Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 536 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Is al bekend wanneer seizoen 7 in nederland uitkomt.
    Blu-ray = Future

  2. #452

    Standaard

    Nee, en in het buitenland ook nog niet.

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Is al bekend wanneer seizoen 7 in nederland uitkomt.
    Je gaat me toch niet vertellen dat je alle zes verschenen seizoenen al hebt bekeken?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #454

    Standaard

    Volgens de release lijst op dit forum 15 december. Klinkt wel plausibel en natuurlijk hebben we de eerste 6 al gezien. Zo komen maar iedere 6 maanden en ik jaag ze meestal wel in een weekje er doorheen.

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Volgens de release lijst op dit forum 15 december. Klinkt wel plausibel en natuurlijk hebben we de eerste 6 al gezien. Zo komen maar iedere 6 maanden en ik jaag ze meestal wel in een weekje er doorheen.
    Ik ben daar echt wel weken mee bezig. Heb nog zoveel andere films en series te bekijken. Drie afleveringen per week is wel de max.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #456

    Standaard

    En seizoen 7 is te bestellen bij amazon.uk voor de mooie prijs van 81,38 pond!
    Wat een koopje, snel bestellen anders ben je te laat !

    Datum is trouwens inderdaad 15 december.

  7. #457

    Standaard

    Ik wacht gewoon op het blu-ray festival van bol.com en koop hem dan wel voor € 39,99,, volgend voorjaar of zomer.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #458

    Standaard

    Heb um bij BOL besteld, is 59,99. Natuurlijk hoop ik dat die nog wat goedkoper wordt tegen December.
    I Love My Sci-Fi

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Heb um bij BOL besteld, is 59,99. Natuurlijk hoop ik dat die nog wat goedkoper wordt tegen December.
    Ik ook, het is dus even afwachten of de prijs daalt maar ook 59,99 heb ik er wel voor over, dat is omgerekend 2,30 euro per aflevering. Ik kan me nog herinneren dat je vroeger per VHS band met slechts 2 afleveringen 30 gulden nog voor moest betalen en dat was toch hele andere kwaliteit.

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Ik ook, het is dus even afwachten of de prijs daalt maar ook 59,99 heb ik er wel voor over, dat is omgerekend 2,30 euro per aflevering. Ik kan me nog herinneren dat je vroeger per VHS band met slechts 2 afleveringen 30 gulden nog voor moest betalen en dat was toch hele andere kwaliteit.
    Helemaal waar! Heeft me vroeger veel meer geld gekost dan nu!
    I Love My Sci-Fi

  11. #461

    Standaard

    Ik wacht tot bluray festival in voorjaar 2015, dan zal hij wel voor €39,95 de te koop zijn, als in voorgaande jaren en dit jaar de vorige seizoenen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik wacht tot bluray festival in voorjaar 2015, dan zal hij wel voor €39,95 de te koop zijn, als in voorgaande jaren en dit jaar de vorige seizoenen.
    Groot gelijk, als je zolong kunt wachten. Als het Star Trek gaat is mijn geduld niet zo goed.
    I Love My Sci-Fi

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Heb um bij BOL besteld, is 59,99. Natuurlijk hoop ik dat die nog wat goedkoper wordt tegen December.
    Nu is hij €69,99 geworden....ik wacht even of hij nog daalt. Ik moet in ieder geval het laatste seizoen ook met slipcover hebben, dus het wordt de Nederlandse of Engelse uitgave.

  14. #464

    Standaard

    Is er interesse in een powerbuy voor seizoen 7 uit Zweden? De hoes is Engels, de ondertiteling dezelfde als in de gehele wereld (de hele reeks heeft wereldwijd dezelfde master).

    De prijs zou hoogstens 29,95 euro bedragen.

  15. #465

    Standaard

    Ja
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Is er interesse in een powerbuy voor seizoen 7 uit Zweden? De hoes is Engels, de ondertiteling dezelfde als in de gehele wereld (de hele reeks heeft wereldwijd dezelfde master).

    De prijs zou hoogstens 29,95 euro bedragen.
    Zit er dan ook een slipcover (in het Engels) bij kristofke?

  17. #467

    Standaard

    Wel van wat ik kan zien van de art-Work zijn de eerste uitgave van alle seizoenen met slipcover geweest. Op vlak van taal zou deze gewoon dezelfde moeten zijn als de binnencover. Enkel seizoen 2 heeft tot nu toe een meertalige korte inhoud gekregen op de backcover.

  18. #468

    Standaard

    @kristofke,

    Ik heb ook interesse.

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Wel van wat ik kan zien van de art-Work zijn de eerste uitgave van alle seizoenen met slipcover geweest. Op vlak van taal zou deze gewoon dezelfde moeten zijn als de binnencover. Enkel seizoen 2 heeft tot nu toe een meertalige korte inhoud gekregen op de backcover.
    Dank je kristofke. Als je inderdaad zekerheid kan geven dat de hoes Engelstalig is én een slipcover heeft, dan heb ik zeker belangstelling!

  20. #470

    Standaard

    Complete collectie is nu ook beschikbaar op 15 december, zie hier

    Prijs valt me eerlijk gezegd wel mee.

  21. #471

    Standaard

    Bij WowHD is de complete collection een stukje goedkoper nog
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dank je kristofke. Als je inderdaad zekerheid kan geven dat de hoes Engelstalig is én een slipcover heeft, dan heb ik zeker belangstelling!
    Dat zal net zoals met de Sopranos box een gevalletje zijn van pas 100 % zekerheid als hij toekomt.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat zal net zoals met de Sopranos box een gevalletje zijn van pas 100 % zekerheid als hij toekomt.
    Ok kristofke, duidelijk! Ik denk er nog even over na, maar waarschijnlijk pas ik dan. Ik betaal graag wat meer voor zekerheid als het op Star Trek aankomt .

  24. #474

    Standaard

    Is al bekend welke volgende star trek serie op blu-ray komt?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is al bekend welke volgende star trek serie op blu-ray komt?
    Nee, niets definitief en ook niet of er überhaupt nog een serie op blu-ray uitkomt. Ik hoop op DS9, maar ja....

Pagina 19 van 22 EersteEerste ... 91516171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •