De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Down' uitgebracht op DVD met vaste ondertiteling

    'Down' uitgebracht op DVD met vaste ondertiteling



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hoewel ik de meeste films gewoon met ondertiteling kijk vind ik het absurd dat er nog steeds DVD's met vaste ondertiteling worden gemaakt, alleen om andere landen dwars te zitten.

  3. #3

    Standaard

    Daar wordt een van de voordelen van een DVD dus weer gewoon overboord gegooid. Wat heb je aan Anamorphic widescreen als je de in mijn ogen storende ondertiteling niet kunt weghalen.

    Ze schijnen niet te beseffen dat er toch heel wat mensen zullen zijn die liever een geheel schoon beeld willen hebben en derhalve gaan uitwijken naar een importversie van deze film.

  4. #4

    Standaard

    Sjongejonge, wat een schandalig misbruik van de mogelijkheden van het DVD-media.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Het maakt mij niet zoveel uit uit, lijkt me toch een shitfilm.

  6. #6

    Standaard

    En wie is weer die suffe maatschappij die dit soort dingen doet? Jawel, Buena Vista Benelux! De meeste hebben het boek wel gelezen maar niet begrepen, maar zij weten volgens mij nog niet eens dat het boek bestaat. Jammer dat Disney zich in laat met deze knullige maatschappij in de DVD-markt...

  7. #7

    Standaard

    Het lijkt wel of iedere briljante actie van Buena Vista (Monsters Inc., Beauty & The Beast) meteen weer gelijkgetrokken wordt met een ongelooflijke blunder.
    BAH!

  8. #8

    Standaard

    opzich had ik dit al zien aankomen want toen ik de dvd had gehuurd kon ik de ondertiteling ook niet wegkrijgen. maar ik vond het niet superstorend ofzo. maar toch is dit niet een dvd die ik zou kopen. Veeeeel te weinig extra's en geloof me die making off is nix! ze laten alleen zien hoe de set word opgebouwd!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.J
    Het maakt mij niet zoveel uit uit, lijkt me toch een shitfilm.
    Het is een leuke popcorn film op het niveau van Deep blue sea, the mummy enz! Zeker een keer kijken waard! Heb hem al in het begin direct gehuurd en het beeld en het geluid zijn heel goed! Alleen jammer van de ondertitels dan...... Maar toch ik ga hem zeker kopen! Ga hem anders eerst huren als je van popcorn film houdt zeker de moeite waard!

  10. #10

    Standaard

    Ik vrees het ergste voor de nederlands versie van the Crow die laatst alweer is uitgesteld door Buena Vista. Wat is dit allemaal voor ongein?
    Does the word "DUH" mean anything to you??

  11. #11

    Standaard

    Doe mij en jezelf alsjeblieft een plezier en ga die film absoluut niet kijken (laat staan kopen), want hij is heeeel beroerd.
    Hem 'm derhalve niet eens af kunnen kijken en dat komt zelden voor....
    Dus of die subtitles dan wel of niet weg te halen zijn is al helemaal niet meer relevant!

  12. #12

    Standaard

    Een voordeel... wel makkelijk te rippen

  13. #13

    Standaard

    Ik vond het een goede film, en ik vind het niet eens zo erg dat er vaste ondertiteling bij zit (daarbij ben ik voorlopig de enigste, geloof ik.)
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Het lijkt wel of iedere briljante actie van Buena Vista (Monsters Inc., Beauty & The Beast) meteen weer gelijkgetrokken wordt met een ongelooflijke blunder.
    BAH!
    Inderdaad vrij KROM van ze ja...

    Gelukkig is de film toch niet alles dus zal die niet veel verkocht worden...
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Ik heb deze film gehuurd ooit.

    Ik had misschien beter een 13 delige documentaire over het slaap gedrag van de wandelende tak kunnen nemen.

    Ik vond deze film echt afgrijselijk.

  16. #16

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •