Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 536 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog niet gezien, bedankt!
    Vanavond even op mijn tv kijken, ik heb wel een full hd monitor, maar op tv kun je het wat beter beoordelen.

    Uhuuuuuuuu de trailer is in 480p!!!!!
    Laatst aangepast door Hombre : 18-11-2011 om 16:11

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Uhuuuuuuuu de traiper is in 480p!!!!!
    Ik dacht dat je ook 720p kon kiezen?
    Edit: sterker nog: dat kan .

  3. #28

    Standaard

    In Nederland staat het voorproefje voor 15 december gepland?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In Nederland staat het voorproefje voor 15 december gepland?
    Die datum klopt niet meer. De release is nu wereldwijd naar de 31ste januari verplaatst.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #30

    Standaard

    Ik ging ook van een verkeerde datum uit, bedankt

  6. #31

    Standaard

    Heb wel de UK release ge-preordered, is nu 6,99 pond.
    I Love My Sci-Fi

  7. #32

    Standaard

    Paramount heeft afgelopen week een HD clip op Youtube gezet van de pilot aflevering Encounter at Farpoint waarin goed het verschil tussen de originele en de geremasterde aflevering te zien is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #33

    Standaard

    gezien in 1080p en toch wel een hele vooruitgang

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Algemeen vraagje

    Nu er steeds meer series op blu ray uitkomen.
    Is het nu zo dat met tv series (4/3beeldverhouding)op blu ray je het beeld niet meer horizontaal beeldvullend kan maken zoals je met de dvd versies kan doen?

  11. #36

    Standaard

    De vraag is: waarom zou je dat willen? Als je dat doet, rekt je het beeld uit, of je zoomt in en mist een deel van het beeld.

    Niet doen dus .

  12. #37

    Standaard

    Natuurlijk inzoomen 4/3 formaat is geen optie dan mis je beeld boven en onder.
    Maar op mijn 42 panassonic maak ik voor 4/3 series toch graag gebruik van de 4/3 naar 16/9 omzet funktie.
    Als die optie voor tv series op blu ray niet mogelijk is zou ik dat toch jammer vinden.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Natuurlijk inzoomen 4/3 formaat is geen optie dan mis je beeld boven en onder.
    Maar op mijn 42 panassonic maak ik voor 4/3 series toch graag gebruik van de 4/3 naar 16/9 omzet funktie.
    Als die optie voor tv series op blu ray niet mogelijk is zou ik dat toch jammer vinden.

    Nee he!, niet weer zo een die het beeld verkrachten prefereerd

    zucht

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Natuurlijk inzoomen 4/3 formaat is geen optie dan mis je beeld boven en onder.
    Maar op mijn 42 panassonic maak ik voor 4/3 series toch graag gebruik van de 4/3 naar 16/9 omzet funktie.
    Als die optie voor tv series op blu ray niet mogelijk is zou ik dat toch jammer vinden.
    Maar dan rek je het beeld aan de zijkanten dus uit. Dan krijg je toch van die 'platte' mannetjes. Nogmaals: waarom zou je dat willen?
    Je verpest het beeld, enkel omdat je je beeld van je tv op wil vullen. Zonde.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb nog even een blu raytje van de Star trek tv serie geleend en getest.
    Het werkt gewoon prima om er 16/9 van te maken.
    Waarom zou ik dat willen...
    Ja... een vierkant 4/3 blok in het midden vind ik onaangenaam kijken.
    Ik ben zeker teveel gewend aan zwarte banden onder en boven i.p.v. aan de zijkanten.
    Tv merken gebruiken dacht ik diverse technieken om er 16/9 van te maken.
    Bij de Panasonic merk ik toch niet veel van vervorming in ieder geval niet storend of zo.
    In ieder geval kunnen we dus blijkbaar kiezen hoe we de 4/3 willen zien ook op blu ray.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Waarom zou ik dat willen...
    Ja... een vierkant 4/3 blok in het midden vind ik onaangenaam kijken.
    .
    Probeer eens de gordijntjes dicht te doen en de lichten te dimmen. Dan vallen die balken echt niet op.....
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #42

    Standaard

    Ik heb juist steeds de neiging om de gordijntjes open te doen als ik een 4/3 beeld heb opstaan...

    Leidt mij af.

    Ik offer liever wat geometrie op met 16/9

    We kunnen kiezen dus...

  18. #43

    Standaard

    Zelden zoiets doms gehoord, tsssssss Ik dacht de we hier alleen uit filmLIEFHEBBERS bestonde.

  19. #44

    Standaard

    Voor 4/3 tv series maak ik dus een uitzondering en bepaal ik zelf wel of ik dat wens uit te rekken of niet.
    Voor normale films ben ik natuurlijk voor zwarte balken 2.35.1enz.
    En ja ik ben een filmLIEFHEBBER ik heb zelfs een aantal laserdiscs(de grote discs) uit jaren 90 vanwege widescreen formaat.

  20. #45

    Standaard

    @ Simplisico. Ik deel de mening van Vista-vision niet om 4:3 beeld uit te rekken naar 16:9. Maar dat is zijn smaak en keuze. En smaken verschillen. En dat heeft niets met slim of dom te maken mijnheer Simpel.

  21. #46

    Standaard

    Nou nou mijnheer Simons, niet persooonlijk gaan worden. Vista-vision kan prima voor zichzelf opkomen, Junior membertje
    Ik gaf mijn mening maar als u dat een probleem vindt zal ik dat in vervolg achterwege laten.
    Ik blijf het verschrikkelijk vinden dat iemand 4:3 naar 16:9 oprekt alleen maar om het beeldvullend te laten zijn. Dat wil niet zeggen dat hij/zij dom is maar intelligent is het ook niet.
    Laatst aangepast door simplisico : 23-01-2012 om 17:25

  22. #47

    Standaard

    Met titels gooien, mensen als niet-liefhebber bestempelen, moet dat nou echt hier? Al plakt ie een cirkelvormige mal tegen zijn tv aan omdat 3.14:18 lekkerder kijkt... Dat is toch zijn keuze?

    On-topic: ik heb de blu-ray inmiddels besteld voor 7 pond. Ik ben niet alleen benieuwd, maar ik las ook ergens dat het bestaan van de zeizoensboxen mede gaat afhangen van het verkoopsucces van dit schijfje. En dat vergelijkingsfilmpje smaakte naar meer!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #48

    Standaard

    Je hebt gelijk, sorry.
    Ben zeer benieuwd naar blu-ray's

  24. #49

    Standaard

    Volgens mij komen de seizoenen sowieso uit, onafhankelijk van het verkoopsucces van de sampler.

  25. #50

    Standaard

    Hoop dat deze serie snel op blu uitkomt
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •