De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LCD TV via USB film kijken?

    Ik zit met een probleempje, wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

    Mijn dvd speler is kapot, dus kan mijn onlangs gekochte seizoen Lost niet kijken op mijn tv . Gelukkig heb ik wel nog een desktop pc. Mijn plannetje was dus om de DVDs over te zetten naar mijn pc en zo alles te kijken. Echter....kijken naar een monitor vind ik niet fijn.

    Aangezien mijn TV een usb aansluiting heeft heb ik geprobeerd via een externe HD de dvds alsnog te kijken. Het gaat, echter ik kan niks in het menu selecteren.
    Nederlandse ondertitels krijg ik niet te zien terwijl ik via mijn PC wel de ondertitels krijg.

    Ik heb een Samsung ue37c6000 TV.

    Heeft iemand een idee hoe je dit moet doen?

    *1) als ik op "tools" van de afstandbediening klik staat er:
    - titel
    - herhalingsmodus
    - beeldformaat
    - afbeeldinginstelling
    - geluidsinstelling
    - geluid
    - informatie

    *2) als ik op "subt" van de afstandbediening klik staat er: "Niet beschikbaar" terwijl er gewoon subtitels beschikbaar zijn


    ps. DVD speler wordt gemaakt, maar duurt nog een weekje. Dit is een tijdelijke oplossing...

  2. #2

    Standaard

    die usb-aanlsuiting op een televisie is daar niet voor gemaakt

    dus probeer connectie te maken met een hdmi,tulp of scart

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    die usb-aanlsuiting op een televisie is daar niet voor gemaakt

    dus probeer connectie te maken met een hdmi,tulp of scart
    dus mijn desktop pc naar mijn TV toeslepen?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    je tv heeft ook een netwerkingang toch aan de achterkant als het goed is waarmee je kan streamen vanaf je pc? misschien dat proberen?

    en misschien diverse formaten van ondertitels proberen waar je tv wel mee overweg kan ?

    waarom overigens je dvd speler laten maken en niet dit als kans aangrjipen om een blu ray speler te kopen? mediamarkt is tot 9 uur open. kan je meteen je series weer bekijken ook als je thuiskomt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #6

    Standaard

    als het toch maar een weekje duurt zal ik gewoon voorlopig films met ingebakken subs kijken

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •