Pagina 13 van 22 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 536 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD Bekijk bericht
    Zeg nou zelf... wie wil er nou niet Star Trek TNG Seizoen 1 en 2 op blu ray voor € 12,99,-!!
    Nou ik bijvoorbeeld niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar hij ligt gewoon in de MM bij de TV-series hoor.
    Heb ze bij de MM in Zwolle anders nog niet zien liggen. Valt me wel vaker op, dat nieuwe titels gewoon niet in de winkel liggen. Heb Total Recall (Ultimate Rekall Edition) ook nog nooit zien liggen.

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nou ik bijvoorbeeld niet...
    Tuurlijk wel. Resistence is futile.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #304

    Standaard

    De prijs van seizoen 2 fluctueerde wel enorm op Amazon UK. Toen die van mij was verstuurd voor 44 pond, stond hij er ineens voor 39 pond...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #305

    Standaard

    De trailer voor The Best Of Both Worlds ziet er adembenemd mooi uit. Weg zijn de half afgemaakte effecten van seizoen 2. Zo remaster je een klassieke serie. Kies wel de 1080p versie op Youtube voor het beste resultaat.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #306

    Standaard

    Wil iemand de slipcase van Season 2 verkopen?
    Graag dan even een PM

  7. #307

    Standaard

    Ik merk dat ik wel rustig aan doe met seizoen 2, en nu maar af en toe een deeltje pak, zodat ik net een beetje klaar zal zijn als het volgend seizoen (29 april) komt.
    Laatst aangepast door rogue : 06-03-2013 om 12:16

  8. #308

    Standaard

    Mag ik even vermelden dat ik zeer heb genoten van de extended "The Measure of a Man"....schitterend om nieuwe beelden te zien na al die tijd.

    Ik heb zelf eerst de reguliere aflevering gekeken, toen de extended, en toen ook nog eens de Hybrid versie...ik heb dat thuis maar niet verteld, dan word ik voor gek verklaard .

    Dat deel alleen is al genoeg reden voor de echte fan om de box te kopen.

  9. #309

    Standaard

    Ja, die extended episode was inderdaad geweldig!

    Het is mij niet eens opgevallen dat het bronmateriaal van die extra scenes een ordinaire videoband is... Maar dat kan ook komen omdat het zo lang geleden is dat ik deze serie heb gezien, en zodoende niet wist wanneer ik naar nieuw materiaal zat te kijken
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ja, die extended episode was inderdaad geweldig!

    Het is mij niet eens opgevallen dat het bronmateriaal van die extra scenes een ordinaire videoband is... Maar dat kan ook komen omdat het zo lang geleden is dat ik deze serie heb gezien, en zodoende niet wist wanneer ik naar nieuw materiaal zat te kijken
    De bron van de Extended HD versie was niet de videoband maar de 35 mm film waarmee gefilmd is. Daarentegen de Extended Hybrid versie (niet te verwarren met de Extended HD versie) bevat korte stukjes van de videoband en zijn opgenomen omdat het andere camerapunten betreft. Maar de kwaliteit van de ingevoegde stukjes is ook laag maar dat zie je toch wel?

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    De bron van de Extended HD versie was niet de videoband maar de 35 mm film waarmee gefilmd is. Daarentegen de Extended Hybrid versie (niet te verwarren met de Extended HD versie) bevat korte stukjes van de videoband en zijn opgenomen omdat het andere camerapunten betreft. Maar de kwaliteit van de ingevoegde stukjes is ook laag maar dat zie je toch wel?
    Aha! Dan heb ik dus niet de hybrid versie gekeken, maar de 'gewone' extended HD versie
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Aha! Dan heb ik dus niet de hybrid versie gekeken, maar de 'gewone' extended HD versie
    Ja, er zit nog een 3e versie bij.

  13. #313

    Standaard

    Ik zou willen beginnen met de aankoop van seizoen 1.
    Heeft er iemand op het forum recent deze box gekocht bij Bol?
    Ik zou er zeker van willen zien dat het seizoen inclusief slipcase is.
    De foto op de site van Bol laat namelijk geen slipcase zien.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik zou willen beginnen met de aankoop van seizoen 1.
    Heeft er iemand op het forum recent deze box gekocht bij Bol?
    Ik zou er zeker van willen zien dat het seizoen inclusief slipcase is.
    De foto op de site van Bol laat namelijk geen slipcase zien.
    Ik heb onlangs zowel seizoen 1 als 2 bij Wehkamp gekocht. Deze hadden allebei een slipcover. Volgens mij hebben alle Nederlandse versies een slipcover.

  15. #315

    Standaard

    Ships! Weer 2 weken uitgesteld! Waarom kunnen ze hier in NL nu nooit eens een release datum vasthouden!
    I Love My Sci-Fi

  16. #316

    Standaard

    jongens ik kom nu pas toe om seizoen 1 te kijken, waar moet ik precies zijn voor de discs om te ruilen?

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    jongens ik kom nu pas toe om seizoen 1 te kijken, waar moet ik precies zijn voor de discs om te ruilen?
    Zie de vorige posts in dit topic. Maar ik denk dat je een beetje laat bent.

    Ik weet serieus niet of ik de 2 weken kan wachten voordat deze in NL uitkomt. De prijs van Bol.com is zeer aantrekkelijk, maar ik wil de afleveringen zó graag zien. Lastige keuze voor mij.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Zie de vorige posts in dit topic. Maar ik denk dat je een beetje laat bent.

    Ik weet serieus niet of ik de 2 weken kan wachten voordat deze in NL uitkomt. De prijs van Bol.com is zeer aantrekkelijk, maar ik wil de afleveringen zó graag zien. Lastige keuze voor mij.
    Nou, de keuze lijkt me niet zo moeilijk. Vind je de serie of het geld dat je hiervoor moet uitgeven belangrijker? Ik denk dat bij jou het eerste het geval is, dus als ik jou was zou ik niet wachten.
    Ikzelf kan best nog wel twee jaar wachten. De prijs zal dan al flink gezakt zijn. En bovendien: twee weken is niets tegenwoordig. Die zijn zo voorbij. Heb je toch een mooi voordeel meegepikt. Sterkte!

  19. #319

    Standaard

    Misschien overbrug ik die 2 weken wel met Enterprise seizoen 1. Die heb ik nog niet aangeschaft en komt nog steeds op 1 mei uit aldus Bol.com. Maar aangezien ik nog geen persbericht heb gezien, zal het mij benieuwen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  20. #320

    Standaard

    Volgens mij stond hij altijd al op 15 mei dus ik was ook verbaasd toen ik 1 mei zag staan bij bol.com vorige week.

    Voor het prijs verschil kan ik wel wachten. En als er iets mis mee blijkt te zijn heb ik mooi de ruimte om hem te cancelen.

  21. #321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Volgens mij stond hij altijd al op 15 mei dus ik was ook verbaasd toen ik 1 mei zag staan bij bol.com vorige week.

    Voor het prijs verschil kan ik wel wachten. En als er iets mis mee blijkt te zijn heb ik mooi de ruimte om hem te cancelen.
    Nee hij stond al maanden op 1 Mei, ik houd dat soort zaken goed in de gaten.
    I Love My Sci-Fi

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Nee hij stond al maanden op 1 Mei, ik houd dat soort zaken goed in de gaten.
    Volgens mij in de release lijst op dit forum van Wedlock wel. Doet er ook niet toe we hebben toch geen invloed op wat wanneer uitkomt.

  23. #323

    Standaard

    Trekcore.com is zo langzaamerhand dé Star Trek website bij uitstek geworden, zeker als het over nieuws van de Blu Ray uitgaven gaat. Enkele weken geleden hebben ze van CBS wat HD stills ontvangen van seizoen 3. Ze zijn weer adembenemend. Er staat ons weer heel wat moois te wachten.

    Zie hier.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  24. #324

    Standaard

    Volgens Trekcore zal seizoen 4 in de tweede week van juli verschijnen!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Volgens Trekcore zal seizoen 4 in de tweede week van juli verschijnen!
    Het tempo gaat dus wel omhoog. Als de kwaliteit er maar niet onder gaat lijden.

Pagina 13 van 22 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •