Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb je lijstje aangevuld met de USA cijfers
    2018 Black Panther $1,347,597,973 $700,426,566
    2013 Iron Man 3 $1,214,811,252 $409,013,994
    2016 Captain America: Civil War $1,153,561,649 $408,084,349
    2019 Spider-Man: Far from Home $1,131,927,996 $390,532,085
    2019 Captain Marvel $1,128,438,993 $426,829,839
    2017 Spider-Man: Homecoming $880,166,924 $334,201,140
    2017 Guardians of the Galaxy Vol. 2 $863,756,051 $389,813,101
    2017 Thor: Ragnarok $853,983,829 $315,058,289
    2014 Guardians of the Galaxy $773,341,024 $333,718,600
    2014 Captain America: The Winter Soldier $714,421,503 $259,766,572
    2016 Doctor Strange $677,796,076 $232,641,920
    2013 Thor: The Dark World $644,783,140 $206,362,140
    2010 Iron Man 2 $623,933,331 $312,433,331
    2018 Ant-Man and the Wasp $622,674,139 $216,648,740
    2008 Iron Man $585,796,247 $319,034,126
    2015 Ant-Man $519,311,965 $180,202,163
    2011 Thor $449,326,618 $181,030,624
    2011 Captain America: The First Avenger $370,569,774 $176,654,505
    2008 The Incredible Hulk $264,770,996 $134,806,913

    "Minder bekende" helden is namelijk zeer relatief. China heeft de laatste jaren een grote invloed op de cijfers en daar is geen enkele marvel held echt bekend: zij kennen de films, niet de strips. In Europa is dat ook veel meer het geval.
    Zo zie je heel goed dat de films die het in de VS sterk doen toch de oude bekenden zijn.
    Enkel Guardians of the Galaxy zie ik als uitzondering, maar die film had door z'n team werking toch al een voordeel op de andere.
    Black Panther heeft z'n "zwart zijn" perfect uitgespeeld (doet het zelf beter dan de eerste 3 Avengers) en Captain Marvel deed hetzelfde door de vrouwelijke heldin te benadrukken.

    Ook opvallend: Thor blijkt het in de VS helemaal niet zo goed te doen.
    Het is ook niet voor niets dat ze nu bezig zijn met een vrouwelijke moslima-held. (Ik ben wel benieuwd hoe deze het in China gaat doen.)

    Ik had gelezen dat ze de X-men gingen toevoegen aan het MCU, kan mis zijn.
    Ik ben er mij van bewust dat de opbrengsten in Corona een pak lager liggen, ik bedoelde meer dat New Mutants een zwakke film is en dat een paar zwakkere films achter elkaar heel nefast kan zijn voor de hype die op dit moment rond marvel films hangt.
    Op dit moment worden de marvel films hoog ingeschat door het publiek, als er een nieuwe is, gaan ze kijken. Als er een paar zwakkere zijn achter elkaar gaan ze de volgende keer misschien een andere film kiezen.

  2. #27

    Standaard

    Superhelden films is "echt" iets typisch Amerikaans, wat is overgewaaid naar verschillende andere delen van de wereld.


    Er zijn een paar zaken op te merken denk ik.


    Vroeger, de vorige eeuw domineerde de Amerikanen de bioscopen wereldweit en waren er eigenlijk maar 2 belangrijke markten.
    1. Domestic (leest VS en Canada)
    2. International - verdeeld in 1. (west) Europa en 2. (een deel van) Azië.


    De Communistische en dictatoriale (en ontwikkeling) landen e.d. deden nauwelijks mee.


    Toen kwam er globalising met als gevolg meer markten en heel veel meer schermen om films te vertonen.
    (hierdoor gaat de vergelijking qua opbrengst van een oudere film - ook met toegangsprijs indexering - altijd fout)


    En velen nieuwe markten wilde die Amerikaanse films, welke daarvoor niet mogelijk waren zien (of zelfs verboden).
    En daarbij investeerde buitenlanders steeds meer in Amerikaanse films.


    Echter wat nu al een aantal jaren aan de gang is dat een groot deel van die markten het veramerikaniseren moe is.
    (ik laat bewust de discussie over de sociaal-politieke correctheid van Amerika daarbuiten).
    Gevolg is dat Amerikaanse films steeds minder aanslaan en opbrengt in de markten buiten Amerika.
    Maar ook dat die markten buiten Amerika steeds meer in hun eigen markt investeren (en dus minder in de Amerikaanse markt).
    Resultaat is dat 200-300 miljoen dollar kostende Amerikaanse films worden verslagen door 50-80 miljoen dollar kostende regio films.


    Dit betekend iets voor de Amerikaanse films en zeker voor de Superhelden films (de meest pogingen met regionale Superheden films waren niet een succes).

    WW84 is bv in China (de grootste markt van Azië) maar ook in Japan gigantisch verslagen door locale films en word beschouwd als een flop.


    Wil Marvel, DC (en andere franchises) slagen, dan zal men toch eens met iets anders dan een marketingconcept en de laatste Soci politieke dingetjes moeten komen.
    Want anders zoekt het publiek naar iets anders... misschien weer consenteren op de kunst van het visueel verhalen vertellen?
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #28

    Standaard

    Zeer rake analyse, Hombre
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Ik heb je lijstje aangevuld met de USA cijfers
    2018 Black Panther $1,347,597,973 $700,426,566
    2013 Iron Man 3 $1,214,811,252 $409,013,994
    2016 Captain America: Civil War $1,153,561,649 $408,084,349
    2019 Spider-Man: Far from Home $1,131,927,996 $390,532,085
    2019 Captain Marvel $1,128,438,993 $426,829,839
    2017 Spider-Man: Homecoming $880,166,924 $334,201,140
    2017 Guardians of the Galaxy Vol. 2 $863,756,051 $389,813,101
    2017 Thor: Ragnarok $853,983,829 $315,058,289
    2014 Guardians of the Galaxy $773,341,024 $333,718,600
    2014 Captain America: The Winter Soldier $714,421,503 $259,766,572
    2016 Doctor Strange $677,796,076 $232,641,920
    2013 Thor: The Dark World $644,783,140 $206,362,140
    2010 Iron Man 2 $623,933,331 $312,433,331
    2018 Ant-Man and the Wasp $622,674,139 $216,648,740
    2008 Iron Man $585,796,247 $319,034,126
    2015 Ant-Man $519,311,965 $180,202,163
    2011 Thor $449,326,618 $181,030,624
    2011 Captain America: The First Avenger $370,569,774 $176,654,505
    2008 The Incredible Hulk $264,770,996 $134,806,913

    "Minder bekende" helden is namelijk zeer relatief. China heeft de laatste jaren een grote invloed op de cijfers en daar is geen enkele marvel held echt bekend: zij kennen de films, niet de strips. In Europa is dat ook veel meer het geval.
    Zo zie je heel goed dat de films die het in de VS sterk doen toch de oude bekenden zijn.
    Enkel Guardians of the Galaxy zie ik als uitzondering, maar die film had door z'n team werking toch al een voordeel op de andere.
    Black Panther heeft z'n "zwart zijn" perfect uitgespeeld (doet het zelf beter dan de eerste 3 Avengers) en Captain Marvel deed hetzelfde door de vrouwelijke heldin te benadrukken.

    Ook opvallend: Thor blijkt het in de VS helemaal niet zo goed te doen.
    Het is ook niet voor niets dat ze nu bezig zijn met een vrouwelijke moslima-held. (Ik ben wel benieuwd hoe deze het in China gaat doen.)

    Ik had gelezen dat ze de X-men gingen toevoegen aan het MCU, kan mis zijn.
    Ik ben er mij van bewust dat de opbrengsten in Corona een pak lager liggen, ik bedoelde meer dat New Mutants een zwakke film is en dat een paar zwakkere films achter elkaar heel nefast kan zijn voor de hype die op dit moment rond marvel films hangt.
    Op dit moment worden de marvel films hoog ingeschat door het publiek, als er een nieuwe is, gaan ze kijken. Als er een paar zwakkere zijn achter elkaar gaan ze de volgende keer misschien een andere film kiezen.
    Nee, het lijstje van de VS alleen laat juist helemaal niet zien dat het om oude bekenden gaat. Black Panther op 1, CaptainMarvel op 2, GOTG2 (nipt) op 6 en GOTG op 8. Je wilt allerlei redenen bedenken waarom die dan allemaal voor jou blijkbaar niet meetelt, maar zo lust ik er nog wel paar . De switch naar minder bekende helden was al gemaakt, en nu gaan ze hetzelfde recept uithalen door de nieuwe helden te introduceren tussen de inmiddels bekendere (zoals GOTG3, Dr Strange) door.

    Wat de verdere gevolgen van de corona crisis en Disney+ zijn, dat valt nog niet te voorspellen.

    En nogmaals: ik heb het hier over het MCU. New mutants een zwakke film noemen is ook allemaal subjectief, en zo’n film trekt nou niet (alleen al door de rating van 16) hetzelfde publiek als bijvoorbeeld GOTG. WW84 lage cijfers? Heeft natuurlijk ook met de tijd te maken en is van DC.

    De grote test zal zijn als de bioscopen weer op een beetje normale sterkte open zjjn en er een MCU film uitkomt.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nee, het lijstje van de VS alleen laat juist helemaal niet zien dat het om oude bekenden gaat. Black Panther op 1, CaptainMarvel op 2, GOTG2 (nipt) op 6 en GOTG op 8. Je wilt allerlei redenen bedenken waarom die dan allemaal voor jou blijkbaar niet meetelt, maar zo lust ik er nog wel paar . De switch naar minder bekende helden was al gemaakt, en nu gaan ze hetzelfde recept uithalen door de nieuwe helden te introduceren tussen de inmiddels bekendere (zoals GOTG3, Dr Strange) door.

    Wat de verdere gevolgen van de corona crisis en Disney+ zijn, dat valt nog niet te voorspellen.

    En nogmaals: ik heb het hier over het MCU. New mutants een zwakke film noemen is ook allemaal subjectief, en zo’n film trekt nou niet (alleen al door de rating van 16) hetzelfde publiek als bijvoorbeeld GOTG. WW84 lage cijfers? Heeft natuurlijk ook met de tijd te maken en is van DC.

    De grote test zal zijn als de bioscopen weer op een beetje normale sterkte open zjjn en er een MCU film uitkomt.
    Ik vind daar niet zo veel subjectief aan hoor.
    Zowel New mutants als WW84 zijn zeer zwakke films.
    Het enige verschil is dat WW84 duidelijk een hoger budget had en veel meer marketing.

    De redenen die ik noem zijn overigens echt wel heel eenvoudig te bundelen onder 1: ze zijn anders dan de gemiddelde superheldenfilm. Ze vallen dus op in het aanbod:
    - zwarte acteurs (in de VS wel degelijk een dingetje, BP heeft extreem veel opbrengst in de VS, in de rest van de wereld niet opvallend)
    - vrouwelijke superheld, dit is gewoon zeldzaam (enkel Wonder Woman)
    - teams lijken het altijd beter te doen (zie ook Avenger films), Fantastic 4 doen het dan weer niet, maar die films waren dan ook wel heel zwak

    Misschien ben ik dus wat pessimistisch, maar Doctor Strange deed het niet echt fantastisch. Om dergelijke films dan als kapstok te gebruiken?

    @Hombre
    Ik zie dat toch anders.
    Veel Amerikaanse films doen het in bv China juist zeer goed.
    Ik hoor van velen wel dat ze het veramerikaniseren moe zijn, maar de massa blijft wel dagelijks Amerikaanse series te kijken.
    Dergelijke uitspraken neem ik dus met een korrel zout.

    Wat ik wel weet: WW84 is een zwakke film qua verhaal en uitwerking (dat zegt alvast toch het publiek en de journalisten als ik het internet moet geloven en ik deel die mening).
    Bovendien lijken sommige stukken echt een verheerlijking van de jaren '80 in de states. Leuk, maar ik kan best begrijpen dat de gemiddelde Chinees of Japanner weinig voeling heeft met deze setting. Dat helpt dus echt niet.
    In andere superheldenfilms is het "Amerikaan zijn" veel minder nadrukkelijk aanwezig.
    Het lijkt dus alsof we wel Amerikaanse films en series willen kijken, maar men mag er ons niet te veel aan herinneren.
    Vergeet niet dat in veel landen de films gedubbed worden waardoor zo'n film helemaal anders gaat aanvoelen.

  6. #31

    Standaard

    Ondanks dat WW84 zwakke recensies heeft vind WB het een financieel succes, en heeft al besloten tot een vervolg.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Ik vind daar niet zo veel subjectief aan hoor.
    Zowel New mutants als WW84 zijn zeer zwakke films.
    Het enige verschil is dat WW84 duidelijk een hoger budget had en veel meer marketing.

    De redenen die ik noem zijn overigens echt wel heel eenvoudig te bundelen onder 1: ze zijn anders dan de gemiddelde superheldenfilm. Ze vallen dus op in het aanbod:
    - zwarte acteurs (in de VS wel degelijk een dingetje, BP heeft extreem veel opbrengst in de VS, in de rest van de wereld niet opvallend)
    - vrouwelijke superheld, dit is gewoon zeldzaam (enkel Wonder Woman)
    - teams lijken het altijd beter te doen (zie ook Avenger films), Fantastic 4 doen het dan weer niet, maar die films waren dan ook wel heel zwak

    Misschien ben ik dus wat pessimistisch, maar Doctor Strange deed het niet echt fantastisch. Om dergelijke films dan als kapstok te gebruiken?

    @Hombre
    Ik zie dat toch anders.
    Veel Amerikaanse films doen het in bv China juist zeer goed.
    Ik hoor van velen wel dat ze het veramerikaniseren moe zijn, maar de massa blijft wel dagelijks Amerikaanse series te kijken.
    Dergelijke uitspraken neem ik dus met een korrel zout.

    Wat ik wel weet: WW84 is een zwakke film qua verhaal en uitwerking (dat zegt alvast toch het publiek en de journalisten als ik het internet moet geloven en ik deel die mening).
    Bovendien lijken sommige stukken echt een verheerlijking van de jaren '80 in de states. Leuk, maar ik kan best begrijpen dat de gemiddelde Chinees of Japanner weinig voeling heeft met deze setting. Dat helpt dus echt niet.
    In andere superheldenfilms is het "Amerikaan zijn" veel minder nadrukkelijk aanwezig.
    Het lijkt dus alsof we wel Amerikaanse films en series willen kijken, maar men mag er ons niet te veel aan herinneren.
    Vergeet niet dat in veel landen de films gedubbed worden waardoor zo'n film helemaal anders gaat aanvoelen.
    Toch is een beoordeling van een film per definitie subjectief; er is namelijk geen objectieve manier om kunst (= een film) te beoordelen. Jij kan een film prachtig vinden, en ik dezelfde film erg slecht, en dan hebben we allebei gelijk.

    En wederom wil je iets met dezelfde redenen uitleggen (waarom toch?), maar het ging erom: de switch naar minder bekende helden is gemaakt. Punt.
    En dan kom je weer dat team films het beter doen....The New Mutants en Justice League zijn ook bijvoorbeeld team films (maar die tellen dan natuurlijk niet mee, want die passen niet in je uitleg ). Doctor Strange deed het trouwens heel aardig, niet voor niets komt er een vervolg.

    Nou ja, het lijkt niet zinvol om weer te reageren als je wat post, dus dat zal ik dan ook maar niet meer doen.

  8. #33

    Standaard

    Uiteraard kun je alle weg relativeren en ieder heeft zo zijn kijk er op.


    De opbrengst van Blak Panter geeft eigenlijk een vertekend beeld, want daarvoor zijn hele zalen meerder malen afgehuurd om exclusief kansarme gekleurde kinderen deze “eerste zwarte superhelden” film te laten zien (alsof er geen niet gekleurde kansarme kinderen zijn). Een deel van die opbrengst is dus deels gekocht / gemanipuleerd. Dat verklaard (naast de over-hipe) ook de extreem hoge opbrengst. Dit gaat ook een beetje voor Captain M op als "eerste echte vrouwelijke .......".


    Wat de andere MCU Superheden betreft films kun je naast mij eerdere analyse nog een andere trend ontdekken, en dat is dat vooral in Azië die PG-13 Superhelden film in de box-office verslagen worden door R-Rated films. Blijkbaar is daar meer behoefte aan films met een volwassen inslag/inhoud.


    VB:
    Deze films stonden tegenover elkaar in het najaar. 2020.
    PG-13 -WW84 Grosses CHINA $25,000,000 (is geen MCU, maar wel een Superhelden film)
    R - The Resque Grosses CHINA $62,993,829


    Zelf vind ik ook dat de Marvelfilms films buiten het MCU als “Blade”, “The Punisher”, “Dare Devil”, “The Hulk” en “Men In Black” veel interessanter. Ik vind het ook bizar dat Blade bv. niet word gezien als de “eerste zwarte superhelden film”, maar dat zal wel komen om dat dit een film voor “volwassenen” is.
    Mij maakt het verder niet uit. Ik kijk die MCU films wel een keer als ze in de na de prijserosie beschikbaar zijn, maar er zijn er maar weinig waarvoor ik naar de bioscoop ga…


    Ik zou graag terug gaan naar de tijd dat films weer zouden worden gemaakt om een “…..” (vul zelf maar in spannend, eng, mooi, avontuur enz.) verhaal te vertellen ongeacht het laatste sosiopolitiek correctst dingetjes. Films zijn ter vermaak en moeten niet belerend en hoogdravend zijn.
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Films zijn ter vermaak en moeten niet belerend en hoogdravend zijn.
    Deze stellige en natuurlijk sterk persoonlijk gekleurde overtuiging zou je makkelijk als belerend en hoogdravend op zichzelf kunnen zien Film heeft al sinds zijn oorsprong uiteenlopende functies gehad. Entertainment is er slechts eentje van. Dat de blockbusters uit Hollywood soms duidelijk politiek gekleurd en moraliserend zijn valt niet te ontkennen, maar helemaal nieuw is dit fenomeen niet
    Laatst aangepast door BigLebowski : 09-01-2021 om 18:03
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze stellige en natuurlijk sterk persoonlijk gekleurde overtuiging zou je makkelijk als belerend en hoogdravend op zichzelf kunnen zien Film heeft al sinds zijn oorsprong uiteenlopende functies gehad. Entertainment is er slechts eentje van. Dat de blockbusters uit Hollywood soms duidelijk politiek gekleurd en moraliserend zijn valt niet te ontkennen, maar helemaal nieuw is dit fenomeen niet
    Dank voor het labelen, dat is precies een voorbeeld reactie als ik bedoel.

    Maar ik beweer ik ook niet dat dit nooit is geweest, maar wel dat er een tijd was dit dit heel heel veel minder was.

    Recent tijd gehad voor wat oude films waar ik mee ben opgegroeid en dan blijkt dat het toen populair geworden "Buddy cop" genre R-rated was
    en dat als men bv in de "Strip-club" terecht kwam er dan ook gewoon naakte (boven)lichamen in beeld komen en nog veel meer.
    (zelfs een film als Beverly Hills Cop word al voorzien van een "out-dated" label)

    Maar goed tijden veranderen, en niet altijd ten goede

    En dan bedoel ik ook de vertrutting door globalisering en... (dat laat ik even weg)
    Ik herinner me de posters en lobbycard nog bij bv oa. Tuschinski met teksten als "de versie die de Amerikanen" niet te zien kregen e.d.
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Uiteraard kun je alle weg relativeren en ieder heeft zo zijn kijk er op.


    De opbrengst van Blak Panter geeft eigenlijk een vertekend beeld, want daarvoor zijn hele zalen meerder malen afgehuurd om exclusief kansarme gekleurde kinderen deze “eerste zwarte superhelden” film te laten zien (alsof er geen niet gekleurde kansarme kinderen zijn). Een deel van die opbrengst is dus deels gekocht / gemanipuleerd. Dat verklaard (naast de over-hipe) ook de extreem hoge opbrengst. Dit gaat ook een beetje voor Captain M op als "eerste echte vrouwelijke .......".


    Wat de andere MCU Superheden betreft films kun je naast mij eerdere analyse nog een andere trend ontdekken, en dat is dat vooral in Azië die PG-13 Superhelden film in de box-office verslagen worden door R-Rated films. Blijkbaar is daar meer behoefte aan films met een volwassen inslag/inhoud.


    VB:
    Deze films stonden tegenover elkaar in het najaar. 2020.
    PG-13 -WW84 Grosses CHINA $25,000,000 (is geen MCU, maar wel een Superhelden film)
    R - The Resque Grosses CHINA $62,993,829


    Zelf vind ik ook dat de Marvelfilms films buiten het MCU als “Blade”, “The Punisher”, “Dare Devil”, “The Hulk” en “Men In Black” veel interessanter. Ik vind het ook bizar dat Blade bv. niet word gezien als de “eerste zwarte superhelden film”, maar dat zal wel komen om dat dit een film voor “volwassenen” is.
    Mij maakt het verder niet uit. Ik kijk die MCU films wel een keer als ze in de na de prijserosie beschikbaar zijn, maar er zijn er maar weinig waarvoor ik naar de bioscoop ga…


    Ik zou graag terug gaan naar de tijd dat films weer zouden worden gemaakt om een “…..” (vul zelf maar in spannend, eng, mooi, avontuur enz.) verhaal te vertellen ongeacht het laatste sosiopolitiek correctst dingetjes. Films zijn ter vermaak en moeten niet belerend en hoogdravend zijn.
    Ik wilde eerst niet reageren omdat je een beetje de lijn van catfish doorzet, maar ja, stel dat iemand het leest en straks denkt dat het waar is....

    Black Panther heeft in de VS meer dan $700 miljoen opgeleverd. Denk je nou werkelijk dat die zalen die afgehuurd zijn om gekleurde kansarme kinderen een film over een MCU held die ook gekleurd is te laten zien, een significant effect hebben gehad op deze opbrengst? Wat een onzin. En het gekocht/gemanipuleerd noemen is net zo onzinnig, wie het betaald heeft maakt niet uit, het zijn gewoon opbrengsten. Deze opmerkingen hoorde je nooit bij Schindlers List, die ook menig bezoekje van scholen heeft gehad. Je opmerking "alsof er geen niet gekleurde kinderen zijn" laat ook wel zien dat je het erg beperkt ziet. Natuurlijk zijn die er, maar daar gaat het in dit geval niet om. Het is belangrijk dat jonge gekleurde kinderen ook positieve rolmodellen krijgen, en een mainstream film, nog wel liefst in het MCU, die als hoofdpersoon een gekleurde held heeft, is in dat opzicht (tot dan) uniek (en dus geen hype). Je kunt altijd vergelijken en met het vingertje wijzen, maar dan kom je nergens. Als er bijvoorbeeld een actie tegen hongersnood in Etiopie is, zeg je dan ook "ja maar, ergens anders is er ook hongersnood, dus ik geef niets"? Ik hoop het niet.
    Bij Captain Marvel noem je weer het vrouw zijn als belangrijkste reden, maar ik denk dat het feit dat het de film was die voor Endgame uitkwam (en waar naar verwezen werd aan het eind van Infinity War) ook een hele grote rol speelde. Dat het een vrouwelijke held was speelde ook absoluut mee, mijn dochter was bijvoorbeeld erg blij dat er eindelijk een film over een vrouwelijke held was. Hype? Nee, werkelijkheid.

    Je "trend" dat PG-13 superhelden films verslagen worden door R-rated films, baseer je op 1 voorbeeld, en dan ook nog een slechte omdat je vergelijkt met een random Chinese film. Sorry, dat is echt een non-vergelijking. Dan kan ik ook de film met de hoogste weekendopbrengst in China (A Little Red Flower) pakken en (foutief) concluderen dat ze in China blijkbaar zijn uitgekeken op actiefilms en gaan voor familiefilms. Je gaat conclusies trekken die er niet zijn.

    Met je opmerking "Films zijn er ter vermaak" spuug je trouwens in het gezicht van elke filmdocumentairemaker in de wereld, maar goed, dat is jouw mening, we staan daar heel anders in.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •