Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 96 worden weergegeven.

Discussie: Transformers 4

  1. #1

    Standaard Transformers 4

    Transformers 4
    __________________________________________________ ______________________

    Jason Statham de nieuwe ster van Transformers 4?



    Onlangs berichtten we al dat er gekeken wordt naar zes mogelijke vervangers van Michael Bay om plaats te nemen in de regiestoel bij een vierde Transformers film. Daarnaast moet ook de plek van de vertrekkende Shia LaBeouf ingenomen worden.

    Showbiz Spy komt nu met het gerucht dat actie-expert Jason Statham de voornaamste kandidaat is voor de hoofdrol in Transformers 4. Hij zou de reeks in een nieuwe, donkere richting moeten sturen. Zijn huidige relatie met Dark of the Moon actrice Rosie Huntington-Whiteley kan daarnaast ook nog eens worden ingezet met betrekking tot de marketing van de film.

    Een bron vertelde Showbiz Spy het volgende:

    "It’s clear the franchise still has huge potential but with a new leading man capable of taking Transformers in a new, darker direction. Jason could be just the man to do that and his relationship with Rosie would be an added bonus in marketing the movie."

    Statham is vanaf morgen te bewonderen in zijn nieuwe film Blitz. De trailer vind je hier.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Ik vind dat Statham wel de uitstraling heeft om in zo'n blockbuster rond te lopen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 22-06-2012 om 16:06

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kap er gewoon mee. Inspiratie is op.

  3. #3

    Standaard

    gaat nergens over dit en is slechts sluikreclame

  4. #4

    Standaard

    Ik neem dit maar met een korrel zout..

  5. #5

    Standaard

    ik ook..als ze de franchise kapot maken, dan doen ze dat zeker op deze manier.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Voor mij kunnen er geen genoeg TF films volgen. Dus ik laat me verassen, ik hoop dat er een kern van waarheid inzit.

  7. #7

    Standaard

    Ja, het zal wel zijn omdat ik een enorme transformers fan ben, maar ik wil gewoon een nieuwe trilogie zien hoor. Het maakt mij niet zoveel uit of Michael Bay het doet of dat iemand anders het eens op zich neemt. Ik hoop alleen dat de karakters van de transformers eens wat beter worden uitgewerkt. Ja, Optimus Prime gaat prima, die komt echt tot leven. De rest kan een heleboel aan verbeterd worden. Laat maar komen.

  8. #8

    Standaard

    Een prequel over de oorlog op Cybertron zou niet verkeerd zijn. Gewoon geen mensen en alleen de transformers.

  9. #9

    Standaard

    maar dan krijg je ook die kleine *** bots er telkens in..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Goed idee, ik vond ook dat deel 3 zich weer veel te veel richtte op de mensen. Het volgen van dat groepje soldaten boeit mij totaal niet. Ik wil eerder weten waar op dat moment Ratchet enzo mee bezig waren.

  11. #11

    Standaard

    Ratchet had in deel 2 en 3 echt maar een HEEEL klein rolletje. Dat vond ik dus ook erg jammer. Maar ook Ironhide viel tegen vond ik. Het leek wel alsof bay zoiets had van, deel 1 is voor karakters introduceren en deel 2 en 3 voor hersenloze actie zonder ook maar iets van een verhaal of emotie.

    Er zijn een heleboel mensen die geshockt waren toen Ironhide jeweetwel werd door jeweetwel maar ik vond het zo snel gaan dat ik eigenlijk pas na de betreffende scene doorhad wat er werkelijk aan de hand was

    Bij nader inzien vond ik aan de film die ene zin van Simmons, Where were you when they took over the world... we just stood by and watched het beste stukje tekst uit TF3 - kan je nagaan

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ratchet had in deel 2 en 3 echt maar een HEEEL klein rolletje. Dat vond ik dus ook erg jammer. Maar ook Ironhide viel tegen vond ik. Het leek wel alsof bay zoiets had van, deel 1 is voor karakters introduceren en deel 2 en 3 voor hersenloze actie zonder ook maar iets van een verhaal of emotie.

    Er zijn een heleboel mensen die geshockt waren toen Ironhide jeweetwel werd door jeweetwel maar ik vond het zo snel gaan dat ik eigenlijk pas na de betreffende scene doorhad wat er werkelijk aan de hand was

    Bij nader inzien vond ik aan de film die ene zin van Simmons, Where were you when they took over the world... we just stood by and watched het beste stukje tekst uit TF3 - kan je nagaan
    Ja precies, Ironhide, Ratchet, Sideswipe, allemaal ingezet als karakters voor op de achtergrond. De enige transformers die door de films heen een beetje naar voren komen zijn Optimus Prime, Bumblebee, Megatron en Starscream. Het viel mij nog mee dat Sentinal Prime in de laatste film nog best sterk naar voren kwam. Zijn uiterlijk hielp ook hem meteen te herkennen.

  13. #13

    Standaard

    jammer dat juist Ironhide moest sterven, dus die zien we niet meer terug Ironhide is toch wel mijn favouriete autobot met z'n coole moves en praat

  14. #14

    Standaard

    Bay Back for Transformers 4 -- and 5?
    Update: Next two films expected to be shot back-to-back.
    US, October 18, 2011

    by Max Nicholson
    Scroll down for an update to this story:

    According to Hasbro CEO Brian Goldner, the toy company is now in talks with Paramount to develop Transformers 4, with the hopes that an announcement can be shared in the next quarter.

    The Hollywood Reporter claims that Hasbro is also talking to director Michael Bay and executive producer Steven Spielberg about returning for the sequel. From the sound of it, both men are still actively involved in getting the project up and running with Paramount.

    Hasbro is also working to develop its other properties as well. Reportedly, projects like Stretch Armstrong and Candyland are still a go, with Battleship scheduled for release next year.

    Regarding the recently dropped adaptation of Ouija, Hasbro remains hopeful after the project's recent budget restructuring. With the script already penned and polished, the film could be signed with a new studio very soon.

    As for Hasbro's other misfit toys like Clue and Monopoly, which were dropped by Universal around the same time as Ouija, there's still no word. When asked if the company would ever consider going out on their own to develop their projects, Goldner replied, "No, we would not employ... a Marvel strategy."

    Update: Variety is now reporting that not only is another film being planned, but the studio is considering shooting a fourth and fifth installment back-to-back.

    "Nothing is set in stone, but screenwriter Ehren Kruger is said to have an idea for the next installments that the studio is high on, and has only begun engaging with writers," says the trade.

    Shia LaBeouf will not be back, but those rumors about Jason Statham taking over the franchise? The action star is being considered. And according to Variety, Bay very well might be directing these films as well (and not just exec-producing), despite all his past talk about being done after three.
    oh dear god no!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ratchet had in deel 2 en 3 echt maar een HEEEL klein rolletje. Dat vond ik dus ook erg jammer. Maar ook Ironhide viel tegen vond ik. Het leek wel alsof bay zoiets had van, deel 1 is voor karakters introduceren en deel 2 en 3 voor hersenloze actie zonder ook maar iets van een verhaal of emotie.

    Er zijn een heleboel mensen die geshockt waren toen Ironhide jeweetwel werd door jeweetwel maar ik vond het zo snel gaan dat ik eigenlijk pas na de betreffende scene doorhad wat er werkelijk aan de hand was

    Bij nader inzien vond ik aan de film die ene zin van Simmons, Where were you when they took over the world... we just stood by and watched het beste stukje tekst uit TF3 - kan je nagaan
    Ik vond deel 3 toch nog wel meer een verhaal hebben dan 1 en 2. En de actiescenes waren imo ook dik in orde. Het verhaal mocht wel wat beter van mij maar het was beter dan de 1e 2. Alleen zat ik er nog steeds op te wachten dat de 1 of andere decepticon eens wat deed aan Sam Witwicky ("Nonononononono" en dan er "per ongeluk"op gaan staan ofzo ) En kunnen we er svp eindelijk eens vanaf dat er in al dit soort films een soort loveinterest moet zitten. Als het nou nog goed was uitgewerkt en ze konden een tegenspeelster vinden die ook echt kan acteren.. Dan mag het van mij, maar van die "kijk-mij-nou-toch-eens-mooi-zijn-actrices" mogen ze van mij meteen afvoeren.

    Ik denk dat ze qua verhaal er vanaf moeten dat zowat alles zich op aarde afspeelt. Dat brengt zoveel beperkingen met zich mee. Van mij mogen er best mensen in de film voorkomen maar de tegenstanders zijn nu zo voorspelbaar (mensen vs robots= no match, robot vs robot = saai: geef ze een vijand waar ze echt de handen aan vol hebben zoals Unicron). In Thor konden ze ook een heel andere wereld realistisch laten overkomen, dus een prequel op Cybertron moet nu qua effecten ook wel kunnen.
    Of (als het dan toch op aarde moet plaats vinden) laat in een nieuwe trilogie de Decepticons na een hevig gevecht de aarde overnemen waarna de paar overgebleven Autobots te werk moeten gaan als verzetsstrijders. Zeg maar 'V' gecombineerd met 'Terminator Salvation'. Misschien kun je zelfs een andere vijand opvoeren waardoor je andere opties krijgt als bijv een alliantie tussen decepticons en autobots waar dan sommigen van hen weer tegen zijn en zich afsplitsen etc. etc. (dan kun je dus bijv. een Megatron vs. Starscream fight krijgen etc.) Ik weet het : ik draaf door, maar als ik nou al met zoiets kan komen in een paar minuten, waarom kunnen Bay enz. dan in een paar jaar niet met een goed verhaal komen?

  16. #16

    Standaard

    Cybetron of aarde, who cares. Zolang het maar een interessant verhaal heeft. Zolang de karakters maar wat meer worden uitgediept. De transformers moeten worden gezien als personen, niet als CGI effecten die voor de actie scenes het beeld in mogen vliegen. Het lukt aardig met Optimus Prime, nu nog met de rest.

    Ik had het liever iemand anders zien proberen, maar met Michael Bay weet je in ieder geval wat je te wachten staat. Het laatste waar we op zitten te wachten is dat een andere regisseur er een grote puinhoop van maakt. Goed nieuws dat de volgende delen in ieder geval niet om Shia Lebeouf gaan draaien. Jason Statham de hoofdrol geven is een prima idee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    maar dan krijg je ook die kleine *** bots er telkens in..
    Ik vind de kleinere Transformers wel wat hebben, maar het hangt er vanaf hoe ze worden ingezet. Ik vond Frenzy, Reedman, the Doctor en Ravage leuke toevoegingen in de afgelopen films. Wheelie, Brains en Laserbeak vond ik niet zo interessant.
    Laatst aangepast door InfinitusImmortalitas : 18-10-2011 om 14:28

  17. #17

    Standaard

    Doe mij Grimlock maar...

  18. #18

    Standaard

    en wanneer gaan ze Michael Bay vervangen?

  19. #19

    Standaard

    of al die fans op deze aardkloot?

  20. #20

    Standaard

    "Transformers 4 wordt een reboot, een hybrid... een evolutie"

    Vanmorgen kon je al lezen dat de vierde Transformers film van Michael Bay al in de zomer van 2014 in de bioscoop te zien moet zijn. In een interview met MTV heeft producent Lorenzo di Bonaventura dit nieuws bevestigd. Opvallender is dat Di Bonaventura ook meldt dat Bay een reboot gaat maken.



    "Michael's going to direct it and it will be in the summer of 2014. He's a cool customer, he's excited and I think the challenge there is that we are really are going to do a reboot and what that's going to be we don't even know yet."

    Een reboot? Ja, maar dan toch even anders volgens de producent: "It's a hybrid. I'm not involved with Spider-Man, but what I perceive Spider-Man to be is a redoing of the whole thing. It's [Transformers] not. It's an evolution, there's still continuity that's going on and yet there will be a lot of new cast and whether there will be anyone from the old cast we don't even know yet. It's going to be a whole new story. The characters who will come along will be Optimus and Bumblebee I'm sure."

    Ook reageerde hij op het nieuws dat acteur Jason Statham de hoofdrol zou moeten gaan spelen in de nieuwe film: "No, it's so silly. We've got to get a story first."

    Mocht je opgetogen zijn na het lezen van bovenstaande, dan kan je waarschijnlijk 28 juni 2014 in je agenda afblokken voor een bioscoopbezoekje.

    Bron : Filmtotaal.nl

  21. #21

    Standaard

    Oke haha dit slaat nergens op..een reboot maken van je eigen films?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard



    In februari zei Transformers ster Josh Duhamel dat hij er niet van uit ging dat de cast van de afgelopen drie Transformers films zullen terugkeren voor Transformers 4. Hij zei het volgende:

    I don’t think anybody’s doing it. I know Shia [LaBeouf]‘s not doing it. I don’t think Tyrese or Rosie [Huntington-Whiteley] or anybody else is doing it… Whenever these movies make that much money they’re going to make as many as they can. [But] I haven’t heard anything about it.

    Het lijkt erop dat Duhamel het bij het juiste eind had. De LA Times sprak met regisseur Michael Bay en deze wist te melden dat er geknutseld zal gaan worden aan het design van de robots en dat er zal worden gewerkt met een volledig nieuwe cast. Daarbij gaf de regisseur ook aan dat het zijn laatste Transformers film zal zijn.

    De film staat gepland voor 2014.

  23. #23

    Standaard

    Wat is het nut dan ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Hele gaafe tease..zou tof zijn om een keer alleen een bots film te zien zonder mensen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •