De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD speler aansluiten via de Humax

    Ik wil m'n DVD-speler aansluiten via de Humax iHDR-5200C op m'n tv (Philips Ambilight). Met een SCART kabel krijg ik zowel HDTV als DVD beeld. Met enkel een HDMI-kabel komt er geen DVD-beeld op mijn tv.
    Volgens de handleiding zou de Humax schakelen met de knop 'SOURCE', of middels het uitschakelen van de Humax. Ik zie echter weinig gebeuren.

    Moet er altijd een SCART-kabel van de Humax naar de TV lopen om DVD's te bekijken??

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rené&lindsay Bekijk bericht
    Ik wil m'n DVD-speler aansluiten via de Humax iHDR-5200C op m'n tv (Philips Ambilight). Met een SCART kabel krijg ik zowel HDTV als DVD beeld. Met enkel een HDMI-kabel komt er geen DVD-beeld op mijn tv.
    Volgens de handleiding zou de Humax schakelen met de knop 'SOURCE', of middels het uitschakelen van de Humax. Ik zie echter weinig gebeuren.

    Moet er altijd een SCART-kabel van de Humax naar de TV lopen om DVD's te bekijken??
    Allereerst...via scart krijg je nimmer een HD beeld...
    Een dvd speler moet via de eigen scart met de tv verbonden worden !

    De source(keuze) is om de Humax te schakelen tussen composiet,s-video of RGB. HDMI gaat rechtstreeks.(dan kiezen tussen 720p /1080i)

    De scartaansluiting van de HUMAX dient enkel voor weergaven op een tv
    of om er een analoge dvd recorder op aan te sluiten !

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •