De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Extraordinary Adventures Of Adele Blanc-Sec

    Op 15 augustus 2011 verschijnt in de UK deze film van Luc Besson op Blu-ray, in twee uitvoeringen: als gewone Blu-ray en als een Limited Collector's Edition Steelbook met zowel de Blu-ray als de DVD alsmede vier art cards.



    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 21-07-2011 om 19:44

  2. #2

    Standaard

    Is in Duitsland al sinds 1 april te koop, maar aardig aan de prijs, ben hier wel benieuwd naar:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Deze film is best aardig. Het is een soort kruising tussen The Mummy (1&2) en Indiana Jones. Beeldkwaliteit is super en de CGI is niet om te huilen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is in Duitsland al sinds 1 april te koop, maar aardig aan de prijs, ben hier wel benieuwd naar:

    17,99 is toch niet duur, Pepijn? Of is jouw prijsplafond gewijzigd?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    17,99 is toch niet duur, Pepijn? Of is jouw prijsplafond gewijzigd?
    Hangt van de film af, plus dat nieuwe releases vanzelf bij mij in de videotheek komen dus daar betaal ik niet de hoofdprijs voor. En met de prijsdalingen tegenwoordig binnen een 1/2 jaar zeker niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Op dat plaatje lijkt de steelbook wel een stickerbook...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Op dat plaatje lijkt de steelbook wel een stickerbook...
    Het is ook een stickerbook.

  9. #9

    Standaard

    is er neiuws over een NL release?
    Jammer dat die steel zo duur is. Meer dan 30 euro.
    De film komt er zeker wel eens in.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jammer dat die steel zo duur is. Meer dan 30 euro.
    Bij play.com 'slechts' € 22,49 (incl. verzendkosten)

  11. #11

    Standaard

    Ik vond dit een draak van een film! Saai en niet spannend etc etc sonde van je geld deze film

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik vond dit een draak van een film! Saai en niet spannend etc etc sonde van je geld deze film
    Tja, ieder zijn smaak, niet waar? Gelukkig maar dat er zoveel soorten films bestaan. Horrorfilms zijn bijv. aan mij helemaal niet besteed.

    Bovendien is het 'zonde', niet 'sonde'. Dat is een namelijk heel ander ding...

  13. #13

    Standaard

    De franse blu-ray net opgezocht op Amazon.fr en deze blijkt nu nog maar 11,03 EUR te kosten
    .
    http://www.amazon.fr/Aventures-extra...6946247&sr=8-2

    De franse blu-ray van deze film heeft wel enkel (optionele) franstalige ondertitels voor doven en slechthorenden.

    Ik heb mijn exemplaar van deze uitgave reeds van december 2010 in mijn bezit.

  14. #14

    Standaard

    Blijkbaar nooit een Benelux-release geweest... of heb ik het mis ?

  15. #15

    Standaard

    Klopt, ik heb deze nooit in een (Nederlandse) (web)winkel aangetroffen, vandaar uit Engeland geïmporteerd. Is inmiddels ook in de VS uitgebracht. Zie deze review op blu-ray.com.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •