Bekijk uitslag poll: Steun jij het voortbestaan van DVD.NL?

Stemmers
118. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja, ik wil het voortbestaan absoluut financieel steunen

    33 27,97%
  • Ja, ik wil het voortbestaan steunen, maar niet financieel

    51 43,22%
  • Nee, maar ik wil wel dat de site blijft bestaan

    14 11,86%
  • Nee, van mij mag de site absoluut verdwijnen, het interesseert me helemaal niks.

    4 3,39%
  • Voor mij is het Forum de reden van een absolute must voor een absolute doorstart.

    39 33,05%
  • Voor mij is een ander deel van de site de reden van een absolute must voor een doorstart.

    4 3,39%
Meerkeuze poll
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 106 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Je kunt er zelf ook wat van trouwens...
    Ik heb in alle eerlijkheid geen idee waar dit in godsnaam over gaat. Mocht gerust achterwege blijven, toch? Ik wens niet betrokken te worden in zo'n off-topic gedoe.
    Laatst aangepast door Esteban : 02-08-2011 om 21:20

  2. #77

    Standaard

    Laten we ontopic blijven (dit persoonlijke aanvallen doen jullie maar via PM)!

    Iemand die nog concrete ideeën heeft die ons verder kan helpen?

  3. #78

    Standaard

    Misschien is het makkelijker als jullie als 'crew' laten weten wat jullie van plan zijn. Dan kunnen de leden daar op inspelen.
    Kom met een pva en maak een probleemstelling met het hele team. sowieso een 'fatsoenlijke' enquête houden waar je iets aan hebt.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Kom met een pva en maak een probleemstelling met het hele team. sowieso een 'fatsoenlijke' enquête houden waar je iets aan hebt.
    Dat heeft allemaal weinig zin zolang als het acute continuïteitsprobleem nog dreigt.

    Overigens hebben we onlangs nog een uitgebreide enquete gehouden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Misschien is het makkelijker als jullie als 'crew' laten weten wat jullie van plan zijn. Dan kunnen de leden daar op inspelen.
    Kom met een pva en maak een probleemstelling met het hele team. sowieso een 'fatsoenlijke' enquête houden waar je iets aan hebt.
    Ik heb voor mezelf geïnventariseerd wat de mogelijkheden voor de toekomst zouden zijn.

    Vooralsnog ga ik ervan uit dat de huidige eigenaar de site niet zomaar op zwart gooit, hij zal zelf ook wel begrijpen dat er verschillende zaken lopende zijn en de kans horen te krijgen netjes afgehandeld te worden.

    Mocht de site dan alsnog op zwart gaan (wat ik niet geloof, dan wordt hij tenslotte alleen maar minder waard) dan heb ik een noodoplossing. Deze zal ik dan tijdig aan iedereen voorleggen.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat heeft allemaal weinig zin zolang als het acute continuïteitsprobleem nog dreigt.

    Overigens hebben we onlangs nog een uitgebreide enquete gehouden.
    Dit gaat ook niet over de verkoop maar over de verbeteren van dvd.nl.

    En die uitgebreide enquete was iig geen succes, daar is deze mooie layout uit voort gekomen neem ik aan?

  7. #82

    Standaard

    Voor ons was die enquete wel degelijk een succes, die heeft voor ons zeer waardevolle informatie opgeleverd.
    De nieuwe layout was geen direct voortvloeisel uit die enquete. Die ging veel meer over de inhoud.
    Veel punten zijn daarvan nog steeds actueel en worden zeker meegenomen bij nieuwe ontwikkelingen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeer goede vraag... zal het er eens met de programmeur van de site over hebben. Vroeger hadden we een soort van associatie waarbij we telkens reclame maakten over nieuwe besprekingen etc. maar dat ligt ook op apegapen.
    Dit heeft DVD-Home ook al lang geleden gedaan.

    Alleen DVD Specials doet af en toe nog iets.

    Overigeens heb ik begrepen dat het DVDforum.nl ook ter overname is...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Buiten het handelsgedeelte is het aantal post dat dagelijks in dat forum wordt geplaats op één hand te tellen,en de kleine kern die nog over blijft houden elkaar angstvallig de hand boven het hoofd.
    Zo is er nu één persoon alle Belgen aan het verjagen, en dan noemen ze dvd.nl een NSB forum.
    Als je nu werkelijk ook maar 1 seconde denkt dat ik 100 % serieus ben daar in dat topic dan heb je nog nooit van Sarcasme gehoord.

    :veryfunny:

    Het hele dvd en blu ray gebeuren is nu eenmaal zogoed als over en uit, helaas.

  10. #85

    Standaard

    Beste mensen,

    laten we het hier on-topic houden. Het gaat hier niet om wie wat voor reacties op wat voor manier op welk forum dan ook geeft. Het vriendelijke verzoek om het vriendelijk te houden.

    Gr. Michael
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zie dat de poll nog steeds stemmen krijgt. Dat is iig positief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik zie dat de poll nog steeds stemmen krijgt. Dat is iig positief.
    Dat is het zeker, is er toch een draagvlak.

    Alleen blijft die ene stem het meeste me opvallen.

    Maar gelukkig is het positieve dat de mensen de site eigenlijk niet kunnen of willen missen.

    Hopelijk opent dat de ogen van de mensen.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 03-08-2011 om 15:35

  13. #88

    Standaard

    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nagenoeg ook dagelijks kijk.

    Het forum zal ik, mocht het opgeheven gaan worden, ook echt gaan missen.
    Dus ik moet mijn stem alweer aanpassen, dat ik mits de bijdrage acceptabel is, toch wel wil bijdragen aan evt kosten om het forum te behouden.
    Ik ben er al zoveel geholpen door iedereen hier en goede informatie gevonden in eigenlijk wel alles wat je kan bedenken.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #89

    Standaard

    Het zou inderdaad zéér jammer zijn indien deze site zou ophouden te bestaan. Maar laat ons hopen dat het zover niet komt. Ik duim alvast mee voor een goede afloop!

  15. #90

    Standaard

    Het missen van dvd.nl zou ondragelijk zijn, nou ja beetje overdreven mischien maar ik zou het wel jammer vinden. Ik kijk meerdere malen per dag op dvd.nl en ben best bereid om een kleine financiele bijdrage te leveren aka in vorm van een jaarlijkse lidmaatschap echter moet dat bedrag wel betaalbaar blijven voor iedereen...maar denk zelf dat dan de meeste leden gaan afhaken..

  16. #91

    Standaard

    Morgen is het zover..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #92

    Standaard

    Vandaag dus de laatste dag? En er is nog niets bekend over een doorstart of een nieuw te starten forum?

    Ik ben eigenlijk wel te porren voor evt lidmaatschap, maar heb geen idee wat redelijk is. 1, 2 of 3 euro per maand. Geen enkel idee wat hosting kost voor dit soort omvangrijke sites.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Vandaag dus de laatste dag?
    Vandaag is de laatste dag waarop geïnteresseerden een bod op DVD.nl kunnen uitbrengen, niet dat het de laatste dag in het bestaan van DVD.nl is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #94

    Standaard

    Ah, gelukkig. Ik schrok al. Zou ook wel erg abrubt zijn.
    Komen jullie dan morgen ook met een tussenstand, of info of er uberhaubt mogelijkheden zijn of juist niet?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  20. #95

    Standaard

    Als ik wat te horen krijg, zal ik het zeker melden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als ik wat te horen krijg, zal ik het zeker melden.
    Hoi Ludo,

    Ik weet niet of dat de afspraak zo is die jullie hebben gemaakt?
    Maar ik zou geen afwachtende houding aannemen.
    Ik zou bijvoorbeeld morgen contact opnemen met de eigenaar om te vragen of er iets concreets is uitgekomen.

  22. #97

    Standaard

    het is sowieso apart om erover na te denken

    stel er is een koper, wat is hij van plan met de site?

  23. #98

    Standaard

    Hopelijk na de pol stemming nog verder te gaan met DVD.nl, met wat nieuwe aanpassingen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #99

    Standaard

    Is er al wat bekend?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #100

    Standaard

    Nee, op z'n vroegst maandag pas, heb ik begrepen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •