Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 536 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Een serie op BR voor € 17. Ik denk dat je zelf kan bedenken dat dat een onwaarschijnlijke prijs is.
    Pre-order staat nog steeds op 17,99. we zullen wel zien martwout, onwaarschijnlijk of niet, BOL zou dit na moeten komen. Misschien heb ik wel geluk, laat ik je dat zeker weten.
    I Love My Sci-Fi

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Pre-order staat nog steeds op 17,99. we zullen wel zien martwout, onwaarschijnlijk of niet, BOL zou dit na moeten komen. Misschien heb ik wel geluk, laat ik je dat zeker weten.
    Ik heb destijds bij bol.com ook maar 47,99 voor de Twin Peaks Box betaald omdat die toen voor die prijs op de site stond. Later is die prijs verhoogd naar 99,99, maar ik heb de box toch voor 47,99 geleverd gekregen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb destijds bij bol.com ook maar 47,99 voor de Twin Peaks Box betaald omdat die toen voor die prijs op de site stond. Later is die prijs verhoogd naar 99,99, maar ik heb de box toch voor 47,99 geleverd gekregen.
    goed om te lezen!
    I Love My Sci-Fi

  4. #504

    Standaard

    De gehele box staat op Amazon UK voor 125 pond...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Een serie op BR voor € 17. Ik denk dat je zelf kan bedenken dat dat een onwaarschijnlijke prijs is.

    Edit: Het staat nu weer op € 35.
    Zonet een mailjte gehad dat mijn bestelling is verzonden...voor 17,99, zonder verzendkosten!

    Capture.JPG
    I Love My Sci-Fi

  6. #506

    Standaard

    Het kan nog beter! Ik had nog een Bol kadobon van 12.50. Ik betaal dus maar 5,49!!

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Zonet een mailjte gehad dat mijn bestelling is verzonden...voor 17,99, zonder verzendkosten!

    Capture.JPG
    Lekker hoor, ik vond 35 al een mooie prijs maar dit is natuurlijk nog beter. Eindelijk alle seizoenen compleet morgen.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Lekker hoor, ik vond 35 al een mooie prijs maar dit is natuurlijk nog beter. Eindelijk alle seizoenen compleet morgen.
    Voor mij hetzelfde; het is een stuk goedkoper dan amazon uk. Nu even prioriteit maken (zit nog aan het einde van seizoen 4) .

  9. #509

    Standaard

    Review op blu-ray.com.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    De gehele box staat op Amazon UK voor 125 pond...


    En hier is de link. Verschijnt op 15 december 2014.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #511
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    FF voor iedereen die 35 heeft betaald, de box staat nu op 27,99 als je even belt met de bol.com klantenservice krijg je een cadeaubon van 7 euro bijgeschreven ...

  12. #512

    Standaard

    Ik heb ze zelf een mail gestuurd en kreeg een bon van 10 euro.

  13. #513

    Standaard

    Gaat MarcelS1 ook even bellen ? Dat komt er een tientje bij .

  14. #514

    Standaard

    Ik heb vandaag seizoen 7 binnen gekregen voor €17,99 zonder extra verzendkosten. Dank u Sinterklaasje, ik bedoel Bol.com! Mag ook wel een keertje!

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaat MarcelS1 ook even bellen ? Dat komt er een tientje bij .
    LOL

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Ik heb vandaag seizoen 7 binnen gekregen voor €17,99 zonder extra verzendkosten. Dank u Sinterklaasje, ik bedoel Bol.com! Mag ook wel een keertje!
    same here
    I Love My Sci-Fi

  16. #516

    Standaard

    Ook een mail gestuurd en in eerste instantie werd mij verteld te annuleren en opnieuw te bestellen, maar na een tweede mail waarin ik vertelde de bestelling al te hebben ontvangen en de prijs van 17,99 aangaf, kreeg ik een tegoed van maar liefst 20 euro. Meteen gebruikt voor de 3 voor 30 euro actie. Goed opgelost dus, maar ook hierin dus volstrekte willekeur, aangezien sommige dus 7,50 kregen, andere 10 en ik dus 20.

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ook een mail gestuurd en in eerste instantie werd mij verteld te annuleren en opnieuw te bestellen, maar na een tweede mail waarin ik vertelde de bestelling al te hebben ontvangen en de prijs van 17,99 aangaf, kreeg ik een tegoed van maar liefst 20 euro. Meteen gebruikt voor de 3 voor 30 euro actie. Goed opgelost dus, maar ook hierin dus volstrekte willekeur, aangezien sommige dus 7,50 kregen, andere 10 en ik dus 20.
    Ja, dat is inderdaad echt willekeur en kennelijk had jij met een hele domme bol.com-medewerker te maken. Want ze zouden je nooit meer terug mogen geven dan het verschil tussen het huidige bedrag en de prijs die jij ervoor betaald hebt. 20 euro is echt idioot. Die had je van mij nooit gekregen.Je had hoogstens recht op 7,50. Dat hadden ze aan de hand van je bestelling en de actuele prijs in hun webshop eenvoudig kunnen controleren. Fijn voor jou, maar het is niet zoals het zou moeten. Net als trouwens een prijsverlaging doorvoeren op de dag van verschijnen. Eigenlijk zouden ze juist een prijsverhoging moeten invoeren om het pre-orderen aantrekkelijker en zinvoller te maken.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-12-2014 om 08:28
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #518

    Standaard

    Je hebt helemaal gelijk. Wist ook niet wat ik las toen ik de mail kreeg. Maar ja, ga natuurlijk niet zeggen ik neem wel genoegen met 10 als ze me 20 geven. Maar dat ze geen duidelijke lijn hebben hierin, vind ik wel vreemd. In totaal ook drie mails gestuurd en alle drie werden door iemand anders beantwoord. Lijkt me dat als je reageert op mails, ze ook weer door dezelfde persoon beantwoord worden.

  19. #519

    Standaard

    Ik heb 7,50 aan tegoed gekregen op het verschil van 6 euro ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #520

    Standaard

    Ook maar even besteld bij Bol. Vreemd dat dit seizoen zo goedkoop is?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #521

    Standaard

    Binnen, en gruwelijk hard aan het kijken

    Op disc twee gebeurd bij mij iets vreemds als ik de extra 'A Captain's Tribute' aanzet. Het beeld springt steeds op zwart, alsof mijn apparatuur het signaal niet kan verwerken. Ik zie wel dat de beeldkwaliteit laag is (oude SD opname?). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Binnen, en gruwelijk hard aan het kijken

    Op disc twee gebeurd bij mij iets vreemds als ik de extra 'A Captain's Tribute' aanzet. Het beeld springt steeds op zwart, alsof mijn apparatuur het signaal niet kan verwerken. Ik zie wel dat de beeldkwaliteit laag is (oude SD opname?). Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
    Ik heb het zojuist voor je nagekeken maar ik zie geen problemen hier. Er zijn dan 2 mogelijkheden: of is er iets met je apparatuur of is er iets mis met de Bluray disc die je ontvangen hebt.


    De 'Archival Mission log' bevat alle extra's van de dvd versie van de show en worden allemaal in de oorspronkelijke SD kwaliteit gepresenteerd.

  23. #523

    Standaard

    Nog geen nieuws over een volledige box van deze zoals in UK & AU?

    UK Box:





    AU Box:




  24. #524

    Standaard

    Ik heb gewacht met opnieuw kijken tot ik alle seizoenen compleet had en dus pas geleden begonnen met seizoen 1. En dit is echt meteen één van de, misschien wel de, mooiste restauraties die ik ooit heb gezien. De beeldkwaliteit schommelt hier en daar in sommige scenes, maar veel is te verklaren zoals de makers vertellen in de docu op disc 1. Een geheel nieuwe kijkervaring wat mij betreft.

  25. #525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb gewacht met opnieuw kijken tot ik alle seizoenen compleet had en dus pas geleden begonnen met seizoen 1. En dit is echt meteen één van de, misschien wel de, mooiste restauraties die ik ooit heb gezien. De beeldkwaliteit schommelt hier en daar in sommige scenes, maar veel is te verklaren zoals de makers vertellen in de docu op disc 1. Een geheel nieuwe kijkervaring wat mij betreft.
    Heb je niet eens 1 deel gekeken ? Wat een zelfbeheersing...

Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •