De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Itunes op tv

  1. #1

    Standaard Itunes op tv

    Goedemiddag

    Ik heb mijn complete cd collectie in itunes gezet op mijn pc boven.
    Heeft iemand een tip wat voor mogelijkheden er zijn om itunes beneden op mijn tv te krijgen zodat ik mijn cd collectie ook kan afspelen en bladeren ?
    Ik heb en AcRyan Mediaspeler dus die is al niet compatible.

    Is de Appletv een oplossing of zijn er nog goedkopere alternatieven?

  2. #2

    Standaard

    Apple TV, een ipod touch en een WDTV live.. (laatste is zoals ik het doe, werkt perfect)


    Als die AcRyan DLNA support zou het daarmee ook moeten lukken...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Er staat wel ergens dat je de DLNA support kan aanzetten op de ACRyan maar ik heb het niet voor elkaar gekregen. Volgens mij kan het ook niet omdat die Ryan niet echt een grafische interface heeft.

    Kun je met die Apple tv ook internetten (surfen) eigenlijk ?

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Niet out-of-the-box nee, voor de eerste versie was er zoiets als aTV Flash, welke
    véél meer mogelijkheden toevoegde o.a. CoachSafari, MKV en AVI's afspelen, ...

    Voor de 2de versie is aTV Flash nog altijd in beta-fase en dat reeds geruime tijd.

    Zit zelf ook te twijfelen aan een aTV 2 maar dat zou dan reeds de vierde mediaspeler
    in huis zijn ... een beetje teveel van het goede
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •