De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Oppo BDP-93 of Marantz BD-7006

    Ik heb een Sony BDP-570 blu ray speler en gebruik deze voor blu ray's, 3D, veel dvd's en cd's.

    nou ben ik toch nog niet helemaal 100% tevreden over de muziekweergave van de speler en lees ik veel positieve dingen over de oppo BDP-93.

    nu las ik echter ook dat de Marantz BD-7006 zelfs beter uit de test kwam dan de oppo bdp-95 (zoals jullie weten de iets grotere broer van de 93)

    ik heb verder een Yamaha RX-V1067 receiver, Wharfedale Diamond 9.6 fronts een wharfedale 9.0CS centerspeaker en wharfdale DFS-23 rears

    zou de oppo of de marantz veel voordeel opleveren in vergelijking met mijn huidige Sony? of kan ik het beter zo laten?

    en zo ja welke van de 2 kan ik beter aanschaffen?

    alvast bedankt!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    Ga je de speler analoog aansluiten voor cd's ? zoja is de 95 het beste.

    Wil je alleen digitaal is de 93 een zeer mooie speler heb ik zelf ook sinds kort.

    Hier een mooie test waar de 93 en de Marantz 7006 wordt besproken

    http://www.areadvd.de/lm/AV_Hardware...ergleich.shtml

  3. #3

    Standaard

    dankjewel voor je reactie!

    ik wil de speler idd analoog aansluiten voor cd gebruik. alleen twijfel ik of de bdp-95 zijn 2x zo hoge prijs wel waart is t.o.v. het verschil wat je hoort tussen de bdp-93 en 95

    heb de test meteen even gelezen en de oppo komt er wel erg goed uit. de marantz valt een beetje tegen zo te zien.

    op whathifi.com zijn ze weer helemaal gek van die marantz en scoort hij hoger dan de oppo 95 kwa test

    verwarrend allemaal
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    Heb nu net 2 weekjes de oppo 95 en ben er erg blij mee.
    deze heeft veel meer mogenlijkheden dan de Marantz.
    wifi, aanlsuitingen voor harddisk, vergulden uitgangen, XLR uitgang, 2 hdmi uitgangen, speelt alle formaten SACD/DVD-a/HDCD/CD.

    Uiterlijk ook veel mooier en degelijker gebouwd. regio vrij, regelmatig updates....

    Ik heb ook what-hfi gelezen maar die recencie overtuigde mij in iedergeval niet.

    groet Martin.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •