Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 536 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als die bij WOWHD zo duur is, waarom bestel je die dan überhaupt daar?
    Het was op dat moment de goedkoopste optie, ik had niet eerder bij WOWHD besteld en wilde kijken of het een winkel is om vaker Bluray's te bestellen. Ik had, voordat ik bestelde, ervaringen van andere klanten gelezen en die waren redelijk positief. Ik vind dat het bij WOWHD ook ontzettend lang duurt todat je een bestelling hebt ontvangen (ongeveer 3 weken).

    Ik blijf voortaan dus bij Amazon.co.uk bestellen (hoop dat Amazon.nl binnenkort ook haar deuren opent).

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Ik vind dat het bij WOWHD ook ontzettend lang duurt todat je een bestelling hebt ontvangen (ongeveer 3 weken).
    Dat is ook niet zo vreemd want ze zitten helemaal in Hong Kong.

  3. #278

    Standaard

    ik heb altijd goede ervaringen gehad met wowhd.
    prijzen zijn doorgangs redelijk ok.

    levertijd is wat lang, maar daar zit ik niet zo mee

    ik heb alweer antwoord gekregen over de ontbrekende slipcover
    ze hopen mij binnenkort antwwod te geven of ze de slipcover kunnen naleveren

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    ik heb altijd goede ervaringen gehad met wowhd.
    prijzen zijn doorgangs redelijk ok.

    levertijd is wat lang, maar daar zit ik niet zo mee

    ik heb alweer antwoord gekregen over de ontbrekende slipcover
    ze hopen mij binnenkort antwwod te geven of ze de slipcover kunnen naleveren
    En... hoe is het afgelopen? Hebben ze jou een nieuwe slipcase gestuurd?

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    En... hoe is het afgelopen? Hebben ze jou een nieuwe slipcase gestuurd?
    Nee, zij konden de slipcase niet apart naleveren, ik kon wel de blu-ray retourneren en dan zouden zij mij eeen nieuw exemplaar leveren.

    Of ik kon een korting krijgen, heb hiervoor maar gekozen.
    Eens kijken of iemand tzt zijn slipcover wilt verkopen

  6. #281

    Standaard

    Nog geen datum bekend van seizoen 3 zie ik...zal toch ook niet meer zo lang op zich laten wachten.


  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog geen datum bekend van seizoen 3 zie ik...zal toch ook niet meer zo lang op zich laten wachten.

    15 mei 2013 in Nederland.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    15 mei 2013 in Nederland.
    Waarschijnlijk begin april in de rest van de wereld. Importeren dus.

    Overigens komt er ook een losse 1-disc release van The Best Of Both Worlds deel 1 en 2.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Waarschijnlijk begin april in de rest van de wereld. Importeren dus.
    .
    Waarom importeren? Ga gerust je gang. Maar: is het nu zo moeilijk om even een maand of zo geduld te hebben? Als er nu een half jaar verschil tussen zou zitten... Ik begrijp dat ongeduld van sommigen soms werkelijk niet.

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom importeren? Ga gerust je gang. Maar: is het nu zo moeilijk om even een maand of zo geduld te hebben? Als er nu een half jaar verschil tussen zou zitten... Ik begrijp dat ongeduld van sommigen soms werkelijk niet.
    Nou Marcel, als je het niet snapt, sta mij toe het uit te leggen.

    1. Ik ben een enorme fan van Star Trek TNG en dit remasteringsproject. Deze release is wat mij betreft de release van het jaar. Die wil ik op dag 1 van release gewoon kunnen kijken. Ik WIL geen maand hoeven wachten.

    2. De VS of UK release zijn identiek aan de NL release. Zelfde extra's, audio en subs.

    3. Importeren is soms goedkoper. Toegegeven, het verschil wereldwijd in de prijzen van TNG ziijn echter niet groot.

    Maar punt 1 weegt het zwaarst. Je mag het ongeduld noemen hoor, maar je gaat mij niet vertellen Marcel dat jij mij niet begrijpt. Iedereen heeft ooit wel eens in de rij gestaan voor een film die hij of zij dolgraag op de premieredag wilde zien. Iedereen hier is wel eens voor die ene film op releasedag naar de winkel gegaan. Ik denk dat jij dat ook wel eens hebt gedaan. We zijn immers filmfan. Dit is het zelfde principe.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 24-01-2013 om 17:25
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Maar punt 1 weegt het zwaarst. Je mag het ongeduld noemen hoor, maar je gaat mij niet vertellen Marcel dat jij mij niet begrijpt. Iedereen heeft ooit wel eens in de rij gestaan voor een film die hij of zij dolgraag op de premieredag wilde zien. Iedereen hier is wel eens voor die ene film op releasedag naar de winkel gegaan. Ik denk dat jij dat ook wel eens hebt gedaan. We zijn immers filmfan. Dit is het zelfde principe.
    In mijn geval kan ik me werkelijk niet herinneren dat ik ooit iets per sé op de verschijningsdag moest hebben of moest bekijken. Naar bioscopen ga ik al jaren niet meer (vanwege het vervelende puberale publiek) en DVD's / Blu-rays kun je de volgende dag ook nog krijgen. Echt fan zijn van iemand of iets zoals vroeger nog wel eens voor kwam, slijt echt met het ouder worden. Ja, en een enkele keer grijp ik wel eens mis omdat ik te lang gewacht heb. Maar dan denk ik: jammer, volgende keer beter. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
    Maar voor de goede orde: ik heb seizoen 1 en 2 onlangs ook aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze te bekijken. Zal in de komende maanden wel gebeuren, denk ik. Seizoen 3 zal ik wel eens in het najaar aan mijn collectie toevoegen, maar zoals gezegd: ik heb er geen haast mee. Ik heb bovendien nog een redelijke kijkachterstand in te halen.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    15 mei 2013 in Nederland.
    Inmiddels meldt Bol release op 17 april 2013.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nou Marcel, als je het niet snapt, sta mij toe het uit te leggen.

    1. Ik ben een enorme fan van Star Trek TNG en dit remasteringsproject. Deze release is wat mij betreft de release van het jaar. Die wil ik op dag 1 van release gewoon kunnen kijken. Ik WIL geen maand hoeven wachten.

    2. De VS of UK release zijn identiek aan de NL release. Zelfde extra's, audio en subs.

    3. Importeren is soms goedkoper. Toegegeven, het verschil wereldwijd in de prijzen van TNG ziijn echter niet groot.

    Maar punt 1 weegt het zwaarst. Je mag het ongeduld noemen hoor, maar je gaat mij niet vertellen Marcel dat jij mij niet begrijpt. Iedereen heeft ooit wel eens in de rij gestaan voor een film die hij of zij dolgraag op de premieredag wilde zien. Iedereen hier is wel eens voor die ene film op releasedag naar de winkel gegaan. Ik denk dat jij dat ook wel eens hebt gedaan. We zijn immers filmfan. Dit is het zelfde principe.
    Ik snap je erg goed.

    Jaren geleden werd ik door mijn ouders blij verrast omdat ze op de releasedatum de EE Gift Set van The Two Towers voor me hadden gekocht. Ik was zelf ziek die week, en kon dus niet naar de winkel. Ontzettend balen, want ik keek er al naar uit sinds de aankondiging.
    Totaal onverwacht kwamen ze ermee aanzetten. Daar sta je dan, met die doos in je handen. Ik stond van blijdschap te janken als een klein meisje.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In mijn geval kan ik me werkelijk niet herinneren dat ik ooit iets per sé op de verschijningsdag moest hebben of moest bekijken. Naar bioscopen ga ik al jaren niet meer (vanwege het vervelende puberale publiek) en DVD's / Blu-rays kun je de volgende dag ook nog krijgen. Echt fan zijn van iemand of iets zoals vroeger nog wel eens voor kwam, slijt echt met het ouder worden. Ja, en een enkele keer grijp ik wel eens mis omdat ik te lang gewacht heb. Maar dan denk ik: jammer, volgende keer beter. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
    Maar voor de goede orde: ik heb seizoen 1 en 2 onlangs ook aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze te bekijken. Zal in de komende maanden wel gebeuren, denk ik. Seizoen 3 zal ik wel eens in het najaar aan mijn collectie toevoegen, maar zoals gezegd: ik heb er geen haast mee. Ik heb bovendien nog een redelijke kijkachterstand in te halen.
    Ik ben het niet vaak met Marcel eens, maar hier heeft hij een punt waar ik exact hetzelfde overdenk.

    Wat ik hier nog op wil aanvullen is dat als je 6-9 maanden wacht de premium prijs periode voorbij is, en je dan heel veel geld kan besparen...

  15. #290

    Standaard

    Mooi verhaal Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
    Is het heus?
    Maar voor de goede orde: ik heb seizoen 1 en 2 onlangs ook aangeschaft, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze te bekijken. Zal in de komende maanden wel gebeuren, denk ik. Seizoen 3 zal ik wel eens in het najaar aan mijn collectie toevoegen, maar zoals gezegd: ik heb er geen haast mee. Ik heb bovendien nog een redelijke kijkachterstand in te halen.
    Tsja, als ik een kast vol met films had, waaronder twee seizoenen The Next Generation die ik nog niet heb gekeken, dan zou ik ook geen haast hebben om deze release te kopen. Misschien moet je inderdaad die eerst eens allemaal gaan kijken, want films kopen die je vervolgens niet kijkt is iets wat ik dus niet kan begrijpen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre
    Wat ik hier nog op wil aanvullen is dat als je 6-9 maanden wacht de premium prijs periode voorbij is, en je dan heel veel geld kan besparen...
    Tuurlijk wordt alles goedkoper, als je maar lang genoeg wacht. Ik heb TNG in 2002 ook op DVD gekocht voor ongeveer 100 euro per seizoen. Als ik nou 10 jaar gewacht had dan had ik ze nu kunnen kopen voor 20 euro per stuk.
    Maar even serieus, als je kijkt naar de releases van TOS op Blu Ray zie je dat deze in 3 of 4 jaar tijd vrijwel niet in prijs zijn verlaagd. CBS (Paramount) weet wat Star Trek waard is en gooit het niet snel in de uitverkoop.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #291

    Standaard

    Vandaag seizoen 2 binnen van Amazon UK, mét slipcase.
    Ben blij dat het design exact gelijk is aan die van seizoen 1! Logo's en teksten op gelijke hoogte. De autist in mij is tevreden :P
    Als mij érgens aan kan ergeren dan is het wel een afwijkend design van de hoezen. Raak nog geïrriteerd als ik naar de slipcovers kijk van de geremasterde Star Trek films op DVD.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Vandaag seizoen 2 binnen van Amazon UK, mét slipcase.
    Ben blij dat het design exact gelijk is aan die van seizoen 1! Logo's en teksten op gelijke hoogte. De autist in mij is tevreden :P
    Als mij érgens aan kan ergeren dan is het wel een afwijkend design van de hoezen.
    Werkelijk verschrikkelijk is dat inderdaad. Ik kan mij daar ook ontzettend aan storen.

    Plaatjes op verschillende hoogtes, logo van de distributeur dan weer onder-, dan weer bovenaan. Het houdt niet op. Fijn dat ik niet de enige ben

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    15 mei 2013 in Nederland.
    en sz 3. op 29 april in de UK (Amazon) voor de 'openingsprijs' van (schrik niet) 77,20 Pond

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    en sz 3. op 29 april in de UK (Amazon) voor de 'openingsprijs' van (schrik niet) 77,20 Pond
    Bij zavii heeft hij ook zo'n hoge prijs, maar bij dvd.co.uk staat hij wel voor een 'gewone' prijs.
    Vreemd, het zal vast nog wel naar beneden gaan....

  20. #295

    Standaard

    Op mediamarkt staan de star trek blu ray seizoenen weer voor € 12,99,-

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    Op mediamarkt staan de star trek blu ray seizoenen weer voor € 12,99,-
    Nu niet meer

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij zavii heeft hij ook zo'n hoge prijs, maar bij dvd.co.uk staat hij wel voor een 'gewone' prijs.
    Vreemd, het zal vast nog wel naar beneden gaan....
    En inmiddels voor een normale prijs te bestellen bij amazon uk .

  23. #298

    Standaard

    Inmiddels is daar ook voor te bestellen:
    Star Trek: The Next Generation - The Best of Both Worlds [Blu-ray] [1990][Region Free].
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #299

    Standaard

    Ik zie dat mediamarkt alle producten m.b.t star trek heeft weggehaald (behalve een oude game)
    Laatst was ik in de mediamarkt en vroeg of ze de blu ray van seizoen 1 en 2 konden leveren als degene die op hun site stond (toen € 12,99,-)
    Ze kon mij vertellen dat ze veel reacties hadden gekregen over de verkeerde prijs en dit zelfs naar het hoofdkantoor was gezet om dit z.s.m op te lossen. Zeg nou zelf... wie wil er nou niet Star Trek TNG Seizoen 1 en 2 op blu ray voor € 12,99,-!!
    Nu hebben ze maar alles eraf gehaald, tja.. zo kan het ook

  25. #300

    Standaard

    Maar hij ligt gewoon in de MM bij de TV-series hoor. Ja, natuurlijk niet voor 12,99, maar dat was overduidelijk een fout, dat zul je ook wel begrijpen.

Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •