Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 536 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Mijn vriendin heeft de twijfel weggenomen en gewoon de eerste drie seizoenen voor me gekocht! Komen morgen binnen dus ga er meteen mee beginnen. Kunnen eindelijk die lelijke, dikke grijze dozen de deur uit.

  2. #377
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan iemand me vertellen hoe je kan zien of van Seizoen 1 de disks de correcte audio hebben. Kan eventueel seizoen 1 overnemen van iemand maar geen idee hoe ik kan nagaan of dit de correcte versie is of niet.

    ...

    Ondertussen gevonden

    Nog even het draadje afgezocht en gevonden met dank aan Digi-gek, dit bericht dus

    Op de rug van de hoes van de nieuwe set staat een rode "delta" (oftewel het Starfleetlogo). Je vindt deze net onder het logo van CBS. Daarnaast staat nu ook op de discs het starfleetlogo.
    Laatst aangepast door StefaanD : 04-06-2013 om 17:33 Reden: gevonden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #378

    Standaard

    Bij "Star Trek: The Next Generation - Season 3" heb ik bij mij hetvolgende probleem:
    Op disc 5, de eerste aflevering (Tin Man), 'bevriest' het beeld totaal vanaf 00:11:58 tot 00:12:30 terwijl in de display de tijdsaanduiding gewoon doorloopt.
    Daarna springt het beeld weer normaal en loopt de bluray ook weer probleemloos verder.
    Ben ik die dit heeft of zijn er meer die dit hebben? Ik heb WowHD al gemaild erover met het verzoek tot omruilen
    (P.S. ik heb Sony BDP-S360 met de laatste nieuwe firmware)

  4. #379

    Standaard

    Nl-versie, geen problemen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #380

    Standaard

    Ik vind het toch wel erg opvallend dat de Sony Blu-rayspelers uit de 300-serie zoveel afspeelproblemen kennen. De 350 was daar berucht om en nu heeft de 360 daar ook weer last van. Merkwaardig. Als er één fabrikant is die de Blu-ray standaards zou moeten kennen is dat Sony wel. Maar misschien heb je een defecte schijf of een stofje op de bewuste plek.

  6. #381

    Standaard

    Ik heb al een aantal jaar de 350 en ik heb werkelijk nog met geen enkele schijf problemen gehad.
    En ik heb toch ongeveer 300 Blu-rays.

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik vind het toch wel erg opvallend dat de Sony Blu-rayspelers uit de 300-serie zoveel afspeelproblemen kennen. De 350 was daar berucht om en nu heeft de 360 daar ook weer last van. Merkwaardig. Als er één fabrikant is die de Blu-ray standaards zou moeten kennen is dat Sony wel. Maar misschien heb je een defecte schijf of een stofje op de bewuste plek.
    Het is voor mij pas de eerste keer dat ik problemen met een schijfje heb, inmiddels heb ik ruim 700 blurays.
    Er is uiterlijk ook niets aan het schijfje te zien, zal wel gewoon pech hebben met dit schijfje.
    WowHD heeft inmiddels wel reeds aangeboden hem te willen omruilen.

  8. #383

    Standaard

    Kun je het schijfje niet bij iemand anders proberen af te spelen, en zien wat er gebeurd?
    Dan weet je of het aan het schijfje ligt, of aan de speler...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #384

    Standaard

    Zijn de TNG discs wereldwijd hetzelfde? De franse versie van S1 is nu goedkoop, maar amazon geeft alleen Frans als ondertiteling aan; nu weet ik dat dat vaak niet klopt maar ik wil het wel zeker weten.

  10. #385

    Standaard

    Goedkoop? EUR 61,90 is aardig duur.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #386

    Standaard

    €26,61 via amazon.es (die ook Franse en Italiaanse edities verkoopt), seizoen 2 zelfs €24,95
    Maar goed, dit hoort in pricewatch natuurlijk. De vraag was of alle ondertitels erop staan.

  12. #387

    Standaard

    Franse versie heeft nl-ot, check op dvdprofiler gedaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Franse versie heeft nl-ot, check op dvdprofiler gedaan.
    Dank!

  14. #389

    Standaard

    Vraag me soms af of bol.com hun seizoenen wel wil verkopen! Net als seizoen 3 staat ook seizoen 4 er weer "anders" tussen als de andere seizoenen. Wanneer je Star Trek The Next Generation invult zoals door de zoekmachine van bol ook wordt voorgesteld, vind je seizoen 4 dus niet. Ik begrijp die mensen daar echt niet! Zo, moest ik even kwijt!
    Voor diegene die nog zoekende zijn :http://www.bol.com/nl/p/star-trek-ne...0000012028006/
    Dit is de titel bij bol: Star Trek-Next Gen..4

    I Love My Sci-Fi

  15. #390

    Standaard

    Vermoed dat hier gewoon een digitaal bestand van de uitgever ingevoerd is in de database. Maar ik zoek gewoon op star trek 4 en heb dan ook de titel zo te pakken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Vraag me soms af of bol.com hun seizoenen wel wil verkopen! Net als seizoen 3 staat ook seizoen 4 er weer "anders" tussen als de andere seizoenen. Wanneer je Star Trek The Next Generation invult zoals door de zoekmachine van bol ook wordt voorgesteld, vind je seizoen 4 dus niet. Ik begrijp die mensen daar echt niet! Zo, moest ik even kwijt!
    Voor diegene die nog zoekende zijn :http://www.bol.com/nl/p/star-trek-ne...0000012028006/
    Dit is de titel bij bol: Star Trek-Next Gen..4
    Voor die prijs wil ik hem niet eens.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #392

    Standaard

    Maar waarom zou je bij Bol bestellen voor bijna 67 euro incl. verzenden als je bij Amazon UK 15 euro goedkoper uit bent? En die set is tevens voorzien van NL subs (dezelfde discs).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #393

    Standaard

    Is nog veel geld, ik wacht totdat er weer ergens een actie is.
    Een maand geleden had Bol een actie

  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Voor die prijs wil ik hem niet eens.
    Heb um zelf ook al maanden geleden gepre-ordered in de UK bij amazon, 41,93 pond. Maar er zijn altijd mensen die niet in het buitenland willen kopen, vandaar dat ik de link van bol erbij had gezet.
    I Love My Sci-Fi

  21. #396

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Is nog veel geld, ik wacht totdat er weer ergens een actie is.
    Een maand geleden had Bol een actie
    Ik wacht ook op een actie, wan de huidig Bol-prijs is belachelijk hoog

  23. #398

  24. #399

    Standaard

    Vandaag seizoen 4 binnen gekregen en heb BOBW2 en Family gekeken. Zelfs na 4 seizoenen weet de remastering mij te verbazen. De wijngaard van Robert Picard ziet er fantastisch uit. Ik ben erg benieuwd hoe de rest van het seizoen er uit zal zien. De special effects van seizoen 4 zijn net als seizoen 2 door een ander bedrijf geremasterd dan seizoen 1 en 3, namelijk Modern Video.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #400
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Heeft de UK versie een slipcase ? Dit is niet te zien op Amazon UK

Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •