Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.

Discussie: Dredd

  1. #1

    Standaard Dredd


    In case you weren’t aware, this new Dredd adapts the 2,000 AD comic into the tale of the judges who patrol the streets of the aforementioned city, one of the few remaining bastions of civilization on Cursed Earth. Well, we say civilization, but crime is rampant and terror is around every corner. In order to combat it properly, the judges have full authority to execute wrongdoers.
    The film will see Dredd and new recruit Anderson (Olivia Thirlby) getting trapped in one of the city’s more scum and/or villainy-infested blocks as a siege takes place. Pete Travis is behind the camera, and Lena Headey, Domhnall Gleeson and Langley Kirkwood are also in the cast.
    Dredd is reportedly set to hit our screens this December.



    the new official image of Karl Urban as Mega City One’s tough-as-nail’s lawman doesn’t exactly give you the clearest look at him.
    Ik heb pas Judge Dredd op tv gezien,en wat een bagger film was het toch! Hopelijk kan dat uit me geheugen gewist worden met deze niewue "remake", het heeft in iedergeval een duister vibe wat het met zich meebrengt kwa uitstaling.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Die oude Judge Dredd is juist erg grappig.....verstand op nul en kijken maar.

    De film zat juist in de 'minder slechte' reeks (een echt goede reeks bestaat niet) van Sly, met Cliffhanger, Assassins en Demolition Man.

    Maar hopen dat de nieuwe film het ook niet te serieus neemt.


  3. #3

    Standaard

    de oude Dredd, blijft badass... met een betere costumedesigner zo te zien.. wtf ziet dat er knullig uit....

  4. #4

    Standaard







    De originele film heb ik als kind gezien, mijn vage herinneringen doen er nog weinig toe. Maar ik meen dat het bijzonder kinderachtig benaderd werd allemaal? Daarnaast zie Karl Urban niet meteen als badass Dredd. Hij heeft de uitstraling van een -bekogel me niet met rotte tomaten- getroebleerde dweil. Enkel in de meest recente Star Trek film vond ik hem bijzonder aannemelijk. Dat personage werkte voor hem.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht

    De originele film heb ik als kind gezien, mijn vage herinneringen doen er nog weinig toe. Maar ik meen dat het bijzonder kinderachtig benaderd werd allemaal? Daarnaast zie Karl Urban niet meteen als badass Dredd. Hij heeft de uitstraling van een -bekogel me niet met rotte tomaten- getroebleerde dweil. Enkel in de meest recente Star Trek film vond ik hem bijzonder aannemelijk. Dat personage werkte voor hem.
    De opzet van de originele film was alles behalve kinderlijk.
    Helaas is daar slechts een deel van overgebleven, omdat de producenten tegen het eind van de opnames besloten voor een lage leeftijds te gaan.
    Sly en de regisseur hebben des tijds in diverse interveuws hun genoegen hierover uit gesproken (er was een soort Alien 3 situatie ontaan). Er schijnt een 45 min. langere versie te zijn geweest met meer geweld/gore e.d. Hopelijk word hiermee ooit iet mee gedaan.

    Voolopig is de Duitse Blu-ray heerlijke pulp om te kijken.

  6. #6

    Standaard

    Sly is gewoon bad-ass, maar volgens mij is Karl Urban dat ook. Pathfinder is een fantastische film in mijn mening, waarin hij bad-ass uitstraalt. Ik heb de film pas nog gezien,maar heb het idee dat er ook een unrated versie is verschenen die ik wel op videoband heb gezien een heeeele lange tijd geleden.

    Desondanks hoop ik op een meer duistere vibe ipv het hoge comic gehalte van de vorige deel, en geen Rob Scheinder gelukkig..paste niet in de vorige dredd film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De opzet van de originele film was alles behalve kinderlijk.
    Helaas is daar slechts een deel van overgebleven, omdat de producenten tegen het eind van de opnames besloten voor een lage leeftijds te gaan.
    Sly en de regisseur hebben des tijds in diverse interveuws hun genoegen hierover uit gesproken (er was een soort Alien 3 situatie ontaan). Er schijnt een 45 min. langere versie te zijn geweest met meer geweld/gore e.d. Hopelijk word hiermee ooit iet mee gedaan.

    Voolopig is de Duitse Blu-ray heerlijke pulp om te kijken.
    Ik ben nog steeds een grote fan van de Stallone film en heb de Duitse BD dan ook meteen aangeschaft maar ik wist niet over die situatie die je beschreven hebt. Ik hoop zeker dat daar nog eens iets mee gedaan wordt!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Sly is gewoon bad-ass, maar volgens mij is Karl Urban dat ook. Pathfinder is een fantastische film in mijn mening, waarin hij bad-ass uitstraalt.
    Ah, nog een liefhebber van Karl Urban in Pathfinder .
    Daarnaast vond ik 'm ook erg overtuigend in The Bourne Supremacy, Doom en Red.
    Dus eigenlijk zou ie de rol Dredd zonder problemen aankunnen. Als ie echter zijn gezicht blijft verschuilen achter die veel te grote helm, is ie net zo indrukwekkend als mijn buurjongetje die dagelijks met zijn fietshelm naar school rijdt.
    Dat lijkt me erg zonde.

    Enne, de originele Dredd is inderdaad te braaf, maar blijf visueel niet onaardig.

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Arrow-in-the-head heeft een aantal foto's bij elkaar gesprokkeld. Ze zijn niet allemaal nieuw, maar een ervan is de eerste waarop Lena Headey te zien is.





    Die laatste foto is ook prominent te zien in een artikel op de site van LA Times, waarin wat meer informatie staat over zowel de film als over 'Ma-Ma' Madrigal, de rol die ze in Dredd speelt:

    In a world scorched and sickened by radiation wars, Mega City One is one of the last pockets of civilization but it tests the bottom limits of the word. Madrigal is the fierce gang leader who rules Peach Tree City Block and that puts her squarely in the sights of the film’s title character, Judge Joseph Dredd — played by Karl Urban of “Star Trek” and “The Bourne Supremacy” — the most feared of the city’s Street Judges, the elite armored agents who bring the entire criminal justice system to the sidewalk; they are arresting officer, judge, jury and, yes, executioner.

    ...

    “The world [in the film] feels really British, and I don’t know if that’s because it’s so dirty and dark,” Headey said. “And it’s … violent. Just in terms of gunplay, they’re not afraid to show blood and gunshot wounds. And it’s set up in this concrete sort of shanty town — it’s shanty but they’re blocks — concrete favelas.”

    With that backdrop, many citizens are ready to accept the glowering Dredd with his Peacegiver pistol and police-state promise. Others, however, would rather escape with Slo-Mo, the reality-bending drug that is funneling though Madrigal’s gang.

    ...

    Madrigal was conceived as a much older character, in her 70s or older, but Headey won over Alex Garland, the screenwriter and a key engine of project, to the idea of a middle-aged woman who has logged a lot of city miles.

    ...

    “She’s a prostitute who then kills her pimp and takes over his drug-running business,” said Headey ... “And Ma-Ma is a bit of a man-hater.”

    “I think of her like an old great white shark who is just waiting for someone bigger and stronger to show up and kill her,” Headey said. “She’s ready for it. In fact, she can’t wait for it to happen. And yet no one can get the job done. She’s an addict, so she’s dead in that way, but that last knock just hasn’t come. This big, fat, scarred shark moving through the sea and everyone flees and she’s like, ‘Will someone just have the balls to do it? Please?‘”






    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Waar blijft toch een trailer of iets..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Liep bij deze film de regisseur niet boos weg uit de editingroom waarna scenarist Alex Garland hem af moest maken? Want dat is meestal niet zo'n goed teken. Still hoping for the best.

    Edit: hij moest de film afmaken bedoel ik, niet de regisseur
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  14. #14

    Standaard

    Urban, Heady, R-rated, 3D dit wordt denk ik wel wat maar waar blijft de eerste trailer??
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Liep bij deze film de regisseur niet boos weg uit de editingroom
    Nee. Er gingen geruchten dat regisseur Pete Travis na de opnames van het project is weggehaald, maar dat is later rechtgezet in een gezamenlijke verklaring van Travis en Garland. Hij zit weliswaar niet in de editing-room, maar is wel nog steeds bij het project betrokken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Oke, Dredd zou dit jaar ing nog uit moeten komen,..maar vraag me af of dit niet langs de zijlijn gepasseerd wordt in een directe filmverhuur.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Nee. Er gingen geruchten dat regisseur Pete Travis na de opnames van het project is weggehaald, maar dat is later rechtgezet in een gezamenlijke verklaring van Travis en Garland. Hij zit weliswaar niet in de editing-room, maar is wel nog steeds bij het project betrokken.
    Thanks! Ik dacht inderdaad dat Travis weigerde de film af te maken vanwege "creative differences" met de studio die een andere film voor ogen hadden dan dat hij in gedachten had.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  18. #18
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Nog een paar foto's:



    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Alvast een korte impressie van de trailer die later deze week zal uitkomen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  22. #22

    Standaard

    De trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    Ziet er goed uit, maar aan de andere kant ziet de actie er een beetje plat uit.. ing wel beter dan de vorige Dredd in mijn opinie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #24

    Standaard

    deze film zal niet in de bioscoop komen,als je die trailer en de acteurs ziet.

    lijkt me wel vet om een keer in 3d thuis te bekijken.

    groeten niels
    T2: I'll Be Back!

  25. #25

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •