De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Online KEF's voor redelijke prijs?

    Weet iemand bij welke zaak (liefst ook op internet) ik aan Kef speakers van de Q-serie (Q7, Q5, Q9c, Q1 etc.) kan komen? Bij hun leverancier vind ik de prijzen belachelijk hoog en ook Stassen is niet veel beter.

    Herjan

  2. #2
    Joost Scholten
    Guest

    Standaard

    Herjan,

    Stassen € 999,-- is momenteel heeeeel goedkoop hoor, meeste al op 350,--

    Succes!

  3. #3
    Joost Scholten
    Guest

    Standaard

    Sorry € 1.350,-- natuurlijk!

  4. #4

    Standaard

    Ik ben vooral geinteresseerd in de volgende speakers:

    Upgrade fronts: Kef Q5
    Upgrade center: Kef Q9c
    Upgrade surrounds: Kef Q1

    (goh, zou ik over willen van Infinity naar Kef?)

    Iemand leuke prijzen gezien?

  5. #5

    Standaard

    Hai,

    Ik heb zelf ook een tijd gezocht, maar heb ze uiteindelijk toch maar bij stassen gehaald, de paar duiste site's die ik kon vinden waren gelijk of zelfs duurder. Maar ik heb alleen de KEF Q1 (4x) en de KEF Q9C, dus voor de andere type's weet ik het niet.

    Mvrg Paul de Hoog

  6. #6

    Standaard

    Hoi,

    Ik weet niet wat ze bij Stassen kosten, maar hier zijn wat sites voor je waar ze -niet al te duur- KEF speakers verkopen (de laatste moet je mailen en je wensen doorgeven nog niet alles staat op zijn site, vermeld dan ook mij even: wil namelijk een enkel KEF HTS2001 eitje bij hem kopen, maar hij is nog niet overstag, dus misschien als ik wat reclame voor hem maak ):

    http://go.to/eurohopper
    http://members.lycos.nl/charlesgereke/

    Succes,

    Marcel Damen

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kwizi
    Maar ik heb alleen de KEF Q1 (4x) en de KEF Q9C, dus voor de andere type's weet ik het niet.
    Zou je het erg vinden om jouw mening over de speakers hier te posten? Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.

    Groet,

    Herjan

  9. #9

    Standaard

    MAD & Nascera,

    Bedankt voor jullie URL's. Erg handig!

    Herjan

  10. #10

    Standaard

    Zou je het erg vinden om jouw mening over de speakers hier te posten? Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
    Moet ik hier een aparte topic van maken? Anders raakt het een beetje door de war ben ik bang, weet niet hoe jullie dit normaal doen?

    Mvrg Paul

  11. #11

    Standaard

    Paul,

    Voor updates in je HT is een thread aangemaakt waar je alles kwijt kunt over de recente aanwinsten en de verbeteringen die dat met zich meebracht. Jammer alleen dat deze thread nogal vaak ver naar achteren verschuift. Volg de link voor de beschrijving van je bevindingen

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=6323

    Mvrgr

    Patrick

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kwizi
    Moet ik hier een aparte topic van maken? Anders raakt het een beetje door de war ben ik bang, weet niet hoe jullie dit normaal doen?
    Van mij mag je ook een PM-tje sturen, maar ik denk dat er (in de toekomst) wel meer mensen geinteresseerd zijn in de Q1's. 't Zijn toch serieuze topper in die prijsklasse. Dus je zou hem hier kunnen posten of in de 'Update' thread met even een berichtje hier dat hij daar staat.

    Herjan

  13. #13

    Standaard

    Hai,

    Toch maar een berichtje hier dan, zodat iedereen kan meelezen
    Ik heb de speakers nu pas een week in huis, dus ik heb er nog niet veel films meegekeken. Ik heb Harry Potter gegeken (veel muziek) en U-571 (met de dieptjebommetjes) en ik moet zeggen dat ik zeeeeeer tevreden ben. Ik had zelf verwacht omdat het 2-weg speakers zijn dat ze niet zo heel laag zouden gaan, maar alles valt heel erg mee. Zitten goede bassen in en het hoog is heel zuiver een mooi. Ik ben nog wel van plan als er weer geld is om een sub te kopen, maar dat is dan puur alleen voor de film effecten. Met muziek is er helemaal geen klagen over de speakers, ik draai zelf veel Celine Dion en als ik de versterker op standje 60 gooi (hij gaat tot 78, vermogen is 5x100Watt) dan nog is het geluid super zuiver en zit er geen vervorming in. Dus mijn conclusie is dat ik een zeer tevreden mens ben wat betreft KEF speakers.

    Mvrg Paul de Hoog

  14. #14
    Joost Scholten
    Guest

    Standaard Infinity of Kef??

    Heb zelf gekozen voor de Infinity Modolus en ben daar zeer content mee, is iets prijziger maar zeer mooi design en tja, wel Amerikaans geluid en daar moet je van houden toch??

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •