Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 536 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    The pre-order van TNG seizoen 7 is nu 37 pond exclusief verzendkosten bij amazon.co.uk.

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    The pre-order van TNG seizoen 7 is nu 37 pond exclusief verzendkosten bij amazon.co.uk.
    Dank je, is besteld!

  3. #478
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Vreemd dat de pre-orders niet aangepast zijn ... Toch maar geannuleerd en opnieuw besteld ...

  4. #479

    Standaard

    Amazon past nooit pre orders aan, ze rekenen bij verzending automatisch de laagste prijs sinds je bestelling en stellen je daar van op de hoogte de moment dat je bestelling verzonden wordt hoeveel je bespaard hebt.

    Opnieuw bestellen is dus zinloos.

  5. #480
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ook als de prijs even laag is, als deze, zeg maar, naar 2 weken weer op de normale prijs staat ?

  6. #481

    Standaard

    De prijs van seizoen 7 is weer op het 'normale' niveau bij amazon.uk.....dus ik hoop dat je op tijd besteld hebt, als je 'm wilde.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is al bekend welke volgende star trek serie op blu-ray komt?
    Hier een artikel over eventueel volgende releases: http://www.thedigitalbits.com/column...ts/091014_1215

  8. #483

    Standaard

    Als ik het zo lees als ze al wat gaan doen dan zal Voyager als laatste aan de beurt zijn. Ik zie het graag allemaal op Blu-ray verschijnen begrijp mij niet verkeert maar ik had leuk gevonden als Voyager de volgende zou zijn geweest.

  9. #484
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De prijs van seizoen 7 is weer op het 'normale' niveau bij amazon.uk.....dus ik hoop dat je op tijd besteld hebt, als je 'm wilde.

    Idd op tijd gedaan, ik heb hiermee ruim 15 ukp bespaard door te annuleren en opnieuw te bestellen ...

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Idd op tijd gedaan, ik heb hiermee ruim 15 ukp bespaard door te annuleren en opnieuw te bestellen ...

    Nogmaals: iedereen die al besteld had krijgt automatisch op de dag van de verzending de goedkoopste prijs die ooit op de site heeft gestaan. Als deze vanavond 2 uren lang 20 pond kost, en jij hebt dat niet gezien, dan nog krijg jij je bestelling aan 20 pond.

    Ik kan begrijpen dat voor Benelux klanten die bestellen bij bv Bol.com of cosmox dat principe niet gewoon zijn, maar Amazon biedt op al zijn sites op alle pre-orders de laagste prijs garantie tot op de dag van release. Dus als zelfs op de dag van release de prijs daalt krijg je nog deze nieuwere prijs al is de bestelling al lang verzonden.

    Gelieve dus niet weer uw bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen bij elke prijsdaling, dat is totaal onnodig. Het kan u bovendien duurder uitkomen, want als enkele weken geleden de prijs nog lager was dan toen u opnieuw besteld hebt bent u die prijs kwijt.

  11. #486
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Nogmaals: iedereen die al besteld had krijgt automatisch op de dag van de verzending de goedkoopste prijs die ooit op de site heeft gestaan. Als deze vanavond 2 uren lang 20 pond kost, en jij hebt dat niet gezien, dan nog krijg jij je bestelling aan 20 pond.

    Ik kan begrijpen dat voor Benelux klanten die bestellen bij bv Bol.com of cosmox dat principe niet gewoon zijn, maar Amazon biedt op al zijn sites op alle pre-orders de laagste prijs garantie tot op de dag van release. Dus als zelfs op de dag van release de prijs daalt krijg je nog deze nieuwere prijs al is de bestelling al lang verzonden.

    Gelieve dus niet weer uw bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen bij elke prijsdaling, dat is totaal onnodig. Het kan u bovendien duurder uitkomen, want als enkele weken geleden de prijs nog lager was dan toen u opnieuw besteld hebt bent u die prijs kwijt.
    Oke, ik ben overtuigd, ik zal de bestelling de volgende keer laten staan (jammer dat Amazon de laagste prijs niet gelijk bijhoud in je pre-order overzicht, werd het een stuk makkelijker van)

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Oke, ik ben overtuigd, ik zal de bestelling de volgende keer laten staan (jammer dat Amazon de laagste prijs niet gelijk bijhoud in je pre-order overzicht, werd het een stuk makkelijker van)
    Meestal gebeurt dat ook wel, maar dat duurt een paar dagen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Hier een artikel over eventueel volgende releases: http://www.thedigitalbits.com/column...ts/091014_1215
    Dank je voor de link! Nu maar hopen.
    I Love My Sci-Fi

  14. #489

    Standaard

    seizoen 7 staat bij Amazon Italie voor 14 januari 2015 aangekondigd voor e. 39,50

  15. #490

    Standaard

    Seizoen 7 is op dit moment bij Bol.com te koop voor slechts 34,99. Laagste prijs tot nu toe. Doe er je voordeel mee!

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Seizoen 7 is op dit moment bij Bol.com te koop voor slechts 34,99. Laagste prijs tot nu toe. Doe er je voordeel mee!
    De prijs is € 35,99 en hier is de link

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #492

    Standaard

    Wow bedankt! Meteen besteld. Dat is nog goedkoper als wanneer de voorgaande seizoenen in de actie zaten.

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wow bedankt! Meteen besteld. Dat is nog goedkoper als wanneer de voorgaande seizoenen in de actie zaten.
    Ik denk echter dat we binnenkort een box met alle zeven seizoenen kunnen verwachten voor een prijs die véél lager is dan alle losse seizoenen bij elkaar...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #494

    Standaard

    Ik heb er al zes staan dus heb ik weinig aan helaas.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De prijs is € 35,99 en hier is de link

    De prijs verandert met het uur, vanochtend was de prijs nog 34,99, zie screenshot.

    Foto 01-12-14 21 25 56.jpg

  21. #496

    Standaard

    Dank voor de tips; meteen besteld.
    Hopelijk niet weer dat gezeur als vorig jaar, dat helaas niet geleverd kan worden etc etc.

  22. #497

    Standaard

    Niet te geloven! Toen ik dit hier las ging ik ff bij BOL kijken, omdat ik um heb gepre-ordered al een poos geleden. Tot mijn verbazing staat die nu op 17,99 euro!

    tng.jpg
    I Love My Sci-Fi

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Niet te geloven! Toen ik dit hier las ging ik ff bij BOL kijken, omdat ik um heb gepre-ordered al een poos geleden. Tot mijn verbazing staat die nu op 17,99 euro!

    tng.jpg
    Same here, nu nog hopen dat Bol.com daadwerkelijk voor deze prijs straks ook levert.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Same here, nu nog hopen dat Bol.com daadwerkelijk voor deze prijs straks ook levert.
    Ik vind het dit keer niet zo erg dat ik ook verzendkosten moet betalen! Maar idd, nu maar hopen dat BOL niet weer zo gek gaat doen als vorig jaar.
    I Love My Sci-Fi

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Niet te geloven! Toen ik dit hier las ging ik ff bij BOL kijken, omdat ik um heb gepre-ordered al een poos geleden. Tot mijn verbazing staat die nu op 17,99 euro!

    tng.jpg
    Een serie op BR voor € 17. Ik denk dat je zelf kan bedenken dat dat een onwaarschijnlijke prijs is.

    Edit: Het staat nu weer op € 35.

Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •