Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 536 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Heeft de UK versie een slipcase ? Dit is niet te zien op Amazon UK
    Ja.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #402
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Oh mooi! Heb m op de gok besteld (en is inmiddels verstuurd)

  3. #403

    Standaard

    Waar is season 4 het goedkoopst te bestellen?

  4. #404

    Standaard

    Ik heb net de aflevering Reunion gekeken, seizoen 4 disc 2. Ik merkte dat het beeld af en toe hapert, het loopt niet lekker soepel.
    Iemand anders hier hetzelfde ervaren? Ik ga meteen kijken of er een firmware update is voor mijn inmiddels verouderde speler.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #405

    Standaard

    Geen problemen gehad met Reunion.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #406

    Standaard

    Engelse of NL versie?

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Bij "Star Trek: The Next Generation - Season 3" heb ik bij mij hetvolgende probleem:
    Op disc 5, de eerste aflevering (Tin Man), 'bevriest' het beeld totaal vanaf 00:11:58 tot 00:12:30 terwijl in de display de tijdsaanduiding gewoon doorloopt.
    Daarna springt het beeld weer normaal en loopt de bluray ook weer probleemloos verder.
    Ben ik die dit heeft of zijn er meer die dit hebben? Ik heb WowHD al gemaild erover met het verzoek tot omruilen
    (P.S. ik heb Sony BDP-S360 met de laatste nieuwe firmware)
    Ik heb het gecontroleerd met een Sony BDP-S350 en BDP-S370. Er waren geen problemen.
    De BDP-S350 geeft wel problemen met "Star Trek: The Next Generation - Season 4". Twee van de 6 schijfjes werden niet herkend. Van de week weigerde hij nog meer schijfjes. Nadat ik de lenzen had gereinigd, was het probleem opgelost. Misschien zijn die Sony's uit de 300 serie wat gevoeliger voor vervuilde lenzen (of trekken meer vuil aan).

  8. #408

    Standaard

    WOW HD heeft seizoen 5 (Regiovrije UK-uitgave) van Star Trek Next generation
    in de voorverkoop staan voor slechts € 29,99 !!
    (Plus nog eens tot 15% korting dit weekend)

  9. #409

    Standaard

    Dat is wel érg goedkoop!
    Hoe kom je aan die 15% korting? Want dan wacht ik tot morgen met bestellen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #410

    Standaard

    Is actie die vanaf vandaag al geldig is, alle geregistreerde klanten krijgen die per mail thuis.
    bij 1 artikel = 5% korting, 2 = 10% korting, 3 = 15% korting.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Dat is wel érg goedkoop!
    Hoe kom je aan die 15% korting? Want dan wacht ik tot morgen met bestellen...

  11. #411

    Standaard

    Maar loop je bij die tent geen douane-risico bij bedragen boven de € 22,00? Ze zitten toch in Hong Kong, meen ik te weten?

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Goed punt, al dacht ik dat ze ook vanuit Zwitserland verstuurden? .
    Is ook geen EU, maar volgens mij niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #413

    Standaard

    Zelf nog nooit iets van problemen ondervonden met douane, ook nog nooit van anderen iets gehoord hierover.

    Dit schrijft WowHD zélf op hun site over invoerrechten:
    WOW HD maakt gebruik van een koeriersservice waarbij al deze kosten vooraf door ons zijn betaald.
    In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat jij douanekosten of invoerheffingen moet betalen op het moment dat
    je bestelling in het land van bestemming arriveert.
    Als ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen, douanekosten en lokale belastingen die in het
    land van bestemming van kracht zijn; betaling is noodzakelijk om je bestelling vrij te laten geven door de douane.
    Douaneregelgeving verschilt sterk per land. Voor vragen hierover, raden we je aan contact op te nemen met je lokale douanekantoor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar loop je bij die tent geen douane-risico bij bedragen boven de € 22,00? Ze zitten toch in Hong Kong, meen ik te weten?
    Laatst aangepast door nico_nld : 27-09-2013 om 18:04

  14. #414

    Standaard

    Ik heb bij WOW HD, dacht deel 2 besteld, maar werd toen zonder slipcover geleverd.
    Als je het slipcover erg op prijs steld is het risico groot dat je zonder ontvangt

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Dit schrijft WowHD zélf op hun site over invoerrechten:
    WOW HD maakt gebruik van een koeriersservice waarbij al deze kosten vooraf door ons zijn betaald.
    In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat jij douanekosten of invoerheffingen moet betalen op het moment dat
    je bestelling in het land van bestemming arriveert.
    Als ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen, douanekosten en lokale belastingen die in het
    land van bestemming van kracht zijn; betaling is noodzakelijk om je bestelling vrij te laten geven door de douane.
    Dus met andere woorden:
    WowHD heeft de douanekosten al in de artikelprijs verwerkt, maar als je daar bovenop nogmaals douanekosten moet betalen moet je daar WowHD niet mee lastigvallen.

    Jammer, want daardoor is WowHD potentieel een stuk duurder en kost deze titel €29,99+€6,30(=BTW)+€12(="servicekosten" PostNL), maakt totaal €48,29. Laten de laatste 3 seizoenen voor mij al goedkoper hebben uitgepakt.
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  16. #416

    Standaard

    Ik hou het gewoon bij mijn amazon uk bestelling, hele goede service, snelle bezorging en ik weet wat ik krijg .
    Dan maar een paar euro meer betalen.

  17. #417

    Standaard

    Nouja, het scheelt 20 euro! Hij kost 45 pond bij Amazon...

    Besteld bij WowHD voor 29 euro totaal. Als de slikcover ontbreekt is er hier vast wel iemand die 'm weg doet, en anders pech
    Laatst aangepast door Nyarlathotep : 01-10-2013 om 12:04
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #418

    Standaard

    bij Wow-HD loop je inderdaad kans op douanekosten.
    Toen ik voor € 92.- de James Bond Box bestelde, kon ik mooi € 23.- inklaringskosten dokken.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Nouja, het scheelt 20 euro! Hij kost 45 pond bij Amazon...

    Besteld bij WowHD voor 29 euro totaal. Als de slikcover ontbreekt is er hier vast wel iemand die 'm weg doet, en anders pech
    Dat is de prijs zonder eventuele douanekosten.
    Ik kies ervoor om wat meer te betalen, dan heb ik 'm binnen 2 dagen in huis voor een prijs die niet meer afwijkt . Doe ik ook niet met alles hoor, maar voor Star Trek maak ik graag een uitzondering.

  20. #420

    Standaard

    WOWHD verstuurt meestal ver voor de releasedatum.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #421

    Standaard

    Ik heb gelukkig nog nooit Douanegeneuzel gehad bij deze tent. We gaan het meemaken...

    Ben trouwens nog steeds benieuwd welke serie hierna onder handen wordt genomen. Deep Space Nine zou logisch zijn, maar ik hoop stiekem op Voyager...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik heb gelukkig nog nooit Douanegeneuzel gehad bij deze tent. We gaan het meemaken...

    Ben trouwens nog steeds benieuwd welke serie hierna onder handen wordt genomen. Deep Space Nine zou logisch zijn, maar ik hoop stiekem op Voyager...
    Volgens de berichtgeving op trekcore.com is het uiterst lastig om zowel DS9 als Voyager dezelfde behandeling te geven als TNG. TNG is relatief eenvoudig naar HD over te zetten omdat hiervoor fysieke modellen zijn gebruikt. Aangezien alles op film staat wordt een scanner met hoge resolutie gebruikt om de film om te zetten naar HD. Daarnaast is het aantal special effects die opnieuw gecreëerd moeten worden beperkt.

    Bij DS9 en Voyager ligt dit anders, de meeste schepen zijn vervangen door CG (computer generated) modellen hiervan die enkel in de computer hebben bestaan. Daarnaast bevatten deze series een uitgebreid scala aan special effects. De CG modellen en de CG special effects zijn destijds enkel in een lage 480p resoluties gerenderd. Het probleem is dat de CG modellen die hiervoor zijn gebruikt voor een groot deel niet meer terug te vinden zijn, dus al het CG-werk zou helemaal opnieuw gedaan moeten worden, wat een monsterklus is en heel veel geld kost.

    Toch zijn er wel wat lichtpuntjes, Trekcore beweert dat als je de mensen die destijds aan de CG beelden hebben gewerkt benadert dan zou je een aardige stap in de richting kunnen komen. Ik raad je aan om de volgende 2 artikels te lezen, dan krijg je een beter beeld over wat er op dit moment gaande is:

    http://trekcore.com/blog/2013/05/dee...e-step-closer/
    http://trekcore.com/blog/2013/07/voy...-rob-bonchune/

    Ben zelf een beetje bang dat CBS niet bereid is om zoveel geld te investeren. Ik heb tot nu alles gekocht van TNG (Seizoen 1,2,3,4 en 5 in de preorder, de 2-parters Best of Both Worlds, Redemption en Unification in de preorder en Enterprise Seizoen 1 en 2) om het project te steunen en in de hoop dat CBS het signaal krijgt dat er genoeg geïnteresseerden zijn zodat zij ook DS9 en Voyager onder handen nemen.

    Hieronder een tweetal voorbeelden over hoe DS9 en Voyager in HD uit zouden komen te zien. Ik vind het persoonlijk erg goed uitzien.



    Laatst aangepast door bluevoice : 02-10-2013 om 12:26

  23. #423

    Standaard

    Wat me opvalt is dat het alleen over de SFX gaat en dat men vergeet te vermelden dat slechts aan het begin 35mm is gebruikt en daarna video.

    Dus hoe gaan ze al die SD video opnames naar HD overzetten?

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wat me opvalt is dat het alleen over de SFX gaat en dat men vergeet te vermelden dat slechts aan het begin 35mm is gebruikt en daarna video.

    Dus hoe gaan ze al die SD video opnames naar HD overzetten?
    Op Trekcore wordt gezegd dat alle series op 35 mm film zijn geschoten maar dat het editen op de lagere video resolutie (SD) is gebeurd.

    "Like spinoffs Deep Space Nine andVoyager, TNG was originally shot on film but subsequently edited at video resolution."

    Het gaat dus voornamelijk om het herstellen van de SFX (en het vinden van de originele filmfragmenten zoals bij TNG ook het geval was).

  25. #425

    Standaard

    IMDB meldt ook gewoon 35mm voor Voyager en DS9, gelijk aan TNG.

    Ik hoop echt dat het project doorgang vindt. Maar ja, geld...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •