in mijn klauwen heb.
    For me the same. Ben echt benieuwd naar de box. Ik hoop dat de serie nog net zoveel impact op me heeft als jaren geleden
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #17

    Standaard

    dit wordt zeker mijn volgende aankoop!
    eur. 49.99 (hier) is zeker niet slecht, maar ik hoop dan niet dat de hoes in het duits is...
    weet iemand daar meer van?

  18. #18

    Standaard potverdrie!

    ik hoop dan niet dat de hoes in het duits is...
    duitse hoes...


  19. #19

    Standaard

    morgen maar eens ff kijken of ik 'm bij de Makro kan scoren Naast STNG enzo

  20. #20

    Standaard

    kan je laten weten wat ze er bij de makro voor vragen?
    de goedkoopste (met nl. subs) die ik ben tegengekomen is eur. 58.99 incl.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    For me the same. Ben echt benieuwd naar de box. Ik hoop dat de serie nog net zoveel impact op me heeft als jaren geleden
    Een recensie hiervan zal zeker op de site verschijnen.
    Ik heb de box gisteren tijdens de crewmeeting namelijk even in de handen gehad voordat hij met de betreffende recensent meeging. Als ik het me goed herinner is ie zo goed als identiek aan de duitse box.

  22. #22

    Standaard

    Hmm.. Ik had hem al ergens gereserveerd maar zag de box vandaag voor 55 euro liggen bij de lokale mediamarkt. Argh, nog een dagje wachten en dan sluit ik mezelf op en kom mijn huis niet uit voordat ik hem helemaal uitgekeken heb...

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Ok, favoriete vrouwelijke hoofdfiguur uit Twin peaks. Maak uw keuze:

    a) Shelly Johnson (Mädchen Amick)
    b) Audrey Horne (Sherilyn Fenn)
    c) Donna Hayward (Lara Flynn Boyle)
    d) Josie Packard (Joan Chen)
    e) Laura Palmer (Sherryl Lee)
    f) Annie Blackburn (Heather Graham)

    Mijn keuze valt op Audrey Horne: zelden een vrouwelijk TV-serie-personage meegemaakt die zulke tegenstrijdige gevoelens losmaakte. De perfecte mix tussen medogenloos & super-super-verleidelijk. Jummie..

    "The owls are not what they seem."

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Een recensie hiervan zal zeker op de site verschijnen.
    Ik heb de box gisteren tijdens de crewmeeting namelijk even in de handen gehad voordat hij met de betreffende recensent meeging. Als ik het me goed herinner is ie zo goed als identiek aan de duitse box.
    De hoes van de NL-editie lijkt meer op de Amerikaanse editie en is te zien in de screenshots eerder in deze thread. Ik moet zeggen dat ik de Duitse hoes ietsje mooier vindt, maar beiden zijn al erg strak. Hele mooie kleurstelling met al dat groen enzo.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •