Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 536 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Star Trek: The Next Generation is voor mij persoonlijk niet de beste Star Trek serie, maar ik rkijg nu toch zin om de hele serie te kijken. Ik heb (stiekum tot mijn schaamte) nooit alle afleveringen gezien

    Hierna Deep Space 9 en Voyager ook op Blu! DS9 is nu mijn favoriet, maar wellicht veranderd dat nog als ik alle series weer eens ga kijken (in HD)
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Star Trek: The Next Generation is voor mij persoonlijk niet de beste Star Trek serie, maar ik rkijg nu toch zin om de hele serie te kijken. Ik heb (stiekum tot mijn schaamte) nooit alle afleveringen gezien

    Hierna Deep Space 9 en Voyager ook op Blu! DS9 is nu mijn favoriet, maar wellicht veranderd dat nog als ik alle series weer eens ga kijken (in HD)
    Ik heb alle Star Trek afleveringen minimaal twee keer gezien. En de meeste denk ook wel drie keer. En in HD gaat dat nog een keer gebeuren. Ik was het niet van plan maar bij TOS kon ik mij ook niet inhouden. "resistance is futile"

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Star Trek: The Next Generation is voor mij persoonlijk niet de beste Star Trek serie, maar ik rkijg nu toch zin om de hele serie te kijken. Ik heb (stiekum tot mijn schaamte) nooit alle afleveringen gezien

    Hierna Deep Space 9 en Voyager ook op Blu! DS9 is nu mijn favoriet, maar wellicht veranderd dat nog als ik alle series weer eens ga kijken (in HD)
    Mijn favoriet is ook DS9 en geloof me dat verandert zomaar niet!
    Heb iig de sample besteld en ik twijfel nog om seizoen 1-7 ook aan te schaffen. Maar ja, als iedereen zo denkt als ik, zal DS9 nooit het Blu-Ray daglicht zien!
    I Love My Sci-Fi

  4. #54

    Standaard

    Cover art seizoen 1 release :

    I Love My Sci-Fi

  5. #55

    Standaard

    Mooie cover art! Weet iemand van welk materiaal de seizoensboxen worden gemaakt? Heb even gezocht, maar kon het niet zo gauw vinden. Ik hoop dat het opnieuw hard plastic is, zoals bij de eerste dvd-uitgave van TNG.

    Bij de bd-uitgave van TOS vond ik de vormgeving van de boxen ietwat teleurstellend (terwijl de dvd-uitgave een erg originele verpakking had!).

  6. #56

    Standaard

    Ik hoop juist eigenlijk dat het NIET zo'n zelfde soort release is als de DVD release! Zo lomp, zo onhandig met het eruit halen van de discs en ik heb geen ruimte voor zulke grote boxen! Vind die van TOS eigenlijk perfect, simpel en makkelijk in gebruik.
    I Love My Sci-Fi

  7. #57

    Standaard

    Verpakking zal waarschijnlijk een gewoon BD case worden met een kartonnen sleeve, net als de Sampler disc. Op de Amazon.de website is trouwens een nieuw filmpje verschenen met enkele scenes uit andere afleveringen van seizoen 1. De verpakking in die clip ziet er anders uit.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Ik hoop juist eigenlijk dat het NIET zo'n zelfde soort release is als de DVD release! Zo lomp, zo onhandig met het eruit halen van de discs en ik heb geen ruimte voor zulke grote boxen! Vind die van TOS eigenlijk perfect, simpel en makkelijk in gebruik.
    Het eruit halen van de schijven is bij de dvd-uitgave van TNG misschien wat onhandig, al vind ik dat op zich niet zo erg. Ik kijk er tenslotte niet elke dag naar!

    Het gaat mij er meer om dat de buitenkant stijlvol en degelijk is afgewerkt. Daarom zou ik graag zien dat er opnieuw voor hard plastic wordt gekozen.

  9. #59

    Standaard

    Nieuws over de release van de TNG-seizoensboxen: er worden vanaf de nazomer/herfst 2012 per jaar twee seizoenen gereleased.

    Mogelijk worden na TNG ook de series Deep Space Nine, Voyager en Enterprise gereleased, waar mogelijk net als bij TOS en TNG nieuwe effecten worden toegevoegd.

    Via onderstaande links vind je meer informatie:

    http://www.areadvd.de/news/2012/02/0...-blu-ray-disc/

    http://www.startrek.com/article/toda...tng-on-blu-ray

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennie Gitz Bekijk bericht
    Nieuws over de release van de TNG-seizoensboxen: er worden vanaf de nazomer/herfst 2012 per jaar twee seizoenen gereleased.

    Mogelijk worden na TNG ook de series Deep Space Nine, Voyager en Enterprise gereleased, waar mogelijk net als bij TOS en TNG nieuwe effecten worden toegevoegd.

    Via onderstaande links vind je meer informatie:

    http://www.areadvd.de/news/2012/02/0...-blu-ray-disc/

    http://www.startrek.com/article/toda...tng-on-blu-ray
    Twee per jaar dus alles bij elke kaar opgeteld is dat 25 seizoenen/2 = 12,5 jaar. Dat schiet niet echt op. Alleen voor TNG al 3,5 jaar.

  11. #61

    Standaard

    Nee, het releaseschema van twee seizoenen per jaar slaat op dit moment alleen op TNG. Er staat nergens dat dit ook geldt voor de volgende series.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennie Gitz Bekijk bericht
    Nee, het releaseschema van twee seizoenen per jaar slaat op dit moment alleen op TNG. Er staat nergens dat dit ook geldt voor de volgende series.
    Maar ze gaan daarna pas beginnen met de rest dus dat duurt dan sowieso nog wel een jaar of vier. Enterprise moet toch redelijk vlot gedaan kunnen worden lijkt mij zo.

    Hoe dan ook het gaat mij toch met name om TNG want die ziet er op dvd het slechts eruit.

  13. #63

    Standaard

    Even een kleine vergelijking gedaan van de blu-ray van Encounter at Farpoint met de DVD, en ik vind het verschil toch wel erg groot....en dit zou dan nog de minste transfer van de 3 zijn.

    De blu-ray is veel minder soft, meer detail, kleuren zijn veel helderder en de SFX zijn enorm verbeterd. Alleen al in de openingscredits, als de Enterprise in beeld komt.....

    Hebben, hebben, hebben .

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennie Gitz Bekijk bericht
    Nieuws over de release van de TNG-seizoensboxen: er worden vanaf de nazomer/herfst 2012 per jaar twee seizoenen gereleased.

    Mogelijk worden na TNG ook de series Deep Space Nine, Voyager en Enterprise gereleased, waar mogelijk net als bij TOS en TNG nieuwe effecten worden toegevoegd.

    Via onderstaande links vind je meer informatie:

    http://www.areadvd.de/news/2012/02/0...-blu-ray-disc/

    http://www.startrek.com/article/toda...tng-on-blu-ray

    Ships 2 per jaar! Had gehoopt op minstens 3! Dus mocht DS9 het ooit lukken, op BD te verschijnen, zal dat pas op z'n vroegst 2015/2016 zijn! Zucht....
    I Love My Sci-Fi

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Even een kleine vergelijking gedaan van de blu-ray van Encounter at Farpoint met de DVD, en ik vind het verschil toch wel erg groot....en dit zou dan nog de minste transfer van de 3 zijn.

    De blu-ray is veel minder soft, meer detail, kleuren zijn veel helderder en de SFX zijn enorm verbeterd. Alleen al in de openingscredits, als de Enterprise in beeld komt.....

    Hebben, hebben, hebben .
    Bij de dvd's van seizoen 1 waren de kleuren uit balans. Het hele beeld had kleuren die te rood/roze waren. Ik moest in het complete seizoen de kleurtint helemaal naar groen zetten, om de huidskleuren en het rood goed te krijgen. Zo kon ik het gelukkig nog compenseren. De andere seizoenen hadden hier geen last van.

    Verder vind ik het beeld van seizoen 6 niet goed. Er zit heel veel ruis in en tevens zijn de kleuren niet mooi. Dit uit zich ook in de rode uniformen, het neigt daar meer naar roze. Seizoen 7 heeft uiteraard het beste beeld (qua kleurgebruik, beeldscherpte, beeldruis), wat een verademing is ten opzichte van seizoen 6.

    Gelukkig zijn bij de bd-versie de kleuren beter, wat ook te verwachten was.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ik heb nog even een blu raytje van de Star trek tv serie geleend en getest.
    Het werkt gewoon prima om er 16/9 van te maken.
    Waarom zou ik dat willen...
    Ja... een vierkant 4/3 blok in het midden vind ik onaangenaam kijken.
    Ik ben zeker teveel gewend aan zwarte banden onder en boven i.p.v. aan de zijkanten.
    Tv merken gebruiken dacht ik diverse technieken om er 16/9 van te maken.
    Bij de Panasonic merk ik toch niet veel van vervorming in ieder geval niet storend of zo.
    In ieder geval kunnen we dus blijkbaar kiezen hoe we de 4/3 willen zien ook op blu ray.
    Of topic.
    Ik ben nu Thunderbirds in 1080p aan het kijken. Deze heeft een beeldverhouding van 1.78:1 i.v.p. 1.33:1 en het is wel heelduidelijk dat je aan de boven en onderzijde informatie mist.

    Beeld is wel er gedetaileerd. Je ziet verf streken, sticksels en lijm resten op de decors.

  17. #67

    Standaard

    Die Thunderbirds blu ray schijnt een beetje apart geval te wezen.
    Dacht gelezen te hebben dat ze hebben ingezoomd op het originele
    frame omdat ze kozen voor beeldvullend 16/9 i.p.v 4/3.
    Dus als het goed is dan zou de 4/3 standaard dvd van Thun.wat meer beeldinfo boven en onder hebben dan de blu ray .
    Dus dat beeldgedeelte staat dan ook niet op de blu ray.
    Hebben ze dus al gelijk een stukje vanaf gehaald.

    nog even opgezocht:
    http://blackholereviews.blogspot.com...g-fine-in.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 19-02-2012 om 19:28

  18. #68

    Standaard

    Ik heb van weekend de teaser gekocht. Ik was het niet van plan maar ik was wat erbij aan het zoeken voor 2 voor 20 bij FRS en toen dacht ik waarom ook niet.

    Hoe dan ook ik heb spijt in de zin dat ik nu helemaal niet kan wachten.

  19. #69

    Standaard

    Volgens blu-ray.com forum is de release date voor seizoen 1 van TNG, voor UK iig bekend, zal wel global zijn vermoed ik:

    Release Date: 23rd/July/2012
    Distributor: Paramount
    I Love My Sci-Fi

  20. #70

    Standaard

    Goed nieuws! Ik ben zeer benieuwd naar de prijzen. Ik schat dat ze rond de 35-40 pond zullen zitten (ik ga van Engeland uit, aangezien de prijzen in Nederland weer absurd zullen zijn).

  21. #71

    Standaard

    Nieuws over de release van Star Trek The next generation op blu-ray: op 9 augustus 2012 wordt het eerste seizoen gereleased.

    Zie onderstaande link voor meer informatie:

    http://www.areadvd.de/news/2012/04/1...-blu-ray-disc/

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennie Gitz Bekijk bericht
    Nieuws over de release van Star Trek The next generation op blu-ray: op 9 augustus 2012 wordt het eerste seizoen gereleased.

    Zie onderstaande link voor meer informatie:

    http://www.areadvd.de/news/2012/04/1...-blu-ray-disc/
    Dank voor de informatie. Helaas bevat het artikel niet meer informatie dan alleen de releasedatum, dus weten we nog niets.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed nieuws! Ik ben zeer benieuwd naar de prijzen. Ik schat dat ze rond de 35-40 pond zullen zitten (ik ga van Engeland uit, aangezien de prijzen in Nederland weer absurd zullen zijn).
    Zo, dat valt nog tegen...bij amazon is de preorder op 52,49 pond gezet....

    Ik ben benieuwd of ik kan wachten op een prijsverlaging, ik vrees van niet...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, dat valt nog tegen...bij amazon is de preorder op 52,49 pond gezet....

    Ik ben benieuwd of ik kan wachten op een prijsverlaging, ik vrees van niet...
    Ben benieuwd naar nl-prijzen. In het verleden zijn die voor Star Trek boxen ook wel eens lager geweest dan in de UK.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar nl-prijzen. In het verleden zijn die voor Star Trek boxen ook wel eens lager geweest dan in de UK.
    Denk toch dat ik de Engelse ga pre-orderen....als ik zie hoeveel TOS nu nog steeds kost in Nederland....
    I Love My Sci-Fi

Pagina 3 van 22 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •