Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Speed 2: Cruise Control [DVD]

    Speed 2: Cruise Control [DVD]



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb deze slechts een keer gezien. Kan me de film niet goed meer herinneren. Zou hem wel graag willen hebben, maar hij is zo verekte duur Dus als iemand hem kwijt wil, ik heb wel interesse

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik heb deze slechts een keer gezien. Kan me de film niet goed meer herinneren. Zou hem wel graag willen hebben, maar hij is zo verekte duur Dus als iemand hem kwijt wil, ik heb wel interesse
    dit kan je beter vragen in de Te Koop Aangeboden/Gevraagd thread. dan maak je meer kans dat iemand reageert.

  4. #4

    Standaard

    Heb ik al gedaan! Heb alleen geen reacties gehad, dus ik dacht probeer het hier eens.
    Toch bedankt!

  5. #5

    Standaard

    Echt niet zo'n beroerde film als iedereen denkt. Best spannend, gewoon een lekkere clichéfilm zonder pretenties.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Heb ik al gedaan! Heb alleen geen reacties gehad, dus ik dacht probeer het hier eens.
    Toch bedankt!
    hij lag bij de MM A'dam erg goedkoop v.d week.... iets van 14,99 d8 ik! maybe zelfs goedkoper en sowieso echt niet veel duurder!

  7. #7

    Standaard

    Bij VanLeest is hij te koop (geweest?) voor 9,99.

  8. #8

    Standaard

    heb die film 1x gezien op canal+ en hij is die 9,99 geeneens waard! die film is om eerlijk te zeggen de dvd waar hij op geperst is nog niet waard!!! wat een rotzooi zeg!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  9. #9

    Standaard

    Heb deze film ooit in de bioscoop gezien, maar wat ik me ervan kan herinneren is dat hij in geen 5km afstand in de schaduw van Speed 1 mag staan, wat een waardeloze film, een film mag best ietwat ongeloofwaardig zijn maar dit is al te erg, ik hoef de film niet nog eens te zien, en kopen al helemaal niet al kost hij 1 euro........die eindscene zo vreselijk nep.........we waren toen met zijn vieren er naar toe geweest en we keken allemaal zo van zullen we nu weg lopen of toch maar tot het eind doorbijten.......we hebben voor het laatste gekozen maar ik hoef die film nooit meer te zien wat een waardeloze prul.............
    Grtz Ron

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron-G
    Heb deze film ooit in de bioscoop gezien, maar wat ik me ervan kan herinneren is dat hij in geen 5km afstand in de schaduw van Speed 1 mag staan, wat een waardeloze film, een film mag best ietwat ongeloofwaardig zijn maar dit is al te erg, ik hoef de film niet nog eens te zien, en kopen al helemaal niet al kost hij 1 euro........die eindscene zo vreselijk nep.........we waren toen met zijn vieren er naar toe geweest en we keken allemaal zo van zullen we nu weg lopen of toch maar tot het eind doorbijten.......we hebben voor het laatste gekozen maar ik hoef die film nooit meer te zien wat een waardeloze prul.............
    Hier kan ik me ook wel bijvoegen.....
    Wat een slaapverwekkend wanproduct is dit zeg!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #11

    Standaard

    Niet de beste film ooit, en zeker ook niet beter dan deel 1. Gewoon een film voor een avondje vermaak en je verstand op nul zetten. Wel een goeie rol van Willem Dafoe.

  12. #12

    Standaard

    Toen der tijd in de bios gezien. Toen vond ik het wel aardig. Pas geleden op TV gezien en vind hem nog steeds wel aardig, maar op DVD kopen zal ik hem zeker niet.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Wie kan me een film noemen waarvan het vervolg beter was dan het eerste deel ? :wink:
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc1978
    Wie kan me een film noemen waarvan het vervolg beter was dan het eerste deel ? :wink:
    Hoewel beiden top zijn: Godfather 2 (valt over te twisten, dat wel)
    Evil Dead 2
    Episode 2: Attack of the Clones
    Rush Hour 2
    Empire Strikes Back
    Spiderman 2
    X-Men 2

  15. #15

    Standaard

    Ik vind deze film heel erg ondermaats en zal hem dan uiteraard ook nooit kopen.

  16. #16

    Standaard

    Waardeloos vervolg van een topfilm..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Waardeloos vervolg van een topfilm..
    Had nooit gemaakt mogen worden en Sandra Bullock met een blunder, ze had voor Speed 2 gekozen inplaats van die andere film ook op een boot [spoiler:cd404ebde1]over 1 of andere boot genaamd de Titanic :P [/spoiler:cd404ebde1]
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Waardeloos vervolg van een topfilm..
    Had nooit gemaakt mogen worden en Sandra Bullock met een blunder, ze had voor Speed 2 gekozen inplaats van die andere film ook op een boot [spoiler:33c9ac92ac]over 1 of andere boot genaamd de Titanic :P [/spoiler:33c9ac92ac]
    Aan Sandra bullock ligt het niet dat het z,on boutfilm is geworden,maar Jan de Bont.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Waardeloos vervolg van een topfilm..
    Had nooit gemaakt mogen worden en Sandra Bullock met een blunder, ze had voor Speed 2 gekozen inplaats van die andere film ook op een boot [spoiler:01d7eb70b7]over 1 of andere boot genaamd de Titanic :P [/spoiler:01d7eb70b7]
    Aan Sandra bullock ligt het niet dat het z,on boutfilm is geworden,maar Jan de Bont.
    Dat zeker, heb je best gelijk in, maar ze had beter ja gezecht voor die andere film en nee tegen deze :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Waardeloos vervolg van een topfilm..
    Had nooit gemaakt mogen worden en Sandra Bullock met een blunder, ze had voor Speed 2 gekozen inplaats van die andere film ook op een boot [spoiler:b666accbee]over 1 of andere boot genaamd de Titanic :P [/spoiler:b666accbee]
    Aan Sandra bullock ligt het niet dat het z,on boutfilm is geworden,maar Jan de Bont.
    Dat zeker, heb je best gelijk in, maar ze had beter ja gezecht voor die andere film en nee tegen deze :wink:
    Zeker,ik had liever in die film Johnny Depp en Sandra Bullock als hoofdrollen gezien.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Sandra Bullock is geen echte actrice en had weinig te weeg
    kunnen brengen in Titanic.

    Ik weet niet eens zeker of ze daar wel voor gevraagd was, lijkt me zeer
    onwaarschijnlijk, James Cameron weet wel beter.

  23. #23

    Standaard

    Keanu Reeves was slim genoeg om "dank u" te zeggen tegen Speed 2
    BD (1243) What i Watch

  24. #24

    Standaard

    Erg slecht vervolg op een sterke actiefilm .

  25. #25

    Standaard Speed 2

    iets minder mooi dan speed 1, maar nog een goede actiefilm. Ik geef hem een zeven op tien.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •