De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harry Potter legaal te downloaden via internet

    Harry Potter legaal te downloaden via internet



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Legale Div-X

    Ik had het bericht al eens eerder gelezen, en daarbij stond ook al vermeld dat er een hack was uitgevonden die de 24-uurs beveiliging kon omzeilen.

    Voor de mensen die geen snelle internetverbinding hebben is het makkelijker om even naar de videotheek te gaan, huren gaat sneller en is dan nog goedkoper ook.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    ...en ook nog eens veel betere kwaliteit.
    ik heb anders een perfecte divx liggen van miss congeniallity (ondertussen al gekocht op dvd) en die is vele malen beter dan de video versie.......... en zo heb ik er nog een: shrek. echt een super divx versie. (ook al gekocht op dvd toen ie uitkwam)
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965


    ik heb anders een perfecte divx liggen van miss congeniallity (ondertussen al gekocht op dvd) en die is vele malen beter dan de video versie.......... en zo heb ik er nog een: shrek. echt een super divx versie. (ook al gekocht op dvd toen ie uitkwam)
    Je hebt helemaal gelijk ik heb hier een perfecte divx van LOTR liggen! Prachtige Widescreen beeld (van een gemiddelde dvd kwaliteit) en een goede stereo track. Daarom heb ik LOTR nog niet gekocht ik doe het hier mee en wacht op de box set over 2,5 jaar

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Je hebt helemaal gelijk ik heb hier een perfecte divx van LOTR liggen! Prachtige Widescreen beeld (van een gemiddelde dvd kwaliteit) en een goede stereo track. Daarom heb ik LOTR nog niet gekocht ik doe het hier mee en wacht op de box set over 2,5 jaar


    gewoon goedkope versie kopen en als box uit is aan je ouders weggeven mooi kerstcadeau
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Je hebt helemaal gelijk ik heb hier een perfecte divx van LOTR liggen! Prachtige Widescreen beeld (van een gemiddelde dvd kwaliteit) en een goede stereo track. Daarom heb ik LOTR nog niet gekocht ik doe het hier mee en wacht op de box set over 2,5 jaar
    HMMM..... weer zo'n sukkel die maar weer alle films download van internet.. jullie zijn de eikels waardoor langzamerhand alle films en muziek zo duur worden.. En hoe kun je nou genieten van een film op je pc (ook al isie aangesloten op je tv)..

    Je weet toch wel dat ze binnenkort ook achter de 'gewone' man/vrouw aangaan die wel eens zo nu en dan een filmpje binnenhaalt.. En ik hoop dat ze die sukkels zoals jij er ook bij pakken...

  8. #8

    Standaard

    Kan aan mij liggen maar ik zie hem nergens vertellen dat hij al zijn films download???

    Goed ik ben het met je eens er zijn er zat die het wel doen...
    Niet dat het gaat helpen, prijzen zullen echt niet spontaan halveren of zo als iedereen DVD's gaat kopen/huren ipv ze als DIV-X te downloaden

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre


    HMMM..... weer zo'n sukkel die maar weer alle films download van internet.. jullie zijn de eikels waardoor langzamerhand alle films en muziek zo duur worden <knip> En ik hoop dat ze die sukkels zoals jij er ook bij pakken...
    dit vind ik een nodeloze, en nogal domme reactie van je als ik dit zo mag zeggen (we leven tenslotte in een vrij land)

    ik download ook .divx films van het internet. maar met de enige reden om te kijken of de film wel echt aan mijn verwachtingen zou voldoen. neem shrek nou, die is echt enorm gehyped. ik stond er dus nogal argwanend tegenover. films huren doe ik niet, want slechte videobanden vern**k*n mijn dure videorecorder, en slecht behandelde dvd's skippen als een gek, dus een berg ergernis. nu heb ik lekker vlot internet, en kan ik dus zo kijken of de film het waard is. echt, ik heb van IEDERE divx die ik heb liggen ook de orgineele dvd (je mag best eens langs komen om te controleeren, heb ik geen bezwaar tegen) omdat het inderdaad veele malen fijner is om in welke taal dan ook, en met welke ondertiteling dan ook (of juist zonder ondertiteling) je film te kijken op een scherm groter dan 17 inch. hoe strak die divx rip ook mag zijn.

    met andere worden, ben ik nou ook een boef ? ik vind van niet, omdat ik de divx films dus eigenlijk zie als het huren van een film, maar dan zonder dat ik er mijn video mee verniel, of zonder dat ik bang hoef te zijn voor het skippen van de film (al TE vaak mee gemaakt) en ik mij dus meer zit te ergeren, dan dat ik objectief en fijn van mijn filmpje kan genieten. (en zo dus oordelen of ik de film ga kopen)
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door music_maniac1965
    met andere worden, ben ik nou ook een boef ? ik vind van niet, omdat ik de divx films dus eigenlijk zie als het huren van een film, maar dan zonder dat ik er mijn video mee verniel, of zonder dat ik bang hoef te zijn voor het skippen van de film (al TE vaak mee gemaakt) en ik mij dus meer zit te ergeren, dan dat ik objectief en fijn van mijn filmpje kan genieten. (en zo dus oordelen of ik de film ga kopen)
    En er dus niet voor betaal.... Tja en zo is elk dingetje wel goed te praten... Het blijft erbij, je download een film, je kijkt een film (zonder dat 'de makers' er dus ook maar iets voor krijgen) en je vind em niet goed en koopt em dus niet.. Tja als ik dat zou doen bij elke film/cd dan zou ik nooit wat kopen... Je kunt bij sommige winkels tegenwoordig ook net als cd de dvd van de tevoren een beetje bekijken (Van Leest in centrum van eindhoven bv)..
    Gewoon NIET de film downloaden, en dan of toch maar huren of toch maar kopen alsie in de bin ofzo ligt... Downloaden van films is gewoon op geen 1 manier goed te praten..
    En mocht bij een gehuurde dvd de film vaak skippen dan moet je gewoon je geld terug vragen.. en mocht een video slecht zijn dan ook.. Maar ook van die gehuurde 'slechte' dvd/video kun je baseren of je de film wel of niet wilt kopen...

  11. #11

    Standaard

    Dre, ik vind jouw reactie nogal schandalig en ongenuanceerd ->

    Ten eerste denk ik dat DVD's door het downloaden van divx eerder goedkoper worden dan duur. Verder gaan de winsten van DVD-verkoop toch alleen maar naar hebberige, kapitalistische zakenmannen (die overigens totaal geen verstand van filmkunst hebben). Goede films worden toch wel gemaakt; daar zijn helemaal geen gigantisch budgetten (lees relatieve winsten[indirect]) voor nodig.

    Ik ben zo iemand die zeer sporadisch een divx download (ipv DVD kopen)... Dit doe ik omdat de kapitalistische bureaucratische maatschappijen die recht hebben op de betreffende films zodanig "eikel"[quote] zijn, dat ze de film (als ze 'm al releasen) zodanig verknippen, dubben, verkrachten en castreren dat er niets meer van over blijft. En dan heb het nog niet eens over de prijs gehad.

    Dus wie zijn hier nou de eikels??? Ik weet niet of jij ook tot die categorie behoort, maar zorg er in ieder geval voor dat je je huiswerk doet!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    <knip hoop gezwets waar ik het niet mee eens ben> Maar ook van die gehuurde 'slechte' dvd/video kun je baseren of je de film wel of niet wilt kopen...
    met jou valt echt geen discussie te voeren. met een slechte video band kan ik wel mijn (dure) video recorder slopen. nee, DAN heb je het naar je zin..... lekkere fatsoenridder ben jij zeg !

    maar jij snapt het NOG niet. nogmaals, ook al HAD ik de film gehuur en na het zien nog niet gekocht, dan hebben de verkoopers/filmmakers nog steeds geen geld WANT IK KOOP DE FILM NIET !!! krijg jij dat niet aan je verstand ? ga dan eerst eens langs de dokter, en discuseer DAN PAS verder.

    die argumenten van jou slaan nog kant nog wal.

    nog een keer probeeren: ALS IK EEN FILM DE MOEITE WAARD VIND (na het bekijken van een divx of bij een vriend) DAN KOOP IK HEM, EN KRIJGEN DIE MAKERTJES DUS TOCH NOG HUN ZUUR VERDIENDE GELD. maar SLECHTE FILMS KOOP IK NIET !!!!!!!!!! dus zeik maar lekker verder over die divxjes, dan geniet ik wel van de ECHTE TOOPPERTJES die ik EERLIJK gekocht heb op dvd ok ?

    als je het nu nog niet snapt heb ik voor jou nog maar een word: *PLOINK*
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  13. #13

    Standaard

    [B]met jou valt echt geen discussie te voeren. met een slechte video band kan ik wel mijn (dure) video recorder slopen. nee, DAN heb je het naar je zin..... lekkere fatsoenridder ben jij zeg !
    Hmmm.. ik heb zelf behoorlijk wat slechte video banden gehad, en geen 1tje heeft ooit mijn videorecorder vernield. Tenzij er smerige troep op de band zit (wat dus bijna nooit is), zullen slechte videobanden je recorder niet slopen. Dus das bullshit, en als je dan niet video's wilt huren, dan huur je toch gewoon de dvd..

    [B]maar jij snapt het NOG niet. nogmaals, ook al HAD ik de film gehuur en na het zien nog niet gekocht, dan hebben de verkoopers/filmmakers nog steeds geen geld WANT IK KOOP DE FILM NIET !!!
    Tja, maar das dus ware bullshit, je hebt die film toch al gezien, dan moet je er ook voor betalen... Goh was het maar zo makkelijk, ik ga naar de bios, ik kijk een film, en ik vind de film echt waardeloos (zoals bv ALI), ik loop naar de kassa en zeg: 'Geef mij mijn geld terug, want de film is niets aan'....
    Zo werkt het dus niet... Of je huurt em, of je wacht tot die een keertje op tv is... Maar downloaden doe je gewoon niet.. Ach maar das het probleem tegenwoordig met alles, alles kan...

    [B]krijg jij dat niet aan je verstand ? ga dan eerst eens langs de dokter, en discuseer DAN PAS verder.

    die argumenten van jou slaan nog kant nog wal.
    Das dus echt zo'n antwoord van een oetlul.. Omdat jij zo'n oetlul bent betekend dus dat mijn argumenten nergens op slaan.. Hmmm... Jij bent degene die nog steeds geen goede argumenten heeft gegeven waarom je wel zo'n divx mag downloaden en dus de film gaat kijken zonder ervoor te betalen (ook al zou het bv 1 euro zijn, het gaat om het principe)...
    Jij bent ook degene die beter eerst langs de dokter, of zelfs beter een keertje naar school moet gaan voordat je zulke onzinnige dingen gaat zeggen dat ik maar eerst langs de dokter moet gaan..

    [B]als je het nu nog niet snapt heb ik voor jou nog maar een word: *PLOINK*
    Hmmm.. komt maar 1 woord op bij mij over jou... Baby.. (Nou ja eigenlijk wel wat meer, maar daar maak ik me niet vuil aan op dit moment)..

  14. #14

    Standaard

    Die gare videobanden uit de videotheek kunnen weldegelijk je dure videorecorder naar de knoppe helpen. Collega heeft dit nml zelf gehad. De koppen van de videorecorder moesten vernieuwd worden omdat de gehuurde band zo gaar was dat hij ze vernield had. Verder heb ik niet zo problemen met divx. Download ze zelden maar ik ken mensen erbij die hele verzamelinge hebben op divx. Nou ja als ik daar dan een film kijk dan vind ik ze niet zo boeiend en ben ik altijd weer blij als ik thuis dan mijn eigen DVD collectie ziet en draait.

  15. #15

    Standaard

    Oké, laten we niet teveel van dit topic afwijken en elkaar gaan afzeiken......zegt deze junior.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •