Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 536 van 536 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Duitsland heeft nu ook een standard Complete Series Box uit (zoals de AU set): http://www.amazon.de/Star-Trek-The-N.../dp/B00SM9ZI3A

    Waarom ze deze hier niet uitbrengen is mij een raadsel.

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Duitsland heeft nu ook een standard Complete Series Box uit (zoals de AU set): http://www.amazon.de/Star-Trek-The-N.../dp/B00SM9ZI3A

    Waarom ze deze hier niet uitbrengen is mij een raadsel.
    Het jaar is nog niet voorbij en Sinterklaas is nog ver weg....
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #528

    Standaard

    Ik zie liever DS9 nu verschijnen

  4. #529

    Standaard

    Voor degene die ze nog niet heeft: seizoen 1 t/m 6 zijn nu voor de belachelijk lage prijs van €19,99 te koop bij bol.

  5. #530

    Standaard

    Ik heb een Powerbuy opgezet voor deze titel aan 99,95 euro

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor degene die ze nog niet heeft: seizoen 1 t/m 6 zijn nu voor de belachelijk lage prijs van €19,99 te koop bij bol.
    Kun je een link geven? Want ik zie alleen maar prijzen van € 31,99 per seizoen en hoger: zie hier.

    [EDIT] Zie nu pas dat je bericht al enkele maanden oud is, sorry.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #532

    Standaard

    Ik zou The complete series van Next Generation willen aankopen via Amazon.de voor €67,99.
    Volgens Amazon.de, DVD compare en bluray.com heeft deze box NL subs. Alvorens tot een aankoop over te gaan zou ik toch graag 100% zekerheid willen. Vandaar mijn vraag of iemand toevallig de Duitse release in bezit heeft.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zou The complete series van Next Generation willen aankopen via Amazon.de voor €67,99.
    Volgens Amazon.de, DVD compare en bluray.com heeft deze box NL subs. Alvorens tot een aankoop over te gaan zou ik toch graag 100% zekerheid willen. Vandaar mijn vraag of iemand toevallig de Duitse release in bezit heeft.
    Net even gecheckt op dvd profiler, mijn individuele boxen hebben ook o.a. Duitse taal en Nederlandse ot. Overigens je kunt dezelfde box voor 1,5 euro meer kopen via amazon.nl, met eenvoudige terugzending zo nodig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #534

    Standaard

    Het retouren via Amazon Duitsland is hetzelfde als via Amazon Nederland, je krijgt gewoon een gratis retourlabel.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Net even gecheckt op dvd profiler, mijn individuele boxen hebben ook o.a. Duitse taal en Nederlandse ot. Overigens je kunt dezelfde box voor 1,5 euro meer kopen via amazon.nl, met eenvoudige terugzending zo nodig.
    Bedankt voor de info Pieter. De reden waarom ik via Duitsland wil bestellen is omdat ik daar nog €50 op mijn account heb staan van een cadeaubon.

  11. #536

    Standaard

    Ik kon niet echt een geschikt topic vinden, deze kwam het meest dichtbij...

    Erg grappig dat er nog steeds dingen worden ontdekt in de serie, zie hier voor een grappig feitje.

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •