Bekijk uitslag poll: Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

Stemmers
118. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, ik wil het voortbestaan absoluut financieel steunen

    33 27,97%
  • Ja, ik wil het voortbestaan steunen, maar niet financieel

    51 43,22%
  • Nee, maar ik wil wel dat de site blijft bestaan

    14 11,86%
  • Nee, van mij mag de site absoluut verdwijnen, het interesseert me helemaal niks.

    4 3,39%
  • Voor mij is het Forum de reden van een absolute must voor een absolute doorstart.

    39 33,05%
  • Voor mij is een ander deel van de site de reden van een absolute must voor een doorstart.

    4 3,39%
Meerkeuze poll
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 106 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

    Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

    Zoals iedereen weet staat het voortbestaan van deze prachtige website op het spel.

    Het is nog onduidelijk of de site blijft voortbestaan, maar laten we met z'n allen de moed erin houden.

    De huidige eigenaar van de site wil de site verkopen, waardoor misschien een hele hoop info etc zou gaan verdwijnen.

    Dat zou erg zonde zijn, omdat we met elkaar deze site hebben gemaakt tot wat ie nu is.

    Met elkaar komen we hier om het over van alles en nog wat te hebben op het forum, maar ook hebben we veel aan de recensies, en aan de info die we elkaar als leden geven.

    Dat zou toch jammer zijn als dat nu zou verdwijnen.

    Veel mensen cq leden zeggen het jammer te vinden als de site zou verdwijnen.

    Ik heb daarom deze poll gemaakt, om beetje uit te zoeken of er animo is onder elkaar, om wellicht de site niet verloren te laten gaan.

    Wellicht kunnen we met elkaar wat uitleggen, om daarmee wellicht de site te redden, of om wellicht wat financiele basis te krijgen om een eventuele nieuwe site cq forum te starten ivm de kosten die dat met zich meebrengt

    Een poll kan nooit kwaad lijkt me, dus ik hoop dat jullie de poll allemaal invullen, en wellicht een reactie hier achter laten.

    Ben benieuwd naar de meningen.

    ''Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?''
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-07-2011 om 17:05

  2. #2

    Standaard

    Het forum is voor mij de reden en daarom wil ik steunen zonder financiële bijkomstigheden. Die twee liggen dicht bij elkaar dus heb ik maar op 1 van beide gestemd.

    Goeie actie Watcher

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Goeie actie Watcher
    Thnxs Dan, Ik wilde wel eens peilen of er een basis is onder de leden, en wat voor een basis.

    Hopelijk blijven we nog lang genieten van de site en Forum.

  4. #4

    Standaard

    Eigenlijk zijn de antwoorden geformuleerd op twee vragen.
    de eerste vier antwoorden gaan er over of je het voorbestaan van dvd.nl belangrijk vindt en er eventueel finacieel aan wilt bijdragen.
    De laatse twee antwoorden gaan er over of je het Forum als belangriijkste onderdeel ziet of de overige onderdelen van de site belngrijker vindt.

    Ik vindt het voortbestaan zeker belangrijk en wil het ook finacieel steunen, en het forum is verreweg de belangrijkste rede.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #5

    Standaard

    Forum maar ook een mooie frontpage met iets meer samenhang.

    Financiële steun is niet nodig er is genoeg potentie in advertising en genereuze hosting bedrijven.

  6. #6

    Standaard

    Ik steun moreel maar niet financieel.

    Dat heeft vooral te maken met het feit dat m'n interesses de laatste tijd wat aan het veranderen zijn. Daarom ben ik al een tijdje op andere sites/forums aan het rondneuzen met het idee om meerdere "vaste stekken" te hebben. Evengoed voel ik me nog erg verbonden met dit forum en ik hoop dan ook dat de boel overeind gehouden kan worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Forum maar ook een mooie frontpage met iets meer samenhang.
    Geen kwaad woord over de crew of de recensenten, maar de frontpage is inderdaad dringend aan vernieuwing toe. Ik zou zelf zeggen: maak er een blog van met een versimpelde opzet.

  7. #7

    Standaard

    Teven stem ik ook voor 6. Kan maar 1 x stemmen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht

    Financiële steun is niet nodig er is genoeg potentie in advertising en genereuze hosting bedrijven.
    Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zou zelf zeggen: maak er een blog van met een versimpelde opzet.
    Bedoel je zoiets Richard?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.
    Waarom zou ik? Je weet niet eens wat ik doe...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Waarom zou ik? Je weet niet eens wat ik doe...
    Daar gaat het in deze niet om, het gaat om de (financiële) steun die men aan DVD.nl zou willen verlenen. Dat valt - gezien het verleden - best tegen hoor.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 28-07-2011 om 17:46

  12. #12

    Standaard

    Omdat jij denkt dat alles is gedaan. De website heeft geen eigen beheer, ging op vertrouwen met een Media Exploitant te werk die er zelf geen zin in heeft. Zelfs een internationaal marketingbureau of listbroker doet meer. Tevens heeft een ledenfinanciering niks met de verkoop van dvd.nl te maken.

    Als er geld bij moet door dataverkeer dan hoor je de beheerder ervan te overtuigen dat het nodig is heirin mee te gaan. Daarom is het ook verstandiger en goedkoper om een hostbedrijf als eigenaar te hebben.

  13. #13

    Standaard

    Ben geen expert, maar wellicht kan met eventueel opgehaald bedrag zelf kosten worden bekostigd voor een site/forum als deze?

  14. #14

    Standaard

    Dat is waar, misschien zijn er ook nog wel mogelijkheden voor deze site die nog niet eerder zijn bekeken. Feit blijft wel dat het binnen het realistische (financiële) plaatje moet blijven passen. Aan de andere kant moet je je afvragen op welke plek DVD.nl in de pikorde staat. Als Nederlandstalige site ben je gewoon een stuk minder aantrekkelijk, zowel voor investeerders als voor het aantal bezoekers dat je kunt binnenhalen (en dat werkt elkaar dus in de hand). We zijn nu eenmaal geen ComingSoon.net ofzo en ik denk ook niet dat je daar naar zou moeten willen streven. Uit de poll blijkt dat aardig wat mensen waarde hechten aan het forum. Voor mij persoonlijk is het ook de bron van informatie die me dagelijks bezig houdt. Dat zou ik - in eerste instantie - zeer jammer vinden mocht het verdwijnen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Aan de andere kant moet je je afvragen op welke plek DVD.nl in de pikorde staat. Als Nederlandstalige site ben je gewoon een stuk minder aantrekkelijk, zowel voor investeerders als voor het aantal bezoekers dat je kunt binnenhalen (en dat werkt elkaar dus in de hand).
    Als Nederlandse site ben je aantrekkelijk genoeg voor je eigen volk. Waarom zou je willen dat buitenlandse personen dit ook vinden? Elk land heeft zijn eigen fora hoor.

  16. #16

    Standaard

    Zat me ook af te vragen, is een titel als DVD.nl nog wel bij de tijd, gezien blu ray's enzo?.

    Kan je dan niet beter een site hebben met bv Screen-entertainment.nl als titel?.

    Dekt volgens mij wat meer de lading, en is ook een wat modernere titel lijkt me.

    Is een naam die zelf in me opkomt, bestaat nog niet.

    Misschien leuke naam als er dan toch een nieuwe site komt met de inhoud van hier?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Als Nederlandstalige site ben je gewoon een stuk minder aantrekkelijk, zowel voor investeerders als voor ...
    Misschien wel, maar de maatschappijen brengen vaak hier ook vaak zelf slappe producten uit, dus misschien verwachten we heel veel misschien.

    Ik vind dat een site als deze absoluut top is, misschien niet wereldwijd aansprekend, maar voor onze doelgroep de ultieme site vind ik.

    Misschien moeten we niet tever willen kijken, en ons gewoon blijven richten op NE/BE?

    In dit gebied is het een topsite waar we heel veel aan hebben, kwa info en gebruik.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-07-2011 om 18:17

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Als Nederlandse site ben je aantrekkelijk genoeg voor je eigen volk. Waarom zou je willen dat buitenlandse personen dit ook vinden? Elk land heeft zijn eigen fora hoor.
    Dat ik zeg niet, juist niet zelfs. DVD.nl is in die 10 jaar een begrip geworden in de Benelux en juist dat moeten we vast proberen te houden. Feit blijft dat de markt in Nederland relatief gezien klein is en dat het dus moeilijk is om verder te kijken qua mogelijkheden dan de voor nu meer dan prima site. De kwaliteit van de site gaat voor mij boven de kwantiteit van bezoekers/sponsoring/reclame etc.

  18. #18

    Standaard

    Jordy ehhh smiths heet ook lays nu Een nieuwe naam hoeft geen probleem te zijn als er een nieuwe site komt genoeg mogelijkheden voor doorlink en/of nieuwe naamsbekendheid.
    Ik zou het ook jammer vinden als dvd.nl gaat verdwijnen, wellicht eens met een aantal mensen praten die denken dat er ook zonder financiele bedrage van leden een website te bekostigen/onderhouden.
    Financieel bedragen gaat mij niet lukken(en als ik iets kon betalen dan zou ik dat alleen doen als er totaal geen andere opties zijn.
    Je/jullie hebben al wat handvaten ideeen aangereikt gekregen succes in ieder geval.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  19. #19

    Standaard

    Ik bekijk de site altijd dagelijks en zou het erg jammer vinden als deze niet meer online zou zijn, zowel het forum als de site zelf, aangezien ik deze altijd even raadpleeg als ik een dvd of blu-ray wil kopen.

    Laten we dus hopen dat dvd.nl kan blijven voortbestaan. Het is misschien wat te commercieel maar wellicht is het een optie om een partnerschap met BOL aan te gaan? Dus bij iedere recensie een link naar BOL, je krijgt dan per bestelling een kleine vergoeding, zodat je in ieder geval wat inkomsten genereerd.
    Laatst aangepast door bond76 : 28-07-2011 om 19:00

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bond76 Bekijk bericht
    Het is misschien wat te commercieel maar wellicht is het een optie om een partnerschap met BOL aan te gaan? Dus bij iedere recensie een link naar BOL, je krijgt dan per bestelling een kleine vergoeding, zodat je in ieder geval wat inkomsten genereerd.
    DVD-Home doet zoiets toch met ook, met de Free dacht ik?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    DVD.nl is in die 10 jaar een begrip geworden in de Benelux en juist dat moeten we vast proberen te houden.
    De naam is sowieso belachelijk in deze tijd. En niet zozeer omdat dvd wat minder in trek is geworden, maar om welk beeld mensen bij de term 'dvd' zelf hebben.

    Feit blijft dat de markt in Nederland relatief gezien klein is en dat het dus moeilijk is om verder te kijken qua mogelijkheden dan de voor nu meer dan prima site.
    De markt is niet klein, er wordt hier enkel klein naar gekeken. Er is nota bene nog nooit iets gedaan om überhaupt de markt te verkennen.

    De kwaliteit van de site gaat voor mij boven de kwantiteit van bezoekers/sponsoring/reclame etc.
    Alsof we 1 keuze hebben in dit gegeven. Door kwantiteit heb je juist meer mogelijkheden tot kwaliteit.

  22. #22

    Standaard

    Ben al ruim 10 jaar lid, zou zonde zijn als deze site zou verdwijnen, dus mocht er een financieel doordacht plan zijn om deze site draaiend te houden dan wil ik daar best aan meebetalen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Ben al ruim 10 jaar lid, zou zonde zijn als deze site zou verdwijnen, dus mocht er een financieel doordacht plan zijn om deze site draaiend te houden dan wil ik daar best aan meebetalen.
    Zou ook niet meer dan terecht zijn met die miljoenen die jij hier verdiend hebt .

  24. #24

    Standaard

    Veel gestemd! Dat is mooi positief!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #25

    Standaard

    Oeps, ik weet niet of het nog aangevuld kan worden, maar ik dacht dat er maar 1 keuze was.
    Kan dit nog aangevinkt worden bij mij:

    Ja, ik wil het voortbestaan steunen, maar niet financieel
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •