Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 536 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Laat ff weten of jij hem ook zonder slipcover ontvangt
    Vandaag ontvangen. Zonder slipcover... Grrr. Nu ja, als ze die slips laten vallen voor de komende seizoenen vind ik het niet zo erg. Erger zou zijn als seizoen 3 ineens wel weer met slipcover toekomt.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen. Zonder slipcover... Grrr. Nu ja, als ze die slips laten vallen voor de komende seizoenen vind ik het niet zo erg. Erger zou zijn als seizoen 3 ineens wel weer met slipcover toekomt.
    Maar zou dat misschien komen doordat jullie deze helemaal in Hong Kong bestellen? Kan me zomaar voorstellen dat de Nederlandse versie wel gewoon een slipcover heeft.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen. Zonder slipcover... Grrr. Nu ja, als ze die slips laten vallen voor de komende seizoenen vind ik het niet zo erg. Erger zou zijn als seizoen 3 ineens wel weer met slipcover toekomt.
    Ook even een mail sturen naar wowhd.nl

  4. #254

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar zou dat misschien komen doordat jullie deze helemaal in Hong Kong bestellen? Kan me zomaar voorstellen dat de Nederlandse versie wel gewoon een slipcover heeft.
    Alle releases zijn voorzien van een slipcover. De versie die je bij Wowhd bestelt en vanuit Hong Kong wordt versturd is de Engelse versie. In mijn vorige post zie je de slipcover van de Engelse versie. Ik heb ook reviews gezien van de Duitse versie, ook met slipcover. Nederlandse versie (gezien bij FRS) heeft ook een slipcover.

    Overigens wordt verpakking door CBS bepaald en is gelijk voor de gehele serie. Dat de Bluray nu zonder slipcover wordt verzonden lijkt een fout van de leverancier die deze waarschijnlijk heeft weggegooid omdat ze er geen waarde aan hechten (onhandige dingen die er steeds af vallen).

    Maar misschien heeft Wowhd ze zelf weggegooid omdat de verpakking anders zwaarder wordt en de verzendkosten dan duurder zijn...

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    @The Puma: ik heb inmiddels een reactie gekregen van Wowhd met de mededeling dat het via de leverancier wordt uitgezocht en dat ik binnenkort iets te horen krijg. Heb jij ook al een reactie gehad?
    Heb je nog verdere info (leverancier) ontvangen van wowhd?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb je nog verdere info (leverancier) ontvangen van wowhd?
    Nee, niks. Ze hebben ook een andere order van mij (game of thrones gift set) geannuleerd omdat deze niet meer te leveren zou zijn via hun leverancier. Ik wil de bestelling terugsturen en ga weer alles via Amazon.co.uk bestellen, die hebben tenminste alles op voorraad en zij hebben seizoen 1 wel netjes met slipcover geleverd.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Nee, niks. Ze hebben ook een andere order van mij (game of thrones gift set) geannuleerd omdat deze niet meer te leveren zou zijn via hun leverancier. Ik wil de bestelling terugsturen en ga weer alles via Amazon.co.uk bestellen, die hebben tenminste alles op voorraad en zij hebben seizoen 1 wel netjes met slipcover geleverd.
    Ik had seizoen 1 ook bij wowhd besteld.
    Is toen wel geleverd met slipcover, waarom nu seizoen 2 zonder slipcover is geleverd is mij dan ook een raadsel

  8. #258

    Standaard

    De Nederlandse versie van seizoen 2 heeft wél een slipcover. Heb deze vandaag via Wehkamp ontvangen.

  9. #259

    Standaard

    Het probleem met de slipcovers wordt waarschijnlijk door het volgende veroorzaakt: de slipcover zit niet in de verpakking gesealed. Toen ik mijn exemplaar van seizoen 1 ontving van Amazon.co.uk was de amaray case gesealed en daarover zat de slipcover. Wellicht gaat er op die manier iets fout als een bestelling machinaal wordt ingepakt?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Het probleem met de slipcovers wordt waarschijnlijk door het volgende veroorzaakt: de slipcover zit niet in de verpakking gesealed. Toen ik mijn exemplaar van seizoen 1 ontving van Amazon.co.uk was de amaray case gesealed en daarover zat de slipcover. Wellicht gaat er op die manier iets fout als een bestelling machinaal wordt ingepakt?
    Bij de Nederlandse uitgave is de slipcover overigens wel geseald.

  11. #261

    Standaard

    Mensen,

    Ik zit me ook te verlekkeren aan deze mooie release van Star Trek TNG op blu ray.
    Op de webshop van mediamarkt hebben/hadden ze een fout gemaakt. Zowel seizoen 1 als seizoen 2 op blu ray stonden er voor €12,99,-
    Ik heb er zelf screenshots van gemaakt om bewijs te hebben dat ze hier echt voor deze prijs stonden/staan.
    Het lijkt erop dat ze dezelfde prijs hebben genomen van de preview uitgave van Star Trek TNG
    Ik heb hierover contact gehad met MediaMarkt en die vertelde mij dat ze deze boxen niet voor deze prijs konden aanbieden. Ze zeiden ook dat de prijzen niet klopte en deze zullen aanpassen.
    Inmiddels zijn de prijzen aangepast maar het klopt nog steeds niet met wat je daadwerkelijk in je winkelmandje hebt bij het afrekenen

    Wat vinden jullie ervan? hier werk van maken?


  12. #262

    Standaard

    Ik denk dat je weinig kans maakt aangezien je voor de prijs van 12,99 toch wel kunt weten dat het om een fout gaat en dan hoeft de winkel hem NIET voor de foute prijs te leveren.
    Grappige is dat de prijs nog steeds niet klopt. Beide seizoenen kosten nu in de zoekresultaten op mediamarkt.nl 71,50 maar als je ze dan in de winkelmand legt dan kosten ze 68,99

  13. #263

    Standaard

    De prijs verandert bijna per dag, de ene keer staat die voor 107 euro, de andere dag weer voor rond de 50 euro etc.
    Toen ik had aangegeven betreft de foute prijs waren de star trek seizoenen 1 dag niet meer beschikbaar, nu staan ze er weer met continue veranderde prijzen
    Vreemde site die mediamarkt

  14. #264

    Standaard

    Mediamarkt ik ben toch niet gek
    Nu staat op hun site 107 euro net zoveel als hele serie.
    Blu-ray = Future

  15. #265

    Standaard

    Als ik kijk naar de Algemene voorwaarde van de mediamarkt webshop zie ik het volgende punt:

    3.4 Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eisen.

    Maar de fout is al meer dan een week oud, ondanks ik ze heb geinformeerd. Dan moeten ze deze toch gewoon leveren voor de prijs die op dat moment wordt aangegeven?

  16. #266

    Standaard

    Eigenlijk is wel raar als het veel te weinig kost dan het hoort te kosten dan hoeven ze niet te leveren. Als het teveel kost, je komt na betaling achter, plastic is eraf gaan ze je echt niet het verschil betalen
    Blu-ray = Future

  17. #267

    Standaard

    Aankondiging Enterprise: http://www.blu-ray.com/news/?id=10213

    Niet het juiste topic ik weet het. Misschien een idee om het topic titel aan te passen naar Star Trek op blu-ray.

  18. #268

    Standaard

    ^Waarom starten we niet gewoon een nieuwe discussie. Niet alle Star Trek op een hoop gooien aub.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #269

    Standaard

    Mee eens. Dan blijft het overzichtelijk.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb je nog verdere info (leverancier) ontvangen van wowhd?
    Omdat ik niets meer heb vernomen van WOWHD heb ik het product teruggestuurd en heb de Bluray bij de FRS opnieuw gekocht waar dit product netjes met slipcover werd verkocht.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Omdat ik niets meer heb vernomen van WOWHD heb ik het product teruggestuurd en heb de Bluray bij de FRS opnieuw gekocht waar dit product netjes met slipcover werd verkocht.
    Hoeveel ben je nu kwijt voor deze slipcover (prijs FRS minus prijs WoWHD)?

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Omdat ik niets meer heb vernomen van WOWHD heb ik het product teruggestuurd en heb de Bluray bij de FRS opnieuw gekocht waar dit product netjes met slipcover werd verkocht.
    zat ik ook aan te denken om de blu-ray terug te sturen. (zit nog in de seal)
    hoe heb je hem terug gestuurd?( kosten wie betaald deze)

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoeveel ben je nu kwijt voor deze slipcover (prijs FRS minus prijs WoWHD)?
    Prijs FRS 59,95 - prijs WOWHD 55,14 = 4,81

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Prijs FRS 59,95 - prijs WOWHD 55,14 = 4,81
    Als die bij WOWHD zo duur is, waarom bestel je die dan überhaupt daar?

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    zat ik ook aan te denken om de blu-ray terug te sturen. (zit nog in de seal)
    hoe heb je hem terug gestuurd?( kosten wie betaald deze)
    Tja, de kosten moet je zelf betalen vrees ik. Ik heb niet eerder via WOWHD besteld, ik dacht iets goedkoper te zijn.

    Komende seizoenen koop ik in direct in de winkel of via Amazon.co.uk, kost misschien iets meer, maar dan heb je ze ook zoals ze horen te zijn.

Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •