Bekijk uitslag poll: Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

Stemmers
118. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, ik wil het voortbestaan absoluut financieel steunen

    33 27,97%
  • Ja, ik wil het voortbestaan steunen, maar niet financieel

    51 43,22%
  • Nee, maar ik wil wel dat de site blijft bestaan

    14 11,86%
  • Nee, van mij mag de site absoluut verdwijnen, het interesseert me helemaal niks.

    4 3,39%
  • Voor mij is het Forum de reden van een absolute must voor een absolute doorstart.

    39 33,05%
  • Voor mij is een ander deel van de site de reden van een absolute must voor een doorstart.

    4 3,39%
Meerkeuze poll
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 106 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ben er ook nog 1 van de "oude garde" en hang hier ook al een jaar of 10 rond. De laatste paar jaar niet meer zo actief als in het begin, maar de site is nog wel steeds een vast onderdeel van het ochtendritueel.
    Zou jammer zijn als het verdween, maar een financiële bijdrage heb ik daar (helaas) niet voor over.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  2. #27

    Standaard

    Ik vind het sowieso raar dat dit allemaal gaande is. Er is hier toch genoeg volk? Er komen toch reclame inkomsten binnen? Dan maar een nieuwe site oprichten lijkt me. Is enorm zonde als dit weg zou gaan.

  3. #28

    Standaard

    Ik best financieel helpen, maar om wat voor bedrag gaat dit dan? Of zijn alle beetjes welkom?

    IK denk dat dit voor mensen ook duidelijk moet zijn. Er zit wel een verschil tussen een maandelijke bijdrage en een eenmalige.

  4. #29

    Standaard

    De site staat niet te koop omdat het het duur wordt!

  5. #30

    Standaard

    Pff, mijn laatste bezoek was alweer van 21 mei 2010, nu ik dit las, (want ik lees het forum nog dagelijks) wil ik gerust bijdragen. De vraag is alleen hoeveel?
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  6. #31

    Standaard

    Deadline komt dichterbij. Heeft er iemand serieus verstand van het opzetten van een simpel forum, waarin wij crew de structuur van het huidige forum eenvoudig in over kunnen zetten/kunnen plaatsen?

    Zodoende hoeven we het forum - mocht het toch op korte termijn verdwijnen - niet direct af te schrijven en kunnen we met elkaar blijven communiceren.

  7. #32

    Standaard

    Ik stond even met mijn oren te klapperen...DVD.nl misschien op de tocht?? Ik zou dat toch wel erg jammer vinden, ben hier al jaren te vinden en ben hier ook bijna dagelijks te vinden.

    Ik vond de keuze's in de poll moeilijk, ik ben niet tegen een betaald lidmaatschap maar om daar nu gelijk de term absoluut aan vast te knopen....en ligt er ook nog is aan wat de contributie zou worden.

    Ik hoop dat de site niet verdwijnd, er zijn zeker andere site's maar vind de sfeer hier altijd wel prettig, ga het zeker in de gaten houden, en zou het enorm jammer vinden als de site uit de lucht zou worden gehaald.

    Vraag me trouwens af waarom de huidige eigenaar de site wil verkopen, misschien kan dit uitgelegd worden, zodat het voor ons allemaal wat duidelijker word, puur financieel, of geen interesse meer.....
    Grtz Ron

  8. #33

    Standaard

    puur geen interesse, dvd.nl was geen geldschieter maar ook niet duur en de advertising was belachelijk

  9. #34

    Standaard

    Hoe wordt iedereen op de hoogte gehouden mocht DVD.nl opeens verdwijnen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Hoe wordt iedereen op de hoogte gehouden mocht DVD.nl opeens verdwijnen?
    We kunnen via het forum aan alle gebruikers een email sturen als het gaat stoppen. Verder zal er ook naar de nieuwsbriefabonnees een laatste bericht sturen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar die werken toch niet geheel goed. Overigens netjes dat er een mail de deur uitgaat, maar liever ontvang ik die niet, vandaar mijn optie één incl.de absoluut.

    Maar ook vooral voor het forum wat ik als tweede wil aangeven. Wat nu onduidelijk is of iedereen die daar specifiek op gestemd heeft ook bereid is financieel bij te dragen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 31-07-2011 om 05:51
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Zouden diegenen die deze site financieren en beheren hier niet een toelichting kunnen geven, incl. het financiële plaatje om de site draaiende te houden?

    Dvd.nl is mijn film-uitlaatklep én informatiebron betreffende films en blu-ray (beste deals, steelbook, kwaliteit etc.). Ook heb ik hier aardig wat dvd's en blu-rays gekocht/verkocht/geruild.
    Heel jammer als dvd.nl in geheel zou verdwijnen, want zeker het forum vind ik een warme en boeiende plek om dagelijks te komen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar die werken toch niet geheel goed. Overigens netjes dat er een mail de deur uitgaat, maar liever ontvang ik die niet, vandaar mijn optie één incl.de absoluut.

    Maar ook vooral voor het forum wat ik als tweede wil aangeven. Wat nu onduidelijk is of iedereen die daar specifiek op gestemd heeft ook bereid is financieel bij te dragen.
    Wat mij betreft is het ook alleen het forum wat overleeft. De site zelf kijk ik eerlijk gezegd nauwelijks. Donatie wil ik best aan meedoen, contributie oid gaat me te ver.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Persoonlijk zou ik het jammer vinden als het verdwijnt, maar ik voel me niet heel betrokken bij het forum. Ergens een doorstart maken vind ik prima hoor, dan meld ik me daar gewoon weer aan, maar jammer vind ik wel dat ik m'n tradestars kwijtraak... Nou heb ik in de afgelopen tijd wel gemerkt dat 5 sterren (plus safetrader) niet hoeft te staan voor kwaliteit (als ik er aan terugdenk krijg ik weer jeuk) maar zo'n sterrensysteem werkt wel voor het grootste deel.

    Anyway, ik merk het wel Het is een goede site in ieder geval!

  15. #40

    Standaard

    Ik kom hier al sinds 2003. Had eerst een andere account. Als dit allemaal weg zou gaan zou ik dat heel erg vervelend vinden. Zoals Franklin hierboven al schreef, het is voor velen een uitlaatklep en dat is toch best handig. Zonder dit forum had ik tientallen, misschien wel honderden films niet of nooit gezien of zelfs maar van gehoord.

  16. #41

    Standaard

    Zonder dit forum had ik tientallen, misschien wel honderden films niet of nooit gezien of zelfs maar van gehoord.
    Amen, zo heb ik kennis gemaakt met Lynch en wat andere films. Zover is er kwa interesse niet op ander films openbaar. Vooral als je naar dvdforum kijkt of de andere film forums.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #42

    Standaard

    Tjah maar dit lukt je ook wel weer op een ander forum, mocht het zover komen hier. Filmliefhebbers en -kenners die het internet gebruiken om hun kennis te delen en nieuwe kennis te vergaren komen elkaar vanzelf vast wel weer ergens tegen op het www

  18. #43

    Standaard

    Het maakt mij vrij weinig uit of DVD.nl blijft of niet, was altijd alleen op het forum te vinden. Als het stopt ga ik gewoon posten op HTforum, account heb ik er al dik 5 jaar. Kan ik ook eindelijk een Avatar nemen waar ik niet zelf op 'moet' staan + meer vrijheid.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    puur geen interesse, dvd.nl was geen geldschieter maar ook niet duur en de advertising was belachelijk
    Niet allen zijn de advertentiekosten heel hoog, ook werd/word er weing bescheiden daar buiten gecommuniceerd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Het maakt mij vrij weinig uit of DVD.nl blijft of niet, was altijd alleen op het forum te vinden. Als het stopt ga ik gewoon posten op HTforum, account heb ik er al dik 5 jaar. Kan ik ook eindelijk een Avatar nemen waar ik niet zelf op 'moet' staan + meer vrijheid.

    Het HTforum is denk ik niet geschikt voor de meeste bezoekers hier. Te veel extreme meningen en exotische hardware intresses. Aan de anderekant mag je daar volop discuceren over

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Niet allen zijn de advertentiekosten heel hoog, ook werd/word er weing bescheiden daar buiten gecommuniceerd.




    Het HTforum is denk ik niet geschikt voor de meeste bezoekers hier. Te veel extreme meningen en exotische hardware intresses. Aan de anderekant mag je daar volop discuceren over
    Nog niet helemaal wakker?

  21. #46

    Standaard

    Ik zou het ook heel erg jammer vinden als de site zou verdwijnen, en zou er eventueel ook financieel eenmalig wat voor overhebben, maar als het beheer het probleem is, kan ik helaas niet helpen, ik heb nou niet bepaald de technische kennis voor het beheren van bijv. een forum.

  22. #47

    Standaard

    Ik heb al heel wat studievereniging voorzitters en lieden op de hoogte gebracht (met positieve ontvangst). Die hebben contact met haast ieder bedrijf in de gemeente + business clubs, kvk ondernemersstartpunten etc., dus ik heb er alle vertouwen in dat er een koper komt. Enkel is de deadline wel erg kort, maargoed.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nog niet helemaal wakker?
    inderdaad.

    ... downloaden, kopieren en streamen e.d.

  24. #49

    Standaard

    https://www.webreus.nl/


    Hier een domeinnaam kopen met ruimte. En dan gewoon een nieuw forum starten.

    dvdfans is bijv. een domein die nog vrij is.

  25. #50

    Standaard

    hoezo webreus? eenmanszaak met slechte reviews

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •