Bekijk uitslag poll: Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

Stemmers
118. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, ik wil het voortbestaan absoluut financieel steunen

    33 27,97%
  • Ja, ik wil het voortbestaan steunen, maar niet financieel

    51 43,22%
  • Nee, maar ik wil wel dat de site blijft bestaan

    14 11,86%
  • Nee, van mij mag de site absoluut verdwijnen, het interesseert me helemaal niks.

    4 3,39%
  • Voor mij is het Forum de reden van een absolute must voor een absolute doorstart.

    39 33,05%
  • Voor mij is een ander deel van de site de reden van een absolute must voor een doorstart.

    4 3,39%
Meerkeuze poll
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 106 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Een voorbeeld. Mijn forum loopt er ook op. Geen problemen mee gehad hoor. Heb je een link naar die slechte reviews? Ben wel benieuwd...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    https://www.webreus.nl/


    Hier een domeinnaam kopen met ruimte. En dan gewoon een nieuw forum starten.

    dvdfans is bijv. een domein die nog vrij is.
    Vind persoonlijk DVD niet meer van deze tijd als titel, vanwege Blu ray etc erbij.

    Ik vind dan bv dat je beter screen-entertainment.nl als titel kan nemen.

    Dekt gewoon meer de lading en klinkt wat beter.

  3. #53
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dan, bijvoorbeeld dit draadje

    De prijzen vallen daar héél goed mee, en je krijgt waar je voor betaald natuurlijk
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Deadline komt dichterbij. Heeft er iemand serieus verstand van het opzetten van een simpel forum, waarin wij crew de structuur van het huidige forum eenvoudig in over kunnen zetten/kunnen plaatsen?

    Zodoende hoeven we het forum - mocht het toch op korte termijn verdwijnen - niet direct af te schrijven en kunnen we met elkaar blijven communiceren.
    Opzetten van een forum is het probleem niet buiten het feit dat het geen vbulletin zal zijn want de licentie kost gewoon te veel geld. Het hebben van info over hoe groot de database en traffic is daarentegen handiger. Nu moeten mensen gaan raden wat de traffic hiervan is.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Traffic is inderdaad belangrijk want daarvan hangen de abbonementskosten af.
    Evenals ondersteuning van forumsoftware/databases bij een eventuele nieuwe provider.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Traffic is inderdaad belangrijk want daarvan hangen de abbonementskosten af.
    Evenals ondersteuning van forumsoftware/databases bij een eventuele nieuwe provider.
    Dit is allemaal al geregeld bij www.DVDForum.nl

    Waarom zoeken de die hards van dit forum daar geen aansluiting/samenwerking.

    Dat was ook het geval voor deze site (1e+hudige naam) ook voor het een "eigen" forum starte.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dit is allemaal al geregeld bij www.DVDForum.nl

    Waarom zoeken de die hards van dit forum daar geen aansluiting/samenwerking.

    Dat was ook het geval voor deze site (1e+hudige naam) ook voor het een "eigen" forum starte.
    Omdat DVDforum op zijn zachtst gezegd niet het forum is waar ik mee geassocieerd wil worden.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Omdat DVDforum op zijn zachtst gezegd niet het forum is waar ik mee geassocieerd wil worden.
    Geen idee waarom, maar ik begrijp dat er persoonlijke frustraties zijn.

    En als je professioneel ingesteld bent, kan je daar overheen stappen.

    Tijden veranderen zaken namelijk.

  9. #59

    Standaard

    Tijdelijk kun je je voor ieder forum wel aanmelden (als je mee wilt discussiëren over iets nieuws) zolang er 1 maar de contactgegevens heeft van alle dvd.nl leden om ze op de hoogte te stellen. Is dit het geval?

  10. #60

    Standaard

    Ja dit is het geval Tuinman

    @Hombre: lees dit topic. Ook al gaat het hier om een handjevol mensen. Het feit dat het toegelaten wordt zegt mij genoeg over dat forum.

  11. #61

    Standaard

    Los van alle spelfouten hadden ze wel een punt over het platinum gedoe, maar de rest is wel erg kinderachtig en kortzichtig idd.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht

    @Hombre: lees dit topic. Ook al gaat het hier om een handjevol mensen. Het feit dat het toegelaten wordt zegt mij genoeg over dat forum.
    Bon, toch even meegeven dat ik vroeger om mijn inziens gegronde reden ook niet met DVD.nl geassocieerd wou worden. De site had -niet onterecht- geen al te positieve reputatie om verscheidene redenen. Ook nu zijn er nog werkpunten die me wel eens storen, er is daadwerkelijk verbetering. Maar goed. Dat was dus de reden waarom ik na wikken en wegen bij DVDforum blijven rondhangen ben. Op dat forum is er ondanks een totaal gebrek aan problemen tussen leden echter stilletjesaan een leegloop ontstaan, waardoor ik na verloop van (lange) tijd het gevoel kreeg dat ik steeds met dezelfde 5 mensen aan't communiceren was. De site voldeed op technisch vlak niet aan de verwachtingen en bleek op dat gebied stil te staan. Vandaar dat ik hier alsnog verzeild geraakt ben de afgelopen maanden. De eerlijkheid gebied me te zeggen : wegens gebrek aan 'n alternatief.

    De onnozele platte reacties komen van welgeteld ... even kijken ... 3 personen. Je moet daar mee om kunnen gaan. Eigenlijk schemert er ergens best wel een waarheid door de -toegegeven- weinig smaakvol verkondigde meningen. Steek er wat van op, denk ik dan.

    Er zijn talloze leden op DVDforum die heus wel interessante toevoegingen kunnen bieden, op vele gebieden. En 'k vind het ook wel jammer dat de stille vete tussen beide sites deze mensen uit elkaar houden. Ietwat lachwekkend zelfs. Je moet je daar over kunnen zetten. Een samenvoeging zou geen slechte zaak zijn, dat is hoe ik het zie. Puberale leden die werkelijk niets zinnigs toe te voegen hebben zie je overa, ook hier.

  13. #63

    Standaard

    Ik ben net verminderd met mijn bijdragen op dvdforum.nl omdat het een kleuterzandbak aan het worden is waar compleet niet gemodereerd wordt en waar 50 % van de bijdragen uiteindelijk ontaardt in een scheldpartij pro-contra Geert Wilders. Bovendien schijnt daar een anarchistisch sfeertje te hangen dat, wanneer je zegt dat je het toch wel okee vindt dat de excessen weg worden gemodereerd (zoals de karrevrachten aan spam) d'r enkele vaste klanten zijn die menen dat zij zelf bepalen wat mag en niet mag op een forum alhoewel ze er geen eigenaar van zijn en die je beginnen uitschelden voor nazi. In het tradersforum nemen die paar die-hards dan stelling vóór een van hun vriendjes die duidelijk iemand een klant een poot heeft uitgedraaid. Ik kom ook niet graag meer op een forum waarin het voornaamste onderwerp is dat dvd en blu-ray dood en begraven zijn en dat downloaden de toekomst is. Fijn, richt dan een downloadforum op, maar als ik op een dvd-forum terecht kom wil ik daar (uiteraard) over dvd's kunnen praten, en ik vond de no downloads-policy van dvd.nl best wel fijn zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Weinig van van die scheld-toestanden gemerkt op DVDforum, eerlijk gezegd. Misschien komt dat ook wel omdat ik zulke "Geer Wilders"-toestanden geen aandacht schenk en voornamelijk actief was in het onderdeel "Film", wat voor mij persoonlijk nog steeds de hoofdzaak is om op een forum te vertoeven. Hoewel ik op 't gebied van dat laatste wat op mijn honger blijf zitten, zijn de DVD-BR-onderdelen een énorme stap vooruit tegenover DVDforum, wat inderdaad op technisch vlak zo dood als een pier is.

  15. #65

    Standaard

    Geen slecht woord over Wilders, ho ho

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Geen slecht woord over Wilders, ho ho
    Vrijheid van meningsuiting !
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #67

    Standaard

    Buiten het handelsgedeelte is het aantal post dat dagelijks in dat forum wordt geplaats op één hand te tellen,en de kleine kern die nog over blijft houden elkaar angstvallig de hand boven het hoofd.
    Zo is er nu één persoon alle Belgen aan het verjagen, en dan noemen ze dvd.nl een NSB forum.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #68

    Standaard

    @Werner: Ik begrijp je volkomen. Maar waarom bestaat er dan op DVDinfo nog een knop die linkt naar dvdforum.nl?

  19. #69

    Standaard

    ik mis in de bovenstaande pol een optie om je vrijwillige medewerking aan te bieden.
    (is misschien nu te laat, sorry)

    Meteen even er bij zeggen dat ik er zelf niet voor zou kiezen, maar ik lees zoveel mensen over hun warme hart voor dvd.nl en over
    wat het niveau de laatste tijd is van de inhoudelijke kant, dat ze misschien zichzelf en hun vrije tijd maar eens moesten kunnen aanbieden.

    Met vlagen steek ik best tijd in wat inhoudelijke info over hd en 3d zenders, maar mijn werk geeft erg onregelmatig helemaal geen
    of juist weer erg veel tijd hiervoor en daarom houd ik het zelf graag bij het aanvullen van dat topic.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    @Werner: Ik begrijp je volkomen. Maar waarom bestaat er dan op DVDinfo nog een knop die linkt naar dvdforum.nl?
    Zeer goede vraag... zal het er eens met de programmeur van de site over hebben. Vroeger hadden we een soort van associatie waarbij we telkens reclame maakten over nieuwe besprekingen etc. maar dat ligt ook op apegapen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    Opzetten van een forum is het probleem niet buiten het feit dat het geen vbulletin zal zijn want de licentie kost gewoon te veel geld. Het hebben van info over hoe groot de database en traffic is daarentegen handiger. Nu moeten mensen gaan raden wat de traffic hiervan is.
    Ik heb nog een ongebruikte vbulletin licentie (en hostingruimte). Als mensen serieus iets nieuws willen opzetten (als dvd.nl gaat sluiten) wil ik best kijken naar mogelijkheden deze daarvoor te gebruiken. Ben de laatste tijd ook veel minder actief (lees nog wel topics, maar post eigenlijk niks meer) op dvd.nl maar het is zonde om deze community te stoppen!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Er zijn talloze leden op DVDforum die heus wel interessante toevoegingen kunnen bieden, op vele gebieden. En 'k vind het ook wel jammer dat de stille vete tussen beide sites deze mensen uit elkaar houden. Ietwat lachwekkend zelfs. Je moet je daar over kunnen zetten. Een samenvoeging zou geen slechte zaak zijn, dat is hoe ik het zie. Puberale leden die werkelijk niets zinnigs toe te voegen hebben zie je overa, ook hier.
    Na zo'n topic gelezen te hebben begrijp ik Jordy volkomen. Een samenvoeging is door dat topic juist helemaal niet aan de orde.

    Je kunt er zelf ook wat van trouwens...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Na zo'n topic gelezen te hebben begrijp ik Jordy volkomen. Een samenvoeging is door dat topic juist helemaal niet aan de orde.

    Je kunt er zelf ook wat van trouwens...
    Kijk, je zou zelf het goede voorbeeld kunnen geven en die laatste opmerking weglaten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Of jij door deze reactie achterwege te laten en het aan diegene over te laten aan wie de reactie bedoelt is...

    Gaan we op deze toer?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kijk, je zou zelf het goede voorbeeld kunnen geven en die laatste opmerking weglaten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Of jij door deze reactie achterwege te laten en het aan diegene over te laten aan wie de reactie bedoelt is...

    Gaan we op deze toer?
    Jongens, laten we het nou gezellig houden en geen stampei gaan maken

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •